Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij gelukkig in je relatie?

+63
Mermaid
Silver
Bruintje Beer
Exogenesis
Fearie
myloon
Tazz
liesje
Lady Starstruck
-Ieniemienie-
Floor
Kaboutertje
Rouxxxe
Shisha
mezzoforte
kwebbeltje
M-G
LDJ
Flower_L
dolfijn1982
M@niek
Parel
mii_joyce
Happy
SarahKey
Angel1982
Elliot
Sam
-Belle-
Merai
mauwmauw
Didi
Snoes
*Lookie*
tuttebel
Rush
RYW
Atelier Madame
Rumble
Middleme
bolus26
luisa
Rebecca
JD
Jasmine
Tania
SoGood
Ibbeltje
Sarah1985
Marin
Parisienne
Arwyn
Guus
M_as
Bisq
Burn
Ella
mzcharlotte
snoezel
Suus
Lady4
Caroow
Lejow
67 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 5 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Rouxxxe vr 2 nov 2012 - 5:46

Ja, ik kan wel zeggen dat ik gelukkig ben in mn relatie.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 5 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Kaboutertje vr 2 nov 2012 - 8:19

Meestal wel..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 9:05

Ja zeker! En zo gelukkig zelfs dat we nu voor een derde kindje gaan!

Gast
Gast

Bericht  Floor vr 2 nov 2012 - 9:12

Meestal wel
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happy vr 2 nov 2012 - 9:50

SarahKey schreef:
Happy schreef:Sarahkey fijn dat je/jullie nu wel weer gelukkig bent/zijn!
Bij ons heeft het wel voor een grote kloof gezorgd helaas.

Voor iedereen die niet happy in haar relatie is een dikke positieve knuffel!

Ja echt jammer dat het bij jullie niet meer goed is gelukt. Hoe gaat het nu?

Het gaat naar omstandigheden prima, dankjewel smile waarschijnlijk snel een huisje voor mij en mijn zoontje!

Ik schrik ook van de vele mamas die niet happy zijn in hun relatie, wat naar.. hug

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  dolfijn1982 za 3 nov 2012 - 2:43

SarahKey schreef:
dolfijn1982 schreef:heel gelukkig

Houden zo anders worden we nooit buren haha LaughingWink

hahaha ja dat is zo

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 3:42

LDJ schreef:
Parel schreef:O jawel! Samen zijn wij onwijs gelukkig. Met zijn 3en echt eenheid.
Er zijn alleen mensen om ons heen die ons een beetje raar vinden in onze relatie, ons gezin, manier van opvoeden. Om daar steeds commentaar op te krijgen of je moeten verantwoorden is soms niet tof.
Wat doen jullie anders in de ogen van die mensen dan anderen dan?
Of wat vinden ze raar?

Dan gaat het met name om mijn schoonfamilie hoor, maar goed heb je toch veel mee te maken. Wij doen dingen anders dan hun, zijn vrij makkelijk (flesvoeding, potjes, al snel bepaalde dingen proeven) en nuchter, ook zijn we soms wat loslippig naar elkaar (vriend & ik) en direct. We zijn hoe dan ook altijd eerlijk, en dat is vaak niet even aardig, maar wij kennen het van elkaar. Hebben dan ook nauwelijks ruzie, maar ik heb mijn schoonmoeder bijv. al eens tegen mijn vriend horen zeggen `dat *mijn naam* eens lief tegen je moet doen`. En volgens hun bekijk ik alles negatief, maar dat is gewoon realistisch zijn vaak. Hij komt uit een heel beschermd gezin, waarin nooit iets negatiefs is gebeurd, dus het moeilijk te begrijpen voor hun hoe wij bepaalde dingen behandelen. Ik heb juist bijna alleen maar shit meegemaakt waardoor ik ook gevormd ben en dus nogal direct handel.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 3:45

Laurientje85 schreef:Ja zeker! En zo gelukkig zelfs dat we nu voor een derde kindje gaan!

Wat leuk!
Nu, ook echt als in nu?
Gefeliciteerd!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 3:52

Ja, heel erg. En dat heeft best even wat moeite gekost smile Maar ik weet weer zeker dat ik de allerleukste man van de wereld heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 3:54

Eucalypta schreef:Ja, heel erg. En dat heeft best even wat moeite gekost Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 5 561177 Maar ik weet weer zeker dat ik de allerleukste man van de wereld heb.
Super fijn om te horen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 3:58

Zelda schreef:
Eucalypta schreef:Ja, heel erg. En dat heeft best even wat moeite gekost Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 5 561177 Maar ik weet weer zeker dat ik de allerleukste man van de wereld heb.
Super fijn om te horen Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 5 561177

Ja, en ook superfijn vind ik zelf smile

Het was nogal een crisis, en dat was even nodig na 13 jaar denk ik. Maar we weten nu wel weer precies waarom we elkaar leuk vinden en dat we nooit uit elkaar willen. En hij is gewoon Ă©cht de allerleukste man die er is. smile

Het is weer leuk en ontspannen, zonder ruzies en gedoe, maar met een hoop liefde en leuke dingen. Heel prettig. Maar het koste wat moeite om zover te komen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 9:54

Parel schreef:
Laurientje85 schreef:Ja zeker! En zo gelukkig zelfs dat we nu voor een derde kindje gaan!

Wat leuk!
Nu, ook echt als in nu?
Gefeliciteerd!

Onze dochter is nu nog maar zeven maanden en ze krijgt nog volledig bv dus ik verwacht niet dat het zo'n vaart loopt maar we gebruiken verder niets nee, het is gewoon heel erg welkom als het zo zou zijn! smile

Gast
Gast

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 21:39

Wat leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  -Ieniemienie- za 3 nov 2012 - 21:48

Ja ik ben echt heel erg gelukkig in onze relatie.
Voor de buitenwereld zijn we denk ik wat saai, maar wij zijn er gelukkig mee I love you
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady Starstruck zo 4 nov 2012 - 0:51

Ja wij zijn heel erg gelukkig!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 3:27

Ik ben heel gelukkig!

Gast
Gast

Bericht  liesje zo 4 nov 2012 - 8:35

ja ik ben gelukkig. we hebben onze ups en downs maar met deze man wil oud worden
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Tazz zo 18 nov 2012 - 0:28

snoezel schreef:
Pippa schreef:Snoezel, dat vind ik rot om te lezen. Wil je erover praten?

Nou, mijn emmertje is vol. Na jarenlang heel veel geaccepteerd te hebben, ook echt gedacht te hebben dat het allemaal wel meeviel, is hij nu gewoon te ver gegaan... Twee duidelijke grenzen die ik voor mezelf heb gesteld waar hij overheen is gegaan en mijn ogen voor het hele verleden hebben geopend... Wil er verder niet over uitwijden, maar het is heel gek... ik voel me sterk, weet wat ik wel en niet meer wil. Ben daar nu ook heel duidelijk in. Ik zie dat hij daaraan wil werken en heb m die kans gegeven, ook al kan ik er niet meer voor 300% voor gaan. Ik sta al met 1 been buiten, door al mijn twijfels.
Het is een rotgevoel, maar het voelt ergens ook goed.

+1
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 18 nov 2012 - 1:51

Ja. Ik ben gelukkig in mijn relatie. Heeft heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar ben erg tevreden Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 5 281626781

Gast
Gast

Bericht  myloon zo 18 nov 2012 - 4:24

Ik ben ook super gelukkig!
myloon
myloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 2:14

.

Laatst aangepast door Miss_Mango op ma 10 dec 2012 - 0:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 21 nov 2012 - 7:16

Ja, over het grote geheel ben ik gelukkig in onze relatie. We gaan natuurlijk niet voor niets trouwen volgend jaar, maar soms twijfel je wel eens. Dat lijkt me normaal.
Mijn vriend heeft 3 weken geleden te horen gekregen dat ie per januari geen baan meer heeft, dat zorgt voor de nodige stress. Hij legt zichzelf ongelofelijk veel druk op en moet direct een andere baan hebben. Die stress die dat met zich mee brengt is vervelend en maakt mij onzeker.
Ondanks dat weet ik dat hij mijn vent is, en voor mij en D door het vuur zou gaan. Dus, ik kan toch wel zeggen dat ik gelukkig ben.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Exogenesis wo 21 nov 2012 - 7:28

Ja. Ondanks dat ie het niet grappig vindt dat ik morgen een tattoo laat zetten Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 5 2474380249
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Bruintje Beer wo 21 nov 2012 - 9:59

ik kan nu zeggen dat ik nu gelukkig ben met mijn man en kinderen.nu ik aan de medicatie zit voor mijn depressie en angsstoornis. Voor de buitenwereld(vooral aan de kant van mijn man)hebben wij een gekke manier met omgang met elkaar maar houden ontzettend van elkaar!!
Het is een beetje te vergelijen met wat Parel zegt over haar relatie met haar vriend!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Guus wo 21 nov 2012 - 10:28

Wat vervelend dat er zoveel meiden in een relatie zitten waar ze nietblij mee zijn!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: