Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
+25
Tsjip
Jeanette
M-G
Dennenappel
BJA
blondje1313
TukTuk
Lotus
silly-one
Arwyn
Winegum
Pomodori
Roze Roos
Try
smooch
girli
Lady4
jena
Kqip
RYW
aniet
Sarah1985
Cheesegirl
Didi
Suus
29 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?
girli schreef:Hoezo krijgen jullie een brief dat jullie aangifte moeten doen?
Ik heb net nooit zo'n brief gehad.
Je krijgt in ieder geval geen brief als je nog nooit aangifte hebt gedaan. Heb je een keer aangifte gedaan, dan sta je in het systeem en zul je een brief ontvangen.
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Tea-Leaf schreef:Zusje van Bert schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb nog niet eens een brief gehad dat ik aangifte moet doen.. Hmm.
Ik kreeg deze brief niet zo heel lang geleden. Ik neem aan dat ze het versturen verspreiden om de vragen erover ook te verspreiden.
Ik wacht het ook maar gewoon af dan, het zal deze maand wel komen
Je hebt zo'n brief eigenlijk niet nodig hoor. Het is meer een herinnering dat je het moet doen. En als je hem ontvangt (de brief) dan moet je in ieder geval ook aangifte gaan doen. Ontvang je geen brief, kun je nog steeds wel aangifte doen.
Pomodori- Fluisteraar
Bliss schreef:Heb hem net ingevuld, is bij mij altijd een eitje, heb geen eigen huis of wat dan ook. Dus het is een kwestie van loon, arbeidskorting en loonheffing invullen. Heb vorig jaar twee werkgevers gehad, maar zoals elk jaar snap ik weer geen fuck van het bedrag waar ik op uitkom! Geen flauw idee hoe ze dat nou precies berekenen.
Twee jaar geleden kreeg ik bijna 1500 euro terug, vorig jaar moest ik ineens 300 euro betalen en nu krijg ik het geweldige bedrag van 56 euro (!!) terug... Had eigenlijk op een paar honderd euro gehoopt, maar helaas!
Twee jaar geleden heb je waarschijnlijk geen loonheffingskorting laten inhouden bij je werkgever. Dan krijg je die korting nog zodra je aangifte gaat doen.
Het jaar erna heb je het misschien bij beide gehad per ongeluk en heb je teveel korting gehad. Of ze hebben bij het berekenen bij twee werkgevers bij beide eerst de lage schijven gehanteerd. Dan betaal je uiteindelijk ook te weinig belasting.
Het afgelopen jaar heb je bij werkgevers na elkaar gewerkt vermoed ik. Dan berekenen ze allebei al loonheffigskorting en ze rekenen je loon om naar een jaar zodat je wel genoeg belasting afdraagt. Dan heb je inderdaad bijna het juiste afgedragen.
Pomodori- Fluisteraar
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Belastingaangifte
» Belastingaangifte
» belastingaangifte - kan dit??
» Vraagje over belastingaangifte
» Belastingaangifte 2012
» Belastingaangifte