Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nu we het toch over veranderingen hebben..

+13
Monte
Poubelle
Flippin' Bitch
SuperGrover
Ella
Lady4
Antibes
Bazinga
rapa nui
Bliss
Susan
Marin
Roza
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nu we het toch over veranderingen hebben.. Empty Nu we het toch over veranderingen hebben..

Bericht  Roza ma 22 okt 2012 - 9:45

Vind jij het forum de afgelopen jaren anders geworden? En (bepaalde) forumsters?
We zijn toch allemaal anders geworden.. Studies afgerond, samenwonen, trouwen, kinderen gekregen/zwanger, scheiden, nare dingen meegemaakt.

Vertel..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nu we het toch over veranderingen hebben.. Empty Re: Nu we het toch over veranderingen hebben..

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 9:51

Ik vind het forum niet zo erg veranderd. Ik vind het wel heel leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat. Net als met lady4. Een tijd terug schreef ze een keer dat ze het idee had dat ze niemand zou vinden en nu net lees ik dat ze gaat samenwonen. Leuk om die veranderingen te lezen.

Gast
Gast

Nu we het toch over veranderingen hebben.. Empty Re: Nu we het toch over veranderingen hebben..

Bericht  Marin ma 22 okt 2012 - 9:52

Zoveel levens van forummers zijn veranderd. Echt héél veel. Kijk naar dat Charlie mama is geworden, en Lejow, en dat Paper Crown en Caroow en Pompoen mama worden, maar ook dat Youandi alweer een jaar getrouwd is (moest ik vandaag nog aan denken) en al dat soort dingen. Dat vind ik allemaal echt zo leuk om 'mee te maken', dat al die levens verder gaan. Maar vind dat niet echt heel erg te zien aan de manier waarop ze forummen, behalve in welke pijler ze te vinden zijn Wink

Ik kan Discordia en Bazinga tegenwoordig beter 'behappen', sinds ik me gewoon niet zoveel meer van het forum aantrek en het minder serieus neem als er commentaar komt. Kan me niet zoveel meer schelen. Weet niet of die twee dingen direct aan elkaar gekoppeld zijn of dat die meiden gewoon leuker geworden zijn, maar valt me wel op. Maakt het leuker en maakt hen ook stukken leuker.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 9:54

Ik vind het forum wel veranderd. In het begin viel je nog echt op als je al een kind had, dat was echt nog maar een heel klein clubje meiden, nu is dat veel normaler. De doelgroep is ouder, de onderwerpen passen meer bij een 'volwassen' belevingswereld. Dan heb ik het uiteraard niet alleen over kinderen krijgen, maar ook trouwen, huizen kopen, carrière maken, enzovoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 22 okt 2012 - 9:55

Ja, ik denk dat het wat volwassener is geworden. Vrij logisch ook, want we zijn zelf ook allemaal ouder geworden en er spelen nu andere dingen in onze levens dan vijf jaar geleden (dat blijkt wel uit het andere topic).

Er zijn zeker forumsters die een verandering hebben doorgemaakt, in positieve dan wel in negatieve zin (gelukkig voornamelijk het eerste).
Ik kom nu al ruim 9,5 jaar op het forum en in die tijd ben ik ook wel veranderd, al is dat denk ik niet zozeer op het forum te merken geweest. De eerste zes jaar dat ik hier kwam, was ik anoniem en stukken minder actief.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 22 okt 2012 - 9:55

Susan schreef:Ik vind het forum wel veranderd. In het begin viel je nog echt op als je al een kind had, dat was echt nog maar een heel klein clubje meiden, nu is dat veel normaler. De doelgroep is ouder, de onderwerpen passen meer bij een 'volwassen' belevingswereld. Dan heb ik het uiteraard niet alleen over kinderen krijgen, maar ook trouwen, huizen kopen, carrière maken, enzovoort.

Ik vind dit zelf heel leuk, omdat ik zelf ook meer in die fase kom. Voor mij is het forum dus echt meegegroeid.

Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de jongere meiden daarover, zoals Supergrover bijv, die nu net studeert. Volgens mij zit die echt op de helft van 't forum niet te wachten of zal ze het oninteressant vinden. Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  rapa nui ma 22 okt 2012 - 10:02

Ik vind de Zwangerschap/mamapijler leuk om te volgen ook al is dat voor mezelf niet aan de orde. Wat ik wel wat jammer vind, is dat die pijler volgens mij inmiddels zo'n beetje de meest actieve is geworden. Nou zegt dat natuurlijk ook wel wat over het forum dat heel veel forummers inmiddels moeder zijn of moeder willen worden en dat ze daar dus actief posten maar ik vind het dus wel eens jammer dat daar topics ingeopend worden die ook best in Algemeen passen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Susan ma 22 okt 2012 - 10:03

Marin schreef:

Ik vind dit zelf heel leuk, omdat ik zelf ook meer in die fase kom. Voor mij is het forum dus echt meegegroeid.

Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de jongere meiden daarover, zoals Supergrover bijv, die nu net studeert. Volgens mij zit die echt op de helft van 't forum niet te wachten of zal ze het oninteressant vinden. Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!

Ik neem aan dat ze het geen probleem vindt, anders zou ze wel al afgehaakt zijn.

Toen ik nog studeerde, was ik erg actief op het Vivaforum (daar post ik nu nog steeds, maar toen ging ik ook echt naar meetings en had veel meer contact met medeforummers) en daar zaten ook vrouwen die al moeder waren, maar ik vond wat zij daarover te melden hadden niet oninteressant of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga ma 22 okt 2012 - 10:22

Nou dat ligt dus gewoon helemaal aan jou, hoor, Marin Nu we het toch over veranderingen hebben.. Flowdesingn_talk2thehand Ik ben lovely as always!

Nee, 't zal een combinatie zijn. Ik ben nog steeds een reller, geef ik toe, sterker nog; ik ben zo mogelijk alleen maar meer obstinaat geworden, alleen kies ik nu mijn strijdvlakken. En een hoop mensen die me eerst irritant vonden (en dat deepdown nog steeds vinden) zijn volwassener geworden en weten mij nu te negeren of door alles heen te prikken.

Al met al vind ik 't forum niet heel veel veranderd, 't is wat gemoedelijker, Teletubbie-gehalte vind ik wat gestegen, maar als straks de moekes op 't schoolplein staan te wachten, komt er vast een nieuwe lading SOG-vertonende adolescenten de boel opschudden Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Antibes ma 22 okt 2012 - 10:33

Marin schreef:
Susan schreef:Ik vind het forum wel veranderd. In het begin viel je nog echt op als je al een kind had, dat was echt nog maar een heel klein clubje meiden, nu is dat veel normaler. De doelgroep is ouder, de onderwerpen passen meer bij een 'volwassen' belevingswereld. Dan heb ik het uiteraard niet alleen over kinderen krijgen, maar ook trouwen, huizen kopen, carrière maken, enzovoort.

Mwoah, als je de zwangerschap/mama pijler overslaat (of alleen af en toe een leuk topic leest), dan is de rest eigenlijk gewoon normaal hoor.. Als je op kamers zit, studeert, een relatie hebt, op vakantie gaat, vrije-tijd/hobby's hebt, van koken houdt... genoeg pijlers over!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Lady4 ma 22 okt 2012 - 17:45

Ik vind dat je vooral ziet dat de meesten van ons in een andere fase van hun leven terecht zijn gekomen. Daarbij zie ik dat veel mensen toch best wel heftige dingen hebben meegemaakt, maar ook dit komt vaak door de andere levensfasen waarin we nu zitten (bijvoorbeeld miskramen, overlijden ouders, serieuze relatieproblemen, etc).
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Ella di 23 okt 2012 - 2:15

Ik vind het forum niet veranderd. Ik vind het wel leuk wat de mensen die hier al jaren komen meemaken, dus trouwen, studeren, kindjes
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  SuperGrover di 23 okt 2012 - 3:29

Haha, wat grappig dat je specifiek aan mij denkt Marin. Er zijn hier heel veel topics die me echt niets kunnen schelen inderdaad. Breien, een huis kopen, welk huishoudelijk apparaat zal ik eens aanschaffen, wat draagt je kind vandaag, nee dat vind ik echt volstrekt oninteressant. Maar dat lees ik dan ook niet. Ik lees/reageer alleen in de kokenpijler als ik een flauwe grap erover kan maken, in de wonenpijler kom ik helemaal niet. In de zwangerschap en mammapijler lees ik eigenlijk best veel van de algemene topics (dus niet, het kind van die en die wordt zo oud/wat draagt je kind, maar wel algemene opvoedvraagstukken). Ik word straks tante, dus het is goed me vast te verdiepen in hoe kinderen werken :P

Ik neem aan dat iedereen zo z'n interesses heeft. Dat gaat niet alleen om leeftijd/levensfase. Mag hopen dat er geen mensen zijn die echt alle topics helemaal lezen.

On topic: Ik vind het niet echt veranderd.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flippin' Bitch di 23 okt 2012 - 5:22

Ik denk dat het forum met ons meegroeit, met de dingen die in ons leven spelen en dat vind ik leuk. Tijdens het lezen van het 'afgelopen 5 jaar' topic, had ik een hoop o ja momenten: herrineringen aan oude topics, foto's uit die tijd etc.

Ik kan me trouwens nog wel herinneren dat in mijn begintijd (2006) heel veel vragenlijstjes geplaatst werden in algemeen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 5:24

Toch vind ik het forum wel veranderd sinds een aantal jaren. Voor mijn gevoel wordt er veel meer gezeurd over opmerkingen van mensen en zijn mensen er echt op uit om anderen te kwetsen/neer te halen. Dit idee had ik vroeger minder. Ligt misschien ook aan mij, dat kan, maar ik stoor me daar de laatste tijd wel enorm aan, en heb zo ook minder zin om dingen te vertellen.

Gast
Gast

Bericht  Poubelle di 23 okt 2012 - 5:55

Pippa schreef:Toch vind ik het forum wel veranderd sinds een aantal jaren. Voor mijn gevoel wordt er veel meer gezeurd over opmerkingen van mensen en zijn mensen er echt op uit om anderen te kwetsen/neer te halen. Dit idee had ik vroeger minder. Ligt misschien ook aan mij, dat kan, maar ik stoor me daar de laatste tijd wel enorm aan, en heb zo ook minder zin om dingen te vertellen.

Misschien komt dat ook doordat dit forum wat kleiner is, meer 'oude bekenden' zijn. Mensen kennen elkaar dus beter.
Het oude forum was wat dat betreft misschien groter en anoniemer, juist omdat er meer mensen kwamen.
Of is dat heel raar gedacht van mij?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Monte di 23 okt 2012 - 6:26

Pixie schreef:
Pippa schreef:Toch vind ik het forum wel veranderd sinds een aantal jaren. Voor mijn gevoel wordt er veel meer gezeurd over opmerkingen van mensen en zijn mensen er echt op uit om anderen te kwetsen/neer te halen. Dit idee had ik vroeger minder. Ligt misschien ook aan mij, dat kan, maar ik stoor me daar de laatste tijd wel enorm aan, en heb zo ook minder zin om dingen te vertellen.

Misschien komt dat ook doordat dit forum wat kleiner is, meer 'oude bekenden' zijn. Mensen kennen elkaar dus beter.
Het oude forum was wat dat betreft misschien groter en anoniemer, juist omdat er meer mensen kwamen.
Of is dat heel raar gedacht van mij?
Ik denk inderdaad ook dat het komt omdat er niet echt nieuwe mensen komen, op het oude forum kwamen er elke dag wel weer nieuwe mensen. Nu is het veel hechter en dan ontstaan er ook irritaties. Misschien dat er soms ook wat jaloezie bij komt kijken, ik weet het niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Kowalski di 23 okt 2012 - 6:52

Leuk om jullie ervaringen te lezen!

Ik kan er niet over meepraten, kom er nog niet zo lang Nu we het toch over veranderingen hebben.. 394967 Ik vind het in die tijd in ieder geval niet veranderd, alleen er gebeuren sowieso soms dingen die ik niet begrijp. Ik heb regelmatig het gevoel dat ik iets mis Nu we het toch over veranderingen hebben.. 253468018
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:02

Ik vond dat er op het oude forum meer rellen waren dan hier.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga di 23 okt 2012 - 7:04

Zelda schreef:Ik vond dat er op het oude forum meer rellen waren dan hier.

Ik mis dat. Word af en toe schijtziek van 't hele Teletubbie I love you Troetelbeer niveau.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 7:06

Bazinga schreef:

Ik mis dat. Word af en toe schijtziek van 't hele Teletubbie I love you Troetelbeer niveau.
Mwoah...ik heb liever gehalte Teletubbie dan mensen die de hele tijd op elkaar lopen te bitchen en de sfeer hier verpesten. Daar word het forum echt niet leuker van.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 23 okt 2012 - 7:06

Bazinga schreef:

Troetelbeer aaawwwhhhh!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Lejow di 23 okt 2012 - 7:09

Troetelberen.. SCHIJN!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan di 23 okt 2012 - 7:09

Zelda schreef:
Bazinga schreef:

Mwoah...ik heb liever gehalte Teletubbie dan mensen die de hele tijd op elkaar lopen te bitchen en de sfeer hier verpesten. Daar word het forum echt niet leuker van.

Ik ben het met je eens, Zelda.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 23 okt 2012 - 7:09

Lejow schreef:Troetelberen.. SCHIJN!!!

Het was toch 'Troetelberen, STRAAL'?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: