Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij als moderator?

+39
TukTuk
Minx
Zora
May
Antibes
ProudMom
rapa nui
June
Pompoen
Burgemeester Nicky
Pien
Parel
Marin
Poubelle
SuperGrover
Rush
Rovine
Parisienne
Bazinga
Blond
Elliot
Inge
Tabbert
RYW
Sam
Paper Crown
Discordia
Susan
luisa
Lejow
Viva
Blair
Snoopy
girli
Jade
Caresses
SoGood
SarahKey
Liadan
43 plaatsers

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 10 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Burn zo 28 okt 2012 - 5:28

Maple schreef:Ik volgde het niet meer door deze zin: "Dat het officiele topic met de oproep voor nieuwe moderators naast Nicky ook door twee andere dames (neem aan de burgemeesters) wordt afgesloten, (...)"

Maar wat ik begrepen heb is dat Nathalie ook geen mod meer was, die is weer geactiveerd door Nicky.
Nathalie was er volgens mij uit gegooid door Admin..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 10 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Ibbeltje zo 28 okt 2012 - 5:28

Er is nu een topic waarin Nicky oa vraagt om mailtjes te sturen als je mod wil zijn. Ook staat er de naam Yvette en Natalie onderaan bij Nicky. Denk dat ze dat bedoelt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Burn zo 28 okt 2012 - 5:28

Misschien is Nicky wel de burgemeester die alles naar buiten brengt, maar dat Nathalie en Yvette er achter de schermen wel heel druk mee bezig zijn?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:31

Ibbeltje schreef:Er is nu een topic waarin Nicky oa vraagt om mailtjes te sturen als je mod wil zijn. Ook staat er de naam Yvette en Natalie onderaan bij Nicky. Denk dat ze dat bedoelt.

Haha, ben ik zo onduidelijk? Er is inderdaad een medeling topic bovenaan waar in officieel naar nieuwe moderators gevraagd wordt. Dit wordt afgesloten door Natalie, Yvette en Nicky en ik vraag me af of de eerste twee nog actief zijn/waren, van plan zijn meer actief te worden of dat we beter gewoon een hele nieuwe verse zak moderators kunnen openen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  TukTuk zo 28 okt 2012 - 5:31

Confusion schreef:Misschien ben ik nu te wantrouwend geworden maar ik snap niet dat Zusje hen eerst had verwijderd als BM en Nicky aangehouden heeft. Zouden die andere 2 dan ook iets met dat hele gebeuren te maken hebben? Waarom zou zusje ze anders eerst verwijderen en vervolgens het forum aan nicky overdragen? Dat zou Nicky dan toch zelf kunnen beslissen?

Ik vind dat eerlijk gezegd ook wel een beetje raar..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:32

Burn schreef:Misschien is Nicky wel de burgemeester die alles naar buiten brengt, maar dat Nathalie en Yvette er achter de schermen wel heel druk mee bezig zijn?

Zou kunnen hoor, daarom zeg ik al, als zij altijd achter de schermen erg actief zijn dan heb ik niets gezegd (hoewel ik dan wel denk dat het handiger is als dat anders geregeld wordt). Maar het valt me gewoon op dat ik de andere meiden eigenlijk nooit "zie" moderaten.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 5:32

Als we dan toch voor openheid gaan zou ik ook wel graag willen weten welke werkzaamheden zoal gedaan worden door welke burgemeester.

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 28 okt 2012 - 5:37

Antibes schreef:
Burn schreef:Misschien is Nicky wel de burgemeester die alles naar buiten brengt, maar dat Nathalie en Yvette er achter de schermen wel heel druk mee bezig zijn?

Zou kunnen hoor, daarom zeg ik al, als zij altijd achter de schermen erg actief zijn dan heb ik niets gezegd (hoewel ik dan wel denk dat het handiger is als dat anders geregeld wordt). Maar het valt me gewoon op dat ik de andere meiden eigenlijk nooit "zie" moderaten.
Zag vandaag Nathalie nog ergens ingrijpen in een topic of gisteravond! Wink..

Ik snap je punt hoor..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 5:41

Antibes schreef:
Ibbeltje schreef:Er is nu een topic waarin Nicky oa vraagt om mailtjes te sturen als je mod wil zijn. Ook staat er de naam Yvette en Natalie onderaan bij Nicky. Denk dat ze dat bedoelt.

Haha, ben ik zo onduidelijk? Er is inderdaad een medeling topic bovenaan waar in officieel naar nieuwe moderators gevraagd wordt. Dit wordt afgesloten door Natalie, Yvette en Nicky en ik vraag me af of de eerste twee nog actief zijn/waren, van plan zijn meer actief te worden of dat we beter gewoon een hele nieuwe verse zak moderators kunnen openen.

Met afgesloten bedoel je ondertekend, of niet? If so, dan klinkt 'ondertekend' duidelijker dan 'afgesloten'.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:42

Carrie schreef:
Antibes schreef:

Met afgesloten bedoel je ondertekend, of niet? If so, dan klinkt 'ondertekend' duidelijker dan 'afgesloten'.

Inderdaad jah, naja, we waren er al uit dat het niet mijn meeste duidelijke post ooit was.. angel
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 5:44

Waarom Yvette en Nathalie eruit zijn gegooid door de Admin weet ik ook niet. En dat is ook het eerste geweest wat ik direct heb teruggedraaid. Ik ben zelf het meest actief van ons drieen, maar dat betekent niet dat zij niks doen. Nathalie heeft er samen met de admin in het begin van dit forum voor gezorgd dat de basis van het forum klaar was. Dat er pijlers kwamen/kleuren kwamen etc. Gister en vandaag is zij ook veel bezig geweest om bijvoorbeeld de prullenbak te legen, de dingen achter de schermen etc. Daarnaast doen de dames veel aan topics verplaatsen/topics samenvoegen en reageren op berichtjes via de PM. Er komen namelijk geregeld vragen/opmerkingen e.d. binnen via de PM.

Dus ik vind die opmerkingen heel erg kwalijk, zeker richting Nathalie en Yvette toe.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 5:46

Burgemeester Nicky schreef:
Dus ik vind die opmerkingen heel erg kwalijk, zeker richting Nathalie en Yvette toe.

Maar ergens wel begrijpelijk. Hoe vager het hele burgemeesterschap blijft des te meer vraagtekens er ontstaan en dan gaan mensen dus zelf antwoorden invullen.

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:47

Naja, dan stel ik voor dat jullie wel degelijk de taken wat gelijker verdelen. Want het punt blijft wel wel dat we drie moderators hadden/hebben en dat het soms toch veel te lang duurde voor er ingegrepen werd (en meestal uiteindelijk door jou). Dat is mijn punt en ik heb al gezegd, dat het best kan dat zij achter de schermen wél veel actief zijn en dat ik dan niets gezegd heb qua wat ze bijdragen en dan mogen ze wat mij betreft zeker blijven. Maar ik blijf wel bij mijn punt dat zij twee qua actief ingrijpen wel weinig actief zijn geweest en dat dat wel anders mag.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 5:50

Klopt, we zijn ook met te weinig op dit moment. Dus daar zijn we nu mee bezig om verandering in aan te brengen. Inmiddels hebben we al 4 mailtjes ontvangen met mensen die zich aanbieden, in nog geen paar uur tijd. Dus dat gaat zeker de goede kant op!

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burgemeester Yvette zo 28 okt 2012 - 5:52

Ik werk fulltime, vandaar dat ik niet zo op de voorgrond aanwezig ben, maar ik ben hier meerdere keren per dag te vinden.
Er zijn inderdaad nieuwe burgemeesters nodig om de orde goed te kunnen handhaven en daar zijn we nu ook echt actief mee bezig.

Burgemeester Yvette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 307
Punten : 321
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  Ibbeltje zo 28 okt 2012 - 5:54

Antibes dat komt toch allemaal wel? Ze zijn toch mensen aan het werven? Je komt een beetje boos of zo over... het heeft toch even tijd nodig nu maar ze zijn er kei hard mee bezig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 5:55

Ibbeltje schreef:Antibes dat komt toch allemaal wel? Ze zijn toch mensen aan het werven? Je komt een beetje boos of zo over... het heeft toch even tijd nodig nu maar ze zijn er kei hard mee bezig.

Ik ben niet boos hoor, ik geef alleen een punt aan dat óók anders kan in mijn ogen. Je kunt wel doodleuk nieuwe moderators aan gaan nemen, maar als we er al 2 hebben die dingen ook anders/actiever aan zouden kunnen pakken lijkt het mij niet meer dan logisch daar ook eerst naar te kijken.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje zo 28 okt 2012 - 5:57

Antibes schreef:
Ibbeltje schreef:Antibes dat komt toch allemaal wel? Ze zijn toch mensen aan het werven? Je komt een beetje boos of zo over... het heeft toch even tijd nodig nu maar ze zijn er kei hard mee bezig.

Ik ben niet boos hoor, ik geef alleen een punt aan dat óók anders kan in mijn ogen. Je kunt wel doodleuk nieuwe moderators aan gaan nemen, maar als we er al 2 hebben die dingen ook anders/actiever aan zouden kunnen pakken lijkt het mij niet meer dan logisch daar ook eerst naar te kijken.

Oh dan kwam het alleen zo over. maar denk ook wel dat daar afspraken over gemaakt gaan worden neem ik aan wat er verwacht wordt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 5:59

Het klopt dat ik minder reageer in een topic. Maar ik steek veel tijd in het forum. Ook al is het niet voor jullie altijd te zien. Zo had ik de naam van Pompoen veranderd, en werd Nicky bedankt. Niet erg, maar betekend wel dat niet alles goed gezien word.

Nicky is wat beter in het overbrengen van duidelijke reacties. Dit doet zij dus ook vaker dan ik. Maar vaak hebben we het er wel over hoe we iets brengen in een bericht. Dus is het een reactie niet altijd alleen van haar, maar ook namens ons. Ik ben weer wat meer thuis in het beheerderspaneel, en help Nicky hier bij. Ook iets wat jullie niet kunnen zien.

Ik ben al vanaf het begin actief bezig met het forum. Ook met het opbouwen ervan, kleuren aan passen, een nieuwe kop bedenken, mensen verwijderen, inactieve leden verwijderen, verplaatsen van een topic, pm beantwoorden, brain stormen over een site die we erbij willen hebben etc.

Ik vind het erg vervelend dat er word gedacht dat wij minder doen hier. Want dat is niet het geval.

Gast
Gast

Bericht  Burgemeester Yvette zo 28 okt 2012 - 6:01

Antibes schreef:

Wij zijn vrijwillig burgemeester en we doen dit naast ons gewone werk, onze studie en ons sociaal leven, omdat we het leuk vinden. De een heeft er wat meer tijd voor dan de ander, maar we doen allemaal ons best en dragen ons steentje bij.

Burgemeester Yvette
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 6:04

Burgemeester Yvette schreef:
Antibes schreef:

Wij zijn vrijwillig burgemeester en we doen dit naast ons gewone werk, onze studie en ons sociaal leven, omdat we het leuk vinden. De een heeft er wat meer tijd voor dan de ander, maar we doen allemaal ons best en dragen ons steentje bij.

Ik denk persoonlijk dat het dan bijvoorbeeld toch handiger zou zijn als de taken iets anders verdeeld werden, zoals bijv. de pijlers verdelen. Dan is het meer duidelijk dat jullie ook actief zijn en dan zijn de verantwoordelijkheden ook duidelijker. Actieve rel-crisissituaties kunnen dan uiteraard aangepakt worden door wie er het eerst online is, maar ik denk dat het dan wat gestructureerder zal verlopen allemaal.

Overigens ben ik verder ontzettend blij met wat jullie allemaal al jarenlang voor dit forum doen hoor, don't get me wrong! De beste stuurlui staan aan wal enzo, maar ik denk ook alleen oprecht mee.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Burgemeester Yvette zo 28 okt 2012 - 6:11

Pijlers verdelen is zeker iets wat ons een goed idee lijkt, dan blijft het voor ons en voor jullie wat overzichtelijker. Zo werkte het op het oude Yes-forum ook.

Burgemeester Yvette
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sam zo 28 okt 2012 - 6:18

En andere avatars nemen Burgemeesters, ik moet iedere keer kijken wie nou wie is Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Burgemeester Yvette zo 28 okt 2012 - 6:25

Sam schreef:En andere avatars nemen Burgemeesters, ik moet iedere keer kijken wie nou wie is Wink

Het leek ons juist wel handig om snel te kunnen zien wie de burgemeesters zijn door dezelfde avatar te gebruiken, maar persoonlijke avatars zijn handiger?

Burgemeester Yvette
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 6:26

In de sjerp ipv 'mayor', je naam?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: