Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Baan Kwijt!!

+31
Phileine
Atelier Madame
Caresses
girli
Coco
Viva
nijntje4
_Lacey_
luisa
Oasis
Bluestar
TukTuk
RYW
Ibbeltje
Puggle
Paper Crown
mezzoforte
LDJ
JD
Blond
Rovine
Parel
Cow
Eris
bo
Reeza
Ella
Pien
Aimee
Admin
Monte
35 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Baan Kwijt!!

Bericht  JD vr 26 okt 2012 - 3:55

Ik had net sinds 1 Oktober een superleuke baan gevonden voor 16 uur in de kinderopvang. Helemaal naar mijn zin, en gelukkig werkte ik elke week rond de 32 uur.... dus toen ik vandaag mijn einde proeftijd gesprek had, verwachtte ik uitbreiding van uren, maar nee.... Wegens de (welbekende) bezuinigingen in de kinderopvang, vliegt iedereen met een tijdelijk contract eruit, waaronder ik dus!

Aangezien ik nog in mijn proeftijd zit, zit ik vanaf donderdag, 1 November al zonder werk!
Sad

Heb echt onwijze stress nu, financieel gezien. Ik heb meteen een paar uitzendbureaus gebeld, maar deze hebben geen werk, aangezien alle bedrijven bezuinigen op dure uitzendkrachten. Heb op internet gezocht, maar in de kinderopvang is helemaal niks, geen 1 vacature! We hebben een huis, vaste lasten....en een uitkering kan ik absoluut niet van rondkomen.

Kortom, even een topic om mijn verhaal en stress een beetje kwijt te kunnen.... Alle tips zijn welkom! Sad
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 4:05

Hè, vervelend! Ik zou als ik jou was écht naar andere vacatures kijken dan de kinderopvang, Callcenter ofzo...aangezien je aangeeft dat je financiële stress hebt. Lijkt mij dis dat je elk baantje aan moet pakken, tijdelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Paper Crown vr 26 okt 2012 - 4:06

Wat een pech heb jij steeds joh! OK - geen paniek. Wat heb je aan spaargeld? Zijn er dingen waarop je prompt kan bezuinigen? Heb je een auto? Wil je werk onder je niveau doen? In Amsterdam? Een vriendin van mij heeft noodgedwongen een baan in de catering aangenomen bij een groot bedrijf met bedrijfskantine. Verdiend nog best aardig!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  JD vr 26 okt 2012 - 4:20

Paper Crown schreef:Wat een pech heb jij steeds joh! OK - geen paniek. Wat heb je aan spaargeld? Zijn er dingen waarop je prompt kan bezuinigen? Heb je een auto? Wil je werk onder je niveau doen? In Amsterdam? Een vriendin van mij heeft noodgedwongen een baan in de catering aangenomen bij een groot bedrijf met bedrijfskantine. Verdiend nog best aardig!


Ik heb helaas slechts 700 euro aan spaargeld, dus dat is niet veel.
Er zijn helaas geen dingen meer waar ik op kan bezuinigen (voor zover ik weet) We hebben laatst al onze uitgaven eens bekeken, en allerlei goedkopere contracten afgesloten voor energie,tv etc, dus daar hebben we al flink op bezuinigd. verder ben ik al onwijs zuinig qua uitgeven....

Ja we hebben een auto. Natuurlijk kan ik deze weg doen, maar ik ben veel te bang dat ik hem nodig heb voor werk straks, plus dat onze hond erin vervoerd wordt (is oud en kan niet ver lopen). En door de auto heb ik meer kans om verder weg op een baan te solliciteren.

Ik ga waarschijnlijk in Februari starten met de opleiding tot Verzorgende IG, dus het gaat om een overbrugging tot Februari. Dus ja, werk onder mijn niveau doen vind ik echt prima!
Heb net geregeld dat ik in het oude bejaardenhuis waar ik altijd heb gewerkt bijna 7 avonden in de week van 19.00 tot 22.00 kan werken. Zijn maar 3 uurtjes, maar ja...beter iets dan niets! Dus zoek nu nog iets voor overdag....

Waar heeft jouw vriendin die baan gevonden dan? Want randstad en tempo geven aan dat ze niks hebben....
Vind het moeilijk om bedrijven te bedenken waar ik kan solliciteren, en aar ze nu in deze crisistijd wel echt mensen zoeken...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Blond vr 26 okt 2012 - 4:28

Oke, super klote! Ik zou dit weekend goed gaan kijken op bijv. www.indeed.nl. Die scant alle vacaturesites namelijk af! Callcenters hebben meestal toch wel werk, of inderdaad de horeca? Randstad Jaarbeurs Utrecht neemt ook altijd mensen aan, maar daar krijg je geen reiskostenvergoeding..

Succes alvast!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Paper Crown vr 26 okt 2012 - 4:30

Ik stuur je een PM Janedoe.

Ik snap dat je je auto niet kwijt wil, ik vroeg het ook voor je woon-werkverkeer. Vaak is een kleine auto goedkoper dan OV
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Monte vr 26 okt 2012 - 4:41

Wat naar! Ik zou nu goed gaan zoeken en op alles reageren wat maar enigzins aansluit op jouw achtergrond en ervaring.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  JD vr 26 okt 2012 - 4:45

Monte schreef:Wat naar! Ik zou nu goed gaan zoeken en op alles reageren wat maar enigzins aansluit op jouw achtergrond en ervaring.

ja joh, maar zelfs als het niet aansluit...kan me op dit moment niet schelen. Vind het ook geen probleem om in een winkel,callcenter ofzo te gaan werken. Kinderopvang gaat het gewoon niet worden, wie weet kom ik iets anders leuks tegen waar ik anders nooit op was gekomen smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Monte vr 26 okt 2012 - 4:58

JaneDoe schreef:
Monte schreef:Wat naar! Ik zou nu goed gaan zoeken en op alles reageren wat maar enigzins aansluit op jouw achtergrond en ervaring.

ja joh, maar zelfs als het niet aansluit...kan me op dit moment niet schelen. Vind het ook geen probleem om in een winkel,callcenter ofzo te gaan werken. Kinderopvang gaat het gewoon niet worden, wie weet kom ik iets anders leuks tegen waar ik anders nooit op was gekomen smile
Dat is in ieder geval een hele goede instelling. Ik hoop dat je snel iets vind, want thuis zitten is vreselijk(dat weet ik uit eigen ervaring)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  JD vr 26 okt 2012 - 5:02

Monte schreef:
JaneDoe schreef:
Monte schreef:Wat naar! Ik zou nu goed gaan zoeken en op alles reageren wat maar enigzins aansluit op jouw achtergrond en ervaring.

ja joh, maar zelfs als het niet aansluit...kan me op dit moment niet schelen. Vind het ook geen probleem om in een winkel,callcenter ofzo te gaan werken. Kinderopvang gaat het gewoon niet worden, wie weet kom ik iets anders leuks tegen waar ik anders nooit op was gekomen smile
Dat is in ieder geval een hele goede instelling. Ik hoop dat je snel iets vind, want thuis zitten is vreselijk(dat weet ik uit eigen ervaring)

ja ik ben blij met dat werk in de avonduren, maar wil ook echt overdag werken...anders voel ik me zó nutteloos! Heb eerder zonder werk gezeten, en dat deed mijn gevoel van eigenwaarde ook niet veel goed. Heb net een gezin gemaild, op internet gevonden, zoeken oppas aan huis voor 3 dagen per week.... toch een beetje in de kinderopvang, maar dan aan huis. Even afwachten dus maar....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Admin vr 26 okt 2012 - 5:56

Kijk eens bij callcenters van zorgverzekeringsmaatschappijen. Die krijgen het nu erg druk van oktober tot begin volgend jaar en zoeken dan altijd tijdelijk personeel.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Aimee vr 26 okt 2012 - 8:18

Je kan ook altijd in de Pool van de HKG he? Ik weet niet meer precies waarom je het invallen bij ons hebt afgezegd toendertijd, maar in de gehandicaptenzorg is gewoon altijd werk...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  JD vr 26 okt 2012 - 10:31

Aimee schreef:Je kan ook altijd in de Pool van de HKG he? Ik weet niet meer precies waarom je het invallen bij ons hebt afgezegd toendertijd, maar in de gehandicaptenzorg is gewoon altijd werk...

Ik kon toen bij jullie alleen een invalcontract krijgen, en in de kinderopvang een baan voor 34 uur smile Vandaar de keuze toen, plus het feit dat ik, tijdens de rondleiding, al snel merkte dat het niet echt mijn ding was.... Embarassed Vind het een moeilijke doelgroep waar ik niet zo goed raad mee weet.... maar dat is misschien een kwestie van ervaring opdoen.

Er gaat hier binnenkort een nieuwe Karwei open, en aangezien ik gek ben op klussen,mijn huis stylen etc, ga ik ze maandag even bellen, vragen of ze nog mensen zoeken...ik ga liever 40 uur in een bouwmarkt werken dan op oproep/0-urenbasis in de kinderopvang ofzo...

Admin, thanks voor de tip van die zorgverzekeraars, was ik zelf nooit op gekomen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Cow vr 26 okt 2012 - 22:11

Ik werk bij het recruitmentcenter van A.dec.co als je je cv stuurt kan ik kijken of we wat hebben bij jou in de buurt waarvoor ik je evt kan bellen....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 22:42

Waar woon je ergens? Ik werk nu ook voor een grote zorgverzekeraar in Zeeland, erg leuk werk is het, leuke collegas smile Misschien dat ik kan vragen of ze nog mensen nodig hebben als je in de buurt woont

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Reeza vr 26 okt 2012 - 23:19

Klote zeg JaneDoe!

Ik denk dat het verstandig is om even hier neer te zetten in welke omgeving je woont, misschien weet iemand van hier nog wel een baan voor je.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  luisa za 27 okt 2012 - 3:19

Jane ik vind het echt heel vervelend voor je. Je hebt ook geen geluk met banen he.

Maar wat met opvalt, en dit bedoel ik niet lullig. Je zegt van een uitkering niet te kunnen rondkomen. Dit snap ik dus echt niet. Zijn je lasten dan niet veel te hoog? Je woont toch samen en je vriend werkt ook?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 4:17

luisa schreef:Jane ik vind het echt heel vervelend voor je. Je hebt ook geen geluk met banen he.

Maar wat met opvalt, en dit bedoel ik niet lullig. Je zegt van een uitkering niet te kunnen rondkomen. Dit snap ik dus echt niet. Zijn je lasten dan niet veel te hoog? Je woont toch samen en je vriend werkt ook?
Misschien heeft ze schulden of hele hoge vaste lasten die ze moet afbetalen, dan gaat daar al je geld naartoe en dat red je niet met een uitkering.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  nijntje4 za 27 okt 2012 - 4:42

Goeie tip van die zorgverzekeraars, heb ook even zitten zoeken maar kan alleen niets vinden...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  luisa za 27 okt 2012 - 6:43

Zelda schreef:
luisa schreef:Jane ik vind het echt heel vervelend voor je. Je hebt ook geen geluk met banen he.

Maar wat met opvalt, en dit bedoel ik niet lullig. Je zegt van een uitkering niet te kunnen rondkomen. Dit snap ik dus echt niet. Zijn je lasten dan niet veel te hoog? Je woont toch samen en je vriend werkt ook?
Misschien heeft ze schulden of hele hoge vaste lasten die ze moet afbetalen, dan gaat daar al je geld naartoe en dat red je niet met een uitkering.
Ja dat kan natuurlijk. Het doet er natuurlijk ook niet toe. Vind het oprecht vervelend voor Jane.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Pien za 27 okt 2012 - 7:32

Wat een dikke pech heb jij toch steeds. Hoop dat je snel iets vind maar zo te merken zal dat aan jou instelling en motivatie niet liggen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Ella za 27 okt 2012 - 10:02

He wat balen zeg. Hou je van oppassen? Er zoeken zoveel mensen een oppas omdat ze de kinderopvang te duur vinden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  JD za 27 okt 2012 - 10:49

Yasmin schreef:Waar woon je ergens? Ik werk nu ook voor een grote zorgverzekeraar in Zeeland, erg leuk werk is het, leuke collegas smile Misschien dat ik kan vragen of ze nog mensen nodig hebben als je in de buurt woont

Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in Noord-Holland. Ik wil best wat reizen, maar elke dag naar Zeeland is iets te enthousiast smile Evengoed bedankt!

Overige meiden, bedankt voor jullie tips en reacties! Ik heb een paar van jullie even een PM gestuurd
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  JD za 27 okt 2012 - 10:52

@Iedereen, ik woon in Noord-Holland, tussen Alkmaar en Haarlem, dus zoek iets daar in de buurt.

@Luisa, ik heb eerder van een uitkering rond moeten komen, en dat is echt geen doen. Ik had toen recht op zo'n 600 a 700 euro per maand. En aangezien ik voorheen altijd zo'n 1500 verdiende....
Ja ik woon samen, maar mijn vriend verdient ook niet goed, horeca is geen vetpot.
Onze kale huur is 700 euro, en dan komen alle vaste lasten er nog eens bij. We maken elke maand allebei 700 euro over naar onze gezamenlijke rekening, en betalen daar huur,gas,water,electra,boodschappen etc van, alle gezamenlijke dingen dus.

@Ella, ik heb me al aangemeld voor diverse zoek oppas websites, en een aantal berichtjes gestuurd naar gezinnen die oppas zoeken. Heb ook al contact gezocht met een gastouderbureau, eens kijken wat zij voor me hebben
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 11:08

Toen ik net aan 1100 euro verdiende, jaren geleden, kreeg ik een uitkering van 700 euro. Als jij 1500 euro verdiende, dan had je meer recht op inkomen. Dus dat klopt niet helemaal.

Toevallig weet ik dit, omdat ik thuis woonde en klaagde, in mijn dagboek (net nagelezen), dat 700 euro toch geen geld was om van te leven. Baan Kwijt!! 394967 Moet uitkijken dat ik me niet verslik in die uitspraak. Baan Kwijt!! 1578173417

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Baan Kwijt!! Empty Re: Baan Kwijt!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum