Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke forummer wil jij als moderator?

+39
TukTuk
Minx
Zora
May
Antibes
ProudMom
rapa nui
June
Pompoen
Burgemeester Nicky
Pien
Parel
Marin
Poubelle
SuperGrover
Rush
Rovine
Parisienne
Bazinga
Blond
Elliot
Inge
Tabbert
RYW
Sam
Paper Crown
Discordia
Susan
luisa
Lejow
Viva
Blair
Snoopy
girli
Jade
Caresses
SoGood
SarahKey
Liadan
43 plaatsers

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 20:54

Ikzelf zou het op zich wel willen hoor. Ik heb een (fulltime) kantoorbaan en zit nu ook geregeld op mijn werk te forummen, dat is verder geen probleem (zolang mijn werk er niet onder lijdt natuurlijk) en heb dan ook altijd de mogelijkheid om op het forum te zijn. Daarnaast heb ik niet echt 'vrienden' op het forum, ik heb nog niet eens een handjevol forummers op FB en heb met niemand contact buiten het forum.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 2 Empty Re: Welke forummer wil jij als moderator?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 20:55

Ik denk dat er ook wel bekende forummers zijn die onpartijdig kunnen zijn, ik denk dat het juist belangrijk is als mods goed weten wat er speelt en alert zijn op subtiele steken onder water en beginnende rellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin za 27 okt 2012 - 20:56

Susan schreef:Ik denk dat er ook wel bekende forummers zijn die onpartijdig kunnen zijn, ik denk dat het juist belangrijk is als mods goed weten wat er speelt en alert zijn op subtiele steken onder water en beginnende rellen.

Dat is ook wel weer een goed punt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 20:57

Susan schreef:Ik denk dat er ook wel bekende forummers zijn die onpartijdig kunnen zijn, ik denk dat het juist belangrijk is als mods goed weten wat er speelt en alert zijn op subtiele steken onder water en beginnende rellen.

Dit zeker! Enige 'forumkennis' is wel vereist, dus helemaal nieuwe mods vind ik persoonlijk een minder geslaagd idee.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 20:57

Daar hoef je geen bekende forummer voor te zijn hoor.... Wink

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 27 okt 2012 - 20:58

Pien schreef:Ik zou het ook erg leuk vinden moderator te zijn...

+ 1
Forumkennis genoeg hahahaha Very Happy

En verder eens met de dingen die watermeloen in het andere topic schrijft.
(blogs, columns, dingen enz)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 21:00

Ik weet wel dat het op het Fok!forum wel echt heel actieve gebruikers zijn. Ik ben ooit gevraagd om moderator op Relatie & Psychologie te worden door de toenmalige andere mod op die pijler, maar dat ging toen niet door omdat ik niet bekend genoeg was. Terwijl ik toch al wel heel wat posts op mijn naam had staan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 21:02

Is er trouwens al een Admin voor het nieuwe forum? Wordt dat Nicky? Of is daar nog niets over bekend?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses za 27 okt 2012 - 21:11

Kenya schreef:

Daar hoef je geen bekende forummer voor te zijn hoor.... Wink

En daar ben ik het weer mee eens smile

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blair za 27 okt 2012 - 21:23

Minneke schreef:Mwoah, ik denk het niet; ik ben niet zo goed in streng zijn, dus iedereen zou overal mee weg komen vrees ik Welke forummer wil jij als moderator? - Pagina 2 394967

Ik dacht aan:
- Rood, de redelijkheid zelve en niet beïnvloedbaar
- Sterre, sterk en onafhankelijk karakter
- Carrie en Babydoll, omdat ik denk dat het ze geen zak interesseerd wíe iets tegen de regels doet, maar er wel consequenties aan verbinden.

Ik zou wel mod willen zijn, mits er niet van me verwacht word om hier 24/7 te zijn, ik heb mijn gezin en werk ook gewoon fulltime (alhoewel op mijn werk ook op yes kan). Ik zat zelf ook te denken aan Rood.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 21:25

Ik denk dat je zo'n 10 moderators moet hebben die elk hun eigen 'specialiteit' heben, maar ook op elk ander subforum in kunnen grijpen. Zo krijg je denk ik het beste overzicht.

En als er mods gezocht worden.. Waar kan ik me aanmelden? Rolling Eyes
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 21:26

Caroline. schreef:Is er trouwens al een Admin voor het nieuwe forum? Wordt dat Nicky? Of is daar nog niets over bekend?

Volgens mij wel, al vraag ik me af of dat heel verstandig is. Ik blijf er bij dat wanneer je toch een nieuwe start wilt maken, je beter niet met oude mods verder kan gaan en al helemaal niet als admin, gezien de redenen wáárom er voor een nieuw forum gekozen wordt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 21:30

Ik denk dat Nicky wel kan blijven. Volgens mij is iedereen tevreden over haar en hoe kom je tot een nieuwe Admin?
Wie gaat die persoon kiezen?

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 21:31

Dat zou dan iemand moeten zijn die zichzelf aanmeld en tegelijkertijd ook kan zorgen voor het maken van de website + hosting.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Jade za 27 okt 2012 - 21:31

Het zou mij ook wel leuk lijken. Ik heb veel tijd, zit momenteel thuis. Ik loop al een aantal jaren mee ,maar ben niet echt een bekende forummer.

Ik vind Susan wel geschikt!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 21:32

AngelNyn schreef:
Caroline. schreef:Is er trouwens al een Admin voor het nieuwe forum? Wordt dat Nicky? Of is daar nog niets over bekend?

Volgens mij wel, al vraag ik me af of dat heel verstandig is. Ik blijf er bij dat wanneer je toch een nieuwe start wilt maken, je beter niet met oude mods verder kan gaan en al helemaal niet als admin, gezien de redenen wáárom er voor een nieuw forum gekozen wordt.

Nou ik vind het wel verstandig als Nicky er mee doorgaat. Ik vind haar een goede burgemeester en niet partijdig of zo. En zij weet veel al van het deel achter de schermen, plus ze pakt het nu erg goed op naar mijn idee.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Blair za 27 okt 2012 - 21:33

AngelNyn schreef:

Dit dus.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Punten : 2154

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 21:38

Ibbeltje schreef:
AngelNyn schreef:

Nou ik vind het wel verstandig als Nicky er mee doorgaat. Ik vind haar een goede burgemeester en niet partijdig of zo. En zij weet veel al van het deel achter de schermen, plus ze pakt het nu erg goed op naar mijn idee.

Ik zeg ook nergens dat ze het niet goed doet, maar waarom is dit hele probleem ontstaan? Omdat er niet netjes met persoonlijke gegevens en de mogelijkheden die de admin en burgemeesters hadden is omgegaan. Ik zeg nergens dat Nicky datzelfde deed, maar als je het écht achter je wilt laten en met een schone lei wilt beginnen, zouden dus alle oude mods ook weg moeten, zodat er met nieuw vertrouwen begonnen kan worden. Die dingen van "achter de schermen" die belangrijk zijn zoals bepaalde IP adressen, die kunnen gewoon doorgegeven worden aan de nieuwe admin. Juist de minder nette dingen die achter de schermen speelde, die neem je op deze manier toch mee.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 21:39

Maar dan komt de vraag wie kies je dan?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 21:41

Ibbeltje schreef:Maar dan komt de vraag wie kies je dan?

Eerst eens kijken wie die taak op zich wilt nemen EN de mogelijkheid heeft tot het hosten + bouwen van een forum en eventueel een website er bij.
Denk dat je dan tot een select groepje komt en dan kan er uiteindelijk door het forum gekozen worden wie dat gaat doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 21:42

Ik vind dat Nicky gewoon admin kan worden, het is nu ook weer niet zo dat het één grote corrupte bende is geweest hier.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 21:43

AngelNyn schreef:
Ibbeltje schreef:Maar dan komt de vraag wie kies je dan?

Ook al eerder op geantwoord, eerst eens kijken wie die taak op zich wilt nemen EN de mogelijkheid heeft tot het hosten + bouwen van een forum en eventueel een website er bij.
Denk dat je dan tot een select groepje komt en dan kan er uiteindelijk door het forum gekozen worden wie dat gaat doen.

Toch blijf ik van mening dat Nicky dat goed kan doen smile Maar goed ieder haar mening natuurlijk. Ik snap jouw reden ook heel goed. Maar mijn vertrouwen is niet helemaal weg bij alle burgemeesters. Dat is misschien ook persoonlijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sam za 27 okt 2012 - 21:47

Ik denk ook dat t een goed idee is om Nicky te laten blijven. Ze weet hoe het werkt en vind haar, zeker nu, heel onpartijdig. Vind dat ze knap werk levert!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 21:50

Dit is precies de reden waarom ik een dergelijk topic wilde hebben, niet deze, maar mijn eigen topic als voorbeeld.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die twijfelen aan mijn integriteit, of dat van de andere twee moderators die er waren in de tijd dat de Admin, de Admin nog was.
Het enige wat ik hierover kan zeggen is; is dat ik me nooit, maar dan ook echt nooit in dit soort praktijken heb gewikkeld. Ja, ik kan zien wie er achter accounts zit qua IP adres. Ja, ik kan lezen wie er als biecht iets post in het biechttopic, ja ik kan roddelen over iedereen van jullie, logboeks bijhouden en foto's opslaan. Dat zijn dingen die gedaan zijn, maar niet door mij en voor zover ik kan oordelen, ook niet door de andere twee burgemeesters.

Prima als er gekozen wordt om dan over te gaan op nieuwe admin's en burgemeesters, jullie zijn de gene die een forum 'maken'. Zonder forumsters geen forum. Dan zal ik mijn handen er van los trekken en de opvolger veel succes en plezier wensen. Want zo zie ik het wel, ik heb ook erg veel plezier aan dit forum.

Daarnaast ingaand op de post van Babydoll. Wij wisten niet dat mensen het een probleem vonden dat de topics die verwijderd werden werden verwijderd in een speciale map. Dat gebeurd bij elk topic dat verwijderd wordt, al sinds het allereerste topic die door een van ons is verwijderd. Doordat we jullie mening hoorde zijn we sinds gister bezig om die topics daadwerkelijk te verwijderen, zodat ze definitief weg zijn. Ook dit is weer iets waar ik eerlijk over ben, maar wat jullie uiteraard niet kunnen controleren.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 21:54

Burgemeester Nicky schreef:Dit is precies de reden waarom ik een dergelijk topic wilde hebben, niet deze, maar mijn eigen topic als voorbeeld.
Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die twijfelen aan mijn integriteit, of dat van de andere twee moderators die er waren in de tijd dat de Admin, de Admin nog was.
Het enige wat ik hierover kan zeggen is; is dat ik me nooit, maar dan ook echt nooit in dit soort praktijken heb gewikkeld. Ja, ik kan zien wie er achter accounts zit qua IP adres. Ja, ik kan lezen wie er als biecht iets post in het biechttopic, ja ik kan roddelen over iedereen van jullie, logboeks bijhouden en foto's opslaan. Dat zijn dingen die gedaan zijn, maar niet door mij en voor zover ik kan oordelen, ook niet door de andere twee burgemeesters.

Prima als er gekozen wordt om dan over te gaan op nieuwe admin's en burgemeesters, jullie zijn de gene die een forum 'maken'. Zonder forumsters geen forum. Dan zal ik mijn handen er van los trekken en de opvolger veel succes en plezier wensen. Want zo zie ik het wel, ik heb ook erg veel plezier aan dit forum.

Daarnaast ingaand op de post van Babydoll. Wij wisten niet dat mensen het een probleem vonden dat de topics die verwijderd werden werden verwijderd in een speciale map. Dat gebeurd bij elk topic dat verwijderd wordt, al sinds het allereerste topic die door een van ons is verwijderd. Doordat we jullie mening hoorde zijn we sinds gister bezig om die topics daadwerkelijk te verwijderen, zodat ze definitief weg zijn. Ook dit is weer iets waar ik eerlijk over ben, maar wat jullie uiteraard niet kunnen controleren.

Dat is toch al langer bekend dat dat een probleem is? Alle topics die jullie nu "verwijderd" hebben zijn via de cache van google gewoon terug te vinden (link van het topic plakken in google, op de pijltjes klikken en kiezen voor "cache") en volgens mij verdwijnen die pas als je de topics ook echt daadwerkelijk verwijderd.

Nogmaals, ik twijfel niet aan jou persoonlijk, maar ik vind wel dat als er dan een nieuwe start gemaakt moet worden, dit beter met nieuwe mensen kan dus niks te maken hebben gehad met alles wat er nu is gebeurd achter de schermen.
Sowieso zou ik het wel een stuk prettiger vinden als de mods openbaar zijn, en daar is volgens mij door meerdere mensen naar gevraagd.
Misschien dat jullie dat sowieso kunnen doen (de burgemeesters), zodat iedereen iig weet wie jullie zijn voordat er besloten wordt wie de nieuwe admin is?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 11 Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: