Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij gelukkig in je relatie?

+63
Mermaid
Silver
Bruintje Beer
Exogenesis
Fearie
myloon
Tazz
liesje
Lady Starstruck
-Ieniemienie-
Floor
Kaboutertje
Rouxxxe
Shisha
mezzoforte
kwebbeltje
M-G
LDJ
Flower_L
dolfijn1982
M@niek
Parel
mii_joyce
Happy
SarahKey
Angel1982
Elliot
Sam
-Belle-
Merai
mauwmauw
Didi
Snoes
*Lookie*
tuttebel
Rush
RYW
Atelier Madame
Rumble
Middleme
bolus26
luisa
Rebecca
JD
Jasmine
Tania
SoGood
Ibbeltje
Sarah1985
Marin
Parisienne
Arwyn
Guus
M_as
Bisq
Burn
Ella
mzcharlotte
snoezel
Suus
Lady4
Caroow
Lejow
67 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Sam do 25 okt 2012 - 6:41

Ja!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  *Lookie* do 25 okt 2012 - 7:15

Didi, je hebt pm.

Ik heb mijn verhaal inmiddels weggehaald, wat ik wel wil toevoegen is dat het ook best vaak wel gezellig is: we kunnen goed kletsen, denken over veel dingen hetzelfde etc.. Hij heeft ook geen commentaar op het eten, het huishouden etc. Maar het 'verantwoordelijkheidsverhaal' begint een steeds groter ding te worden, voor mij iig. Soms heb ik het idee dat het speelt sinds ik ben gestopt met werken, dat hij minder waardering heeft voor me omdat ik niet meer werk. Maar misschien is dat onzin, hij stelde zelf voor dat ik wel kon stoppen (ivm werksituatie/ reistijd etc lang verhaal..).
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:51

Na onze breuk, die geen breuk werd, zijn zijn ogen ook eindelijk geopend en is het weer gezellig thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Angel1982 do 1 nov 2012 - 1:32

Nee momenteel ben ik totaal niet gelukkig,

We zijn bijna 8 jaar samen, en de gedachte om bij hem weg te gaan lijkt mij aan een kant verschrikkelijk, maar aan de andere kant ook heel fijn....

Weet niet wat ik ermee moet, hij is al geen prater dus echt met hem erover praten lukt niet Sad

Angel1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 1:48

Wat rot Angel! Sad Erg lastig ook als hij niet zo'n prater is. Kun je je gevoelens niet opschrijven in een brief?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Angel1982 do 1 nov 2012 - 1:55

ik vind het ook heel moeilijk om zelf te beslissen of ik nog verder wil of niet, we hebben 2 kinderen en een eigen woning. Maar er zijn ook nog momenten dat ik denk ik wil ervoor vechten, ik wil jou niet kwijt enz enz. Maar dan van het een op het ander hebben we weer ruzie ( gelukkig niet waar de kinderen bij zijn ) en dan denk ik echt, ik ga voor mezelf kiezen .

Weet het dus echt niet, ik voel nog wel wat voor hem , maar of het genoeg is ? Ik weet het allemaal niet.We hebben de afgelopen 2 jaar ontzettend veel stress gehad, grotendeels ook veroorzaakt door zijn familie die mij niet mogen, en ergens ben ik daar ook wel klaar mee om mezelf telkens maar weer te moeten bewijzen voor anderen, zelfs nu het contact verbroken is met zijn familie hebben we er nog regelmatig woorden over.

Misschien moet ik hem inderdaad maar een brief schrijven

Angel1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 25
Registratiedatum : 22-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 5:07

Ja, maar baal momenteel een beetje dat we elkaar weinig zien. We zijn allebei erg druk, maar gelukkig zien we elkaar in bed. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  SarahKey do 1 nov 2012 - 7:17

Kan nu weer zeggen dat ik gelukkig ben en blij ben met mijn man en onze huwelijk.
De eerste maanden na de geboorte van S dat ik helemaal niet lekker in mijn vel. Kind huilde erg veel, sliep niet overdag en ik was aan het einde van mijn latijn. Voor mijn man was het erg wennen. Hij zag dat ik niet lekker in mijn vel zat en moest zelf erg wennen aan een baby. Tel daar het slaapgebrek bij op en we waren niet zo vriendelijk tegen elkaar. We hebben het wel eens tegen elkaar gezegd dat we het best snappen dat er mensen uit elkaar gaan die een baby hebben.
Gelukkig was dit maar een fase en gaat het nu weer goed tussen ons. En met S en met mij.

Een knuffel voor de meiden die niet zo gelukkig in hun relatie zittenBen jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 699888Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 699888
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Happy do 1 nov 2012 - 7:58

Sarahkey fijn dat je/jullie nu wel weer gelukkig bent/zijn!
Bij ons heeft het wel voor een grote kloof gezorgd helaas.

Voor iedereen die niet happy in haar relatie is een dikke positieve knuffel!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  mii_joyce do 1 nov 2012 - 8:41

Ja ik ben, ondanks alle weerstand van mensen om ons heen, heel gelukkig in onze relatie! I love you
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Parel do 1 nov 2012 - 8:54

O jawel! Samen zijn wij onwijs gelukkig. Met zijn 3en echt eenheid.
Er zijn alleen mensen om ons heen die ons een beetje raar vinden in onze relatie, ons gezin, manier van opvoeden. Om daar steeds commentaar op te krijgen of je moeten verantwoorden is soms niet tof.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 8:55

Parel, wat vreemd. Jullie moeten toch gewoon jullie eigen leven kunnen hebben en zelf bepalen hoe je dat indeelt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  M@niek do 1 nov 2012 - 8:56

Nee op het moment ben ik niet gelukkig met onze relatie. Het liefst ga ik gewoon verder alleen samen met mn dochter.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  mii_joyce do 1 nov 2012 - 8:56

M@niek schreef:Nee op het moment ben ik niet gelukkig met onze relatie. Het liefst ga ik gewoon verder alleen samen met mn dochter.



wat vervelend Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 1371890812 *stuur virtuele knuf* Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 699888
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  dolfijn1982 do 1 nov 2012 - 9:06

heel gelukkig

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12
Woonplaats : noord-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Flower_L do 1 nov 2012 - 10:11

Ik schrik wel een beetje van de mama's hier.... hug

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  LDJ do 1 nov 2012 - 10:18

Parel schreef:O jawel! Samen zijn wij onwijs gelukkig. Met zijn 3en echt eenheid.
Er zijn alleen mensen om ons heen die ons een beetje raar vinden in onze relatie, ons gezin, manier van opvoeden. Om daar steeds commentaar op te krijgen of je moeten verantwoorden is soms niet tof.
Wat doen jullie anders in de ogen van die mensen dan anderen dan?
Of wat vinden ze raar?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  M-G vr 2 nov 2012 - 1:12

Ja door alles wat we de afgelopen 11 jaar hebben meegemaakt en hebben doorstaan samen zijn we heel dicht naar elkaar toegegroeid. We vertrouwen elkaar blindelings en zijn erg gelukkig samen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  kwebbeltje vr 2 nov 2012 - 1:25

Middleme schreef:Ik denk wel dat ik dit geluk kan noemen.

Mijn vriend is mijn maatje, mijn rots in de branding. Ik kan met hem lachen, knuffelen, alles. Hij is er ook voor me als ik het egens moeilijk mee heb en zo hoop ik er ook voor hem te zijn. We genieten ntzettend van de dingen die we doen, waaronder de spullen uitzoeken voor ons huis volgend jaar. Ik voel me daarnaast ook superveilig bij mijn vriend en k weet dat hij me altijd zal beschermen.

Hier kan ik mij helemaal bij aansluiten behalve het stukje over spullen uitzoeken.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:28

Flower_L schreef:Ik schrik wel een beetje van de mama's hier.... Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 699888

Ja, inderdaad. Heel veel sterkte mama's! Ik heb zelf geen kind, maar ik kan mij voorstellen dat het een zware taak is en nog meer vraagt van een relatie.

Zelf ben ik heel gelukkig met mijn vriend! Hoop dat dit altijd zo kan blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  SarahKey vr 2 nov 2012 - 1:46

Happy schreef:Sarahkey fijn dat je/jullie nu wel weer gelukkig bent/zijn!
Bij ons heeft het wel voor een grote kloof gezorgd helaas.

Voor iedereen die niet happy in haar relatie is een dikke positieve knuffel!

Ja echt jammer dat het bij jullie niet meer goed is gelukt. Hoe gaat het nu?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  SarahKey vr 2 nov 2012 - 1:51

Peachy schreef:
Flower_L schreef:Ik schrik wel een beetje van de mama's hier.... Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 699888

Ja, inderdaad. Heel veel sterkte mama's! Ik heb zelf geen kind, maar ik kan mij voorstellen dat het een zware taak is en nog meer vraagt van een relatie.


Het is best zwaar samen maar als je een kindje samen hebt, krijg je er ook veel voor terug. Het is zo prachtig om elke dag samen van je kind te mogen genieten, hem samen zien op te groeien en samen een gezin kunnen vormen. Ik vind het persoonlijk heel speciaal om een kindje samen met mijn man te hebben, die we samen opvoeden en waar we allebei net zo gek op zijn.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  SarahKey vr 2 nov 2012 - 1:51

dolfijn1982 schreef:heel gelukkig

Houden zo anders worden we nooit buren haha LaughingWink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  mezzoforte vr 2 nov 2012 - 3:56

Ik ben heel gelukkig in mijn relatie.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 3:59

Ja, ik kan bij hem helemaal mezelf zijn, we hebben veel lol samen maar kunnen ook serieus praten, hij staat altijd voor mij klaar en ik zie ons ook echt samen oud worden. I love you
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 4 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum