Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij gelukkig in je relatie?

+63
Mermaid
Silver
Bruintje Beer
Exogenesis
Fearie
myloon
Tazz
liesje
Lady Starstruck
-Ieniemienie-
Floor
Kaboutertje
Rouxxxe
Shisha
mezzoforte
kwebbeltje
M-G
LDJ
Flower_L
dolfijn1982
M@niek
Parel
mii_joyce
Happy
SarahKey
Angel1982
Elliot
Sam
-Belle-
Merai
mauwmauw
Didi
Snoes
*Lookie*
tuttebel
Rush
RYW
Atelier Madame
Rumble
Middleme
bolus26
luisa
Rebecca
JD
Jasmine
Tania
SoGood
Ibbeltje
Sarah1985
Marin
Parisienne
Arwyn
Guus
M_as
Bisq
Burn
Ella
mzcharlotte
snoezel
Suus
Lady4
Caroow
Lejow
67 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Parel do 22 nov 2012 - 11:08

Bruintje Beer schreef:ik kan nu zeggen dat ik nu gelukkig ben met mijn man en kinderen.nu ik aan de medicatie zit voor mijn depressie en angsstoornis. Voor de buitenwereld(vooral aan de kant van mijn man)hebben wij een gekke manier met omgang met elkaar maar houden ontzettend van elkaar!!
Het is een beetje te vergelijen met wat Parel zegt over haar relatie met haar vriend!!

Als jij net zo leuk bent als je zus, vind ik je enig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Silver vr 23 nov 2012 - 0:02

Ja helemaal, en helemaal nu onze liefde ook nog bekroond wordt. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Sugarfall vr 23 nov 2012 - 0:08

Gefeliciteerd Silver!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 0:45

SF ik vroeg het in het waar ben jij dankbaar topic al, dat heb je denk ik niet gezien smile, maar ben jij nog samen met je vriend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Mermaid vr 23 nov 2012 - 0:50

Silver schreef:Ja helemaal, en helemaal nu onze liefde ook nog bekroond wordt. Very Happy

Gefeliciteerd!
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Sugarfall vr 23 nov 2012 - 0:53

Harrison schreef:SF ik vroeg het in het waar ben jij dankbaar topic al, dat heb je denk ik niet gezien smile, maar ben jij nog samen met je vriend?

*


Laatst aangepast door Sugarfall op vr 23 nov 2012 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 0:54

Jeetje, ik weet niet waarom maar ik dacht het al Sad. Wat rot Sad. Komt het doordat hij ging reizen?
Are you ok? hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Sugarfall vr 23 nov 2012 - 1:00

Harrison schreef:Jeetje, ik weet niet waarom maar ik dacht het al Sad. Wat rot Sad. Komt het doordat hij ging reizen?
Are you ok? hug

*


Laatst aangepast door Sugarfall op vr 23 nov 2012 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:02

Ik ben ook gelukkig. Al vind ik het wel moeilijk om 'problemen' die ik heb niet op mijn relatie af te schuiven.

- Zoals geen inkomen (mijn relatie was leuker als we meer inkomen hadden)
- Geen werk (en dan niet voor het geld maar de ervaring, dan had ik het idee dat ik meer zou kunnen bijdragen)


Doordat ik dus geen werk hebben kunnen we niet heel vaak daten, want dat geld moet ik sparen voor vakantie. (en dat is al eindjes aan elkaar knopen haha). En dan dat afstuderen er nog overheen daar word ik dan ook niet gezelliger van.

Ik mis dus wel wat avontuur van ons samen. Maar daar is op het moment gewoon weinig aan te doen en dat is de afgelopen 2/3 jaar niet anders geweest. De dromen die ik met hem wil leven staan gewoon in de wacht en daar hou ik niet van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:03

Wat vervelend! Ik snap dat je voor jezelf gekozen hebt, zo is het wel heel lang en ook gewoon niet de afspraak. Stom dat hij geen rekening houdt met jou en zijn relatie zeg. Sterkte de komende tijd! Was vast een moeilijke beslissing.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:04

Sugerfall Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 699888

Ik vind het heel knap dat je die keuze hebt gemaakt. Ik vind ook dat in een relatie moet het van 2 kanten komen. Natuurlijk wil je jouw vriend zijn reis niet ontnemen maar terugkomen voor elkaar, of elkaar in iedergeval opzoeken zou ik wel heel belangrijk vinden. 'Een jaartje wachten' zou voor mij ook echt geen prettig gevoel zijn. Ik hoop dat je het snel een plek kunt geven, en wie weet wat de toekomst brengt I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:05

Punk'd schreef:Ik ben ook gelukkig. Al vind ik het wel moeilijk om 'problemen' die ik heb niet op mijn relatie af te schuiven.

- Zoals geen inkomen (mijn relatie was leuker als we meer inkomen hadden)
- Geen werk (en dan niet voor het geld maar de ervaring, dan had ik het idee dat ik meer zou kunnen bijdragen)


Doordat ik dus geen werk hebben kunnen we niet heel vaak daten, want dat geld moet ik sparen voor vakantie. (en dat is al eindjes aan elkaar knopen haha). En dan dat afstuderen er nog overheen daar word ik dan ook niet gezelliger van.

Ik mis dus wel wat avontuur van ons samen. Maar daar is op het moment gewoon weinig aan te doen en dat is de afgelopen 2/3 jaar niet anders geweest. De dromen die ik met hem wil leven staan gewoon in de wacht en daar hou ik niet van.
Ik hoop echt dat je snel een baan vindt. Ik begrijp dat het niet leuk is als er geen ruimte is om te daten. Het is zo leuk om eens een avondje/weekendje oid. wat leuks te doen en je helemaal mooi te maken omdat je een date hebt. Maar misschien kun je dat ook gewoon een keer thuis doen! Steek je gezellig heel veel kaarsjes aan, dek je de tafel mooi, maak je wat lekkers en wacht je hem op als hij thuis komt uit zijn werk Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Sugarfall vr 23 nov 2012 - 1:13

Dankje lieve meiden! I love you

*

En inderdaad Punk'd, eens met PB, maak gewoon eens van je huis een driesterrenrestaurant! Wink Jij kunt je vast heel goed/mooi kleden en je vriend heel blij maken met een thuis-date haha! Ik hoop wel dat je snel een baan vind.


Laatst aangepast door Sugarfall op vr 23 nov 2012 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:14

Jaah dat is wel een leuk idee voor volgende week Very Happy .. Nu is het toch al donker als hij thuis komt dus dan kan ik dat sfeertje wel goed overbrengen. Ga ik dit weekend even peilen wat hij lekker vindt om te eten. Wil ik iets maken speciaal voor hem I love you.

Ik hoop ook echt dat ik snel een baan heb. Vanmorgen weer een sollicitatie verstuurd, echt een leuke instap functie die goed bij mij zal passen. Heb ook nog 2 andere sollicitaties lopen.

Die brief die jij voor mij had nagekeken, daar heb ik gewoon niets meer van gehoord (en 3 andere bedrijven ook niet). Ik kan daar zo pissig om worden he. Al is het maar een standaart brief dat je het niet bent geworden. Het is toch een kleine moeite om je sollicitanten even op de hoogte te houden.

Heb de afgelopen 2 maanden 18 brieven verstuurd en gewoon nergens uitgenodigd haha.. Echt hoe zielig is dat. Maar positief blijven. Schiet niets op met dat negatieve gedoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:15

Een ding is zeker, het komt sowieso goed met je smile. Maar voor nu is het wel gewoon heel jammer.
Hopelijk heb je veel lieve mensen om je heen. Als je eens zin/behoefte hebt om wat leuks te gaan doen of veel ongezonde dingen te eten dan weet je me te vinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:16

Punk'd schreef:Jaah dat is wel een leuk idee voor volgende week Very Happy .. Nu is het toch al donker als hij thuis komt dus dan kan ik dat sfeertje wel goed overbrengen. Ga ik dit weekend even peilen wat hij lekker vindt om te eten. Wil ik iets maken speciaal voor hem I love you.

Ik hoop ook echt dat ik snel een baan heb. Vanmorgen weer een sollicitatie verstuurd, echt een leuke instap functie die goed bij mij zal passen. Heb ook nog 2 andere sollicitaties lopen.

Die brief die jij voor mij had nagekeken, daar heb ik gewoon niets meer van gehoord (en 3 andere bedrijven ook niet). Ik kan daar zo pissig om worden he. Al is het maar een standaart brief dat je het niet bent geworden. Het is toch een kleine moeite om je sollicitanten even op de hoogte te houden.

Heb de afgelopen 2 maanden 18 brieven verstuurd en gewoon nergens uitgenodigd haha.. Echt hoe zielig is dat. Maar positief blijven. Schiet niets op met dat negatieve gedoe.
Serieus? Wat onwijs stom! Ik dacht laatst nog aan die brief, dat ie zo leuk was. Het komt echt goed hoor punker. Keep your head up!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:20

Harrison schreef:Ik dacht laatst nog aan die brief, dat ie zo leuk was. Het komt echt goed hoor punker. Keep your head up!

haha zo leuk om te horen! Ik had eerst echt een suffe brief, helemaal niet hoe ik ben. Deze brief is gewoon hoe ik ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Lot vr 23 nov 2012 - 6:35

Punk'd schreef:Ik ben ook gelukkig. Al vind ik het wel moeilijk om 'problemen' die ik heb niet op mijn relatie af te schuiven.

- Zoals geen inkomen (mijn relatie was leuker als we meer inkomen hadden)
- Geen werk (en dan niet voor het geld maar de ervaring, dan had ik het idee dat ik meer zou kunnen bijdragen)


Doordat ik dus geen werk hebben kunnen we niet heel vaak daten, want dat geld moet ik sparen voor vakantie. (en dat is al eindjes aan elkaar knopen haha). En dan dat afstuderen er nog overheen daar word ik dan ook niet gezelliger van.

Ik mis dus wel wat avontuur van ons samen. Maar daar is op het moment gewoon weinig aan te doen en dat is de afgelopen 2/3 jaar niet anders geweest. De dromen die ik met hem wil leven staan gewoon in de wacht en daar hou ik niet van.

Zo herkenbaar, al heb ik dan wel wat inkomen en werk, maar niet precies wat ik wil doen.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  vlinder-2011 ma 26 nov 2012 - 7:04

Ja wij zijn heel gelukkig met elkaar maar door de moeite om zwanger te worden, een verbouwing en nog wat stress is het helaas wel iets minder gezellig geworden. Ik ben een prater, hij niet dus dat geeft wel eens wat problemen maar ik weet zeker dat we voor altijd bij elkaar blijven en dat is een erg leuk vooruitzicht!
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Amber- ma 26 nov 2012 - 10:24

Ja heel gelukkig! Mijn man is echt mijn maatje en betekend heel veel voor me. Vooral de afgelopen 2 jaar tijdens mijn miskramen entoen het daarna een tijd niet lukte om zwanger te worden was hij er altijd voor mij.

De eerste weken toen luuk er was waren ook erg zwaar. Luuk huilde erg veel en we hadden veel zorgen om zijn arm en nu nog steeds. Mijn man heeft me echt door die weken heen gesleept.

Ja ik kan oprecht zeggen dat ik gelukkig ben in onze relatie!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 6 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum