Welke forummer wil jij als moderator?
+39
TukTuk
Minx
Zora
May
Antibes
ProudMom
rapa nui
June
Pompoen
Burgemeester Nicky
Pien
Parel
Marin
Poubelle
SuperGrover
Rush
Rovine
Parisienne
Bazinga
Blond
Elliot
Inge
Tabbert
RYW
Sam
Paper Crown
Discordia
Susan
luisa
Lejow
Viva
Blair
Snoopy
girli
Jade
Caresses
SoGood
SarahKey
Liadan
43 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Welke forummer wil jij als moderator?
Het is niet dat ik jou niet vertrouw, ik vind het alleen heel jammer dat het destijds gegooid werd op "dan hadden jullie maar niet moeten biechten!" of "je wéét toch dat het internet is", ik heb zelf ook nog nooit gebiecht, omdat ik wist dat dit mogelijk kón zijn (het doorspelen van info), maar vind het wel sneu voor de mensen waarvan hun vertellen toen boven water zijn gekomen. Zoals ik ook al in het andere topic zei (het loopt hier wel allemaal door elkaar nu merk ik ), ik ben mijn vertrouwen in Zusje kwijt, en het forum blijft toch op haar naam staan, dan blijft er gewoon iets kriebelen bij me. Heb jij destijds helemaal niets meegekregen, toen info over medeforumsters werd besproken met Smikkell, Reva en Doedell?
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Jade schreef:Het zou mij ook wel leuk lijken. Ik heb veel tijd, zit momenteel thuis. Ik loop al een aantal jaren mee ,maar ben niet echt een bekende forummer.
Ik vind Susan wel geschikt!
Maar in jouw geval is je tijd ook maar tijdelijk he? Als je bevallen bent zul je vast niet meer zoveel tijd beschikbaar hebben voor het forum en dan moet er dus weer een wisseling plaats vinden. Ook wel iets om over na te denken, dat er wel mensen komen die het ook langere tijd willen en kunnen doen.
Gast- Gast
Nee, mij is dat totaal onbekend, tot een paar dagen geleden dat hier mensen waren die aangaven dat ze dat niet fijn vonden.
Ik snap overigens de meerwaarde niet van het bekend maken van mijzelf als forumster. Ik ben daar serieus benieuwd naar waarom het voor vele belangrijk is. Ik heb er bewust, op het oude Yesforum dan wel hier, voor gekozen om mij niet bekend te maken. Zoals ik al eerder heb aangegeven zie ik de meerwaarde daar niet van in. Ik zelf ben van mening dat het prettiger is om dingen gescheiden te houden. Wat ik post onder mijn privé account zijn dingen die ik wil delen met jullie, of dingen die me dwars zitten, vragen die ik wil stellen etc. Dingen die ik anoniem wil vertellen. Ik plaats geen foto's, ik vertel weinig privé dingen omdat ik weet hoe internet werkt. Ik wil niet bekend zijn, ik wil niet dat mensen mij herkennen. Dat is een reden dat ik nog nooit naar bijvoorbeeld een meeting ben geweest. Die behoefte heb ik niet met dit forum.
En hierbij blijft natuurlijk weer, dit is een kwestie van geloven. Op dit moment zal ik mij daarom niet bekend maken. Wat de andere twee burgemeesters doen, moeten zij weten. Wellicht dat ik mij in de toekomst bekend ga maken, dat weet ik niet. Ik weet wel dat als ik het nu zou doen, ik het doe zonder dat ik daar 100 % achter sta en me in die positie gedrukt voel. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Ik snap overigens de meerwaarde niet van het bekend maken van mijzelf als forumster. Ik ben daar serieus benieuwd naar waarom het voor vele belangrijk is. Ik heb er bewust, op het oude Yesforum dan wel hier, voor gekozen om mij niet bekend te maken. Zoals ik al eerder heb aangegeven zie ik de meerwaarde daar niet van in. Ik zelf ben van mening dat het prettiger is om dingen gescheiden te houden. Wat ik post onder mijn privé account zijn dingen die ik wil delen met jullie, of dingen die me dwars zitten, vragen die ik wil stellen etc. Dingen die ik anoniem wil vertellen. Ik plaats geen foto's, ik vertel weinig privé dingen omdat ik weet hoe internet werkt. Ik wil niet bekend zijn, ik wil niet dat mensen mij herkennen. Dat is een reden dat ik nog nooit naar bijvoorbeeld een meeting ben geweest. Die behoefte heb ik niet met dit forum.
En hierbij blijft natuurlijk weer, dit is een kwestie van geloven. Op dit moment zal ik mij daarom niet bekend maken. Wat de andere twee burgemeesters doen, moeten zij weten. Wellicht dat ik mij in de toekomst bekend ga maken, dat weet ik niet. Ik weet wel dat als ik het nu zou doen, ik het doe zonder dat ik daar 100 % achter sta en me in die positie gedrukt voel. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Burgemeester Nicky- Kletskop
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Burgemeester Nicky ik snap de meerwaarde van zeggen wie je bent ook niet zo. Ik vind het wel goed dat je het gescheiden houdt.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Als ik namen moet noemen dan zeg ik toch Caroline en Pippa, heb het idee dat zij kunnen ingrijpen als het moet en, zoals ik het beeld van ze heb, zijn ze gewoon eerlijk en niet achterbaks..
Gast- Gast
Zelda schreef:Als ik namen moet noemen dan zeg ik toch Caroline en Pippa, heb het idee dat zij kunnen ingrijpen als het moet en, zoals ik het beeld van ze heb, zijn ze gewoon eerlijk en niet achterbaks..
De rest is wel achterbaks? Haha:)
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha nee zo bedoelde ik het niet ik weet in ieder geval van die 2 dat ze het niet zijn.Paper Crown schreef:Zelda schreef:Als ik namen moet noemen dan zeg ik toch Caroline en Pippa, heb het idee dat zij kunnen ingrijpen als het moet en, zoals ik het beeld van ze heb, zijn ze gewoon eerlijk en niet achterbaks..
De rest is wel achterbaks? Haha:)
Gast- Gast
Volgens mij ook als Jade bevallen is, is ze altijd thuis..Megara schreef:Jade schreef:Het zou mij ook wel leuk lijken. Ik heb veel tijd, zit momenteel thuis. Ik loop al een aantal jaren mee ,maar ben niet echt een bekende forummer.
Ik vind Susan wel geschikt!
Maar in jouw geval is je tijd ook maar tijdelijk he? Als je bevallen bent zul je vast niet meer zoveel tijd beschikbaar hebben voor het forum en dan moet er dus weer een wisseling plaats vinden. Ook wel iets om over na te denken, dat er wel mensen komen die het ook langere tijd willen en kunnen doen.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Babydoll, waar je over schrijft, over dat mensen zeiden dat je het dan maar niet op internet had moeten plaatsen is in ieder geval niet door mij gezegd. Ik weet niet of je dat suggereer, maar dat wil ik in ieder geval uit de wereld hebben. Voor zover ik weet is dat ook niet door de Admin gezegd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wel weet ik dat er forumsters waren die dit aangaven. Wie hier ook aan het roer staat zal ik maar zeggen, kan dit zien. Dit probleem zul je altijd hebben omdat het een risico blijft dat er onzorgvuldig mee om wordt gegaan. Die zorgen kan ik niet wegnemen.
Wat betreft je laatste zin, of ik dat wist dat er informatie werd doorgespeeld kan ik zeer duidelijk over zijn. Nee dat wist ik niet. Ik heb geen contact met Smikkell, Reva en/of Doedel. Ik zit niet in whatsapp groepjes, ik zie geen forumsters, met uitzondering van 1 persoon die nog actief is op dit forum. Ik heb de Admin weleens gezien, in de tijd dat we het forum nieuw leven in wilde blazen en zijn gaan brainstormen over de nieuwe site. Ik sprak met haar, alleen over dingen die over het forum gingen. Ik ken haar niet persoonlijk, in de zin dat ik veel weet over haar leven. Toen ik daadwerkelijk wist dat de situatie was zoals het was ben ik daar heel duidelijk over geweest tegen de Admin. Dat tolereer ik niet en vind ik ook niet fair tegenover jullie. Ik heb er serieus over na gedacht om te stoppen met het forum. Ik wist niet meer wat ik wel of niet moest geloven. Er werden overal verschillende dingen gezegd.
Wat betreft je laatste zin, of ik dat wist dat er informatie werd doorgespeeld kan ik zeer duidelijk over zijn. Nee dat wist ik niet. Ik heb geen contact met Smikkell, Reva en/of Doedel. Ik zit niet in whatsapp groepjes, ik zie geen forumsters, met uitzondering van 1 persoon die nog actief is op dit forum. Ik heb de Admin weleens gezien, in de tijd dat we het forum nieuw leven in wilde blazen en zijn gaan brainstormen over de nieuwe site. Ik sprak met haar, alleen over dingen die over het forum gingen. Ik ken haar niet persoonlijk, in de zin dat ik veel weet over haar leven. Toen ik daadwerkelijk wist dat de situatie was zoals het was ben ik daar heel duidelijk over geweest tegen de Admin. Dat tolereer ik niet en vind ik ook niet fair tegenover jullie. Ik heb er serieus over na gedacht om te stoppen met het forum. Ik wist niet meer wat ik wel of niet moest geloven. Er werden overal verschillende dingen gezegd.
Nicky, ik vertrouw jou ook nog steeds en denk dat het wel handig is als jij Admin zou worden. Jij kent het klappen van de zweep en kan nieuwe moderators 'inwerken'.
Zelda, bedankt voor je vertrouwen
Zelda, bedankt voor je vertrouwen
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik vind het wel prettig dat Nicky onbekend is. En ik zou dat voor de andere moderators ook het liefst zien. Van de bekende forummers vind ik eigenlijk niemand geschikt. Of teveel/te weinig betrokken, te lief, of toch behoorlijk beïnvloedbaar, of soms juist weer te overtuigd van haar eigen waarheid/mening. Juist omdat ze bekend zijn, ken je ze eigenlijk te goed en zal over iedere actie wel iemand een mening hebben.
Lastige is, hoe weet je van een onbekende forummer of ze geschikt is?
Lastige is, hoe weet je van een onbekende forummer of ze geschikt is?
Laatst aangepast door Antibes op za 27 okt 2012 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Burgemeester Nicky schreef:Babydoll, waar je over schrijft, over dat mensen zeiden dat je het dan maar niet op internet had moeten plaatsen is in ieder geval niet door mij gezegd. Ik weet niet of je dat suggereer, maar dat wil ik in ieder geval uit de wereld hebben. Voor zover ik weet is dat ook niet door de Admin gezegd, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wel weet ik dat er forumsters waren die dit aangaven. Wie hier ook aan het roer staat zal ik maar zeggen, kan dit zien. Dit probleem zul je altijd hebben omdat het een risico blijft dat er onzorgvuldig mee om wordt gegaan. Die zorgen kan ik niet wegnemen.
Nee, ik bedoelde jou of zusje er niet meer, het was algemeen bedoeld.
Burgemeester Nicky schreef:Wat betreft je laatste zin, of ik dat wist dat er informatie werd doorgespeeld kan ik zeer duidelijk over zijn. Nee dat wist ik niet. Ik heb geen contact met Smikkell, Reva en/of Doedel. Ik zit niet in whatsapp groepjes, ik zie geen forumsters, met uitzondering van 1 persoon die nog actief is op dit forum. Ik heb de Admin weleens gezien, in de tijd dat we het forum nieuw leven in wilde blazen en zijn gaan brainstormen over de nieuwe site. Ik sprak met haar, alleen over dingen die over het forum gingen. Ik ken haar niet persoonlijk, in de zin dat ik veel weet over haar leven. Toen ik daadwerkelijk wist dat de situatie was zoals het was ben ik daar heel duidelijk over geweest tegen de Admin. Dat tolereer ik niet en vind ik ook niet fair tegenover jullie. Ik heb er serieus over na gedacht om te stoppen met het forum. Ik wist niet meer wat ik wel of niet moest geloven. Er werden overal verschillende dingen gezegd.
Snap dat je ermee had willen stoppen, zal voor jou ook uit het niets zijn gekomen, het is iig duidelijk, bedankt.
Blair- Kletskop
Ik denk dat de nieuwe mods sowieso onbekend moeten zijn, in de zin van: forummers moeten niet weten wie het is. Het mag wel een bekende forummer zijn, maar andere forummers moeten niet weten dat die forummer OOK moderator is. Dus een aparte mod-account. Als je onder je eigen naam moderator bent denk ik dat mensen zich minder van je aantrekken. Ik kan het niet zo goed verwoorden, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Elliot- Ratel
Ik vind dat moderators onbekend moeten zijn. Anders krijg je bij elke beslissing de vraag of het vriendjespolitiek is. Ik vind dat Nicky het goed doet en volgens mij heeft niemand een idee wie zij is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wat doet een mod dan allemaal?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
girli schreef:Ik vind dat moderators onbekend moeten zijn. Anders krijg je bij elke beslissing de vraag of het vriendjespolitiek is. Ik vind dat Nicky het goed doet en volgens mij heeft niemand een idee wie zij is.
Dit dus.
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Ik denk dat de nieuwe mods sowieso onbekend moeten zijn, in de zin van: forummers moeten niet weten wie het is. Het mag wel een bekende forummer zijn, maar andere forummers moeten niet weten dat die forummer OOK moderator is. Dus een aparte mod-account. Als je onder je eigen naam moderator bent denk ik dat mensen zich minder van je aantrekken. Ik kan het niet zo goed verwoorden, ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Zou mooi zijn. Mits het ECHT onbekend blijft. Als op een gegeven moment sommigen ( = dan waarschijnlijk bekenden van de moderator) het weten en anderen niet, werkt dat ook averechts qua vertrouwen denk ik. Wellicht is complete openheid beter.
Antibes- Ratel
Toen ik nog op FOK! forum kwam posten de mods ook onder hun eigen naam en ik kan me niet herinneren dat daar ook gezeur kwam over vriendjespolitiek. Volgens mij is dat nu nog zo, geloof dat Susan het daar gister ook over had, je ziet alleen onder hun naam "moderator" staan en ze hebben een ander kleurtje.
Ik vind het onbekende dan weer niets, dan blijf je dat gegis houden over wie die mod is, en ook als mod onbekend is kan er gesproken worden over "vriendjespolitiek".
Ik vind het onbekende dan weer niets, dan blijf je dat gegis houden over wie die mod is, en ook als mod onbekend is kan er gesproken worden over "vriendjespolitiek".
Blair- Kletskop
Dat vind ik dus iets belangrijks. Dat een moderator niet in van die whatsapp groepjes zit. En no offence Lejow maar op het oude forum ben je ( en ik ook niet) niet echt geschikt gebleken als moderator.
Ik denk dat het mensen moeten zijn met zo min mogelijk contacten buiten het forum.
Heel streng hoeft het wat mij betreft ook niet. Dat snelle verwijderen van topics als er maar iets fout gezegd word vind ik heel irritant.
Ik denk dat het mensen moeten zijn met zo min mogelijk contacten buiten het forum.
Heel streng hoeft het wat mij betreft ook niet. Dat snelle verwijderen van topics als er maar iets fout gezegd word vind ik heel irritant.
Gast- Gast
Ik vind het geen gegis als ik naar mijzelf kijk. Ik ben er helemaal niet mee bezig geweest wie nou welke burgemeester was. Maar ik snap wel dat anderen het wel kunnen hebben.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
yvonne schreef:Dat vind ik dus iets belangrijks. Dat een moderator niet in van die whatsapp groepjes zit. En no offence Lejow maar op het oude forum ben je ( en ik ook niet) niet echt geschikt gebleken als moderator.
Ben gelukkig ook niet ouder enzo geworden
En de regels die er in het aller begin waren, sloegen helemaal nergens op.
Heb in die tijd nooit iets doorgeluld of wat dan ook, heb alleen uiteindelijk gezegd dat ik moderator was.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Babydoll schreef:Toen ik nog op FOK! forum kwam posten de mods ook onder hun eigen naam en ik kan me niet herinneren dat daar ook gezeur kwam over vriendjespolitiek. Volgens mij is dat nu nog zo, geloof dat Susan het daar gister ook over had, je ziet alleen onder hun naam "moderator" staan en ze hebben een ander kleurtje.
Fok is veeeeeeeeel groter, denk dat je dat probleen daardoor minder snel hebt.
Antibes- Ratel
Lejow, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat jij geschikt bent als moderator....je hebt je al in mening rel gemengd en je bent niet echt onpartijdig, op z'n zachtst gezegd.
Gast- Gast
Tabbert schreef:Wat doet een mod dan allemaal?
Niet zulke spannende dingen hoor, zoals jullie denken. Ik lees vooral heel erg veel, zodat ik veel 'weet' over jullie en weet wat er in welke topics speelt.
Daarnaast verplaatst je topics, omdat ze bijvoorbeeld in de verkeerde pijler zijn geplaatst.
Vragen over accounts, het verwijderen, het niet goed kunnen activeren, het veranderen van de naam is een taak.
Het verwijderen van topics.
Het beantwoorden van vragen in diverse topics maar ook via de PM.
Het oplossen van fouten van de site. Zoals laatst toen de site regelmatig plat lag, dan kunnen wij achter de schermen kijken of er wat gaande is, eventueel vragen stellen aan de mensen van actieforum zelf.
Wat de Admin dan voornamelijk deed is dingen testen, nieuwe achtergronden, nieuwe pijlers bedenken, nieuwe logo's zoeken etc.
In het kort is dit het wel zeg maar.
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Welke forummer?
» Welke forummer..
» Met welke forummer(s)..
» Aan welke forummer...
» Welke forummer...