Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij als moderator?

+39
TukTuk
Minx
Zora
May
Antibes
ProudMom
rapa nui
June
Pompoen
Burgemeester Nicky
Pien
Parel
Marin
Poubelle
SuperGrover
Rush
Rovine
Parisienne
Bazinga
Blond
Elliot
Inge
Tabbert
RYW
Sam
Paper Crown
Discordia
Susan
luisa
Lejow
Viva
Blair
Snoopy
girli
Jade
Caresses
SoGood
SarahKey
Liadan
43 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 19:47

De titel zegt genoeg, dus: brand los!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Liadan za 27 okt 2012 - 19:50

Ik denk dat jij wel geschikt zou zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 19:57

RYW, Discordia, Minneke. En Susan, maar op de een of andere manier vind ik haar moeilijk voor te stellen als moderator.
Oh, en Pippa. Allemaal toch vrij actieve, maar in mijn ogen -als het moet- wel rechtvaardige forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 19:59

Mwoah, ik denk het niet; ik ben niet zo goed in streng zijn, dus iedereen zou overal mee weg komen vrees ik Welke forummer wil jij als moderator? 394967

Ik dacht aan:
- Rood, de redelijkheid zelve en niet beïnvloedbaar
- Sterre, sterk en onafhankelijk karakter
- Carrie en Babydoll, omdat ik denk dat het ze geen zak interesseerd wíe iets tegen de regels doet, maar er wel consequenties aan verbinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  SarahKey za 27 okt 2012 - 20:06

Het zou mij echt helemaal niets uitmaken wie moderator zal worden/zijn. Persoonlijk merk ik weinig van de moderators. Ja ik zie soms een topic verplaatst worden. Het is volgens mij meer werk achter de schermen. En om topics te kunnen verplaatsen hoef je niet speciale eigenschappen te hebben die goed van pas kunnen komen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Caresses za 27 okt 2012 - 20:08

Ik ben wel tevreden over burgemeester Nicky, dus die blijft dat wat mij betreft.
Verder niet te bekende forummers. Denk eerder aan een meelezer die soms post (ik niet). Maar die zijn wat neutraler denk ik. (En hebben wrs. ook geen contact met forummers, buiten het forum om).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 20:10

Ik wil me ook best wel aanmelden als mod. Ik heb buiten het forum met niemand contact, niemand op FB, ken niemand persoonlijk, dus van vriendjespolitiek zal ook geen sprake zijn.

Overigs blijft mijn aanbod nog steeds om ook het forum te willen bouwen én hosten samen met de hulp van mijn vriend, burgemeester nicky vertelde wel dat haar vriend een site kon hosten, maar met alleen een domeinnaam ben je er nog niet natuurlijk.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 20:13

Caresses schreef:Ik ben wel tevreden over burgemeester Nicky, dus die blijft dat wat mij betreft.
Verder niet te bekende forummers. Denk eerder aan een meelezer die soms post (ik niet). Maar die zijn wat neutraler denk ik. (En hebben wrs. ook geen contact met forummers, buiten het forum om).

Maar is het niet beter om met nieuwe mods te beginnen? Even helemaal los van hoe nicky haar werk doet, maar anders behoud je dus altijd 1 iemand die ook betrokken KON zijn bij al het geen waar de problemen mee begonnen zijn.. En het nieuwe idee van een niet forum en nieuw mods is juist om dat helemaal achter te laten.. En dat kan denk ik alleen als je met allemaal nieuwe mensen begint.
En openheid over wie wie is vind ik ook wel belangrijk, dus mocht zij mod blijven is het denk ik wel belangrijk dat zij ook verteld onder welke naam ze haar persoonlijk account heeft.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:13

Maar waarom zou een meelezer per defenitie neutraler zijn? Omdat die toevallig geen contacten via het forum heeft? Ook een meelezer kan voorkeur hebben voor forummers... Ik denk dat een Zwitserland-meelezer moeilijk te vinden is, hoor Wink Iedereen heeft wel meer affiniteit met de één en met de ander weer helemaal niet. Meelezer of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 20:17

Ik vind wel dat Nicky moet blijven als ze dat zelf ook wil.

Verder maakt mij het niet zoveel uit als het maar mensen zijn die geen voorkeur hebben en echt serieus rechtvaardig zijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:18

AngelNyn schreef:
Caresses schreef:Ik ben wel tevreden over burgemeester Nicky, dus die blijft dat wat mij betreft.
Verder niet te bekende forummers. Denk eerder aan een meelezer die soms post (ik niet). Maar die zijn wat neutraler denk ik. (En hebben wrs. ook geen contact met forummers, buiten het forum om).

Maar is het niet beter om met nieuwe mods te beginnen? Even helemaal los van hoe nicky haar werk doet, maar anders behoud je dus altijd 1 iemand die ook betrokken KON zijn bij al het geen waar de problemen mee begonnen zijn.. En het nieuwe idee van een niet forum en nieuw mods is juist om dat helemaal achter te laten.. En dat kan denk ik alleen als je met allemaal nieuwe mensen begint.
En openheid over wie wie is vind ik ook wel belangrijk, dus mocht zij mod blijven is het denk ik wel belangrijk dat zij ook verteld onder welke naam ze haar persoonlijk account heeft.

Ik vind wel dat Nicky moet blijven. Ik vind hoe ze nu dingen aanpakt, terwijl ze gister via het forum moest lezen dat het forum nu in haar handen ligt, best bewonderingswaardig. En sowieso, via Nicky kunnen we verder, het zij op een nieuw forum, het zij op dit forum. Het is sowieso wel handig om één of twee mensen te hebben die mee gemodereerd hebben op dit forum, al is het alleen maar om oplichters a la Evy in de gaten te houden. Ik neem aan dat haar IP genoteerd staat en dat zij er dus meteen bovenop nu men zitten als die terugkeert. En da's maar één voorbeeld. Neem allemaal nieuwe mods en die zijn van die dingen allemaal niet op de hoogte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Marin za 27 okt 2012 - 20:30

Ik vind dat nicky dat helemaal zelf moet weten. Sowieso moet er iets van een overdracht zijn.

Ik heb zelf een voorkeur voor onbekendere forummers als mod. No offense, Maple, maar ik denk dat je behoorlijk op de proef zou worden gesteld als mod en t moeilijk is om neutraal en rechtvaardig te blijven. Jij hebt je toch in menig rel gemengd (dan wel gewild of ongewild) dus ik zou bang zijn dat dat al heel snel gekleurd wordt. Geldt niet alleen voor jou hoor maar omdat ik las dat jij op zich wel mod zou willen zijn, geef ik even mijn visie daarover. Ik zou heel bang zijn dat mensen bekendere mods minder (of juist wel) serieus nemen omdat ze al een bepaalde band hebben met diegene. Dan ontstaat er misschien ook verschil in voorkeur van mods en lijkt me niet goed. Tenzij alle mods anoniem zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:32

Ik ben op het oude yes mod geweest dus ik weet wat het inhoudt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  SoGood za 27 okt 2012 - 20:36

Weet iedereen eigenlijk wat het inhoudt?

Ikzelf heb namelijk geen idee, maar eerlijk gezegd lijkt het me ook echt helemaal niks!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Marin za 27 okt 2012 - 20:38

Maar dan was je dus wel onbekend als mod? Want ik wist dat geloof ik heel ergens vaag nu je t zegt.

Maar goed uiteindelijk maakt t me niet zo heel veel uit als ze hun werk maar doen ;-)

Mensen die veel online zijn zijn handig, maar ook bijv die makkelijk op hun werk op t forum kunnen komen als ze snel moeten ingrijpen. Als je dan nog een uur voor de klas staat (bijv) is dat niet handig.

Je hoeft echt niet 24/7 online te zijn als mod maar wel makkelijk online kúnnen zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  SoGood za 27 okt 2012 - 20:41

Marin schreef:Maar dan was je dus wel onbekend als mod? Want ik wist dat geloof ik heel ergens vaag nu je t zegt.

Maar goed uiteindelijk maakt t me niet zo heel veel uit als ze hun werk maar doen ;-)

Mensen die veel online zijn zijn handig, maar ook bijv die makkelijk op hun werk op t forum kunnen komen als ze snel moeten ingrijpen. Als je dan nog een uur voor de klas staat (bijv) is dat niet handig.

Je hoeft echt niet 24/7 online te zijn als mod maar wel makkelijk online kúnnen zijn.

Haha, ik zie mezelf al op mijn werk: Sorry baas, dat rapport moet echt even wachten. Er is een rel op het Yes-forum. Over een uurtje ben ik weer beschikbaar. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Pien za 27 okt 2012 - 20:42

Ik zou het ook erg leuk vinden moderator te zijn...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:44

Misschien per pijler 2 mods en als die mods niet aanwezig zijn dat een ander evt ook kan ingrijpen?
Ik zou overigens geen mod bij algemeen kunnen zijn, bijv. Doe mij dan maar een minder relgevoelige pijler zoals koken/wonen/uitgaan&vrije tijd of vriendin gezocht ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 20:45

Het fijnste zou zijn idd mensen die er vaak kunnen zijn. Maar ik denk niet dat het reëel is dat er altijd iemand is. Maar het zou wel fijn zijn als die moderators onderling een soort van schemaatje of zo hebben dat er wel iemand online is zoveel kan. Maar goed dat ligt er ook aan natuurlijk hoeveel mensen er voor komen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:49

Er hoeft ook niet 24/7 iemand aanwezig te zijn. Maar nu kwam het weleens voor dat er een hele dag (of pas héél laat) niemand aanwezig was en zoals gisteren was de situatie dus gewoon echt heel ver uit de hand gelopen.

Ik vind wél dat er iemand bijv `s middags even moet kijken en `s avonds.
Dat hoeft helemaal niet lang te zijn, je ziet snel genoeg of er ergens een rel aan de gang is en anders stuurt er vast wel iemand een PM.


Laatst aangepast door Watermeloen op za 27 okt 2012 - 20:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:51

Caresses schreef:Ik ben wel tevreden over burgemeester Nicky, dus die blijft dat wat mij betreft.
Verder niet te bekende forummers. Denk eerder aan een meelezer die soms post (ik niet). Maar die zijn wat neutraler denk ik. (En hebben wrs. ook geen contact met forummers, buiten het forum om).

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Marin za 27 okt 2012 - 20:51

Watermeloen schreef:Er hoeft ook niet 24/7 iemand aanwezig te zijn. Maar nu kwam het weleens voor dat er een hele dag (of pas héél laat) iemand aanwezig was en zoals gisteren was de situatie dus gewoon echt heel ver uit de hand gelopen.

Ik vind wél dat er iemand bijv `s middags even moet kijken en `s avonds.
Dat hoeft helemaal niet lang te zijn, je ziet snel genoeg of er ergens een rel aan de gang is en anders stuurt er vast wel iemand een PM.


Precies.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:52

Caresses schreef:Ik ben wel tevreden over burgemeester Nicky, dus die blijft dat wat mij betreft.
Verder niet te bekende forummers. Denk eerder aan een meelezer die soms post (ik niet). Maar die zijn wat neutraler denk ik. (En hebben wrs. ook geen contact met forummers, buiten het forum om).

Dat dus. Het lijkt mij inderdaad beter als wat onbekendere forummers mod worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 20:53

Watermeloen dat is ook idd wel een goede oplossing> s middags en s avonds even checken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:54

En als je dan met 2 personen per pijler bent) dan moet dat wel te doen zijn lijkt me.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel internet bij de hand en is het dus makkelijk te checken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum