Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

+40
Burn
Paper Crown
Parel
Rovine
Makamba
LDJ
Lenthe
Flower_L
Caroow
Julia
Orchidee
Melis_je
studiebol
*Lookie*
M@niek
Inge
slaatje
Kowalski
SuperGrover
SarahKey
Antibes
Twellie
Bolleke
Marin
Jeanette
troela
Gympie
Elliot
Rush
Blair
Bazinga
Bubbelicious
RYW
Atelier Madame
Monte
Minx
Katjing
Printje
Highway
Lejow
44 plaatsers

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 7:45

Ik kijk wel naar degene die post: van sommige mensen lees ik elke reactie die ik tegenkom, van sommige mensen alleen over bepaalde onderwerpen en er zijn ook genoeg reacties waar ik overheen lees. Zo ben minder geneigd reacties te lezen van mensen die geen avatar hebben.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 7:52

Echt, get a life!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 7:55

Ik ben normaal ook niet zo van de acties omdat idd de kans bestaat dat je daardoor mensen vergeet. Maar ik dacht dat aangezien Susan al zolang actief is geweest, en iedereen wel op de hoogte is van de situatie met haar zoontje, het me een mooi idee leek om haar eens een hart onder de riem te steken.
Maar nogmaals, uiteraard is niemand verplicht, het leek me gewoon mooi om ook haar eens in het zonnetje te zetten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 7:59

Twellie schreef:Ik kijk wel naar degene die post: van sommige mensen lees ik elke reactie die ik tegenkom, van sommige mensen alleen over bepaalde onderwerpen en er zijn ook genoeg reacties waar ik overheen lees. Zo ben minder geneigd reacties te lezen van mensen die geen avatar hebben.
Ik ook. Gek eigenlijk.

Nu het toch over avatars gaat.. Marin, ik vind je avatar echt leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 7:59

Je doet zelf ook mee, Printje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Marin za 6 okt 2012 - 8:00

Dank je Smikkell! Ik zag m gisteren op 9gag :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:01

Printje schreef:Ik ben normaal ook niet zo van de acties omdat idd de kans bestaat dat je daardoor mensen vergeet. Maar ik dacht dat aangezien Susan al zolang actief is geweest, en iedereen wel op de hoogte is van de situatie met haar zoontje, het me een mooi idee leek om haar eens een hart onder de riem te steken.
Maar nogmaals, uiteraard is niemand verplicht, het leek me gewoon mooi om ook haar eens in het zonnetje te zetten.
Weet ze er wel van? Ik zou niet blij zijn als ik dit op het forum zou lezen over mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 8:06

Francaise schreef:
Printje schreef:.
Weet ze er wel van? Ik zou niet blij zijn als ik dit op het forum zou lezen over mezelf.

Nee ik wilde het eigenlijk als verrassing houden maar via pm leek het me zo lastig om iedereen te bereiken. Vandaar dat ik er toch voor gekozen heb om er toch een topic voor te openen.
Welk stuk zou je niet willen lezen dan, want volgens mij houd ik het verder erg globaal omdat ik idd niet wil dat er teveel info op het forum komt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:06

*


Laatst aangepast door Guattari op do 18 okt 2012 - 18:42; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 8:07

Wat is er nou weer niet fijn aan om dat te lezen over je zelf.. Die logica snap ik echt even niet.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:08

Watermeloen schreef:Je doet zelf ook mee, Printje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Flower_L za 6 okt 2012 - 8:09

Ik zou het niet fijn vinden, onbewust krijgt de persoon in kwestie ook ander 'imago'.
Net als met de pet rond op het werk bij geboorte, vertrek etc. Niets voor mij.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Rush za 6 okt 2012 - 8:13

Flower_L schreef:Ik zou het niet fijn vinden, onbewust krijgt de persoon in kwestie ook ander 'imago'.
Net als met de pet rond op het werk bij geboorte, vertrek etc. Niets voor mij.
Nou dat is toch juist leuk? Bij een geboorte dan..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 8:13

Nour; zo is het verre van bedoeld. Ik wil er ook helemaal niet weet ik wat veel aandacht op leggen het leek me alleen mooi om eventueel met forumsters van hier gewoon iets voor haar te doen omdat het toch, dat lijkt mij tenminste, een grote kostenpost kan zijn.
Het was gewoon een idee, ik heb inmiddels wat pm's mogen ontvangen en als je niet mee doet is het natuurlijk evengoed helemaal prima. Ik doe verder ook nooit mee met acties maar ik hoorde het bedrag, schrok vd prijs en dacht misschien kunnen we iets voor haar doen.

Overigens twijfelde ik zelf ook en heb ik het eerst eens gevraagd bij een aantal forumsters wat zij ervan vonden en pas daarna heb ik het topic geopend.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Monte za 6 okt 2012 - 8:16

Watermeloen schreef:
Watermeloen schreef:Je doet zelf ook mee, Printje?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Doe je wel mee? En waarom dan wel voor deze actie maar niet die van anderen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:16

Lejow schreef:Wat is er nou weer niet fijn aan om dat te lezen over je zelf.. Die logica snap ik echt even niet.
Ik wil dat soort dingen gewoon niet over mezelf lezen. Ik kan me ook in zware tijden zelf wel redden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Flower_L za 6 okt 2012 - 8:16

Rush schreef:
Flower_L schreef:Ik zou het niet fijn vinden, onbewust krijgt de persoon in kwestie ook ander 'imago'.
Net als met de pet rond op het werk bij geboorte, vertrek etc. Niets voor mij.
Nou dat is toch juist leuk? Bij een geboorte dan..

Ow, zeker wel, voor anderen, niet voor mij smile . Voel me dan zo ongemakkelijk, dat mensen dan zich verplicht voelen te geven als de pet rond gaat. Laatst stonden er twee potjes voor twee collega's. Week verschil in geboortedatum. En dan zie je toch een aardig verschil in opbrengst.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:17

Monte schreef:
Watermeloen schreef:
Watermeloen schreef:Je doet zelf ook mee, Printje?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Doe je wel mee? En waarom dan wel voor deze actie maar niet die van anderen?

Dat wil ik ook weten, maar dat is niet de hoofdreden waarom ik het wil weten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 8:18

Monte schreef:
Watermeloen schreef:
Watermeloen schreef:Je doet zelf ook mee, Printje?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Doe je wel mee? En waarom dan wel voor deze actie maar niet die van anderen?

Ik doe deze keer, uiteraard, zelf ook mee. De reden is dat ik haar steeds vaker spreek en bewondering heb voor de manier waarop ze omgaat met E. Ik heb veel ervaring met kinderen en kan me daarom goed inleven in hoe lastig sommige dingen misschien kunnen zijn en ik vind het gewoon sneu dat ze al die therapie, die veel baat heeft, zelf moet betalen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:19

Printje schreef:
Francaise schreef:
Printje schreef:.
Weet ze er wel van? Ik zou niet blij zijn als ik dit op het forum zou lezen over mezelf.

Nee ik wilde het eigenlijk als verrassing houden maar via pm leek het me zo lastig om iedereen te bereiken. Vandaar dat ik er toch voor gekozen heb om er toch een topic voor te openen.
Welk stuk zou je niet willen lezen dan, want volgens mij houd ik het verder erg globaal omdat ik idd niet wil dat er teveel info op het forum komt.
Hoo, je bent heel gepast te werk gegaan in je post. Maar ik zou het persoonlijk niet prettig vinden als het over mij zou gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Flower_L za 6 okt 2012 - 8:19

Ik zou me na zo'n actie ook ongemakkelijk voelen in e.g. Showen van aankopen. Stel ik krijg van jullie geld middels zo'n actie voor onderhoud, therapie of wat dan ook.....dan durf ik nooit meer iets te laten zien op forum qua aankopen. Of erover praten....kleding, vakantie, speelgoed etc.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 8:20

Francaise schreef:
Printje schreef:
Francaise schreef:
Printje schreef:.
Weet ze er wel van? Ik zou niet blij zijn als ik dit op het forum zou lezen over mezelf.

Nee ik wilde het eigenlijk als verrassing houden maar via pm leek het me zo lastig om iedereen te bereiken. Vandaar dat ik er toch voor gekozen heb om er toch een topic voor te openen.
Welk stuk zou je niet willen lezen dan, want volgens mij houd ik het verder erg globaal omdat ik idd niet wil dat er teveel info op het forum komt.
Hoo, je bent heel gepast te werk gegaan in je post. Maar ik zou het persoonlijk niet prettig vinden als het over mij zou gaan.


Oke gelukkig maar want ik heb het bewust 'vaag' gehouden omdat ik idd geen details over een ander wil plaatsen. Ik snap je punt en ik wil ook echt niet suggereren dat ze het niet kan betalen of wat dan ook, het leek me gewoon een mooi gebaar. Net zoals de andere acties geplaatst zijn vanuit een gebaar naar een ander toe.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:21

Printje schreef:Nour; zo is het verre van bedoeld. Ik wil er ook helemaal niet weet ik wat veel aandacht op leggen het leek me alleen mooi om eventueel met forumsters van hier gewoon iets voor haar te doen omdat het toch, dat lijkt mij tenminste, een grote kostenpost kan zijn.
Het was gewoon een idee, ik heb inmiddels wat pm's mogen ontvangen en als je niet mee doet is het natuurlijk evengoed helemaal prima. Ik doe verder ook nooit mee met acties maar ik hoorde het bedrag, schrok vd prijs en dacht misschien kunnen we iets voor haar doen.

Overigens twijfelde ik zelf ook en heb ik het eerst eens gevraagd bij een aantal forumsters wat zij ervan vonden en pas daarna heb ik het topic geopend.

Ik ben de laatste die zal zeggen dat 65 euro per week aftikken aan therapie geen serieus bedrag is, alleen vind ik het niet absurd of anderszins verbazingwekkend. Dit zijn de bedragen die je in NL neer mag tellen voor professionele hulp/begeleiding et cetera et cetera.

Like I said, zelfs voor een persoonlijke vriendin zou ik niet meedoen aan een forumactie waar financieel steun wordt gegeven. Dat doe ik al dan niet uit eigen beweging en heb ik geen forum voor nodig. Zelf zou ik me opgelaten voelen bij zo'n actie, ongeacht of ik hier zelf al dan niet de mogelijkheid had om een bepaalde voorziening zelf te kunnen betalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:21

Printje schreef:
Monte schreef:
Watermeloen schreef:
Watermeloen schreef:Je doet zelf ook mee, Printje?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Doe je wel mee? En waarom dan wel voor deze actie maar niet die van anderen?

Ik doe deze keer, uiteraard, zelf ook mee. De reden is dat ik haar steeds vaker spreek en bewondering heb voor de manier waarop ze omgaat met E. Ik heb veel ervaring met kinderen en kan me daarom goed inleven in hoe lastig sommige dingen misschien kunnen zijn en ik vind het gewoon sneu dat ze al die therapie, die veel baat heeft, zelf moet betalen.

Goh... Fijn dat je dat voor sommige wel over hebt dan.
En dat is niks ten nadele van Susan. Voor haar vind ik het super.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 8:23

Watermeloen, dit voelt toch als een steek onder water.
Het is toch , net zoals ieder ander, Printjes goed recht om met de ene wel mee te doen, en de ander niet?
'Iets voor iemand over hebben' klinkt dan gelijk weer zo drastisch.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 8 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum