Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veranderingen van de laatste 5 jaar

+51
Twellie
Teddyaapje
Kreeftje
Petteflet
M@niek
Le Chat Noir
Polly
Zonnetje
Highway
Poubelle
Angela_1986
Kowalski
mzcharlotte
Schaapke
Sneeuwvlok
RioolSpook
SuperGrover
minoessepoes
Lady4
Inge
Carra
Sarah1985
Atelier Madame
Caroow
Guus
Elliot
Star007
Hoochie
PrimaBella
Jezzie
Suus
Toet
Snoes
Roxi3
Antibes
Niekske
bolus26
Stuiterbal
Shy
Bliss
Slakje
Shisha
Rush
Lejow
Phileine
RYW
Marin
Susan
Middleme
Parisienne
Marcellah89
55 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Veranderingen van de laatste 5 jaar - Pagina 2 Empty Re: Veranderingen van de laatste 5 jaar

Bericht  Antibes zo 21 okt 2012 - 22:22

Rush schreef:Ik kwam trouwens ook voor het eerst op het forum, eind 2007. M`n eerste topics zijn ook gegaan over dat 'fijne' vriendje. Veranderingen van de laatste 5 jaar - Pagina 2 394967

Dat weet ik inderdaad nog wel, was gelijk een "oh ja" bij het begin van je post! Ik heb het idee dat jij ook heel veel rustiger en volwassener geworden bent sinds die tijd (wat ook niet zo gek is tussen je 17e en 22e natuurlijk).

Ik vind dit een ontzettend interessant topic om te lezen!!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veranderingen van de laatste 5 jaar - Pagina 2 Empty Re: Veranderingen van de laatste 5 jaar

Bericht  Roxi3 zo 21 okt 2012 - 22:28

5 jaar geleden zat ik op de havo, was ik 2 jaar samen met mijn vriend maar we woonde beide nog thuis. We waren vaak samen in de avonduren en weekenden. Ik had geen bijbaantje, hij wel en hij studeerde nog.

Mijn vriend studeerde 4 jaar geleden af en kreeg een vaste baan, ik kreeg ook een bijbaantje. Daarna hebben wij beide ons rijbewijs gehaald en een auto gekocht. 2,5 jaar geleden zijn we gaan samenwonen in een koophuis. Afgelopen juli ben ik afgetudeerd, in augustus zijn we getrouwd en eind augustus heb ik ook een baan gevonden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Snoes zo 21 okt 2012 - 22:34

5 jaar geleden was ik 20 jaar, had ik net een paar maanden een relatie met mijn huidige vriend. Ik studeerde nog en woonde nog thuis. In juni 2009 ben ik afgestudeerd en in augustus 2009 ben ik bij mijn huidige werk begonnen. Februari 2010 zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen in een huurappartement, januari 2011 kochten we ons huis en besloten we om samen voor een kindje te gaan.

Januari 2012 ben ik geopereerd omdat ik onvruchtbaar was en in april 2012 had ik mijn positieve test in handen. Over 1,5 maand worden we voor de eerste keer papa en mama en ik denk dat dat de allergrootste verandering zal zijn van de afgelopen 5 jaar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin zo 21 okt 2012 - 22:36

Bliss schreef:
Rush schreef:Ik raak in de war door Marin haha.

Gaat het over oktober 2007 of oktober 2008? Laughing

Want als ik in hele jaren reken, kom ik 5 jaar geleden uit op 2007, maar dat zal misschien aan mij liggen.

Haha dat wilde ik net zeggen Very Happy Maar Marin is geloof ik niet zo'n rekenwonder Wink

Hahaha dude, had ik 't echt fout?! En ik had het nog wel helemaal uitgeschreven!

Oktober 2008: Wolverhampton
Oktober 2009: Cambridge
Oktober 2010: Den Haag
Oktober 2011: Den Haag
Oktober 2012: A'veen

Dat klopt dan toch?!?!

Phileine, wat super origineel en lief dat ie je zo op straat aan sprak! Dat zijn de betere verhalen Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Toet zo 21 okt 2012 - 22:42

5 jaar geleden had ik net mijn VMBO diploma met veel moeite gehaald. Op de middelbare school was ik echt een vervelend kind en ik heb zo'n beetje alles gedaan wat god verboden heeft. 5 jaar geleden is daar wel verandering in gekomen, ik ging naar het MBO en werd zo automatisch weggehaald bij mijn 'foute vrienden'. Ik had een relatie en ik ben tot mijn 20e met hem samen geweest. Thuis was er altijd spanning en ruzie, het was toen nog niet zo lang geleden dat mijn vader de diagnose manisch depressief kreeg, al wist ik toen nog niet wat dat betekende. Ik leefde nog met de gedachte dat mijn vader weer gewoon beter werd en alles als vanouds.

Toen ik een jaar of 16 was en net begon op het MBO denk ik dat ik erg gelukkig was, ik was toen nog erg naïef en interesseerde me niet zoveel voor de wereld om mij heen. Ik had een leuke relatie, kreeg door hem nieuwe vrienden die een betere invloed op mij leken te hebben en zo ging alles prima. Een paar jaar later kwam de klap pas, ik liep helemaal vast thuis en op school, ik zat met mezelf in de knoop. Hierdoor werd mijn relatie slechter en het dieptepunt was in april/mei 2010. Mijn relatie ging uit en ik besloot te stoppen met school (terwijl ik dicht bij mijn diploma was) om aan mezelf te werken. Ik ben naar maatschappelijk werk en een psycholoog geweest. Na een paar maanden ging het al weer beter, vooral bij de psycholoog heb ik heel veel over mijzelf en mijn kijk op de wereld geleerd. In die tijd zijn mijn ex en ik ook weer bij elkaar gekomen maar dat was misschien wel het stomste wat ik ooit heb gedaan.

In december 2011 heb ik nog een dieptepunt gehad. Ik kwam erachter dat er iets speelde tussen mijn beste vriendin en mijn vriend. Ik had nooit verwacht dat dit zoveel impact op mij als persoon zou hebben maar het is een hele heftige periode geweest. Inmiddels gaat het wel weer goed, ik ben er sterker door geworden. Ik weet wie mijn echte vrienden zijn, in wie ik mijn energie moet steken en dat er ook heel veel mensen zijn die gewoon leuk zijn 'voor erbij'. Verder heb ik in januari 2012 besloten mijn MBO af te maken, dat bleek niet zo makkelijk gezegd als gedaan maar dat hele verhaal zal ik jullie besparen. Volgens mijn docenten zou me dat nog minimaal een jaar gaan kosten maar uiteindelijk ben ik door hard werken in juli gediplomeerd.

En nu in oktober 2012 studeer ik Pedagogiek, kan ik eindelijk zeggen dat ik over mijn ex heen begin te komen en ben ik bestwel gelukkig Very Happy

Laatst aangepast door Toet op zo 21 okt 2012 - 22:43; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Antibes zo 21 okt 2012 - 22:43

Marin schreef:
Bliss schreef:
Rush schreef:Ik raak in de war door Marin haha.

Gaat het over oktober 2007 of oktober 2008? Laughing

Want als ik in hele jaren reken, kom ik 5 jaar geleden uit op 2007, maar dat zal misschien aan mij liggen.

Haha dat wilde ik net zeggen Very Happy Maar Marin is geloof ik niet zo'n rekenwonder Wink

Hahaha dude, had ik 't echt fout?! En ik had het nog wel helemaal uitgeschreven!

Oktober 2008: Wolverhampton
Oktober 2009: Cambridge
Oktober 2010: Den Haag
Oktober 2011: Den Haag
Oktober 2012: A'veen

Dat klopt dan toch?!?!

Phileine, wat super origineel en lief dat ie je zo op straat aan sprak! Dat zijn de betere verhalen Very Happy

Nee, want nu reken je vier jaar terug. Oktober 2012 is 0 jaar terug, 2011 is 1 jaar terug... 2008 is 4 jaar terug. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 21 okt 2012 - 22:46

Huh oh, hahaha. Ik ben echt zo dom. :nopompom:

Afijn, 2007 was eigenlijk hetzelfde als 2008 voor mijn leven Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 22:50

Weg

Laatst aangepast door Youandi op za 27 okt 2012 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 22:52

weg

Laatst aangepast door Joan op di 23 okt 2012 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Suus zo 21 okt 2012 - 22:57

Echt leuk om te lezen hoeveel er bij sommigen veranderd is in 5 jaar! Voor mijn gevoel is er bij mij niet zo heel veel veranderd in de afgelopen 5 jaar, maar ik was 5 jaar geleden natuurlijk ook 'al' 26, ik kan me voorstellen dat er tussen je 17e en 22e meer verandert dan tussen je 26e en je 31e Veranderingen van de laatste 5 jaar - Pagina 2 561177 Maar ik zal eens terugdenken!

Vijf jaar geleden was ik net begonnen aan een nieuwe studie na eerst een paar jaar gewerkt te hebben. Ik moest hard werken aan de studie (was vrij technisch, terwijl ik echt van de zorgkant kwam), maar ik vond het wel erg leuk en mijn resultaten waren erg goed. Daarnaast heb ik zoveel mogelijk gewerkt. Omdat ik nog lid was bij mijn studentenvereniging werd ik gevraagd om toch nog bestuur te doen. Dit heb ik een jaar gedaan, maar is me wel tegengevallen qua drukte. Ik was blij toen ik klaar was in april 2009. Augustus 2010 haalde ik mijn bachelor en was het geld om te studeren wel op. Ik ben toen in september begonnen als AIO bij pedagogiek. Dit beviel me helaas helemaal niet, hoewel het perfect aansloot op mijn studies. Na anderhalf jaar ben ik gestopt en begonnen als tandartsassistente voor 3 dagen in de week en daarnaast als begeleider van verstandelijk gehandicapten. Dit doe ik nu sinds februari en bevalt me prima!
Al deze jaren was ik al samen met mijn vriend en in juli 2011 vroeg hij mij ten huwelijk. Vorige maand zijn we getrouwd Very Happy

Vijf jaar geleden zag mijn toekomst er nog heel onzeker uit, ik studeerde net weer en had geen flauw idee waar ik terecht zou komen. Ik heb nu veel meer het gevoel dat ik op mijn plek zit en dat voelt erg goed!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jezzie zo 21 okt 2012 - 23:00

5 jaar geleden woonde ik thuis bij mijn ouders en broertje. Ik zat in het 2e jaar van de opleiding spw en was ik 18 jaar.
Ik heb mijn rijbewijs gehaal, ik mijn vriend leren kennen, heb mijn opleiding afgemaakt en heb nog een topjaar niveau 4 gedaan.
Daarna ben ik bij mijn vriend en zijn ouders ingetrokken,(we woonde op 1,5 uur rijden bij elkaar vandaan en hebben 2 jaar lang ieder weekend heen en weer gereisd) zodat ik in L.eeuwarden naar de Pabo kon. Maar hier ben ik na een half jaar mee gestopt. Toen ben ik gaan werken in de kinderopvang en een half jaar later hadden we een huisje voor ons zelf en werd ik zwanger. Tijdens mijn zwangerschap zijn we nog een keer verhuisd.

Nu, 5 jaar later heb ik een prachtige dochter en ben ik al ruim 4 jaar samen met mijn vriend en wonen we al 2 jaar samen. Dat had ik 5 jaar geleden allemaal niet kunnen bedenken, daar kon ik toen alleen maar van dromen!

Laatst aangepast door Jezzie89 op ma 22 okt 2012 - 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Antibes zo 21 okt 2012 - 23:00

Suus schreef:Echt leuk om te lezen hoeveel er bij sommigen veranderd is in 5 jaar! Voor mijn gevoel is er bij mij niet zo heel veel veranderd in de afgelopen 5 jaar, maar ik was 5 jaar geleden natuurlijk ook 'al' 26, ik kan me voorstellen dat er tussen je 17e en 22e meer verandert dan tussen je 26e en je 31e Veranderingen van de laatste 5 jaar - Pagina 2 561177 Maar ik zal eens terugdenken!

Grappig jah, ik had diezelfde conclusie toen ik (nu 25) ging denken aan wat er zou veranderen in de komende 5 jaar (afstuderen, misschien relatie/samenwonen, maar verder?)..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 23:02

Antibes schreef:
Suus schreef:Echt leuk om te lezen hoeveel er bij sommigen veranderd is in 5 jaar! Voor mijn gevoel is er bij mij niet zo heel veel veranderd in de afgelopen 5 jaar, maar ik was 5 jaar geleden natuurlijk ook 'al' 26, ik kan me voorstellen dat er tussen je 17e en 22e meer verandert dan tussen je 26e en je 31e Veranderingen van de laatste 5 jaar - Pagina 2 561177 Maar ik zal eens terugdenken!

Grappig jah, ik had diezelfde conclusie toen ik (nu 25) ging denken aan wat er zou veranderen in de komende 5 jaar (afstuderen, misschien relatie/samenwonen, maar verder?)..

Haha, mijn leven stond juist het hardste op zijn kop tussen mijn 25e en mijn 30e Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Antibes zo 21 okt 2012 - 23:03

RYW schreef:
Antibes schreef:

Haha, mijn leven stond juist het hardste op zijn kop tussen mijn 25e en mijn 30e Wink

Oeff, nou ik heb net 10 jaar op-zijn-kop-en-terugdraaien-leven gehad.. Laat mij maar even in de waan dat 25-30 reeeeeeeeeuzestabiel is.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 23:03

Weg

Laatst aangepast door Youandi op za 27 okt 2012 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 23:08

Antibes schreef:
RYW schreef:
Antibes schreef:

Oeff, nou ik heb net 10 jaar op-zijn-kop-en-terugdraaien-leven gehad.. Laat mij maar even in de waan dat 25-30 reeeeeeeeeuzestabiel is.. Wink

Jamaar... Mijn gedoe kwam vooral voort uit scheiden, alleenstaandemoederen over 2 kinderen en fulltime werken en studeren en gezeik omtrent stiefzoon. En jij bent niet getrouwd en hebt geen kinderen of zo, dus dat 'gedoe' kan je wegstrepen Wink of je moet binnen 5 jaar een man ontmoete, trouwen, kind krijgen en weer gaan scheiden, natuurlijk. It can be done, zie mij Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes zo 21 okt 2012 - 23:08

Youandi schreef:
Antibes schreef:

Dat heb ik ook. Vanaf je halverwege-twintigste kom je meestal in rustiger vaarwater. Ik denk dat er bij ons ook weinig verandert. Misschien ooit een kind? Maar dat weet ik nog niet zeker. Dat zou een grote verandering zijn :O Voor de rest hebben we beide alles al zoals we het vroeger gewild hadden, om het zo te zeggen.

Ja, de grote dingen: huis kopen, trouwen, kind krijgen.. Die verwacht ik eigenlijk de komende 5 jaar nog niet.. Eerder weer over een jaar of 7 ofzo..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Antibes zo 21 okt 2012 - 23:08

RYW schreef:
Antibes schreef:
RYW schreef:
Antibes schreef:

Jamaar... Mijn gedoe kwam vooral voort uit scheiden, alleenstaandemoederen over 2 kinderen en fulltime werken en studeren en gezeik omtrent stiefzoon. En jij bent niet getrouwd en hebt geen kinderen of zo, dus dat 'gedoe' kan je wegstrepen Wink of je moet binnen 5 jaar een man ontmoete, trouwen, kind krijgen en weer gaan scheiden, natuurlijk. It can be done, zie mij Wink

Hahaha, ik vind je een bewonderenswaardig sterk persoon, maar vind je het goed als ik je in deze even niet als voorbeeld wil nemen? Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  RYW zo 21 okt 2012 - 23:10

Doe maar niet, inderdaad. Het is me gelukt en heeft me sterk gemaakt, maar ik raad het niemand aan smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Bericht  PrimaBella zo 21 okt 2012 - 23:10

5 jaar geleden was ik nu net klaar met mijn de HAVO en gestart aan een HBO opleiding. Vanwege de reistijd ben ik toen vrij snel op kamers gegaan. Deze opleiding heb ik een jaar gedaan, ik kreeg de studiepunten niet bij elkaar. Dus toen ben ik na een jaar aan een 2de HBO opleiding gestart. Voor deze opleiding ben ik toen verhuist naar een andere studentenstad. Na een half jaar was die opleiding écht niet wat ik wilde en bleek ook deze nog wat te moeilijk voor me. Dus toen ben ik weer terug verhuist naar mijn ouders en heb ik een half jaar gewerkt om uit te zoeken wat ik wil en wat bij me past. Achteraf durf ik te vertellen dat ik op het HBO 2 jaren heb doorgemaakt waarin ik niet lekker in mijn vel zat en ook niet mezelf kon zijn.

Nu zit ik in het laatste jaar van een leuke MBO opleiding die wel goed bij me past. Over een paar maanden krijg ik mijn diploma en kan ik eindelijk lekker gaan werken! In de tussentijd heb ik mijn huidige vriend leren kennen. Wanneer ik mijn diploma heb en we beide hopelijk snel werk vinden, willen we gaan samenwonen!
Ik kan dus wel zeggen dat ik in de afgelopen 5 jaar een grote zoektocht heb gehad naar mezelf.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 23:23

W

Laatst aangepast door Ecrits op za 27 okt 2012 - 11:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Hoochie zo 21 okt 2012 - 23:51

5 jaar geleden had ik een periode gehad waarin ik zelf heel erg veranderd ben van een grijs stil muisje naar iemand die veel opener en gelukkiger in het leven staat. In januari 2008 heb ik mijn mijn ex leren kennen waarmee ik anderhalf jaar een relatie heb gehad. Mooie tijd, veel geleerd, maar ook zwaar.

Oktober 2009 op mezelf gaan wonen. In april 2010 mijn huidige vriend leren kennen, maar ik was nog niet toe aan een nieuwe relatie, pas in oktober kregen we officieel een relatie. Volgende week zijn we 2 jaar samen, wonen we samen in 'mijn' huisje en krijgen we volgend jaar de sleutel van ons nieuwbouwhuis.

Ik werk inmiddels 7 jaar bij hetzelfde bedrijg, erg naar mijn zin. In de afgelopen 5 jaar mezelf opgewerkt binnen het bedrijf.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 zo 21 okt 2012 - 23:52

Appartement gekocht met mijn vriend, opleiding afgerond, eerste baan , rijbewijs gehaald,eigen auto gekocht, hogere functie gekregen, 1e kindj gekregen , grotere auto voor mezelf gekocht, een huis gekocht met mijn vriend, nieuwe baan , in december trouwen en bezig voor een 2e kindje.

Sta er zelf best van te kijken als ik dit zo lees haha , vind het best veel in 5 jaar:lol:
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Elliot ma 22 okt 2012 - 0:01

5 jaar geleden was ik 18 en had ik bijna een jaar een relatie met mijn ex. Ik woonde nog thuis en studeerde rechten aan de universiteit. Later dat schooljaar bleek dat ik op één vak mijn P niet had gehaald (de rest van de vakken had ik in één keer gehaald, dus ik baalde als een stekker), waardoor ik terug moest naar de HBO of overnieuw moest beginnen met mijn studie. Ik heb ervoor gekozen terug te gaan naar HBO. Ik werkte toen bij de Prénatal.

In 2008 haalde ik mijn rijbewijs en ging mijn toenmalige vriend op zichzelf wonen. Ik ben toen heel bewust niet bij hem ingetrokken, achteraf was dat denk ik al een teken dat er iets niet goed zat in onze relatie. Het betekende wel dat ik vanaf het moment dat hij ging verhuizen ieder weekend bij hem 'woonde'. Ik ging in 2008 voor het eerst van mijn leven in het vliegtuig op vakantie, naar Kos. Heerlijke vakantie gehad en een hele goede vriendin leren kennen daar, die vlak bij mij bleek te wonen. Daar heb ik nog steeds goed contact mee. In augustus ging ik bij mijn vorige werk werken, een baan die ik tot 2010 heb gecombineerd met mijn werk bij Prénatal.

In 2009 is er naar mijn idee niet zoveel gebeurd, ik was bezig met mijn studie en hobbelde nog steeds ieder weekend op en neer van mijn vriend naar mijn ouders. Heerlijke vakantie gehad op Ibiza samen met de vrienden die we het jaar ervoor op Kos hadden leren kennen, dat was wel heel grappig.

In 2010 liep de relatie tussen mij en mijn ex na 4 jaar stuk. Ik heb daar veel verdriet van gehad maar ben nu zo blij dat ik van hem af ben! Een paar maanden later leerde ik mijn huidige vriend opnieuw kennen, met wie ik van mijn 15e tot mijn 16e ook al eens een relatie had gehad. In oktober werden wij weer een stel.

In maart 2011 kreeg ik een foldertje in de bus over een nieuwbouwwijk. Er zou een heel mooi appartementje gebouwd worden waar mijn vriend en ik allebei verliefd op waren. We waren natuurlijk nog vrij kort samen, maar we hadden allebei het idee dat het wel goed zat. We besloten dan ook om ons in te schrijven. In de eerste instantie waren we uitgeloot, maar na een paar weken werden we gebeld of we het huis toch nog wilden? Na veel geregel met hypotheek etc. kregen we op 1 december de sleutel al en in januari van dit jaar zijn we verhuisd. Op 31 december hoorde ik dat mijn zus in verwachting was.

Dit jaar is er veel gebeurd. Het begon natuurlijk al met onze verhuizing, zowel mijn vriend als ik woonden ineens niet meer bij onze ouders maar samen. Het was even wennen, maar ik ben nog steeds blij met onze keuze. In februari begon ik met afstuderen waarna ik in juli mijn diploma mocht ophalen! In augustus ben ik begonnen bij mijn huidige werk, mijn eerste fulltime baan. Begin september ben ik tante geworden van een prachtig neefje. Dus sinds oktober 2011 ben ik van thuiswonende student naar samenwonende fulltime werkende vrouw gegaan.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Guus ma 22 okt 2012 - 0:15

Pfoei! 5 jaar...

5 jaar geleden liep mijn moeder nog... Ik woonde in een onwijs leuk studentenhuis en bezig met een pittig jaar van mijn studie waarin in alles weg moest werken wat in mijn bestuursjaar was blijven liggen het jaar daarvoor om af te studeren.
Ik kreeg eindelijk een relatie met mijn vriend, iets waar mijn vrienden al een tijdje op asn het wachten waren.
Ik ben afgestudeerd, met een vriendinnetje in een appartementje gaan wonen, toegelaten aan de UU om aan mn master te beginnen en kreeg tegelijkertijd een baan aangeboden die ik maanden naast mn studie heb gedaan.
Ondertussen ging het steeds slechter met mijn moeder en ik pakte de zorg veel op, ondertussen probeerde ik te werken, studeren en mijn relatie en sociale leven te combineren waardoor ik oververmoeid raakte.
Na een heftige periode van paniekaanvallen en weer opkrabbelen ben ik gestopt met mijn studie en voor de baan gegaan, de zorg voor mijn moeder kwam eindelijk vanuit de instanties op gang. Op dit punt kreeg ze haar eerste rolstoel.
Mij vriend kreeg na zijn afstuderen een baan aangeboden op Curacao en vroeg mij mee, in overleg met mijn vader ben ik mee gegaan.
We hebben daar ruim een jaar gewoond en gewerkt en geleerd dat wat wij hadden iets blijvends was.
De skype relatie met mijn moeder in combi met het geldtekort waardoor we niet op bezoek konden komen deed ons terugvliegen naar huis.
We kregen een huis, een pup en alles weer terug. Mijn moeder kreeg een aanbouw aan huis zodat ze thuis verzorgt kon worden.

Inmiddels is de pup een hond, heb ik nogsteeds geen baan in mijn eigen werkveld en doe ik niks met mijn zuurbetaalde opleiding. Mijn moeder kan niet meer thuiswonen en heeft geriatrische zorg nodig 24/7. We zijn verloofd, wij zijn gelukkig en ik hoop dat mijn moeder het nog haalt om aanwezig te zijn op de dag dat ik ja zeg tegen mijn stralende lichtpunt in dit verhaal.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: