Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

+25
Tsjip
Jeanette
M-G
Dennenappel
BJA
blondje1313
TukTuk
Lotus
silly-one
Arwyn
Winegum
Pomodori
Roze Roos
Try
smooch
girli
Lady4
jena
Kqip
RYW
aniet
Sarah1985
Cheesegirl
Didi
Suus
29 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:11

Very Happy

En waar zie je wat je terug krijgt? Is dat bij heffingskortingen?
Heb het net zelf eventjes ingevuld, laat het altijd doen door een accountant, maar was nieuwsgierig, dus heb het zelf alvast gedaan, zonder te versturen. Begrijp er alleen niet veel van. Mad

Doen jullie het zelf of geven jullie het uit handen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:13

Nou.. Ik kan gewoon een TJ-biljet invullen, maar ik snap 1 ding niet en dat betreft een verschil van €300.. Dus ik ga onze belastingadviseur even vragen wat ik nou precies in moet vullen (twijfel tussen 2 bedragen)..

Moet het geld van vorig jaar ook nog even terugvragen..


Laatst aangepast door _Donnaa op do 3 feb 2011 - 23:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:13

Haha ik doe het altijd zelf smile is zo gedaan (hoogstens kwartiertje werk).
Nu nog niet gedaan, want wacht nog op de woz-waarde van ons huis, jaaropgave zijn wel al binnen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Suus do 3 feb 2011 - 23:16

Ik wacht nog op mijn jaaropgave...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Didi do 3 feb 2011 - 23:17

@Coco, je kan het beste aan het einde van het programma kijken bij overzicht, daar staat als het goed is het bedrag wat je terugkrijgt of zou moeten betalen.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Cheesegirl do 3 feb 2011 - 23:18

Ik heb mijn jaaropgaven nog niet binnen. Ik krijg er 3 dus ik moet ook is uitzoeken hoe het dan precies werkt...
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:19

Carola589 schreef:Ik heb mijn jaaropgaven nog niet binnen. Ik krijg er 3 dus ik moet ook is uitzoeken hoe het dan precies werkt...
De bedragen die je nodig hebt gewoon optellen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Cheesegirl do 3 feb 2011 - 23:20

De bedragen die je nodig hebt gewoon optellen smile

Aha, oke!
Dankje
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Sarah1985 do 3 feb 2011 - 23:21

nee nog niet gedaan, moeten alles nog na de boekhouder brengen. 2009 is voor ons nog niet eens klaar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:23

Carola589 schreef:
De bedragen die je nodig hebt gewoon optellen smile

Aha, oke!
Dankje
Als je bijv. arbeidskorting in moet vullen. Dan neem je die van jaaropgave 1, 2 en 3 en dan tel je dat op. Die bedrag bij elkaar is het bedrag arbeidskorting. En zo doe je dat met al die bedragen waar ze om vragen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:23

_Donnaa schreef:
Carola589 schreef:Ik heb mijn jaaropgaven nog niet binnen. Ik krijg er 3 dus ik moet ook is uitzoeken hoe het dan precies werkt...
De bedragen die je nodig hebt gewoon optellen smile

Digitaal werkt het niet zo smile Het programma wijst zich vanzelf! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 23:23

ik heb nog geen bericht terug gehad over 2009,dat wacht ik eerst af.
gister wel mn jaaropgave van 2010 gehad van mn werkgever.
dus als ik wil kan ik gelijk aan de slag met invullen!
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:24

FoolishSam schreef:
_Donnaa schreef:
Carola589 schreef:Ik heb mijn jaaropgaven nog niet binnen. Ik krijg er 3 dus ik moet ook is uitzoeken hoe het dan precies werkt...
De bedragen die je nodig hebt gewoon optellen smile

Digitaal werkt het niet zo smile Het programma wijst zich vanzelf! smile
Ik weet niet hoe oud Carola is, maar als ze gewoon (bij)baantjes heeft gehad en geen eigen huis of andere aftrekposten o.i.d. heeft kan ze tot 27 (of 29) jaar gewoon een TJ-biljet invullen. Dat is dan de simpelste optie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:27

Als ik tot maart wacht staat alles al ingevuld, dus ik doe het tegen die tijd angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:27

Didi schreef:@Coco, je kan het beste aan het einde van het programma kijken bij overzicht, daar staat als het goed is het bedrag wat je terugkrijgt of zou moeten betalen.


Daar kijk ik ook. Betalen hoeven we niet.
Maar ik zie nergens een te ontvangen bedrag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Cheesegirl do 3 feb 2011 - 23:28

_Donnaa schreef: Ik weet niet hoe oud Carola is, maar als ze gewoon (bij)baantjes heeft gehad en geen eigen huis of andere aftrekposten o.i.d. heeft kan ze tot 27 (of 29) jaar gewoon een TJ-biljet invullen. Dat is dan de simpelste optie.
Ik ben 20 en nog gewoon thuiswonend. Het gaat om 3 baantjes; in een supermarkt, PGB-werk en in de hulpverlening. Ik ga van de week wel even het één en ander uitzoeken.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:29

Carola589 schreef:
_Donnaa schreef: Ik weet niet hoe oud Carola is, maar als ze gewoon (bij)baantjes heeft gehad en geen eigen huis of andere aftrekposten o.i.d. heeft kan ze tot 27 (of 29) jaar gewoon een TJ-biljet invullen. Dat is dan de simpelste optie.
Ik ben 20 en nog gewoon thuiswonend. Het gaat om 3 baantjes; in een supermarkt, PGB-werk en in de hulpverlening. Ik ga van de week wel even het één en ander uitzoeken.
Ja, dan gaat het gewoon om teruggave.. Je kan dan het beste gewoon een TJ-biljet invullen. Dat doe ik ieder jaar, al vanaf m`n 15de.. Behalve vorig jaar dus, dat zal ik binnenkort even doen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Cheesegirl do 3 feb 2011 - 23:32

Waarom stel je het dan zo uit Donnaa?
En hoelang duurt het meestal voordat jullie het terug hebben?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:34

Carola589 schreef:Waarom stel je het dan zo uit Donnaa?
En hoelang duurt het meestal voordat jullie het terug hebben?
Ohh het is geen uitstellen, ik ben het gewoon vergeten. Je kan het tot 5 jaar terugvragen met een TJ-biljet dus ik heb nog wel even tijd:P.

Binnenkort doe ik het omdat ik de formulieren nog niet ontvangen heb, haha.. Heb die van 2009 gisteren aangevraagd..

Het duurde meestal 6 weken ongeveer voordat je het geld krijgt, geloof ik..


Laatst aangepast door _Donnaa op do 3 feb 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Cheesegirl do 3 feb 2011 - 23:35

_Donnaa schreef:
Binnenkort doe ik het omdat ik de formulieren nog niet ontvangen heb, haha.. Heb ze gisteren aangevraagd..[/i]

Een TJ-biljet moet je eerst aanvragen of begrijp ik dat verkeerd?
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  RYW do 3 feb 2011 - 23:37

Ik moet mijn jaaropgave nog krijgen. Ik zal wel weer een shitload terugkrijgen, met alle alleenstaande ouder-kortingen, ouderschapsverlof, hypotheekrenteaftrek en alles. Loopt meestal in de duizenden... Kan ik straks eindelijk weer eens op vakantie met m'n mannen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Kqip do 3 feb 2011 - 23:37

De Belastingdienst heeft vanaf belastingjaar 2010 het T, Tj, en E-formulier afgeschaft. Dit zijn papieren formulieren.
De meeste mensen doen inmiddels digitaal aangifte met het aangifteprogramma. Digitaal aangifte doen heeft voordelen. Wij kunnen alvast een aantal gegevens invullen. Bijvoorbeeld uw loon, uitkering of de WOZ-waarde van uw eigen woning..

Op papier aangifte doen;
Het P-formulier vervangt het T-, Tj en het E-formullier. Deed u vorig jaar aangifte op papier, dan ontvangt u hierover binnenkort van ons een brief.

Vanaf 1 maart staan je gegevens allemaal ingevuld en hoef je niet zelf te gaan klooien met bedragen van werk en of studie.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:39

Carola589 schreef:
_Donnaa schreef:
Binnenkort doe ik het omdat ik de formulieren nog niet ontvangen heb, haha.. Heb ze gisteren aangevraagd..[/i]

Een TJ-biljet moet je eerst aanvragen of begrijp ik dat verkeerd?
Dat kan, maar het kan ook digitaal.. Ik doe het liever op papier smile

*Edit.. Voor 2010 kan het dus niet meer, hahaah!
[


Laatst aangepast door _Donnaa op do 3 feb 2011 - 23:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  jena do 3 feb 2011 - 23:40

Hoe komen jullie aan een belastingadviseur/ accountant en kost dat niet heel veel geld?
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:40

Kqip schreef:De Belastingdienst heeft vanaf belastingjaar 2010 het T, Tj, en E-formulier afgeschaft. Dit zijn papieren formulieren.
De meeste mensen doen inmiddels digitaal aangifte met het aangifteprogramma. Digitaal aangifte doen heeft voordelen. Wij kunnen alvast een aantal gegevens invullen. Bijvoorbeeld uw loon, uitkering of de WOZ-waarde van uw eigen woning..

Op papier aangifte doen;
Het P-formulier vervangt het T-, Tj en het E-formullier. Deed u vorig jaar aangifte op papier, dan ontvangt u hierover binnenkort van ons een brief.
Fucking kidding me haha.. Wat een kutzooi.. Dan maar digitaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingaangifte, heb jij het al gedaan? Empty Re: Belastingaangifte, heb jij het al gedaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum