Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij gelukkig in je relatie?

+63
Mermaid
Silver
Bruintje Beer
Exogenesis
Fearie
myloon
Tazz
liesje
Lady Starstruck
-Ieniemienie-
Floor
Kaboutertje
Rouxxxe
Shisha
mezzoforte
kwebbeltje
M-G
LDJ
Flower_L
dolfijn1982
M@niek
Parel
mii_joyce
Happy
SarahKey
Angel1982
Elliot
Sam
-Belle-
Merai
mauwmauw
Didi
Snoes
*Lookie*
tuttebel
Rush
RYW
Atelier Madame
Rumble
Middleme
bolus26
luisa
Rebecca
JD
Jasmine
Tania
SoGood
Ibbeltje
Sarah1985
Marin
Parisienne
Arwyn
Guus
M_as
Bisq
Burn
Ella
mzcharlotte
snoezel
Suus
Lady4
Caroow
Lejow
67 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 7:22

Oh Sarah toch Sad Sad
Daar schrik ik eigenlijk wel van, zeker gezien jullie kinderwens waar ik regelmatig wat over las.
En of het wat oplost, dat kun je alleen zelf bepalen.
Waarom ben je nog bij hem? Omdat je van hem houdt? Omdat je een toekomst met hem ziet? In ieder geval niet omdat je gelukkig bent met hem, anders zou je niet weg willen. Of is het puur 'gemakzucht' en bang voor de toekomst, de veranderingen en het alleen zijn?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:24

Ja, ik ben zeker gelukkig met en in mijn relatie. Wel is het af en toe oppassen dat er geen sleur in komt, maar we doen allebei ons best dat te voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Ibbeltje di 23 okt 2012 - 7:32

Zo op en af. Maar daar wordt aan gewerkt. Bedoel, ik heb het leuk met hem, maar door wat problemen met hem ben ik soms niet helemaal gelukkig. Maar dan zijn er weer momenten (zoals de foto in mooiste foto) waar hij mij weer enorm gelukkig maakt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  SoGood di 23 okt 2012 - 7:34

Sarah1985 schreef:nee. Het liefste pak ik mijn spullen en ga weg. Maar of dat wat oplost

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Ibbeltje di 23 okt 2012 - 7:36

Sarah1985 schreef:nee. Het liefste pak ik mijn spullen en ga weg. Maar of dat wat oplost

O jee dat klinkt niet goed Sad Is dat al langer zo? En hebben jullie er al over gepraat? Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Tania di 23 okt 2012 - 7:42

Ja, we hebben wel wat mindere periodes gehad maar ik ben nog heel blij met hem. We hebben het leuk en gezellig samen. Het is nu wel even moeite doen om het altijd leuk te houden omdat we nogal wat slaap te kort komen maar dat blijft gelukkig niet eeuwig zo. Ik zou echt nooit meer zonder hem willen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  LDJ di 23 okt 2012 - 7:47

Sarah1985 schreef:nee. Het liefste pak ik mijn spullen en ga weg. Maar of dat wat oplost
Oei, dit klinkt heftig!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:51

Ja, ik ben gelukkig in de relatie. Hoop dat wij binnen een paar jaar ook zo'n mooi kindje krijgen als ons pasgeboren neefje.. (a)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Jasmine di 23 okt 2012 - 7:52

Ja, ik ben gelukkig in mijn relatie. Goed, we hebben af en toe wel wat strubbelingen, maar die komen voornamelijk doordat ik hormonaal nogal schommel de laatste tijd, net gestopt ben met mijn medicijnen en dus even weer hard op zoek ben naar een draai in mijn dagelijkse dingen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  JD di 23 okt 2012 - 7:58

Weg!


Laatst aangepast door JaneDoe op di 23 okt 2012 - 12:35; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Rebecca di 23 okt 2012 - 8:08

Ja!

We hebben echt wel onze ups en downs gehad, maar ben heel gelukkig met hoe onze relatie nu is, we komen ook steeds meer in balans en ondanks dat we het allebei veel te druk hebben door fulltime werken en studie maken we genoeg tijd voor elkaar. Dat lukt ook niet altijd, maar als het bv een tijdje minder is geweest plannen we een vrij weekend om even samen bij te komen.
Waar trouwen en kindjes krijgen eerst iets was waar mijn vriend de kriebels van kreeg, zijn dit nu dingen waar we uitvoerig over kunnen kletsen, heerlijk! Ik kijk ook echt uit naar onze bruiloft in augustus en de tijd die erna komt, omdat we dan ook echt weer genoeg tijd voor elkaar hebben!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  luisa di 23 okt 2012 - 8:11

[quote="JaneDoe"]Als ik echt eindelijk eens eerlijk naar mezelf toe ben, moet ik "nee" antwoorden op deze vraag.
Ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken, maar vanavond is de bom gebarsten.


Ik heb gewoon het gevoel dat ik me 200% inzet voor ons, ons huisje, ons geluk, en ik een relatie heb met iemand die er maar 50% voor gaat...en dat begint me een beetje op te breken... Cry [/quote. Vind het erg om dit te lezen. Heb je hier al met hem over gepraat?Kan me idd herinneren dat hij je in het verleden ook niet best behandeld heeft en dacht dat jij daar goed uitgekomen waren. Triest dat het nu wederom niet goed gaat. Zijn jullie nog wel aan proberenvoor een kindje?
sterkte ermee.


Laatst aangepast door luisa op di 23 okt 2012 - 8:16; in totaal 1 keer bewerkt
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 8:11

JaneDoe schreef:Als ik echt eindelijk eens eerlijk naar mezelf toe ben, moet ik "nee" antwoorden op deze vraag.
Ik zit er al een tijdje tegenaan te hikken, maar vanavond is de bom gebarsten.


Ik heb gewoon het gevoel dat ik me 200% inzet voor ons, ons huisje, ons geluk, en ik een relatie heb met iemand die er maar 50% voor gaat...en dat begint me een beetje op te breken... Cry

Ook bij jullie schrik ik er van, gezien jullie kinderwens
hug

In welk opzicht is de bom gebarsten?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:14

JaneDoe....Sad wat erg voor je meid. Is het nu echt uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  JD di 23 okt 2012 - 8:19

******


Laatst aangepast door JaneDoe op di 23 okt 2012 - 12:41; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:20

**


Laatst aangepast door yvonne op do 1 nov 2012 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:22

yvonne schreef:Hier is het nogal ingewikkeld maar verre van gelukkig..
hug
Had je reactie nog wel gelezen in het topic van Leaf, maar je had hem weggehaald. Je mag me altijd PM'en als je ergens mee zit of iets kwijt wilt. Kreeg namelijk al een hele tijd het gevoel dat het niet lekker tussen jullie gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:23

JaneDoe, ik snap dat je er helemaal klaar mee bent....misschien is het in jouw situatie toch het beste om voor jezelf te kiezen, zeker nu jullie nog geen kinderen hebben. Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je daar voor wil(de)gaan terwijl je relatie niet goed loopt, maar goed.


Laatst aangepast door Zelda op di 23 okt 2012 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 8:23

Heftig JaneDoe... Hij mag inderdaad echt een flinke schop onder zijn hol krijgen zeg!

Yvonne, zijn jullie nu toch wel weer bij elkaar dan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 8:24

Voor iedereen bij wie het niet zo lekker loopt Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 699888
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  LDJ di 23 okt 2012 - 8:25

Heel begrijpelijk Janedoe.
Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen.
Lijkt me heftig, zeker ook als je al een jaar van de pil af bent geweest.

En verder, pfoehhh, er zijn hier best wat meiden die niet (helemaal) happy zijn in hun relatie.
Sterkte en een knuffel Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 699888 voor jullie!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 8:30

**


Laatst aangepast door yvonne op di 23 okt 2012 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  JD di 23 okt 2012 - 8:31

Zelda schreef:JaneDoe, ik snap dat je er helemaal klaar mee bent....misschien is het in jouw situatie toch het beste om voor jezelf te kiezen, zeker nu jullie nog geen kinderen hebben. Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je daar voor wil(de)gaan terwijl je relatie niet goed loopt, maar goed.

@Yvonne, jeetje wat een heftig verhaal... zie ook dat jullie een kleintje hebben, wat moeilijk! Heel veel sterkte! hug


Laatst aangepast door JaneDoe op di 23 okt 2012 - 12:43; in totaal 1 keer bewerkt
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  bolus26 di 23 okt 2012 - 8:39

Wat naar voor je yvonne!(zacht uit gedrukt)
En janedoe kan me voirstellen dat je na moet denken, lijkt me heel irritant als hij zelfs na een.specifieke vraag nog niks doet.

Ik ben blij met mijn relatie!gaat/ging niet altijd van een leien dakje ,kan af en toe flink knallen maar de basis voelt echt goed.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  SoGood di 23 okt 2012 - 8:46

Wij hebben een relatie van 11 jaar waarin we 2 hele diepe dalen gekend hebben en waarin we elkaar ook echt verdriet hebben gedaan. Nu kan ik zeggen dat onze relatie gegroeid is, volwassen is geworden (we waren eigenlijk te jong toen we wat kregen), we rust hebben gevonden in onze relatie, weten wat we aan elkaar hebben, het ontzettend leuk hebben samen en we veel van elkaar houden en veel waardering voor elkaar hebben. Het is door omstandigheden soms niet makkelijk maar dat houdt het levendig. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum