Baan Kwijt!!
+31
Phileine
Atelier Madame
Caresses
girli
Coco
Viva
nijntje4
_Lacey_
luisa
Oasis
Bluestar
TukTuk
RYW
Ibbeltje
Puggle
Paper Crown
mezzoforte
LDJ
JD
Blond
Rovine
Parel
Cow
Eris
bo
Reeza
Ella
Pien
Aimee
Admin
Monte
35 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Baan Kwijt!!
Hè bah JD, het zit je niet mee hè? Goed inderdaad dat je hard aan het zoeken bent, vraag ook in je kennissenkring of zet een oproep op Facebook of er iemand nog een baantje weet! Ik ken meerdere mensen die op die manier aan het werk zijn gekomen.
Sterkte, je hebt een hoop gedoe in je leven op dit moment denk ik zo...
Sterkte, je hebt een hoop gedoe in je leven op dit moment denk ik zo...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh en heb je je cv al op een vacaturebank site gezet en jezelf ingeschreven bij uitzendbureaus bijv zorgwerk?
(Ik heb alles niet helemaal doorgelezen)
(Ik heb alles niet helemaal doorgelezen)
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Jep, mn Cv staat op meerdere vacaturesites...maar pas sinds gisteravond, dus even afwachten!
Ik sta ingeschreven bij het grootste zorguitzendbureau, die regelt inval voor zo'n beetje alle thuiszorg/verzorgingshuizen hier in de regio. Ze hebben me al werk gegeven voor bijna elke avond van 19-22, maar ja....ik wil ook overdag.... Dus heb ze vanmorgen gebeld, maar ze hebben nog niks voor deze week helaas.
Ik sta ingeschreven bij het grootste zorguitzendbureau, die regelt inval voor zo'n beetje alle thuiszorg/verzorgingshuizen hier in de regio. Ze hebben me al werk gegeven voor bijna elke avond van 19-22, maar ja....ik wil ook overdag.... Dus heb ze vanmorgen gebeld, maar ze hebben nog niks voor deze week helaas.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
In ieder geval goed dat je direct zo actief bezig bent, daar bereik je uiteindelijk het meeste mee. Ik hoop dat je snel iets nieuws hebt.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Janedoe, de karwei in Purmerend zoekt ook personeel!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Janedoe, de karwei in Purmerend zoekt ook personeel!
Purmerend is wel ver weg voor mij....
Weet je wat voor personeel ze zoeken? voor hoeveel uur?
Als het nou fulltime is, is het de moeite wel.... maar als het bijv voor alleen de zaterdag is, ben ik meer kwijt aan reiskosten dan dat ik verdien
ik heb vrijdag mijn eerste sollicitatiegesprek bij een brillenspeciaalzaak. Totaaaal geen ervaring mee (behalve dat ik zelf een bril/lenzendrager ben), maar ze waren enthousiast, dus ik pak alles aan. Ben benieuwd!
JD- Ratel
Geen idee, ik zag het op de deur toen ik gauw even behangplaksel moest kopen. Bel ze anders!JaneDoe schreef:Paper Crown schreef:Janedoe, de karwei in Purmerend zoekt ook personeel!
Als het nou fulltime is, is het de moeite wel.... maar als het bijv voor alleen de zaterdag is, ben ik meer kwijt aan reiskosten dan dat ik verdien
ik heb vrijdag mijn eerste sollicitatiegesprek bij een brillenspeciaalzaak. Totaaaal geen ervaring mee (behalve dat ik zelf een bril/lenzendrager ben), maar ze waren enthousiast, dus ik pak alles aan. Ben benieuwd!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
JaneDoe schreef:Paper Crown schreef:Janedoe, de karwei in Purmerend zoekt ook personeel!
Kijk dat is al positief
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Oehhh en donderdag een 2e gesprek voor een fulltime baan in de kinderopvang
Ben eigenlijk een beetje klaar met de kinderopvang, vooral omdat et geen werk in is, maar dit is 1 van de laatste fulltime vacatures die er is, en dit is qua salaris ook het beste voor mij. Ennn het is op fietsafstand... had totaal geen goed gevoel bij het 1e gesprek, het is geen organisatie waar ik voor zou kiezen als ik de keuze had, maar het is fulltime, dus wie weet valt het wel harstikke mee!
Ben eigenlijk een beetje klaar met de kinderopvang, vooral omdat et geen werk in is, maar dit is 1 van de laatste fulltime vacatures die er is, en dit is qua salaris ook het beste voor mij. Ennn het is op fietsafstand... had totaal geen goed gevoel bij het 1e gesprek, het is geen organisatie waar ik voor zou kiezen als ik de keuze had, maar het is fulltime, dus wie weet valt het wel harstikke mee!
JD- Ratel
JaneDoe schreef:Oehhh en donderdag een 2e gesprek voor een fulltime baan in de kinderopvang
Woow fulltime in de kinderopvang nu is echt uitzonderlijk! Ik duim voor je!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goed bezig JD!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
JaneDoe schreef:Oehhh en donderdag een 2e gesprek voor een fulltime baan in de kinderopvang
Wat goed! En fulltime, ideaal zeg! Jammer dat de organisatie niet zo heel goed bij je past, maar wie weet komt dat ook nog vanzelf. Ik duim voor je!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Spannend Janedoe.
Ik zal voor je duimen donderdag!!
Ik zal voor je duimen donderdag!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Dankjulliewel!
JD- Ratel
Nog een gesprek vrijdag! Via t uitzendbureau 35u als medewerker in een detentiecentrum. Bij n positief gesprek kan ik maandag starten....
JD- Ratel
Fijn JaneDoe, hopelijk komt er uit één van de twee iets positiefs (of allebei, kan je kiezen )
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Goed bezig, Janedoe! Ik duim voor je dat hier wat uit komt!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Jeetje Jane, ik hoop echt voor je dat het wat wordt.
En eens met de anderen, jouw instelling vind ik echt super.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Helemaal mee eens!luisa schreef:Jeetje Jane, ik hoop echt voor je dat het wat wordt.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Dankjulliewel
Vanaf morgen 12.30 even duimen draaien he?
Vanaf morgen 12.30 even duimen draaien he?
JD- Ratel
oehh het gng best goed denk ik! Het gaat nu tussen mij en een ander meisje....50 procent kans dus. Ik hoor het morgen, ben benieuwd!
het blijkt dus geen 32 uur te zijn, maar 38....in de kinderopvang. Zou echt een wonder zijn!
het blijkt dus geen 32 uur te zijn, maar 38....in de kinderopvang. Zou echt een wonder zijn!
JD- Ratel
Spannend!!!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Baan kwijt!
» Baan kwijt, vast contract, hoe werkt dat?
» Ook ik ben waarschijnlijk mijn baan in de kinderopvang kwijt
» Mijn man is zijn baan kwijt, en ik wist nergens van....
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
» Baan kwijt, vast contract, hoe werkt dat?
» Ook ik ben waarschijnlijk mijn baan in de kinderopvang kwijt
» Mijn man is zijn baan kwijt, en ik wist nergens van....
» Tips vinden baan? / Hoe baan gevonden?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: