Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

+25
Tsjip
Jeanette
M-G
Dennenappel
BJA
blondje1313
TukTuk
Lotus
silly-one
Arwyn
Winegum
Pomodori
Roze Roos
Try
smooch
girli
Lady4
jena
Kqip
RYW
aniet
Sarah1985
Cheesegirl
Didi
Suus
29 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:42

jena schreef:Hoe komen jullie aan een belastingadviseur/ accountant en kost dat niet heel veel geld?
Deze man heeft voor ons familiebedrijf altijd de belasting etc. geregeld. Mijn ouders betalen hem €20 en een bakje koffie en dan komt het helemaal goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Lady4 do 3 feb 2011 - 23:44

Ik heb het al even ingevuld maar ik kom ook dit jaar weer op 0 uit. Ik zal wel een brief krijgen dat ik geen aangifte hoef te doen, dit hoefde ik vorig jaar ook niet. Toen kwam ik ook op 0 uit.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Didi do 3 feb 2011 - 23:44

@ Coco, wat vreemd, normaal gesproken is het zo dat als je iets terug krijgt dat daar zou moeten staan. Staat er nu een 0 dan?
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:49

Als het goed is krijg ik €259 terug, wat ik al verwacht had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  girli do 3 feb 2011 - 23:53

Ik heb em op proef ingevuld en ik kom op ongeveer 500 euro terug. Jeeeejjj!!

Als je digitaal aangifte doet, heb je gewoon meerdere balkjes waar je je gegevens in kunt vullen, hoef je niet zelf te gaan rekenen.

@ diegene die wil weten hoeveel ze terugkrijgt, het stond bij mij in het overzicht vrijwel bovenaan, in dat eerste stukje.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 23:58

waar doen jullie die test dan? waar op die site is die te vinden.
heb je dan ook die digiD code nodig?
want die heb ik nog niet..
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  girli do 3 feb 2011 - 23:59

aniet schreef:waar doen jullie die test dan? waar op die site is die te vinden.
heb je dan ook die digiD code nodig?
want die heb ik nog niet..
Ik meen dat er een rekenhulp op de site staat, maar ik download gewoon het programma en vul mijn gegevens in zonder het op te sturen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:00

http://www.belastingdienst.nl/download/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:05

Ik laat dat mijn vader binnenkort even doen. Die heeft dat jaren betaald gedaan, daar is hij mee gestopt maar voor ons doet hij dat nog wel natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:08

Maar zoveel werk is het toch niet om te doen? Ik vind het juist fijn om zelf te weten hoe ik het moet doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:19

Nog niet definitief verstuurd maar even snel gekeken smile wij krijgen rond de 1600 terug, is elk jaar zo een beetje hetzelfde smile weer een leuk zakcentje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:21

Coco schreef: Very Happy

En waar zie je wat je terug krijgt? Is dat bij heffingskortingen?
Heb het net zelf eventjes ingevuld, laat het altijd doen door een accountant, maar was nieuwsgierig, dus heb het zelf alvast gedaan, zonder te versturen. Begrijp er alleen niet veel van. Mad

Doen jullie het zelf of geven jullie het uit handen?

Ik doe het zelf, dan zie je het verwachtte bedrag aan het eind staan. Ik heb geloof ik nog niet alles compleet maar zal eens kijken. Normaal krijg ik iets van 2400 euro terug maar hoop dit jaar op meer door verandering van werk en ik heb een ander salaris (hoger) gekregen dan verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:21

Isabella schreef:Maar zoveel werk is het toch niet om te doen? Ik vind het juist fijn om zelf te weten hoe ik het moet doen.

Als je een koophuis hebt wordt het natuurlijk al ingewikkelder. Ik kan me voorstellen dat mensen het eng vinden en het liever uit handen geven. Ik deed het ook, tot dit huis. Toen heeft mijn ex/ buurman meegekeken, hij doet het altijd zelf. Sindsdien doe ik het ook altijd zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:29

Ik heb het al gevonden! Keek er dwars overheen. nerd
Er klopt alleen geen bal van Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:32

Ik heb nog geen jaaropgave van mijn vorige werk. Van mijn man ook niet trouwens.

Ik moet ook de voorlopige aanslag nog regelen, maar ik probeerde het twee weken geleden en toen klopte er geen hol van.

Volgend weekend ga ik het samen met mijn vader invullen, hij volgt een studie Belastingblabla dus dat komt wel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:34

Hmmm mss voor mijn beurt gepraat. Er staat nu ineens een rekeningnummer achter omschrijving aftrekbare rente?? Dat was vorig jaar niet. Ik weet dan niet wat ik moet invullen. Het hypotheeknummer ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  smooch vr 4 feb 2011 - 1:37

Wij hebben vorig jaar een huis gekocht dus willen het door iemand laten doen. Mijn schoonvader heeft daar altijd een vaste persoon voor, dus die gaat het voor ons regelen.
Normaal doen we het altijd zelf, maar nu willen we graag dat iemand het voor ons doet, want er komt zoveel bij kijken.

Alleen nog een afspraak maken.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:40

Zusje van Bert schreef:Hmmm mss voor mijn beurt gepraat. Er staat nu ineens een rekeningnummer achter omschrijving aftrekbare rente?? Dat was vorig jaar niet. Ik weet dan niet wat ik moet invullen. Het hypotheeknummer ofzo?

Nou, ik heb hem ingevuld (dan maar zoals ik hierboven dacht zoals het moest) en sta nu op 3200 euro, laat maar komen :P. Maar ik heb dit jaar nog een klein pensioen uitgekeerd gekregen wat ik ook op moet geven denk ik maar ik kan die papieren niet zo snel vinden. Ik moet ook nog even uitzoeken waar ik dat dan moet opgeven. Dat is de lastige van dit jaar Very Happy.

@ Smooch, ik liet dat ook altijd doen als ik net een huis had gekocht. Er zijn dan zo veel dingen waar je rekening mee moet houden. Alleen bij mijn laatste huis was het allemaal wat simpeler, toen heb ik het zelf gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  aniet vr 4 feb 2011 - 1:41

Isabella schreef:http://www.belastingdienst.nl/download/
dankjewel!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  smooch vr 4 feb 2011 - 1:43

Zusje van Bert schreef:
Zusje van Bert schreef:Hmmm mss voor mijn beurt gepraat. Er staat nu ineens een rekeningnummer achter omschrijving aftrekbare rente?? Dat was vorig jaar niet. Ik weet dan niet wat ik moet invullen. Het hypotheeknummer ofzo?

@ Smooch, ik liet dat ook altijd doen als ik net een huis had gekocht. Er zijn dan zo veel dingen waar je rekening mee moet houden. Alleen bij mijn laatste huis was het allemaal wat simpeler, toen heb ik het zelf gedaan.

Daarom, van mensen uit mijn omgeving hoor ik ook weer verschillende verhalen, dat is zo verwarrend. Dan betalen we maar wat extra maar dan is het wel goed geregeld.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:44

Idd, en zeker als je een eigen woning hebt wegen de kosten toch niet op tegen wat je terug krijgt Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Try vr 4 feb 2011 - 2:19

Ik doe het normaliter zelf maar omdat ik mijn laptop en boeken wil aftrekken onder studiekosten en dat is nieuw voor me dus ik weet niet zo goed of ik dat zelf wel durf (wil het niet verkeerd doen). Mijn achter(achter)neef doet het voor mijn pa dus ik ga hem binnenkort even mailen smile Ik krijg dit jaar erg veel terug geloof ik omdat ik 8 maanden fulltime heb gewerkt smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:45

Ik doe het niet zelf, dan kom ik er echt niet meer uit, zeker niet omdat ik dit jaar verschillende contracten heb gehad.
Wij laten het dus doen, heb nu alles binnen, op 1 jaaropgave na, dan kan ik alles inleveren. Met een dag heb ik dan alles weer in huis meestal, en weten we wat we kunnen verwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:55

_MamaRosa_ schreef:Ik doe het niet zelf, dan kom ik er echt niet meer uit, zeker niet omdat ik dit jaar verschillende contracten heb gehad.
Wij laten het dus doen, heb nu alles binnen, op 1 jaaropgave na, dan kan ik alles inleveren. Met een dag heb ik dan alles weer in huis meestal, en weten we wat we kunnen verwachten.

Maar dat moet toch niet veel uitmaken? Voor elke baan heb je een regel. Of je er twee of tien invult, alles werkt hetzelfde? Of bedoel je dat niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:58

Ik laat het doen. Mijn vriend heeft daar een apart mannetje voor die het daar voor de hele familie wil doen. 1 extra is dan ook geen probleem. Ik moet overigens weer een nieuwe digiD code aanvragen. Ik heb de mijne laten verlopen :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum