Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij als moderator?

+39
TukTuk
Minx
Zora
May
Antibes
ProudMom
rapa nui
June
Pompoen
Burgemeester Nicky
Pien
Parel
Marin
Poubelle
SuperGrover
Rush
Rovine
Parisienne
Bazinga
Blond
Elliot
Inge
Tabbert
RYW
Sam
Paper Crown
Discordia
Susan
luisa
Lejow
Viva
Blair
Snoopy
girli
Jade
Caresses
SoGood
SarahKey
Liadan
43 plaatsers

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 11 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:28

Burgemeester Yvette schreef:
Sam schreef:En andere avatars nemen Burgemeesters, ik moet iedere keer kijken wie nou wie is Wink

Het leek ons juist wel handig om snel te kunnen zien wie de burgemeesters zijn door dezelfde avatar te gebruiken, maar persoonlijke avatars zijn handiger?
Wie wie is lijkt me er totaal niet toe doen. Geloof niet dat het de bedoelingen is dat burgemeesters hun eigen identiteit hebben, maar dat ze gewoon gezien moeten worden als één front met één beleid. Dat ze niet uit elkaar te houden zijn is toch prima?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 11 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Pompoen zo 28 okt 2012 - 6:50

Burgemeester Nathalie schreef:Het klopt dat ik minder reageer in een topic. Maar ik steek veel tijd in het forum. Ook al is het niet voor jullie altijd te zien. Zo had ik de naam van Pompoen veranderd, en werd Nicky bedankt. Niet erg, maar betekend wel dat niet alles goed gezien word.

Nicky is wat beter in het overbrengen van duidelijke reacties. Dit doet zij dus ook vaker dan ik. Maar vaak hebben we het er wel over hoe we iets brengen in een bericht. Dus is het een reactie niet altijd alleen van haar, maar ook namens ons. Ik ben weer wat meer thuis in het beheerderspaneel, en help Nicky hier bij. Ook iets wat jullie niet kunnen zien.

Ik ben al vanaf het begin actief bezig met het forum. Ook met het opbouwen ervan, kleuren aan passen, een nieuwe kop bedenken, mensen verwijderen, inactieve leden verwijderen, verplaatsen van een topic, pm beantwoorden, brain stormen over een site die we erbij willen hebben etc.

Ik vind het erg vervelend dat er word gedacht dat wij minder doen hier. Want dat is niet het geval.

Nog bedankt he!!
Ik denk dat de Moderators achter de schermen veel drukker zijn met dit forum dan wij soms denken. Het is vooral een hoop verplaats en regelwerk, vaak komen daar helemaal geen berichtjes aan te pas.
Ik denk dat dit forum niet nog draaiende was geweest als Admin en burgemeester Nicky de enige twee waren geweest die er wat aan deden, volgens mij vergt een forum ontzettend veel onderhoud. Een van de redenen waarom ik geen moderator zou willen zijn, pfff veel te veel werk en niet meer lekker op je gemakje kunnen forummen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 11 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Julia zo 28 okt 2012 - 7:18

Smikkell schreef:
Burgemeester Yvette schreef:
Sam schreef:En andere avatars nemen Burgemeesters, ik moet iedere keer kijken wie nou wie is Wink

Het leek ons juist wel handig om snel te kunnen zien wie de burgemeesters zijn door dezelfde avatar te gebruiken, maar persoonlijke avatars zijn handiger?
Wie wie is lijkt me er totaal niet toe doen. Geloof niet dat het de bedoelingen is dat burgemeesters hun eigen identiteit hebben, maar dat ze gewoon gezien moeten worden als één front met één beleid. Dat ze niet uit elkaar te houden zijn is toch prima?

Helemaal met je eens. Waarom moet het voor sommige mensen zo duidelijk zijn wie de burgemeesters zijn en wie welke pijler doet? Ze zijn toch gewoon 1 front op de achtergrond, zolang alles goed gaat? Wat het normaliter gewoon doet.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 11 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 7:24

Julia schreef:
Smikkell schreef:
Burgemeester Yvette schreef:
Sam schreef:En andere avatars nemen Burgemeesters, ik moet iedere keer kijken wie nou wie is Wink

Het leek ons juist wel handig om snel te kunnen zien wie de burgemeesters zijn door dezelfde avatar te gebruiken, maar persoonlijke avatars zijn handiger?
Wie wie is lijkt me er totaal niet toe doen. Geloof niet dat het de bedoelingen is dat burgemeesters hun eigen identiteit hebben, maar dat ze gewoon gezien moeten worden als één front met één beleid. Dat ze niet uit elkaar te houden zijn is toch prima?

Helemaal met je eens. Waarom moet het voor sommige mensen zo duidelijk zijn wie de burgemeesters zijn en wie welke pijler doet? Ze zijn toch gewoon 1 front op de achtergrond, zolang alles goed gaat? Wat het normaliter gewoon doet.

Dat zou op zich niet belangrijk zijn als het ook echt geheim bleef, maar in de praktijk gebeurt dat nooit, zijn er altijd mensen die het weten en die het nodig vinden om te laten merken dat ze het weten, waardoor er weer gedoe ontstaat over kliekjes en vriendjespolitiek.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 11 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Sam zo 28 okt 2012 - 7:24

Julia schreef:
Smikkell schreef:
Burgemeester Yvette schreef:
Sam schreef:En andere avatars nemen Burgemeesters, ik moet iedere keer kijken wie nou wie is Wink

Het leek ons juist wel handig om snel te kunnen zien wie de burgemeesters zijn door dezelfde avatar te gebruiken, maar persoonlijke avatars zijn handiger?
Wie wie is lijkt me er totaal niet toe doen. Geloof niet dat het de bedoelingen is dat burgemeesters hun eigen identiteit hebben, maar dat ze gewoon gezien moeten worden als één front met één beleid. Dat ze niet uit elkaar te houden zijn is toch prima?

Helemaal met je eens. Waarom moet het voor sommige mensen zo duidelijk zijn wie de burgemeesters zijn en wie welke pijler doet? Ze zijn toch gewoon 1 front op de achtergrond, zolang alles goed gaat? Wat het normaliter gewoon doet.

Maar ze zijn toch wel een eigen identiteit? Anders kun je net zo goed 1 account hebben waarop iedereen in kan loggen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 11 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 8:01

Smikkel, Reva, en Doedel angel

Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Als je een helder beleid hebt en meerdere mods die elkaar ook aan kunnen spreken, maakt het volgens mij niet uit wie het uitvoert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 11 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum