Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij als moderator?

+39
TukTuk
Minx
Zora
May
Antibes
ProudMom
rapa nui
June
Pompoen
Burgemeester Nicky
Pien
Parel
Marin
Poubelle
SuperGrover
Rush
Rovine
Parisienne
Bazinga
Blond
Elliot
Inge
Tabbert
RYW
Sam
Paper Crown
Discordia
Susan
luisa
Lejow
Viva
Blair
Snoopy
girli
Jade
Caresses
SoGood
SarahKey
Liadan
43 plaatsers

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 7 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 23:52

Tabbert schreef:
Caroline. schreef:
Tabbert schreef:Ik ben nog niet genoemd, dus onbekend, dus een goede mod.

Volgens mij is het feit dat je niet zo bekend ben niet meteen een bewijs dat je een goeie mod zou zijn. Maar dat terzijde.

dat was ook mijn punt

Huh dan snap ik je niet.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 7 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:01

Mij maakt het niks uit wie er mod wordt. Ik ken hier toch niemand persoonlijk.
Wat ik wel belangrijk vind is dat het iemand is die niet ook in het 'echte' leven bevriend is met andere forumleden. De evt. nieuwe mod moet het forum ook niet te 'belangrijk' vinden.. Nou ja, natuurlijk wel belangrijk genoeg om mod te worden, maar diegene moet wel goed afstand kunnen nemen en relativeren.
Dus wie past er in dit profiel? smile

Gast
Gast

Bericht  Tabbert zo 28 okt 2012 - 0:03

Caroline. schreef:
Tabbert schreef:
Caroline. schreef:
Tabbert schreef:Ik ben nog niet genoemd, dus onbekend, dus een goede mod.

Volgens mij is het feit dat je niet zo bekend ben niet meteen een bewijs dat je een goeie mod zou zijn. Maar dat terzijde.

dat was ook mijn punt

Huh dan snap ik je niet.

Er werd gesteld dat de nieuwe mod een onbekende moest zijn. En dat vind ik niet kernprofiel van een mod. Snappie nu?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Elliot zo 28 okt 2012 - 0:04

Oh je bedoelde je eerste reactie sarcastisch? Dat was me niet duidelijk, sorry!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Blond zo 28 okt 2012 - 0:06

Als moderator mag je best contacten buiten het forum om hebben, zolang je m.i. Het gewoon voor je houdt dat je mod bent. Dan kan ook niemand je beschuldigen van vriendjespolitiek of iets in die richting. En het lijkt mij het prettigste, als de moderators gewoon onbekend blijven in het algemeen. Je hebt je account als moderator, en je hebt je privé account.

Ik vind oa Rood geschikt. Zelf zou ik ook moderator willen zijn.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:07

Discordia schreef:Even zonder mezelf meteen aan te bieden als moderator, maar ik weet wel wat er moet gebeuren om een forum te runnen. Ik ben een jaar community manager geweest bij een grote website en ik weet hoe het (achter de schermen) in zijn werk gaat.

Ik heb totaal geen belang of ongezonde interesses bij de verhalen die hier (in vertrouwen) worden verteld. Daarbij heb ik ook geen contact met mensen die hier voor de meeste ophef zorgen. Ik zou een prima moderator zijn omdat ik me niet laat beinvloeden door de mening van anderen. Ik zou de regels opvolgen zoals die zijn opgesteld en goedgekeurd door de leden van het forum (algemene voorwaarden).

Volgens mij heb jij nog een foto of meerdere van mijn tieten op je pc staan. Zou je die willen verwijderen? smile

Laatst aangepast door Carrie op zo 28 okt 2012 - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 28 okt 2012 - 0:08

RYW schreef:Ik stem voor Bazinga Wink

I love youu I love you

Ik stem voor RYW Very Happy En wij zullen niet aan vrindjespolitiek doen!

Nee serieus; ik stem voor elke pijler 1mod. Klinkt wat veel, maar veel forummers komen in mss 3 pijlers en verder niet.

Susan of Pien vind ik geschikt voor mamma en dingen pijler.
Marin voor koken en reizen (vrij rustige pijlers, geloof ik)

Enn toen was k vergeten welke pijlers we nog meer hebben laughcry Voor persoonlijk zou ik Nicky houden, omdat daar veel kwetsbare topics in zitten. Rood voor Algemeen!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Tabbert zo 28 okt 2012 - 0:12

Caroline. schreef:Oh je bedoelde je eerste reactie sarcastisch? Dat was me niet duidelijk, sorry!

maakt niet uit. Is ook lastig om sarcasme te lezen of te schrijven. Maar het was inderdaad meer grappig/niet serieus bedoeld.

Verder hebben al veel mensen zich aangeboden hier. Ik ben benieuwd welke pijler ze dan graag willen hebben. Ik denk dat dit belangrijk is. Of misschien kan de toekomstige admin zelf kijken wie het meest leest/post e.d. in een pijler en deze zelf benaderen.

Ik ben trouwens pro bekendheid van mod's. Zo weet je beter wie je aanspreekt. Met respect uiteraard.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Parisienne zo 28 okt 2012 - 0:15

Ik heb er nog over nagedacht en zou me toch wel als potentiële moderator beschikbaar willen stellen smile

Het lijkt me heel erg leuk, ik ben veel online (en lees veel topics door), heb op een aantal FB-vrienden na weinig contact met andere forumsters, heb me nog nooit met rellen bemoeid, ben onpartijdig en heb geen specifiek (voor)oordeel over anderen forumsters.

Zo, bij deze mijn promoot-praatje! Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Elliot zo 28 okt 2012 - 0:25

Het maakt mij niet zoveel uit welke pijler, maar het lijkt mij dat als je als forummer in een bepaalde pijler erg actief bent, je als mod juist in een andere pijler moet modereren..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Rovine zo 28 okt 2012 - 0:26

Ik denk dat moderators prima bevriend kunnen zijn met forummers. Zeker als er een groter moderatorteam ontstaat kan de mod altijd advies vragen aan de anderen of het op laten lossen door iemand die in dat specifieke geval minder partijdig is.

Het is simpelweg vrijwilligerswerk en dat moet ook leuk blijven. Dan is enige betrokkenheid bij het forum wel fijn. Mij zou het niks uitmaken of het bekendere of onbekendere forummers zijn. Eigenlijk maakt het me helemaal niks uit.

Denk trouwens juist wel dat Discordia een goede zou zijn. Juist omdat ze zich weinig aantrekt van anderen en tegen de stroom in durft te gaan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rush zo 28 okt 2012 - 0:29

Ik ben heel veel online en heb ook die mogelijkheid, maar ik stel me niet beschikbaar. Weten jullie dat alvast! Razz
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  SuperGrover zo 28 okt 2012 - 0:30

Om eerlijk te zijn interesseert het me weinig wie mod wordt. Zolang ze hun taak goed doen en discreet omgaan met gevoelige informatie, zal het mij een worst wezen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Poubelle zo 28 okt 2012 - 0:36

SuperGrover schreef:Om eerlijk te zijn interesseert het me weinig wie mod wordt. Zolang ze hun taak goed doen en discreet omgaan met gevoelige informatie, zal het mij een worst wezen.

Eens.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Marin zo 28 okt 2012 - 0:36

Lief dat je mij geschikt vindt Bazinga maar ik zou het absoluut niet willen. Ik ben bij te veel rellen betrokken geweest en totaal gekleurd betreft sommige forummers.
Ik ben wel veel online en kan met m'n werk makkelijk combineren, maar geloof niet dat ik die verantwoordelijkheid wil dragen.

Ik vind na ik even na heb gedacht Minx wel heel geschikt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Pompoen zo 28 okt 2012 - 1:01

Niemand is volledig objectief, wel is de ene persoon beter in staat om taken als moderator en persoonlijk forummen gescheiden te houden. Uiteindelijk denk ik echter dat je er niet aan ontkomt dat moderators niet geheel objectief zijn. Om die reden ben ik voor een groter aantal moderators die elkaar hierin kunnen raadplegen.
Doordat een grotere groep mensen de beslissingen neemt, is de objectiviteit meer gewaarborgd.

Ik vind objectiviteit een van de belangrijkste dingen, ik denk niet dat iemand het forum verschrikkelijk goed moet kennen, ik denk juist dat het het duidelijkst is als er goede regels zijn waaraan de moderators én de forummers zich consequent houden en moeten houden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 1:25

Pompoen, jij lijkt mij wel een goede moderator, jij bent ook wel onpartijdig. Verder in ieder geval Rood.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pompoen zo 28 okt 2012 - 1:30

Susan schreef:Pompoen, jij lijkt mij wel een goede moderator, jij bent ook wel onpartijdig. Verder in ieder geval Rood.

Dat misschien wel, maar ik zou het niet willen, ik heb andere dingen aan mijn hoofd, veranderingen die er aan komen.
Maar voor nu kan ik wel meedenken natuurlijk Wink. Ik zou ook best wel willen plaatsnemen in een 'sollicitatiecommissie' als er nieuwe moderators aangenomen moeten gaan worden.
Ik zou dan pleiten voor een sollicitatiecommissie met een oude moderator en twee of drie forummers.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 1:35

Oh ja, het lijkt me leuk om in de sollicitatie een aantal dilemma's te verzinnen waar je voor kunt komen te staan als moderator en vragen wat de sollicitant zou doen. Dat moeten dan wel moeilijke dilemma's zijn, niet dat het meest wenselijke antwoord voor de hand ligt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Parel zo 28 okt 2012 - 1:39

Ik zou Susan een fijne moderator vinden, voornamelijk omdat zij heel goed kan articuleren en streng doch rechtvaardig overkomt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 1:42

Parel schreef:Ik zou Susan een fijne moderator vinden, voornamelijk omdat zij heel goed kan articuleren en streng doch rechtvaardig overkomt.

lol!

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635

Bericht  Pien zo 28 okt 2012 - 1:43

Parel, is articuleren dan belangrijk op een forum?!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 1:46

Pien schreef:Parel, is articuleren dan belangrijk op een forum?!
Als Parel een stukje audio in het forum wil hebben is dat wel belangrijk ja.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 1:46

Ik weet niet of Susan goed kan articuleren, misschien stottert ze wel Wink Zichzelf goed verwoorden kan ze iig wel.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen zo 28 okt 2012 - 1:47

Burgemeester Nicky schreef:
Pien schreef:Parel, is articuleren dan belangrijk op een forum?!
Als Parel een stukje audio in het forum wil hebben is dat wel belangrijk ja.

Wat een goed idee! Dan kunnen forummers ook een liedje inzingen of elkaar serenades brengen voor verjaardagen enzo!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: