Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gelukkig in relatie?

+11
Coco
Bosjesvrouw
Mari
Fearie
Middleme
Mermaid
Sarah1985
VeryCherry
RioolSpook
Tania
Sam
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 8:01

Ik lees in verschillende topics toch wel wat verhalen van meiden waar het eigenlijk toch niet helemaal lekker zit in hun relatie. Erg vervelend om te lezen Cry Ik denk, ik open een topic, voor het geval je je verhaal kwijt wil! Dus vertel, ben jij op dit moment gelukkig in je relatie? Zo ja, wat maakt je gelukkig? Zo nee, wat mist er?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Sam ma 21 jan 2013 - 8:03

Ik hoor om me heen ook heel veer verhalen dat het fout is gelopen of niet goed gaat. Heel vervelend allemaal...

Gelukkig gaat het bij ons wel erg goed.
Wat me gelukkig maakt is zijn lach, het eten dat klaarstaat wanneer ik thuis kom, dat hij steeds enthousiaster wordt over de bruiloft, dat hij me mooi vindt, dat hij zo lief voor me is enz enz enz I love you
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Tania ma 21 jan 2013 - 8:06

Ik ben wel gelukkig maar ik mis heel erg tijd voor ons samen. M. slaapt slecht en ligt vaak de hele avond bij ons en slaapt bij ons in bed dus we hebben maar heel weinig tijd echt voor ons. Ik hoop dat dat over een tijdje weer wat beter wordt want we zijn nu vooral samen ouders maar ik wil weer wat meer het man/vrouw gevoel terug.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 8:07

Tania - En is er niemand die een keertje kan oppassen misschien, om het te doorbreken met M. en dat jullie even geen papa en hoeven kunnen zijn, maar gewoon man en vrouw kunnen zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  RioolSpook ma 21 jan 2013 - 8:08

\]


Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Tania ma 21 jan 2013 - 8:11

Pippa, jawel hoor ze gaan wel is bij mijn ouders logeren. En dat is ook heel fijn dan zijn we echt even samen. Maar het zou echt heel fijn zijn om in het dagelijks leven ook is een normaal gesprek te kunnen voeren zonder kinderen erbij. Of 'savonds gewoon bij mekaar te kunnen liggen zoals we normaal altijd deden, nu ligt er altijd een klein meisje tussen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 8:12

Dat begrijp ik heel goed, je wilt ook gewoon tijd samen. Ik hoop dat ze snel gewoon in haar eigen bed wil gaan slapen, of in ieder geval in de avond slaapt, zodat jullie dat tijd aan elkaar kunnen besteden! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  VeryCherry ma 21 jan 2013 - 8:14

Ja, heel erg!! Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Sarah1985 ma 21 jan 2013 - 8:17

nee totaal niet, heeft veel te maken met stress doordat hij geen werk/inkomen heeft
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 8:18

RioolSpook schreef:We hadden een rommelige start, maar eigenlijk gaat het nu heel goed. We hebben het leuk samen en geloven dat we alles samen aan kunnen pakken. Hij is geduldig met me en pikt ook niet alles van me ( wat heel goed voor me is). We leggen qua humor en denkwijze goed op een lijn en zien echT een toekomst voor ons.

Ja, Ik ben echt heel blij met mijn vriend en kan niet wachten samen het avontuur aan te gaan.

Hoe reageren mensen in jullie omgeving op jouw zwangerschap? Je goed recht om niet te antwoorden uiteraard, maar vraag het me echt af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  RioolSpook ma 21 jan 2013 - 8:29

o[


Laatst aangepast door RioolSpook op zo 1 sep 2013 - 23:17; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Mermaid ma 21 jan 2013 - 8:31

Ik ben heel gelukkig in mijn relatie,waarom? tja dat vind ik moeilijk uit te leggen.
Het voelt gewoon goed, we genieten van elkaars aanwezigheid als we samen zijn, kunnen eigenlijk slecht zonder elkaar, hij steunt me als het nodig is, maakt me aan het lachen en nog veel meer van die stomme cliché dingen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 8:32

Ik ben gelukkig in mijn relatie, maar ik mis het wel om samen dingen te doen. Ik kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst uit eten zijn geweest.
Oppas is niet zo makkelijk te regelen voor ons en man zit net zo lief thuis. Overigens doen we thuis wel gezellige dingen hoor, maar ik wil ook de deur wel eens uit samen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Middleme ma 21 jan 2013 - 8:38

Jep, alhoewel er wel momenten zijn dan ik me aan hem kan ergeren.

Maar de momenten waarop hij vertelt hoe gek hij op me is, zin heeftom te gaan samenwonen, hoe hij onze toekomst voor zich ziet, deze momenten maken het meer dan goed.
Daarbij beginnen we elkaar nog beter aan te voelen, waardoor we steeds beter op elkaaar gaan reageren. En natuurlijk nog die (vele) momenten waarbij de vlinders og door je buik gieren... I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Fearie ma 21 jan 2013 - 8:50

Ja, ik ben gelukkig in onze relatie. Ga er vanuit dat hij dat ook is.
Maar hebben de laatste tijd wel wat stress door verlies van werk en inkomsten, een bruiloft op komst, waardoor ik soms wel eens denk, 'is dit het nu?'. Maar dat vraag ik me bij meer dingen wel af.

En als ik thuis kom van werken en zie dat mijn vriend weer een leuke dag met D heeft gehad, dan kan ik wel volmondig zeggen dat ik gelukkig ben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 8:53

Pritt schreef:Ik ben gelukkig in mijn relatie, maar ik mis het wel om samen dingen te doen. Ik kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst uit eten zijn geweest.
Oppas is niet zo makkelijk te regelen voor ons en man zit net zo lief thuis. Overigens doen we thuis wel gezellige dingen hoor, maar ik wil ook de deur wel eens uit samen...

Waarom is het niet zo gemakkelijk te regelen? Want anders wil mijn zusje met liefde een keer op komen passen bij jullie hoor! Ze woont heel dichtbij, heeft al jaren ervaring en zou het graag doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Mari ma 21 jan 2013 - 8:54

Ik ben gelukkig in mijn relatie. We hebben onze up's en down's, maar ik kan hem niet missen, ik hou zoveel van hem. Graag zou ik nu wel eens een keer willen trouwen en hij moet het dit jaar ook maar gaan vragen. Laughing
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Bosjesvrouw ma 21 jan 2013 - 9:39

Ik ben gelukkig in onze relatie. Sinds we samen wonen ben ik nog gelukkiger.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 9:43

Ja, heel erg! Natuurlijk botst het wel eens, maar ik ga graag naar huis om hem weer te zien. Als ik tegen 'm aan lig of hem in z'n nek snuffel krijg ik nog steeds allemaal kriebels! Hij is mijn aap! Very Happy Ik hou echt ontzettend veel van 'm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Coco ma 21 jan 2013 - 11:11

Ik ben niet ongelukkig in onze relatie, maar zou wel een stuk gelukkiger in onze relatie zijn als we wat meer tijd voor ons samen hadden, eens langer dan een uur samen beneden kunnen zitten en eens samen konden slapen. De laatste keer dat we echt samen hebben geslapen is alweer 7 maanden geleden, in een hotel.
Als we geluk hebben kunnen we als hij ochtenddienst heeft 's avonds eens een half uurtje samen in bed liggen als we heel vroeg gaan (voor 21.00), voordat een van ons verhuisd naar de kinderkamer, maar dat is ook maar eens per 2 weken ongeveer.
Helaas wonen mijn ouders ruim 2 uur rijden verderop en is dat qua oppas ook lastig omdat zij de kinderen van mijn zus hebben in de vrije weekenden van mijn man en zij eigenlijk onze enige oppasoptie zijn. We zijn er gelukkig niet door uit elkaar gegroeid en hebben verder geen relatieissues dus ik denk dat als we weer eens wat normale tijd/nachten samen kunnen doorbrengen we een heel gelukkige relatie hebben.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Marsy28 ma 21 jan 2013 - 13:46

ja, heel gelukkig. We waren al super samen, toen een zwarte periode door twijfels alom over onszelf en de wereld, en nu weer super samen. We ruzien nooit, wonen op minikamer en zijn gelukkiger dan ooit.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 14:51

Niet veel stelletjes hier in het topic hebben dus echt samen tijd. Wij ook niet haha.
Ik ben wel echt gelukkig, ook al is hij soms eccht een enorme lompe zak. Maar goed, ik ben soms ook echt geen fijn mens.
We hebben op het punt van scheiden gestaan. Maar wil hem echt niet meer kwijt. Met een beetje hulp is er zoveel verbetert tussen ons. Ben echt blij dat ik nooit echt weg ben gegaan. We snappen elkaar wat beter en praten beter. Hij helpt me veel en we accepteren elkaars minpuntjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Taeda ma 21 jan 2013 - 19:33

Ja, wij zijn gelukkig. We hebben het fijn samen, genieten van elkaar en van onze toekomstdromen. Natuurlijk zijn er ook momenten dat ik hem wat minder lief vind (en hij mij) Wink
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Paper Crown ma 21 jan 2013 - 22:17

Ik ben heel gelukkig. Hij is gewoon mijn rots in de branding en ik geloof echt dat wij samen een heel stabiel stel zijn. Denk alsjeblieft niet dat wij nooit ruzie hebben of 't altijd makkelijk hebben. Een tijd geleden is er iets gebeurs en daarna zijn de muren van mijn man afgebrokkeld. Hij praat nu over zijn gevoelens en ik hoef 't er niet meer uit te trekken.

Verder is hij altijd bezig om ons toekomst financieel veilig te stellen. Dit houdt in dat we soms inleveren op private time maar als we samen zijn dan is 't ook 100% samen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 22:19

Ja ik ben wel gelukkig, we hebben wel eens momenten waar t wat zwaarder is maar dat lijkt me ook vrij normaal.
Nu zijn we wel toen aan een avondje voor ons zelf dus dat gaan we maar weer is gauw in plannen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in relatie? Empty Re: Gelukkig in relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum