Belastingaangifte
+14
M@niek
Pandora
Rush
Parisienne
Bliss
Fayebella
Bruintje Beer
rapa nui
Tsjip
Lejow
Blond
banjer49
Beachgirl
Sarah1985
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Belastingaangifte
Wachten jullie ook tot 1 maart, wanneer het automatisch wordt ingevuld als je inlogt met je DigiD? Ik wel in ieder geval. Dit wordt de eerste keer dat ik het moet invullen nu ik een eigen huis heb (vorig jaar heb ik hulp gehad), dus ben benieuwd of me dat gaat lukken. Moet je dan veel zelf invullen of stelt dat ook niet veel voor met dat automatisch invullen?
Gast- Gast
Re: Belastingaangifte
wij hebben uitstel tot 1 augustus, en laten de boekhouder het invullen (hebben eigen bedrijf)
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wacht ook vaak tot 1 maart! Vind ik echt handig.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het graag eerder doen maar meestal vergeet ik het. Ik heb trouwens altijd zelf alles ingevuld, zou niet weten hoeveel er automatisch in staat als je het via DigiD doet eigenlijk.
Gast- Gast
wij laten het invullen bij de fnv is gratis omdat mijn man daar lid van is
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Mijn vader regelt dat altijd voor mij
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Misschien ga ik het dit jaar ook wel in laten vullen. Ik heb met mijn nieuwe baan dingen waarvan ik niet echt weet waar ik die onder in moet vullen...
Gast- Gast
Als we alle jaaropgaves hebben, vullen we het zelf in.
Het is nu wachten op de jaaropgave van de hypotheek rente. Ik ben benieuwd wat we dit jaar terug krijgen..
Het is nu wachten op de jaaropgave van de hypotheek rente. Ik ben benieuwd wat we dit jaar terug krijgen..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb al een begin gemaakt met invullen. Zodra ik beide jaaropgaven binnen heb vul ik de rest in en stuur ik alles op.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik wacht altijd tot de gegevens ingevuld staan. Voelt voor mij prettiger, dat ik het wel goed doe oid, kan ik eea nog controleren.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Wij doen het altijd na 1 maart invullen. Is meer gemakzucht
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik doe het juist zelf, omdat ik dan voor mijn gevoel er alles uit heb kunnen halen.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik heb het altijd zelf ingevuld, maar nu ik vorig jaar een huis heb gekocht, ga ik er toch even mee naar mn pa. Wil wel zeker weten dat alles goed wordt ingevuld! Weet niet of ik tot 1 maart wacht, moet even kijken wanneer mn vader tijd heeft.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik wacht tot de laatste week van augustus. Elk jaar vraag ik uitstel aan tot 1 september.
Gast- Gast
Gisele schreef:Ik wacht tot de laatste week van augustus. Elk jaar vraag ik uitstel aan tot 1 september.
Mag ik vragen waarom? Ik lees dat wel vaker, maar begrijp nooit zo goed waarom.
Gast- Gast
Wij hebben nog geen jaaropgaven ontvangen. Zodra die binnen zijn ga ik het proberen om het zelf in te vullen Als dat me 'makkelijk' vergaat en ik het gevoel heb dat het allemaal klopt doe ik de aangifte gewoon voor 1 maart.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pippa schreef:Gisele schreef:Ik wacht tot de laatste week van augustus. Elk jaar vraag ik uitstel aan tot 1 september.
Mag ik vragen waarom? Ik lees dat wel vaker, maar begrijp nooit zo goed waarom.
Ik heb slechts één keer in mijn leven mijn belastingaangifte zelf gedaan en dit bleek ik zo verkeerd te hebben ingevuld, dat ik sindsdien naar een belastingman. In 2010 had ik echter geen geld om het in te laten vullen en dus heb ik uitstel gevraagd. Ik had toen vakantie in de laatste week van augustus en ben toen naar de belastingman gegaan. 2011 wist ik dat ik weer vakantie had in de laatste week van augustus en daarom voor april weer uitstel aangevraagd. Dus eigenlijk is het puur gemakzucht geworden.
Gast- Gast
Ik kom altijd op 0 of ik krijg zo weinig terug dat ze het niet uitkeren.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik wacht sowieso tot 1 maart maar laat het ook doen dit jaar ivm het huis.
Gast- Gast
Zodra ik alle benodigde gegeven heb ga ik er denk ik wel even mee aan de slag, ben wel benieuwd wat we terug kunnen krijgen dit jaar.
Ik heb afgelopen jaar ouderschapsverlof gehad en ben benieuwd of ik hier nog wat van terugkrijg van de BD.
Trouwens, ze onthouden toch ook je vorige opgave? Dus als er niet heel veel verandert is in je situatie dan zou je die ook gewoon weer kunnen gebruiken toch?
Ik heb afgelopen jaar ouderschapsverlof gehad en ben benieuwd of ik hier nog wat van terugkrijg van de BD.
Trouwens, ze onthouden toch ook je vorige opgave? Dus als er niet heel veel verandert is in je situatie dan zou je die ook gewoon weer kunnen gebruiken toch?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Zodra ik alle benodigde gegeven heb ga ik er denk ik wel even mee aan de slag, ben wel benieuwd wat we terug kunnen krijgen dit jaar.
Jij krijgt dit jaar toch ook die 1500 euro terug, omdat je een kindje hebt? Ik kreeg het vorig jaar niet omdat ze toen nog geen 6 maanden bij ons was ofzoiets.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik wacht meestal ook tot 1 maart
Ik heb trouwens wel eens gehoord dat je je studieschuld ofzo van de belasting af kan trekken...? Weet iemand hoe dat zit toevallig?
Ik heb trouwens wel eens gehoord dat je je studieschuld ofzo van de belasting af kan trekken...? Weet iemand hoe dat zit toevallig?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb hem zojuist gedaan :-)
Het eerste jaar dat ik het alleen doe. Normaal vulde mijn ex het altijd in.
En tot mijn grote vreugde krijg ik terug Ik heb zelfs te weinig alleenstaande ouderkorting ontvangen over het hele jaar !
Het eerste jaar dat ik het alleen doe. Normaal vulde mijn ex het altijd in.
En tot mijn grote vreugde krijg ik terug Ik heb zelfs te weinig alleenstaande ouderkorting ontvangen over het hele jaar !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Niekske schreef:Ik wacht meestal ook tot 1 maart
Het is niet aftrekbaar, maar mocht je een vermogen hebben van rond de €20.000 ( als je een fiscale partner hebt geldt het dubbele) dan kun je het wel opvoeren als schuld. Mits dit bedrag weer boven de drempel uitkomt. ( box 3 dus)
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» belastingaangifte - kan dit??
» Belastingaangifte
» Nog even één belastingaangifte-vraagje
» Belastingaangifte 2012
» Belastingaangifte 2011!
» Belastingaangifte