Positieve vs Negatieve veranderingen
+17
Tamina
Catootje
silly-one
Caroow
Serena
VeryCherry
Tyrael
Suus
Océane
Zininzon
Lejow
Monte
Omafiets
Leska
Jerry
Eva
PrietPraat
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Positieve vs Negatieve veranderingen
Wat vinden jullie van dit nieuwe forum positief veranderd? En wat juist negatief?
Ik mis wel het actieve topic gedeelte, via daar forumde ik altijd. Ook al las ik de laatste tijd meer mee dan dat ik poste.
Ik vind dit forum wel vriendelijker kijken, het is even wennen, maar het ziet er leuker uit.
En jullie?
Ik mis wel het actieve topic gedeelte, via daar forumde ik altijd. Ook al las ik de laatste tijd meer mee dan dat ik poste.
Ik vind dit forum wel vriendelijker kijken, het is even wennen, maar het ziet er leuker uit.
En jullie?
PrietPraat- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Positieve vs Negatieve veranderingen
Ik vind de bewegende smileys erg leuk! Daarnaast natuurlijk de grootte van de avatars, dat vind ik echt een voordeel.
Het andere forum is natuurlijk wat professioneler; je kan antwoorden op een reactie terwijl je de reactie terug kan lezen, het actieve gedeelte mist hier, dit forum oogt wat groter en onoverzichtelijker door grote reactievelden en dergelijke...
Het andere forum is natuurlijk wat professioneler; je kan antwoorden op een reactie terwijl je de reactie terug kan lezen, het actieve gedeelte mist hier, dit forum oogt wat groter en onoverzichtelijker door grote reactievelden en dergelijke...
Gast- Gast
Ik denk dat we vooral blij moeten zijn dat er wat mensen de moeite hebben genomen om de complete yes-community van een nieuw forum te voorzien. En het wordt vanzelf wel wat beter. Alles is wennen. Het oude forum was ook behoorlijk wennen toen het net werd geïntroduceerd en daar was iedereen nu ook aan gewend. Behalve de kleine technische mankementen dan
Eva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10
@ Sannanas, ik weet niet of je het gezien hebt? Maar als je een bericht post, dan staan onder het bericht alle reacties die in het topic staan. Dus niet alleen het bericht waar je op reageren gedrukt hebt. Maar ook al die anderen.
Je kan op links onder op de begin pagina wel de actieve topics aanklikken.
Maar je ziet ze idd niet gelijk naast je.
Positief vind ik de smileys, sneller, simpeler (ik houd wel van simpel)
Dat alles wat groter is ben ik nog niet over uit wat ik ervan vind. Aan de ene kant wel fijn. Maar aan de andere kant ook weer niet
Je kan op links onder op de begin pagina wel de actieve topics aanklikken.
Maar je ziet ze idd niet gelijk naast je.
Positief vind ik de smileys, sneller, simpeler (ik houd wel van simpel)
Dat alles wat groter is ben ik nog niet over uit wat ik ervan vind. Aan de ene kant wel fijn. Maar aan de andere kant ook weer niet
Gast- Gast
ik hou niet van veranderingen, dus sowieso negatief
nouja, één klein voordeeltje is dat ik lekker anoniem met 'n nieuwe naam kan beginnen!
Nadeel is dat de rest dat ook kan en ik niet meer weet wie wie is (niet dat ik zo'n actieveling was, maar och).
Denk dat ik wel heel erg moet wennen hoor! Krijg hier een beetje het middelbare-school-forum-gevoel van
nouja, één klein voordeeltje is dat ik lekker anoniem met 'n nieuwe naam kan beginnen!
Nadeel is dat de rest dat ook kan en ik niet meer weet wie wie is (niet dat ik zo'n actieveling was, maar och).
Denk dat ik wel heel erg moet wennen hoor! Krijg hier een beetje het middelbare-school-forum-gevoel van
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik mis de Actieve Onderwerpen. Die functie moet wel bestaan want op m'n andere forum met deze layout hebben ze 't ook.
Gast- Gast
Actieve onderwerpen is wel handig ja. Verder vind ik het vooral erg snel wennen.
Eva- Fluisteraar
Als je bij de beginpagina zit, bij de pijlers zeg maar, dan staat onder koken een link naar actieve onderwerpen.
Ik vind het handig dat je ook bovenaan de pagina van een topic door de bladzijdes kan bladeren. Voorheen kon dat op yes ook, nu alleen onderaan. De smileys vind ik ook leuk.
Ik vind het handig dat je ook bovenaan de pagina van een topic door de bladzijdes kan bladeren. Voorheen kon dat op yes ook, nu alleen onderaan. De smileys vind ik ook leuk.
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
De link naar de actieve onderwerpen is er inderdaad gewoon ..
Gast- Gast
Ik zie dat er wel het e.a veranderd is in de tijd dat ik boodschappen heb gedaan en gekookt! De letters zijn niet meer zo schreeuwerig, en de avatar staat links i.p.v rechts, echt een heel stuk beter!
Gast- Gast
En volgens mij zijn er ook weer meer smilies bijgekomen!
Die olifant lijkt meer een muis met een penis neus trouwens..
Gast- Gast
Nu moet ik er nog aan wennen dat de avatars weer links staan.
Eva- Fluisteraar
Ik moet nog even wennen aan het hele forum, maar ik vind het er prima uitzien eigenlijk. Ik mis alleen ook de Actieve Topics, daar forumde ik de laatste tijd steeds meer mee
Gast- Gast
Ik zit nu steeds in de actieve topics, maar waarom staan die door elkaar heen en niet op volgorde van laatste activiteit? Ik snap het niet!
Gast- Gast
Dat zijn jouw ranzige gedachten...._Donnaa schreef:En volgens mij zijn er ook weer meer smilies bijgekomen!
Gast- Gast
Donna, dan hoop ik voor jou op een muizenplaag in je nieuwe woning straks.Storm schreef:Dat zijn jouw ranzige gedachten...._Donnaa schreef:En volgens mij zijn er ook weer meer smilies bijgekomen!
Gast- Gast
Eva schreef:Ik denk dat we vooral blij moeten zijn dat er wat mensen de moeite hebben genomen om de complete yes-community van een nieuw forum te voorzien. En het wordt vanzelf wel wat beter. Alles is wennen. Het oude forum was ook behoorlijk wennen toen het net werd geïntroduceerd en daar was iedereen nu ook aan gewend. Behalve de kleine technische mankementen dan
Daar ben ik ook heel erg blij mee hoor! Ik dacht al, oh nee, straks geen forum meer. Ik ben gewoon benieuwd wat mensen van het "oude" forum zouden missen, en wat ze hiervan vinden.
PrietPraat- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Daar heb ik toch wel even om gelachenStorm schreef:Dat zijn jouw ranzige gedachten...._Donnaa schreef:En volgens mij zijn er ook weer meer smilies bijgekomen!
Omafiets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 25
Punten : 28
_Donnaa schreef:En volgens mij zijn er ook weer meer smilies bijgekomen!
Gast- Gast
Natuurlijk is het allemaal wennen.
Wat ik ''mis'':
- Bij een bericht/reactie gelijk een antwoord posten ipv weer naar de boven of onderkant van de pagina te moeten.
- Hoewel de kleurtjes heel leuk zijn is dat denk ik nog het meest wennen voor mij. Het is wat onrustiger. Het ouder forum was/is rustig en overzichtelijk
- Actieve topics
Maar eigenlijk voornamelijk de rust/t overzicht en antwoorden bij bericht
Wat ik ''mis'':
- Bij een bericht/reactie gelijk een antwoord posten ipv weer naar de boven of onderkant van de pagina te moeten.
- Hoewel de kleurtjes heel leuk zijn is dat denk ik nog het meest wennen voor mij. Het is wat onrustiger. Het ouder forum was/is rustig en overzichtelijk
- Actieve topics
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Er staat rechts bij elk bericht een pijltje omhoog en een pijltje omlaag. Als je daar op klikt, dan hoef je niet te scrollenMonte schreef:Natuurlijk is het allemaal wennen.
Wat ik ''mis'':
- Actieve topics
Gast- Gast
Gekje schreef:Er staat rechts bij elk bericht een pijltje omhoog en een pijltje omlaag. Als je daar op klikt, dan hoef je niet te scrollenMonte schreef:Natuurlijk is het allemaal wennen.
Wat ik ''mis'':
- Actieve topics
Haha dat ik dat nu voor het eerst zie, dank je.
Wat ik trouwens ook wel heel erg mis is te zien welke berichten ik heb gepost. Nu kan ik niet meer zien of iemand direct op mij gereageerd heeft, zonder alles te moeten teruglezen
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
voordeel nu is dat ik na het plaatsen van 2 berichtjes al hoor tot actieve leden.....
verder vooral even wennen aan alles, maar goed komt ook wel weer goed
verder vooral even wennen aan alles, maar goed komt ook wel weer goed
Gast- Gast
Oeh heb jij ff leuke letters!!
Kan ik dat ook?
Oeh ja kijk!!!!
Kan ik dat ook?
Oeh ja kijk!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik vind het 'logo' Yes Cafe enorm groot!
En ook de homepage met alle subfora vind ik erg groot met grote plaatjes (maakt het onrustig en de homepage wordt zo'n lap)
Verder is mijn ervaring met fora dat verandering of een nieuw forum erg snel went als de eerste kwaaltjes zijn verholpen.
Thanks in het kwadraat!
En ook de homepage met alle subfora vind ik erg groot met grote plaatjes (maakt het onrustig en de homepage wordt zo'n lap)
Verder is mijn ervaring met fora dat verandering of een nieuw forum erg snel went als de eerste kwaaltjes zijn verholpen.
Thanks in het kwadraat!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Positieve en negatieve kenmerken
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Zorgverzekering! pfff wat een veranderingen.
» Veranderingen van de laatste 5 jaar
» Nu we het toch over veranderingen hebben..
» Positieve/negatieve eigenschappen
» Zorgverzekering! pfff wat een veranderingen.
» Veranderingen van de laatste 5 jaar
» Nu we het toch over veranderingen hebben..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: