Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij gelukkig in je relatie?

+63
Mermaid
Silver
Bruintje Beer
Exogenesis
Fearie
myloon
Tazz
liesje
Lady Starstruck
-Ieniemienie-
Floor
Kaboutertje
Rouxxxe
Shisha
mezzoforte
kwebbeltje
M-G
LDJ
Flower_L
dolfijn1982
M@niek
Parel
mii_joyce
Happy
SarahKey
Angel1982
Elliot
Sam
-Belle-
Merai
mauwmauw
Didi
Snoes
*Lookie*
tuttebel
Rush
RYW
Atelier Madame
Rumble
Middleme
bolus26
luisa
Rebecca
JD
Jasmine
Tania
SoGood
Ibbeltje
Sarah1985
Marin
Parisienne
Arwyn
Guus
M_as
Bisq
Burn
Ella
mzcharlotte
snoezel
Suus
Lady4
Caroow
Lejow
67 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Middleme di 23 okt 2012 - 9:14

Ik denk wel dat ik dit geluk kan noemen.

Mijn vriend is mijn maatje, mijn rots in de branding. Ik kan met hem lachen, knuffelen, alles. Hij is er ook voor me als ik het egens moeilijk mee heb en zo hoop ik er ook voor hem te zijn. We genieten ntzettend van de dingen die we doen, waaronder de spullen uitzoeken voor ons huis volgend jaar. Ik voel me daarnaast ook superveilig bij mijn vriend en k weet dat hij me altijd zal beschermen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:20

Nee, maar dat komt puur door de afstand en mijn ex die heel erg aan het dwarsliggen is.

JaneDoe: wat rot om te lezen meid. Ik denk dat je je beslissing ergens al gemaakt hebt, alleen de knoop nog even definitief moet doorhakken. Je hebt hem het vreemdgaan vergeven, dat vond ik al erg knap maar dat hij ook nog eens geen moeite doet voor de relatie en geen hol uitvoert in het huishouden kan écht niet. Sterkte met het maken van een keuze.

Goochem, gewoon een ticker maken, joh! Hartstikke leuk Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 1578173417

Yvonne; ik weet niet wat er aan de hand is, maar wat ik er uit op kan maken is het verre van goed. Jij ook heel veel sterkte.

Verder mooi om te lezen van de meiden waarvan het geluk echt uit hun posts straalt (Lady4, Goochem, Marin)
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Lady4 di 23 okt 2012 - 9:27

Burn schreef:Lady4, jij klinkt écht gelukkig! Zo leuk om te lezen!

Van de rest natuurlijk ook, maar van Lady vind ik het extra leuk!

Verder heb ik niets in dit topic te zoeken! Wink

Wat lief, dank je wel! Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 699888
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Lady4 di 23 okt 2012 - 9:29

Sarah, ik schrik van jouw bericht. Dat zag ik eigenlijk helemaal niet aankomen, aangezien ik in de veronderstelling was dat jullie proberen een kindje te krijgen.

Voor alle andere meiden die het ook moeilijk hebben in hun relatie: Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 699888
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Atelier Madame di 23 okt 2012 - 10:08

Middleme schreef:Ik denk wel dat ik dit geluk kan noemen.

Mijn vriend is mijn maatje, mijn rots in de branding. Ik kan met hem lachen, knuffelen, alles. Hij is er ook voor me als ik het egens moeilijk mee heb en zo hoop ik er ook voor hem te zijn. We genieten ntzettend van de dingen die we doen, waaronder de spullen uitzoeken voor ons huis volgend jaar. Ik voel me daarnaast ook superveilig bij mijn vriend en k weet dat hij me altijd zal beschermen.

Ik denk Dat jij precies beschrijft hiermee wat ik voel:)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 10:08

Moet ik nog antwoorden? Haha.

Ik hoop dat het geluk terug komt en anders word ik vast op een andere manier weer heel gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  RYW di 23 okt 2012 - 10:11

JaneDoe, wat naar dat het zo slecht gaat. Misschien is het inderdaad verstandig om na te denken wat je hiermee wil. Ik denk dat je tussen twee dingen moet kiezen: dit accepteren, zoals hij nu is (lui en ambitieloos) of uit elkaar. Hopen dat hij gaat veranderen zou ik niet doen, dat lijkt mij niet realistisch voor de toekomst. Kan je op deze man, zoals hij nu is, rekenen als er een kindje is? Of wordt het dan erger? Sterkte met je keuze.

Ik ben zelf heel erg gelukkig, ja. Mijn vriend is de liefste, leukste, lekkerste man van de wereld en we hebben samen heel veel meegemaakt (niks tussen ons, gelukkig), echte heftige relatietesten die je uit elkaar kunnen doen groeien of juist hechter maken. En het heeft ons hechter gemaakt. Ik ben wel blij dat die dingen gebeurd zijn, achteraf. Doordat we zo vaak een crisis hebben doorstaan weten we dat we altijd op elkaar kunnen rekenen, en dat we, ook in zware en moeilijke tijden, goeie partners zijn voor elkaar.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 10:19

Oh RYW, ik weet niet of ik nog op je whatsapp had gereageerd. Mijn telefoon wordt gecontroleerd dus ik heb het berichtje verwijderd nadat ik het las. Dankjewel en ik weet het smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Sarah1985 di 23 okt 2012 - 10:22

Ik snap dat mensen er van schrikken. Is niet iets wat ik hier verteld heb. Ik denk dat in onze relatie veel van 1 kant komt. En door wat we de laatste jaren meegemaakt hebben. Ziekte van mijn vader en de miskramen we niet meer op 1 lijn zitten. Ik heb een tijd geleden gepraat met een maatschappelijk werkster over omgaan met miskraam en nog wat dingen. En zij wou graag dat mijn man ook eens mee kwam. Maar hij wou nooit mee.

En om weg te gaan lost het probleem niet op en zou ik diep van binnen ook niet willen.

Misschien hebben we nu de zware jaren , en gaat de zon straks weer schijnen voor ons
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  RYW di 23 okt 2012 - 10:29

_Leaf_ schreef:Oh RYW, ik weet niet of ik nog op je whatsapp had gereageerd. Mijn telefoon wordt gecontroleerd dus ik heb het berichtje verwijderd nadat ik het las. Dankjewel en ik weet het smile

Ik hoop niet dat ik iets gezegd heb waar hij boos om zou worden. Kijkt hij niet op het forum, denk je? Sterkte meisje, ik denk aan je. Ik zou andere keuzes maken dan jij, maar dat gaat pas gebeuren als jij er zelf achter staat. Ik gun je in ieder geval alle geluk op de wereld, met of zonder hem. Be strong! hug
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Rush di 23 okt 2012 - 20:01

Ik hoop het voor jullie Sarah, ik ben er ook echt van geschrokken! Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 699888
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 3:36

Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend. Kan me geen leven zonder hem voorstellen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Silver wo 24 okt 2012 - 3:45

Helmaal Ja! En hopelijk wordt ons geluk volgend jaar dubbel bekroont met een kleintje.... I love you
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 4:58

Wij zijn heel gelukkig samen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  tuttebel wo 24 okt 2012 - 7:40

Ik ben heel gelukkig met mijn lief. hoop echt met hem samen oud te worden Very Happy
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  *Lookie* wo 24 okt 2012 - 21:39

*


Laatst aangepast door *Lookie* op do 25 okt 2012 - 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 23:39

Ja, ik ben heel gelukkig in mijn relatie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Didi wo 24 okt 2012 - 23:47

*


Laatst aangepast door Didi op wo 14 nov 2012 - 10:15; in totaal 2 keer bewerkt
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  mauwmauw do 25 okt 2012 - 2:09

@looki,ik herken je gevoel voordat ons zoontje geboren werd,hadden wij een goede relatie.Daarna is het minder geworden.Na een jaar kwam het bij mijn vriend er pas uit,dat het voor hem erg wennen was een kleintje ineens.Weet niet wat hij er mee moest zeg maar.Het ging toen ook wel weer goed tussen ons,natuurlijk hadden we minder tijd voor elkaar dan voor de geboorte.Nu gaat het met ups and downs.Kan best zijn dat je vriend erg moet wennen aan de nieuwe situatie en er voor wegloopt.

Na een flinke dip een aantal maanden geleden,kan ik zeggen dat we hier weer berg op aan het klimmen zijn.Over 2 weken krijgen we eindelijk onze grote woonwagen,ik hoop dat dan de rust een beetje terug kan keren.Om nou te zeggen ik ben super gelukkig,nee dat kan ik niet zeggen,maar kan wel zeggen we hebben het leuk samen en ben blij als die vanavond weer thuis is.(En dat is anders geweest)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Rush do 25 okt 2012 - 2:10

Didi, je wilt je eigen verhaal niet op het forum, misschien is het dan ook handig om andermans verhaal niet te quoten? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Didi do 25 okt 2012 - 3:41

Rush schreef:Didi, je wilt je eigen verhaal niet op het forum, misschien is het dan ook handig om andermans verhaal niet te quoten? Wink

Goed dat je t zegt! Hebt t al aangepast.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Merai do 25 okt 2012 - 4:24

Ik kan hier gelukkig weer volmondig ja op zeggen I love you We hebben heftige maanden achter de rug waarin we erg ons best moesten doen om elkaar niet uit het oog te verliezen maar nu we ook dit samen hebben doorstaan weet ik nog zekerder dat ik met hem oud word!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 5:59

Of ik gelukkig ben in onze relatie? Ik kan er niet volmondig ja, maar ook niet volmondig nee op zeggen. Er zijn et al maanden wat strubbelingen, en sinds een paar dagen zijn me heel wat dingen duidelijk geworden.

Volgende week gaan we hiervoor samen naar de huisarts om echt daadwerkelijk de diagnose vast te stellen of zelfs uit te sluiten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:11

Merai, ik zag jullie juist als het ideale stel dat het altijd geweldig heeft met elkaar. Vind het dan ook verdrietig om te lezen dat dat anders is geweest de laatste periode, maar enorm fijn dat jullie eruit zijn gekomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  -Belle- do 25 okt 2012 - 6:23

Ik ben gelukkig in onze relatie, maar er zijn ook wel eens momenten dat ik het niet meer zie zitten. Maar dat is niet in het houden van, maar meer over de woon/werk situatie. Hopenlijk wordt onze liefde wel bekroond met een tweede kindje.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij gelukkig in je relatie? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij gelukkig in je relatie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum