Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gelukkig in je relatie

+46
rapa nui
Paper Crown
Sarah1985
Rush
Feline
Charles
Purpleflower
Shopaholic
Fortissimo
Victoria-
minoessepoes
Petteflet
Lejow
Lady4
Rouxxxe
Arwyn
Framboos
Niekol
Ooh La La!
Stuiterbal
_Liv
Puggle
Razz
Bosjesvrouw
Pineco
Parisienne
Curious
Moira
Exogenesis
Katrien
Shisha
Mermaid
Aziraphale
Tania
Harrison
Marin
Destino
Mamsie
Davinia
Joan
LDJ
Maple
Artemis
Punk'd
Engelse Drop
Lot
50 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Gelukkig in je relatie

Bericht  Lot ma 5 aug 2013 - 4:32

Ben jij altijd gelukkig in je relatie?

Ik hoorde van een stel dat ging scheiden omdat zij 'niet meer gelukkig was'. Een andere vrouw zei toen op spottende toon: 'ha, scheiden omdat ze niet meer gelukkig is, alsof ik altijd gelukkig ben in mijn relatie'. Hoe zit dat bij jou? En hoe lang zijn jullie al samen?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 4:41

Mijn vriend en ik zijn 3,5 jaar samen. We zijn altijd gelukkig, maar we hebben wel eens een dip gehad. Dan praten we erover en gaat het weer de goede kant op. Ik realiseer me wel altijd hoe ik het getroffen heb met mijn vriend, ook als ik niet lekker in mijn vel zit of als het iets minder gaat tussen ons. Ik snap best dat als je langere tijd niet gelukkig bent, je wil scheiden. Maar dan echt als je geprobeerd hebt het te verbeteren, niet als je 2 weken een dipje hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Engelse Drop ma 5 aug 2013 - 4:53

Ik denk niet dat je 24/7, 365 dagen per jaar dolgelukkig in het rond aan het springen samen, dan verwacht je wel erg veel van een relatie. Mensen zijn over het algemeen niet ALTIJD gelukkig. Ik heb wel momenten dat ik me ineens gelukkig voel, maar de meeste dagen zijn gewoon normaal. Niet belachelijk gelukkig en ook niet belachelijk ongelukkig. Ik ben wel gewoon tevreden over mijn relatie en mijn leven in het algemeen. 

Ik trek mijn wenkbrauwen ook wel op wanneer ik hoor dat een relatie stuk gaat omdat ze zich niet meer zo verliefd voelden. Mensen verwachten kennelijk dat je je hele leven dolverliefd aan het tongzoenen bent, maar zo werkt het gewoon niet. Het leven is geen sprookje en een relatie ook niet. Voor mij is het wel belangrijk dat er een bepaalde kern is die stevig en stabiel is, een kern van vertrouwen, houden van en respect. Dat zijn de fundamenten onder je relatie en als het goed is werk je daar samen iedere dag een beetje aan. Rekening met elkaar houden, naar elkaar luisteren, je best doen voor de ander. Allemaal heel normale dingen, maar wel onmisbaar wanneer je een langdurige, gezonde relatie opbouwt samen. 

Wij zijn nu 7 jaar samen.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Punk'd ma 5 aug 2013 - 4:58

Ik ben echt oprecht gelukkig in mijn relatie.

Achteraf gezien was ik tussen de 19/22 jaar wel minder gelukkig. Misschien omdat ik toen niet goed wist wat ik wilde en mijn vriend op dat moment niet teleur wilde stellen o.i.d. (Of juist bang was of ik het wel alleen aankon. De meest gekke dingen heb ik gedacht) Het enige wat ik weet is dat ik toen niet zo gelukkig was als nu, maar dat mij ook weer gemaakt heeft in wie en hoe ik nu ben. Daarnaast had dat niet volledig met mijn relatie te maken, ik wist gewoon niet wat ik wilde in het leven en dan ga je allerlei uitvluchten zoeken waar het aan zou kunnen liggen.  

Wij zijn over 2 weken trouwens 10 jaar samen smile

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Artemis ma 5 aug 2013 - 5:12

Ik ben 12 jaar heel gelukkig geweest in onze relatie, toen een jaar of 1,5 helemaal niet, maar ik ben zo blij dat we het bijltje er niet bij neer hebben gegooid...

Inmiddels ben ik net zo gelukkig als voorheen in mijn relatie. 
Volgens mij gaan er in relaties altijd periodes zijn dat je even minder gelukkig bent. Dat wist ik van tevoren, maar toen er eenmaal een crisis was was die wel even behoorlijk heftiger dan ik gedacht had. Dat ging wel verder dan in een sleur zitten en even niet zo gelukkig zijn, en daar had ik niet op gerekend.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Maple ma 5 aug 2013 - 5:16

Ik ben gelukkig in m'n relatie, met sommige situaties ben ik minder gelukkig, maar dat staat los van geluk in m'n relatie.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  LDJ ma 5 aug 2013 - 5:19

De ene keer ben ik gelukkiger in mijn relatie dan de andere keer. Maar gelukkig ben ik altijd. Deze relatie voelde vanaf het begin af aan al heel anders dan de andere relaties die ik heb gehad. Dit voelde meteen van, dit is het. Kan het niet goed omschrijven.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Joan ma 5 aug 2013 - 5:22

Ik ben gelukkig in mijn relatie maar soms zit ik zelf niet zo vreselijk lekker in m'n vel. Als ik me niet helemaal fijn voel heeft dat natuurlijk ook een uitwerking op m'n relatie.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Davinia ma 5 aug 2013 - 5:32

Ik ben ook echt gelukkig in mijn relatie. Natuurlijk zijn er soms wat dingen die me irriteren of die ik niet leuk vind, maar dat wilt niet gelijk zeggen dat ik niet meer gelukkig ben in onze relatie. Ik heb ook nooit gedacht 'ik stop er mee' of twijfels gehad. En dat wilt niet zeggen dat onze relatie altijd koek en ei is hoor. We zijn en blijven 2 verschillende mensen met 2 verschillende meningen. Maar zolang we goed naar elkaar luisteren blijf ik gewoon gelukkig in m'n relatie. Mijn vriendje is gewoon het perfecte vriendje voor mij en ik heb het gewoon echt leuk met hem en voel me echt op m'n gemak bij hem smile
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Gast ma 5 aug 2013 - 7:39

Op dit moment ben ik wel weer gelukkig in mijn relatie.
Vakantie doet wonderen voor ons!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Mamsie ma 5 aug 2013 - 7:41

Jup! Helemaal happy de peppy.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Destino ma 5 aug 2013 - 20:59

.


Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Marin ma 5 aug 2013 - 21:02

Ik ben niet altijd gelukkig IN mijn relatie, maar wel altijd gelukkig MET mijn relatie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Harrison ma 5 aug 2013 - 21:13

Ik ben altijd gelukkig in mijn relatie. Ik wil voor altijd bij hem blijven en zodra dát gevoel verdwijnt is er wel iets mis denk ik.
Harrison
Harrison
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Tania ma 5 aug 2013 - 21:23

Wij zijn 8,5 jaar samen nu. Er zijn wel een paar periodes geweest dat we een flinke dip hadden en ik echt niet zo gelukkig was. Gelukkig zijn we daar samen uitgekomen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Aziraphale ma 5 aug 2013 - 21:23

Ik zit zelf niet altijd goed in m'n vel, maar ik ben wel erg gelukkig in m'n relatie. Ik hoop dat we samen oud mogen worden <3 
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Mermaid ma 5 aug 2013 - 21:40

ondanks dat er wel eens momenten zijn dat ik zou willen dat we een 'normale' relatie zouden hebben ben ik wel heel erg gelukkig met mijn relatie.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Shisha ma 5 aug 2013 - 21:46

Ja ik ben gelukkig met mijn relatie. We hebben een poos geleden een flinke dip gehad maar daar zijn we gelukkig weer uitgekomen en we zijn weer erg gelukkig nu.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Katrien ma 5 aug 2013 - 21:59

Ik ben erg gelukkig met mijn relatie, er zijn soms dingen waardoor ik erg ongelukkig ben, maar die staan los van mijn relatie.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Exogenesis ma 5 aug 2013 - 22:00

Ik ben meestal gelukkig in mijn relatie. Ik heb een vrij wispelturig karakter, waardoor er soms wat botsinkjes zijn, maar die zijn vaak van korte duur en zullen waarschijnlijk nooit leiden tot scheuren. Mocht er wel ergens een scheur ontstaan, dan zal ik vechten.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Moira ma 5 aug 2013 - 22:38

Ik ben over het algemeen wel heel gelukkig met mijn relatie. We hebben wel een paar dips gehad, in tijden dat het heel slecht ging met (een van) ons. Het idee dat we zelfs in die tijden bij elkaar gebleven zijn vind ik erg fijn. Moet ik gelijk denken aan de weddingvow 'for better or for worse, for richer, for poorer, in sickness and in health, to love and to cherish'. We hebben het helaas allemaal al wel gehad.

Ik denk dat je verwachtingen ook te hoog zijn als je denkt dat je altijd super verliefd blijft en nooit een mindere periode meemaakt.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Curious ma 5 aug 2013 - 23:10

Ik ben zeker erg gelukkig in mijn relatie. Denk als je niet meer gelukkig bent, op dipjes na dan, dat je wel bij jezelf te raden moet gaan. Maar daarnaast ben ik zeker wel van mening dat er en groot verschil is tussen gelukkig zijn in het algemeen en gelukkig zijn in je relatie. Dat is bij mij althans zo, en soms ook moeilijk te begrijpen voor mijn partner die vaak denkt dat hij vooral van invloed is op mijn algehele gelukkigheid.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Parisienne ma 5 aug 2013 - 23:25

Nee, ik ben momenteel niet gelukkig in mijn relatie.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Pineco ma 5 aug 2013 - 23:50

Wat vervelend om te lezen Parisienne. Voelt je vriend het ook zo en willen jullie eraan werken? Als ik me niet vergis, schreef je in een ander topic laatst al dat je altijd het gevoel had de kar alleen te moeten trekken, dat lijkt me erg rot. Ik hoop dat er verbetering komt, sterkte in ieder geval! hug 

Ik ben meestal wel erg gelukkig in mijn relatie, soms hebben we wel wat mindere tijden, maar het hoeft ook niet altijd perfect te zijn. In het verleden hebben we wel een behoorlijke dip gehad, de ergste in onze relatie. Maar dat is inmiddels alweer heel wat jaren geleden en sindsdien ben ik echt heel gelukkig met en in onze relatie. Ik ben er sindsdien ook van overtuigd dat wij wel tegen een stootje kunnen, we zijn bijna 16 jaar samen en ik hoop daar nog heel wat jaartjes bij te mogen tellen.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Parisienne di 6 aug 2013 - 0:09

Dankje Pineco! Klopt, ik heb dat gevoel nog steeds, bij heel veel dingen. Ja, hij werkt heel veel en ik niet, maar betekent dat dan dat alles op mij terecht moet komen? Volgens hem blijkbaar wel. Er zijn ondertussen zoveel irritaties en meningsverschillen, het is gewoon niet leuk meer. We moeten nog steeds eens echt goed praten, maar door het tijdgebrek schiet dat er telkens bij in. Het is hier geen ongezellige boel in huis hoor, maar erg veel liefde en genegenheid is er niet, althans.. van mijn kant. 

Ik ben afgelopen twee weken op vakantie geweest met N., met mijn familie mee. Twee weken zonder mijn vriend. Het erge is dat ik hem niet heel erg gemist heb. Dit maakt me verdrietig en onzeker, want dat wil ik helemaal niet voelen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelukkig in je relatie Empty Re: Gelukkig in je relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum