Baan Kwijt!!
+31
Phileine
Atelier Madame
Caresses
girli
Coco
Viva
nijntje4
_Lacey_
luisa
Oasis
Bluestar
TukTuk
RYW
Ibbeltje
Puggle
Paper Crown
mezzoforte
LDJ
JD
Blond
Rovine
Parel
Cow
Eris
bo
Reeza
Ella
Pien
Aimee
Admin
Monte
35 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Baan Kwijt!!
Spannend, Janedoe! Hopelijk morgen goed nieuws!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
vertel vertel vertel!!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Spannend, en wat was de uitslag vandaag?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Hmmmm nou toch niet het nieuws waar ik op hoopte..
Ze willen me graag hebben op het kdv, maar omdat het nog een startend kdv is, kunnen ze me die 38 uur toch nog niet bieden. Ze willen dus starten met 0 uur, zodat ik oproepbaar ben. Maar dan moet ik ook op de vestigingen in Amsterdam kunnen werken...
0 uren is voor mij financieel echt te onzeker, maar ik heb gezegd dat ik erover ga nadenken, en maandag terug bel.
Via het uitzendbureau kan ik voor 40 uur aan de slag in een detentiecentrum. Niet mijn droombaan,maar wel 40 uur. En als het is om tot februari te overbruggen...?
Ik zit een beetje in dubio,maar neig ernaar om toch voor de zekerheid van 40 uur te kiezen.
Wat zouden jullie doen?
Ze willen me graag hebben op het kdv, maar omdat het nog een startend kdv is, kunnen ze me die 38 uur toch nog niet bieden. Ze willen dus starten met 0 uur, zodat ik oproepbaar ben. Maar dan moet ik ook op de vestigingen in Amsterdam kunnen werken...
0 uren is voor mij financieel echt te onzeker, maar ik heb gezegd dat ik erover ga nadenken, en maandag terug bel.
Via het uitzendbureau kan ik voor 40 uur aan de slag in een detentiecentrum. Niet mijn droombaan,maar wel 40 uur. En als het is om tot februari te overbruggen...?
Ik zit een beetje in dubio,maar neig ernaar om toch voor de zekerheid van 40 uur te kiezen.
Wat zouden jullie doen?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
In jouw situatie, zeker de 40 uur!
Kan je flink sparen even!
Kan je flink sparen even!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat balen dat ze toch voor 0 uren willen gaan! Ik zou ook voor zekerheid kiezen; 40 uur dus! Succes met het maken van je keuze.. Snap dat het lastig is!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Dententiecentrum lijkt mij juist wel leuk en ik zou dus daar voor gaan. Zeker als het maar voor zo'n korte tijd is.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Coco schreef:Dententiecentrum lijkt mij juist wel leuk en ik zou dus daar voor gaan. Zeker als het maar voor zo'n korte tijd is.
Ja maar het is geen werk met de gedetineerden, maar een combi van front office (receptie) en huishoudelijk, dus niet echt mn droombaan.
Qua uren zou ik inderdaad daarvoor gaan, maar ik zit in dubio omdat ik nog niet zeker weet of ik wordt aangenomen/toegelaten voor de opleiding. Dus het kan ook zijn dat het werk wat ik nu kies helemaal niet "maar" voor 3 maanden is. Dus in dat opzicht wil ik qua werk en salaris liever voor de kinderopvang kiezen (uitzendbureau betaalt per week uit, en ik verdien 2 euro bruto per uur minder dan in de kinderopvang).
Ik denk dat het kdv maandag ga terugbellen, en ga zeggen dat ik niet geinteresseerd ben in een 0-urencontract, maar dat ik het wel heel erg fijn zou vinden als ze me in hun hoofd willen houden voor als het nieuwe kdv straks gaat lopen, en ze een fulltimer zoeken. Ik heb vandaag aan de telefoon al een beetje laten doorschemeren dat 0-uren me te onzeker is, dus ben benieuwd....
JD- Ratel
Jane doe ik zou ook nu voor die 40 gaan en precies zoals jij zegt dat je aangeeft bij dat kdv dat je wel geĂŻnteresseerd bent maar nu niks hebt aan de 0 uren en je zekerheid nodig hebt, maar dat ze je wel in hun hoofd mogen houden voor als het goed loopt. Succes iig!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou, als ik jou was het risico van werken op een kdv niet eens meer willen nemen. Die sector is te onzeker momenteel, en vooral met een tijdelijk contract is dat gewoon een garantie op over een halfjaar-jaar weer werkloos zijn.
Gast- Gast
Oke ik heb een lastige keuze te maken, dus ben benieuwd wat jullie zouden doen.
- Ik kan via het uitzendbureau voor 40 uur aan de slag in een detentiecentrum. Het blijkt uiteindelijk te gaan om 16 uur als front office (receptie) medewerker, en de overige uren als huishoudelijk medewerkster. Front office verdient een euro per uur minder dan de kinderopvang, huishoudelijk medewerker 4 euro per uur minder. Het is vlakbij Schiphol, zonder file een halfuurtje rijden, maar ik zal meestal in de spits zitten, wat de reistijd zo'n 3 kwartier a 1 uur maakt.
- Ik werd vandaag gemaild door de man van het kinderdagverblijf. Waarschijnlijk voelde hij mijn twijfels ofzo, want hij mailde dat hij me toch 16 uur wilde bieden ipv 0 uren. Toen ik hem mailde dat ik er nog over na moest denken, omdat ik bij het uitzendbureau voor 40 uur aan de slag kon, mailde hij een uur later terug; Hij had overlegd en wilde me tĂłch 32 uur bieden. Dit zou 16 uur zijn op een nieuw kdv bij mij om de hoek, de overige 16 uur op 1 van hun kdv's in Amsterdam. Zodra het nieuwe kdv beter zou gaan lopen, kan ik de 32 uur daar maken.
Ik weet niet zo goed wat ik moet.... Ja, het kdv betaalt het best en is dichtbij, maar ik vind het ook el weer een vaag verhaal dat ze me eerst 0 uren bieden, en dan opeens 32. Maar dat detentiecentrum is ver weg, betaalt minder en is werk wat me nou niet echt bijster interessant lijkt.
What to do??? Ik moet het morgen laten weten....
- Ik kan via het uitzendbureau voor 40 uur aan de slag in een detentiecentrum. Het blijkt uiteindelijk te gaan om 16 uur als front office (receptie) medewerker, en de overige uren als huishoudelijk medewerkster. Front office verdient een euro per uur minder dan de kinderopvang, huishoudelijk medewerker 4 euro per uur minder. Het is vlakbij Schiphol, zonder file een halfuurtje rijden, maar ik zal meestal in de spits zitten, wat de reistijd zo'n 3 kwartier a 1 uur maakt.
- Ik werd vandaag gemaild door de man van het kinderdagverblijf. Waarschijnlijk voelde hij mijn twijfels ofzo, want hij mailde dat hij me toch 16 uur wilde bieden ipv 0 uren. Toen ik hem mailde dat ik er nog over na moest denken, omdat ik bij het uitzendbureau voor 40 uur aan de slag kon, mailde hij een uur later terug; Hij had overlegd en wilde me tĂłch 32 uur bieden. Dit zou 16 uur zijn op een nieuw kdv bij mij om de hoek, de overige 16 uur op 1 van hun kdv's in Amsterdam. Zodra het nieuwe kdv beter zou gaan lopen, kan ik de 32 uur daar maken.
Ik weet niet zo goed wat ik moet.... Ja, het kdv betaalt het best en is dichtbij, maar ik vind het ook el weer een vaag verhaal dat ze me eerst 0 uren bieden, en dan opeens 32. Maar dat detentiecentrum is ver weg, betaalt minder en is werk wat me nou niet echt bijster interessant lijkt.
What to do??? Ik moet het morgen laten weten....
JD- Ratel
In dat geval zou ik mss toch voor het KDV kiezen, maar dan wel alles op papier vast laten leggen wat hij zegt. Als is het zijn woord tegen het jouwe als de tijd zover is om bijv. die 32 uur te gaan werken.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik zou voor het kdv kiezen, zolang hij maar wel die uren op papier zet.
Maar ik zou het dan ook vreselijk vinden om zoveel uur in de week te moeten schoonmaken.
Maar ik zou het dan ook vreselijk vinden om zoveel uur in de week te moeten schoonmaken.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Ik zou voor het kdv kiezen, zolang hij maar wel die uren op papier zet.
Eens, ik heb drie jaar lang vijf uur per week schoongemaakt. Weinig uur per week en ik wist dat het tijdelijk was en goed verdiende, maar toch vond ik het vervelend werk. Ik zou de kans wagen en gaan voor het KDV. Het is niet da die andere optie je droombaan is/potentie heeft/goed verdiend...
Gast- Gast
Kdv sowieso. Als ik het goed begrijp is het sowieso van jouw kant ook een halfjaarsplan en wil je daarna verzorgende ig gaan doen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
KDV, zonder twijfel. Je verdient in verhouding meer met minder uren en je doet het werk dat je leuk vindt.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Als je de 32 uur op papier krijgt en verwacht over een half jaar toegelaten te worden voor een opleiding, zou ik de kinderopvang doen. Verdien je dan met 32 uur kinderopvang ongeveer hetzelfde als met 40 uur bij het detentiecentrum?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Jiehoeeee vandaag getekend, 32 uur in de kinderopvang, volgende week donderdag starten!
Allemaal bedankt voor jullie hulp, advies en tips!
Allemaal bedankt voor jullie hulp, advies en tips!
JD- Ratel
Wat goed van je zeg! Gefeliciteerd!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Niet eerder gereageerd maar wel gelezen. Super, wat een inzet en mooie beloning! Gefeliciteerd!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Gefeliciteerd! Fijn voor je!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Wat fijn, JaneDoe! Gefeliciteerd!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Gefeliciteerd, wat fijn voor je!
(ik wil ook )
(ik wil ook )
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Baan kwijt!
» Baan kwijt, vast contract, hoe werkt dat?
» Ook ik ben waarschijnlijk mijn baan in de kinderopvang kwijt
» Mijn man is zijn baan kwijt, en ik wist nergens van....
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Baan kwijt, vast contract, hoe werkt dat?
» Ook ik ben waarschijnlijk mijn baan in de kinderopvang kwijt
» Mijn man is zijn baan kwijt, en ik wist nergens van....
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: