Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

+40
Burn
Paper Crown
Parel
Rovine
Makamba
LDJ
Lenthe
Flower_L
Caroow
Julia
Orchidee
Melis_je
studiebol
*Lookie*
M@niek
Inge
slaatje
Kowalski
SuperGrover
SarahKey
Antibes
Twellie
Bolleke
Marin
Jeanette
troela
Gympie
Elliot
Rush
Blair
Bazinga
Bubbelicious
RYW
Atelier Madame
Monte
Minx
Katjing
Printje
Highway
Lejow
44 plaatsers

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown za 6 okt 2012 - 6:39

M@niek schreef:Ik vind je reactie wel een beetje overdreven pc! Uiteindelijk gaat ze zich toch weer bekend maken. Ik kan mij herinneren dat jij toendertijd ook niet wou vertellen of je nou wel of niet zwanger was dat was toch ook ivm meelezers? En ook jij hebt uiteindelijk het bekend gemaakt net zoals katjing dat gaat doen.

Iets niet willen zeggen is toch wat anders dan een account aanmaken en daarmee erover praten?

Ik had geen meelezers, mijn topic trok heel veel lezers maar er zaten er toen een paar bij waar ik door anderen voor gewaarschuwd werd, misgunners etc.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 6:40

Ostara: Nee, is het één en ander voorgevallen waardoor ik heb besloten om een punt achter de vriendschap te zetten. Laten we het er maar op houden dat ik dat niet op een al te tactische manier heb gebracht waardoor zij inmiddels ook helemaal klaar met mij is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 6:43

Maple schreef:
Ecrits schreef:Ik vind het merkwaardig dat Maple teleurgesteld was dat zij geen kaartenactie had gekregen in haar moeilijke periode. Dan heeft het forum wel een hele sociale functie, als je daar troost uit moet putten. Ik vind sowieso dat een forum geen sociale voorziening moet zijn, waarvan mensen acties kunnen gaan verwachten als ze het moeilijk hebben. Die rol zou een forum helemaal niet moeten aannemen.

Verder stoor ik me er niet aan. Ik doe niet mee aan acties en hoop zelf ook niet dat er ooit een voor mij wordt opgezet. Zou me heel ongemakkelijk voelen. Voor mij geen liefdadigheidsacties en zeker niet via een forum.

Maar ik stoor me er niet aan. Ook niet aan anonieme account. De opmerking mondje dicht op facebook vind ik wel heel dom. Zo kinderlijk. Mondje dicht hoor en dan zo'n suffe smiley.

Ik was ergens al bang dat een dergelijke reactie zou komen. En ergens begrijp ik dat ook wel. Ik wil mezelf wel nader uitleggen: Het forum heeft voor mij inderdaad een enorme sociale functie in mijn leven gehad, die periode. Dat kan en wil ik niet ontkennen. Mijn toenmalig beste vriendin kende ik via het forum, in die tijd heb ik ook nog een aantal andere mensen gemeet, ook via dit forum. Een verdere vriendenkring buiten het forum om heb ik niet echt, dus dan gaat het forum automatisch een grotere plek innemen in dat soort minder fijne periodes. Ik wil dat overigens niet per definitie ongezond noemen overigens, de mensen met wie ik op dat moment intensief omging kwamen immers hier vandaan en zag ik ook geregeld in het echt, dus wat dat betreft zie ik geen verschil met gewone vriendschappen. Het zou wél anders zijn als je je vastklampt aan een virtuele wereld waar je verder niemand echt van kent, maar dat was in mijn geval dus niet zo.

Misschien is teleurstelling dat ik geen kaartjes of wat dan ook heb gekregen ook wel wat 'opgeblazen' omschreven van me, ik heb namelijk wel degelijk lieve kaartjes van meerdere forummers hier gekregen. Ik had stiekem alleen graag willen ervaren hoe het was als het forum als één front achter je zou staan. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, ik bedoel het echt vele malen minder hebberig en veel minder egocentrisch dan het me nu lukt om te omschrijven.

Wat bij mij ook steeds door m'n hoofd spookt, en dat is eerder in z'n algemeen gezien: Wie bepaalt eigenlijk waarom er voor de één wel een actie georganiseerd wordt en voor een ander niet? Inderdaad de vergelijking met Lejow en Lana, an heb ik het verhaal van Lana niet meegekregen. De therapieën van E. van Susan, maar waarom al die andere meiden die zelf een even zo dure therapie volgen en die dat financieel ook moeilijk trekken, niet? Wie bepaalt dat de één het zwaarder heeft dan de ander, dat het ene verhaal schrijnender is dan het ander?

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het al die meiden voor wie het gedaan is, stuk voor stuk, maar ergens blijft dat stemmetje dat zegt: "...en de rest dan?"

Daarom dus, daarom zou het forum geen sociale voorziening moeten zijn. Maar goed, ik ben niet een erg actieve forummer en als er vraag naar is en jullie vinden het fijn dan moet je het blijven doen.

Ik vind niet dat je hebberig overkomt, het is heel logisch dat je in een moeilijke periode steun en troost verwacht. Ik vind het vreemd om te lezen dat je dat uit deze hoek verwacht/nodig hebt. Ik kan me het gevoel niet voorstellen dat ik het forum als een front of als steun nodig heb in moeilijke situaties. Ik zeg hiermee ook niet dat het ongezond is, want als het jou helpt dan is het toch goed? Ik denk wel dat je verwachting van de sociale factor van een forum dan erg hoog ligt en het in sommige situaties dan erg tegenvalt, omdat er soms ook rancuneus gereageerd wordt. Ik zie vaak ook dat juist hele persoonlijke dingen tegen je gebruikt worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 6:48

Ecrits schreef:
Maple schreef:
Ecrits schreef:Ik vind het merkwaardig dat Maple teleurgesteld was dat zij geen kaartenactie had gekregen in haar moeilijke periode. Dan heeft het forum wel een hele sociale functie, als je daar troost uit moet putten. Ik vind sowieso dat een forum geen sociale voorziening moet zijn, waarvan mensen acties kunnen gaan verwachten als ze het moeilijk hebben. Die rol zou een forum helemaal niet moeten aannemen.

Verder stoor ik me er niet aan. Ik doe niet mee aan acties en hoop zelf ook niet dat er ooit een voor mij wordt opgezet. Zou me heel ongemakkelijk voelen. Voor mij geen liefdadigheidsacties en zeker niet via een forum.

Maar ik stoor me er niet aan. Ook niet aan anonieme account. De opmerking mondje dicht op facebook vind ik wel heel dom. Zo kinderlijk. Mondje dicht hoor en dan zo'n suffe smiley.

Ik was ergens al bang dat een dergelijke reactie zou komen. En ergens begrijp ik dat ook wel. Ik wil mezelf wel nader uitleggen: Het forum heeft voor mij inderdaad een enorme sociale functie in mijn leven gehad, die periode. Dat kan en wil ik niet ontkennen. Mijn toenmalig beste vriendin kende ik via het forum, in die tijd heb ik ook nog een aantal andere mensen gemeet, ook via dit forum. Een verdere vriendenkring buiten het forum om heb ik niet echt, dus dan gaat het forum automatisch een grotere plek innemen in dat soort minder fijne periodes. Ik wil dat overigens niet per definitie ongezond noemen overigens, de mensen met wie ik op dat moment intensief omging kwamen immers hier vandaan en zag ik ook geregeld in het echt, dus wat dat betreft zie ik geen verschil met gewone vriendschappen. Het zou wél anders zijn als je je vastklampt aan een virtuele wereld waar je verder niemand echt van kent, maar dat was in mijn geval dus niet zo.

Misschien is teleurstelling dat ik geen kaartjes of wat dan ook heb gekregen ook wel wat 'opgeblazen' omschreven van me, ik heb namelijk wel degelijk lieve kaartjes van meerdere forummers hier gekregen. Ik had stiekem alleen graag willen ervaren hoe het was als het forum als één front achter je zou staan. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, ik bedoel het echt vele malen minder hebberig en veel minder egocentrisch dan het me nu lukt om te omschrijven.

Wat bij mij ook steeds door m'n hoofd spookt, en dat is eerder in z'n algemeen gezien: Wie bepaalt eigenlijk waarom er voor de één wel een actie georganiseerd wordt en voor een ander niet? Inderdaad de vergelijking met Lejow en Lana, an heb ik het verhaal van Lana niet meegekregen. De therapieën van E. van Susan, maar waarom al die andere meiden die zelf een even zo dure therapie volgen en die dat financieel ook moeilijk trekken, niet? Wie bepaalt dat de één het zwaarder heeft dan de ander, dat het ene verhaal schrijnender is dan het ander?

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het al die meiden voor wie het gedaan is, stuk voor stuk, maar ergens blijft dat stemmetje dat zegt: "...en de rest dan?"

Daarom dus, daarom zou het forum geen sociale voorziening moeten zijn. Maar goed, ik ben niet een erg actieve forummer en als er vraag naar is en jullie vinden het fijn dan moet je het blijven doen.

Ik vind niet dat je hebberig overkomt, het is heel logisch dat je in een moeilijke periode steun en troost verwacht. Ik vind het vreemd om te lezen dat je dat uit deze hoek verwacht/nodig hebt. Ik kan me het gevoel niet voorstellen dat ik het forum als een front of als steun nodig heb in moeilijke situaties. Ik zeg hiermee ook niet dat het ongezond is, want als het jou helpt dan is het toch goed? Ik denk wel dat je verwachting van de sociale factor van een forum dan erg hoog ligt en het in sommige situaties dan erg tegenvalt, omdat er soms ook rancuneus gereageerd wordt. Ik zie vaak ook dat juist hele persoonlijke dingen tegen je gebruikt worden.
Kijk, dit is wel een reactie waar ik wat mee kan, ik begrijp inderdaad wel wat je bedoelt en misschien verwacht ik in dat opzicht wel wat teveel. Toch ben ik in mijn ogen niet meer open over mijn persoonlijke leven dan een ander, ik ben inderdaad een tijd open geweest, maar dat boek is gesloten, en inmiddels ben ik niet meer zo open over hoe en wat.
Dat persoonlijke dingen tegen mij gebruikt worden ervaar ik niet zo. Het is inderdaad weleens gebeurd, maar ik geloof dat dat gewoon enkele forummers zijn die ik links moet laten liggen, het zijn namelijk wel vrijwel altijd dezelfden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown za 6 okt 2012 - 6:50

Katjing schreef:
Paper Crown schreef:
Katjing schreef:
Paper Crown schreef:
Katjing schreef:
Fruity schreef:Ik hoop dat er voor mij ook eens een actie wordt opgezet, want ik heb geen werk en dus geen geld Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 253468018 Nee, ik ben ook zat van die acties, al begrijp ik ze best. Ik doe er dan ook gewoon niet aan mee, omdat ik het zelf net zo goed kan gebruiken.
Die anonieme accounts vind ik alleen maar interessant doenerij. Bij Katjing was ik er al vrij snel achter wie het was, dus haar plannetje was hoe dan ook al mislukt Wink

Huh? Interessant doenerij? Als ik niet zo verrekte bang was geweest dat het misschien nog mis zou gaan had ik gewoon lekker genoten en onder mijn eigen naam gepost. Zie niet wat daar interessant doenerij aan is. En ik weet verder niet wie jij denkt te weten dat ik ben, maar er zijn inmiddels heel veel mensen die het weten. Omdat ik een keer per ongeluk onder mijn eigen naam heb gepost, omdat ze het geraden hebben of omdat ik het ze verteld heb. Maar het gros van de forummers weet nog van niks en dat was ook precies de bedoeling!! Ik heb nooit moeilijk of mysterieus gedaan. Hoewel ik het op een gegeven moment wel érg grappig vond van mensen die zo nieuwsgierig waren.
En nu verheug ik me er ook op dat ik het morgen bekend ga maken, omdat ik merk dat ik daar nu wél langzamerhand aan toe ben!

Want vandaag kan het nog misgaan maar morgen weer niet? Is 12 weken een soort magische grens die je vrijpleit van alle miskramen en afwijkingen aan je kind. Think again.

Zeikwijf
Haha zeker lang over deze reactie moeten denken. Ik zeik niet hoor Katjing, ik vind 't gewoon zo dom.

Ik heb er wel even over nagedacht of het nou verstandig was die eerste ingeving te posten ja. Maar ik sta er achter, ik vind echt dat je ontzettend zeurt en in feite noem je mij dus dom en achterlijk omdat ik er een ander idee op nahoud dan jij. Nou dan vind ik dat ik je een zeikwijf mag noemen want ik vind namelijk dat je echt enorm aan het zeiken bent. Verder ben ik bewust niet meer inhoudelijk er op ingegaan want ik heb eerder in dit topic al précies uitgelegd wat mijn overwegingen waren en dat was goed zo. Maar als jij écht denkt dat ik denk dat 12 weken een magische grens is en ik vanaf morgen een zorgeloze zwangerschap heb dan moet je misschien eens aan jezelf gaan twijfelen of er misschien bij jou niet gewoon een steekje los zit in plaats van mij dom te noemen.

Wat een overdreven reactie. Dus volgens jou mag ik me niet storen aan de accounts die worden aangemaakt om de zwangerschap toch te bespreken? Waarom mag dat niet? Ik vind jou niet dom hoor, evenmin veroordeel ik je. Ik stoor me er aan omdat IK het niet snap maar jij trekt 't overmatig op jezelf. Verder hou ik wijselijk mijn mond. Ik vind jouw zwangerschap hartstikke leuk, of je nu Katjing bent of miep van de buren.

Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 6:53

Gelukkig ben jij hier dan niet vaak persoonlijk aangevallen, maar het gebeurt wel vaak. Afgunst, opzettelijk kwetsen tegenover weer heel lief, aanhankelijk, amicaal gedrag. Die twee uitersten zie ik hier wel vaak, dat spreekt mij niet zo aan. Maar ik ben dan ook wel een gezegend mens, ik heb een goede relatie met mijn familie en ik heb hechte vriendschappen die ik al 25,20,10 jaar heb. Ik ben bijna geen vriendschappen kwijtgeraakt. Terwijl ik nooit hechte blijvende contacten via internet heb kunnen opbouwen. De basis is dan anders. Ik zeg niet dat het niet kan, want ik weet dat het bij sommige wel blijvend is. Maar het forum als geheel als troost, als front, dat lijkt mij gewoon te hoog gegrepen. Ik denk dat je hier wel steun kan vinden voor de situatie waar je inzit an sich, maar niet steun voor de persoon wie je echt bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  *Lookie* za 6 okt 2012 - 6:54

Tja.. ik denk dat wat het moeilijk maakt is dat mensen elkaar ook buiten het forum om kennen, en alles wat je dan hier schrijft, niet meer zo anoniem is. Daarom snap ik heel goed dat er tijdelijke accounts worden aangemaakt om dingen als zwangerschap even geheim te houden.

Overigens ken ik hier niemand persoonlijk en heb daarom mijn zwangerschap ook vanaf het begin hier kunnen delen, wat ik erg fijn vond. Dat vind ik dan weer het fijne van een forum, dat ik niemand ken en dus anoniem kan vertellen. Al snap ik best dat je op een gegeven moment persoonlijk contact krijgt met mensen met wie het klikt.

Zo heeft iedereen weleens een ergernis denk ik dan maar, zo ook PC.

Ecrits: Helemaal mee eens wat je nu schrijft!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  studiebol za 6 okt 2012 - 6:56

Maple schreef:
Ecrits schreef:Ik vind het merkwaardig dat Maple teleurgesteld was dat zij geen kaartenactie had gekregen in haar moeilijke periode. Dan heeft het forum wel een hele sociale functie, als je daar troost uit moet putten. Ik vind sowieso dat een forum geen sociale voorziening moet zijn, waarvan mensen acties kunnen gaan verwachten als ze het moeilijk hebben. Die rol zou een forum helemaal niet moeten aannemen.

Verder stoor ik me er niet aan. Ik doe niet mee aan acties en hoop zelf ook niet dat er ooit een voor mij wordt opgezet. Zou me heel ongemakkelijk voelen. Voor mij geen liefdadigheidsacties en zeker niet via een forum.

Maar ik stoor me er niet aan. Ook niet aan anonieme account. De opmerking mondje dicht op facebook vind ik wel heel dom. Zo kinderlijk. Mondje dicht hoor en dan zo'n suffe smiley.

Ik was ergens al bang dat een dergelijke reactie zou komen. En ergens begrijp ik dat ook wel. Ik wil mezelf wel nader uitleggen: Het forum heeft voor mij inderdaad een enorme sociale functie in mijn leven gehad, die periode. Dat kan en wil ik niet ontkennen. Mijn toenmalig beste vriendin kende ik via het forum, in die tijd heb ik ook nog een aantal andere mensen gemeet, ook via dit forum. Een verdere vriendenkring buiten het forum om heb ik niet echt, dus dan gaat het forum automatisch een grotere plek innemen in dat soort minder fijne periodes. Ik wil dat overigens niet per definitie ongezond noemen overigens, de mensen met wie ik op dat moment intensief omging kwamen immers hier vandaan en zag ik ook geregeld in het echt, dus wat dat betreft zie ik geen verschil met gewone vriendschappen. Het zou wél anders zijn als je je vastklampt aan een virtuele wereld waar je verder niemand echt van kent, maar dat was in mijn geval dus niet zo.

Misschien is teleurstelling dat ik geen kaartjes of wat dan ook heb gekregen ook wel wat 'opgeblazen' omschreven van me, ik heb namelijk wel degelijk lieve kaartjes van meerdere forummers hier gekregen. Ik had stiekem alleen graag willen ervaren hoe het was als het forum als één front achter je zou staan. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, ik bedoel het echt vele malen minder hebberig en veel minder egocentrisch dan het me nu lukt om te omschrijven.

Wat bij mij ook steeds door m'n hoofd spookt, en dat is eerder in z'n algemeen gezien: Wie bepaalt eigenlijk waarom er voor de één wel een actie georganiseerd wordt en voor een ander niet? Inderdaad de vergelijking met Lejow en Lana, an heb ik het verhaal van Lana niet meegekregen. De therapieën van E. van Susan, maar waarom al die andere meiden die zelf een even zo dure therapie volgen en die dat financieel ook moeilijk trekken, niet? Wie bepaalt dat de één het zwaarder heeft dan de ander, dat het ene verhaal schrijnender is dan het ander?

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het al die meiden voor wie het gedaan is, stuk voor stuk, maar ergens blijft dat stemmetje dat zegt: "...en de rest dan?"

Dit stukje van Maple begrijp ik eigenlijk wel. Ik heb hier ook wel eens over nagedacht. Ik denk dat er vooral acties worden gehouden voor mensen die hier wat bekender zijn, wat populairder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Melis_je za 6 okt 2012 - 6:59

Maple schreef:Wat bij mij ook steeds door m'n hoofd spookt, en dat is eerder in z'n algemeen gezien: Wie bepaalt eigenlijk waarom er voor de één wel een actie georganiseerd wordt en voor een ander niet? (....) Wie bepaalt dat de één het zwaarder heeft dan de ander, dat het ene verhaal schrijnender is dan het ander?

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het al die meiden voor wie het gedaan is, stuk voor stuk, maar ergens blijft dat stemmetje dat zegt: "...en de rest dan?"

Ik denk dat het samenhangt met hoe open iemand is op het forum. Iemand die veel informatie over zichzelf eropzet, krijgt eerder een actie (al gaat dat voor Marin niet op), misschien hebben dan meer forummers het idee dat ze iemand kennen?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  *Lookie* za 6 okt 2012 - 7:00

studiebol schreef:
Maple schreef:
Ecrits schreef:Ik vind het merkwaardig dat Maple teleurgesteld was dat zij geen kaartenactie had gekregen in haar moeilijke periode. Dan heeft het forum wel een hele sociale functie, als je daar troost uit moet putten. Ik vind sowieso dat een forum geen sociale voorziening moet zijn, waarvan mensen acties kunnen gaan verwachten als ze het moeilijk hebben. Die rol zou een forum helemaal niet moeten aannemen.

Verder stoor ik me er niet aan. Ik doe niet mee aan acties en hoop zelf ook niet dat er ooit een voor mij wordt opgezet. Zou me heel ongemakkelijk voelen. Voor mij geen liefdadigheidsacties en zeker niet via een forum.

Maar ik stoor me er niet aan. Ook niet aan anonieme account. De opmerking mondje dicht op facebook vind ik wel heel dom. Zo kinderlijk. Mondje dicht hoor en dan zo'n suffe smiley.

Ik was ergens al bang dat een dergelijke reactie zou komen. En ergens begrijp ik dat ook wel. Ik wil mezelf wel nader uitleggen: Het forum heeft voor mij inderdaad een enorme sociale functie in mijn leven gehad, die periode. Dat kan en wil ik niet ontkennen. Mijn toenmalig beste vriendin kende ik via het forum, in die tijd heb ik ook nog een aantal andere mensen gemeet, ook via dit forum. Een verdere vriendenkring buiten het forum om heb ik niet echt, dus dan gaat het forum automatisch een grotere plek innemen in dat soort minder fijne periodes. Ik wil dat overigens niet per definitie ongezond noemen overigens, de mensen met wie ik op dat moment intensief omging kwamen immers hier vandaan en zag ik ook geregeld in het echt, dus wat dat betreft zie ik geen verschil met gewone vriendschappen. Het zou wél anders zijn als je je vastklampt aan een virtuele wereld waar je verder niemand echt van kent, maar dat was in mijn geval dus niet zo.

Misschien is teleurstelling dat ik geen kaartjes of wat dan ook heb gekregen ook wel wat 'opgeblazen' omschreven van me, ik heb namelijk wel degelijk lieve kaartjes van meerdere forummers hier gekregen. Ik had stiekem alleen graag willen ervaren hoe het was als het forum als één front achter je zou staan. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, ik bedoel het echt vele malen minder hebberig en veel minder egocentrisch dan het me nu lukt om te omschrijven.

Wat bij mij ook steeds door m'n hoofd spookt, en dat is eerder in z'n algemeen gezien: Wie bepaalt eigenlijk waarom er voor de één wel een actie georganiseerd wordt en voor een ander niet? Inderdaad de vergelijking met Lejow en Lana, an heb ik het verhaal van Lana niet meegekregen. De therapieën van E. van Susan, maar waarom al die andere meiden die zelf een even zo dure therapie volgen en die dat financieel ook moeilijk trekken, niet? Wie bepaalt dat de één het zwaarder heeft dan de ander, dat het ene verhaal schrijnender is dan het ander?

Begrijp me niet verkeerd, ik gun het al die meiden voor wie het gedaan is, stuk voor stuk, maar ergens blijft dat stemmetje dat zegt: "...en de rest dan?"

Dit stukje van Maple begrijp ik eigenlijk wel. Ik heb hier ook wel eens over nagedacht. Ik denk dat er vooral acties worden gehouden voor mensen die hier wat bekender zijn, wat populairder.

Ja, dat misschien + dat het natuurlijk zo is dat als Jantje toevallig heel goed met Pietje kan, en minder goed met Keesje terwijl die in eenzelfde situatie zit, het zo zal zijn dat er een actie wordt opgezet voor Pietje en niet voor Keesje.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  studiebol za 6 okt 2012 - 7:01

Lookie, daar heb je ook gelijk in!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Lejow za 6 okt 2012 - 7:03

Ik denk dat het simpelweg te maken heeft met het feit dat iemand met het idee moet komen voor een actie.
Er moet dus gewoon ergens een lichtje gaan branden.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 7:06

Paper Crown schreef:
Youandi schreef:Ik begrijp de toon van PC ook niet helemaal. Ben je soms jaloers? Is het omdat jij alles met iedereen hebt gedeeld en dat misschien toch niet had gewild?

Ik vind dat je erg negatief bent, PC. Dat zijn we niet van je gewend.

Ik ben niet jaloers hoor, die eigenschap draag ik gelukkig niet.
Ik stóor me er gewoon zo aan, waarom is dat meteen negatief en jaloers?

Die trend is toen geloof ik gezet met Freakielief en toen daarna steeds weer 1.

Ik ben heel open geweest over ivf wat ook niet in dank werd afgenomen door sommige maar daar sta ik nog steeds volledig achter dus dat hoef je er sowieso niet bij te halen.

Sorry, ik bedoel het niet als een feit dat je negatief bent. Het komt alleen wel zo over.
Iedereen heeft zijn eigen manieren van uiten toch? Ik had verwacht dat juist jij daar heel tolerant in bent.

Natuurlijk mag je je irriteren. Ik vind het alleen wat aanvallend gebracht en begrijp dat meiden als Katjing zich daar wat gekwetst door voelen. Zij doen dit (anoniem zijn) niet zonder reden.

Ik vond je topics rondom je ivf juist heel boeiend en vind het ontzettend jammer dat er mensen zijn geweest die daar iets over gezegd hebben. Ik vroeg me met bovenstaande opmerking alleen af of je daar spijt van hebt, maar dat is gelukkig niet het geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  studiebol za 6 okt 2012 - 7:07

Lejow schreef:Ik denk dat het simpelweg te maken heeft met het feit dat iemand met het idee moet komen voor een actie.
Er moet dus gewoon ergens een lichtje gaan branden.

Ja maar dat is denk ik wel afhankelijk van hoe actief je hier bent, met hoeveel mensen je contact hebt buiten het forum om, en wat Lookie zegt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Orchidee za 6 okt 2012 - 7:07

Lejow schreef:Ik denk dat het simpelweg te maken heeft met het feit dat iemand met het idee moet komen voor een actie.
Er moet dus gewoon ergens een lichtje gaan branden.

En als je bekend bent op het forum zal er sneller een lichtje gaan branden bij iemand, logisch.
Orchidee
Orchidee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 7:08

Ik kan me ook wel vinden in de reactie van Maple: ik vind het vrij willekeurig voor wie acties opgezet worden. Bij de ene persoon in een bepaalde situatie niet, bij de ander wel. Begrijp me niet verkeerd, ik maak me daar niet druk om. Alleen vind ik het inderdaad ook vrij onlogisch en na de eerste paar acties doe ik ook niet meer mee. Sowieso ook omdat het me kapitalen zou kosten als ik met elke actie meedeed Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 1578173417 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Julia za 6 okt 2012 - 7:10

studiebol schreef:
Lejow schreef:Ik denk dat het simpelweg te maken heeft met het feit dat iemand met het idee moet komen voor een actie.
Er moet dus gewoon ergens een lichtje gaan branden.

Ja maar dat is denk ik wel afhankelijk van hoe actief je hier bent, met hoeveel mensen je contact hebt buiten het forum om, en wat Lookie zegt.

Ik denk idd ook dat dat de reden is en dat is toch eigenlijk ook heel logisch? Des te opener je bent, des te beter mensen je kennen. Hierdoor voelen mensen zich toch eerder met je verbonden en willen ze wat voor je doen in mindere tijden.

Ik verwacht geen kaartjes als ik ergens last van heb, maar dat vind ik dan ook niet meer als logisch.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  studiebol za 6 okt 2012 - 7:17

Julia schreef:
studiebol schreef:
Lejow schreef:Ik denk dat het simpelweg te maken heeft met het feit dat iemand met het idee moet komen voor een actie.
Er moet dus gewoon ergens een lichtje gaan branden.

Ja maar dat is denk ik wel afhankelijk van hoe actief je hier bent, met hoeveel mensen je contact hebt buiten het forum om, en wat Lookie zegt.

Ik denk idd ook dat dat de reden is en dat is toch eigenlijk ook heel logisch? Des te opener je bent, des te beter mensen je kennen. Hierdoor voelen mensen zich toch eerder met je verbonden en willen ze wat voor je doen in mindere tijden.

Ik verwacht geen kaartjes als ik ergens last van heb, maar dat vind ik dan ook niet meer als logisch.

Ik vind het ook best logisch hoor, maar ik kan me ook wel voorstellen dat mensen zich afvragen waarom bij de een wel en de ander niet. Kijk lejow haar meid is te vroeg geboren maar die van mij en lana ook. Wij hebben dezelfde zorgen gehad als lejow. Aan de andere kant snap ik ergens ook wel dat je niet voor iedereen zo;n actie op kan stellen en dat het dan voor lejow wordt gedaan want die is hier bekender tja ik kan dat allemaal wel snappen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Caroow za 6 okt 2012 - 7:28

Twaalf pagina's over een ergenis van PC laughcry Iedereen mag zich toch wel ergeren aan iets op het forum. Ik vind het stom dat mensen reageren in een topic met zo'n reactie:
Ik zou het ook zo doen, maar ik heb er eigenlijk niks over te zeggen.
Off-topic, heb je mijn PM ontvangen?




Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  *Lookie* za 6 okt 2012 - 7:32

Caroow schreef:Twaalf pagina's over een ergenis van PC Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 394967 Iedereen mag zich toch wel ergeren aan iets op het forum. Ik vind het stom dat mensen reageren in een topic met zo'n reactie:
Ik zou het ook zo doen, maar ik heb er eigenlijk niks over te zeggen.
Off-topic, heb je mijn PM ontvangen?





Haha! Dat soort reacties vind ik dan juist altijd wel grappig! Maar ik kan me wel voorstellen dat je je eraan ergert.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Marin za 6 okt 2012 - 7:33

Lejow schreef:Ik denk dat het simpelweg te maken heeft met het feit dat iemand met het idee moet komen voor een actie.
Er moet dus gewoon ergens een lichtje gaan branden.

Dit ja. Iemand moet het opvallen of een idee krijgen om te kúnnen helpen.

Ik hoef nooit een actie hoor, maar mocht ik ooit in t ziekenhuis komen te liggen of bevallen ofzo vind ik t wel heel leuk en fijn als iemand dat meldt in een topic. Niet dat dat dan m'n grootste zorg is (verre van natuurlijk) maar denk dat je daar wel steun uit kunt halen. Ik heb toen ooit voor Charlie alle beterschapswensen toen ze jaren geleden in t ziekenhuis lag uitgeprint en opgestuurd en dat vond ze volgens mij heel lief. Zoiets is gewoon leuk, dat zoiets kan via t forum. Dat vind ik lieve acties, die niet veel geld of moeite kosten maar gewoon gaan om een gedachte.

Snap Maple op zich ook wel, hoewel je het niet moet gaan verwachten of hopen. Ik heb je toen wel een kaartje gestuurd maar die is nooit aangekomen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 7:34

Ik merk als nieuwkomer dat sommige mensen topics selecter op mensen die ze aardig vinden en dan pas reageren, ook al zijn het simpele vragen. Daardoor voel ik mij als nieuwkomer niet echt gewenst.

Grappig voorbeeld: Ik maakte vorige week een topic over een smoothiemaker, ik kreeg een paar reacties van mensen die zeiden heb je niks aan of ik zou het nooit kopen. 2 dagen later showde iemand haar smoothiemaker in het laatst gekochte topic en ze kreeg paginas met reacties van mensen die zeiden goh wat leuk, die wil ik ook Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 878948377

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Rush za 6 okt 2012 - 7:36

Kenza schreef:Ik merk als nieuwkomer dat sommige mensen topics selecter op mensen die ze aardig vinden en dan pas reageren, ook al zijn het simpele vragen. Daardoor voel ik mij als nieuwkomer niet echt gewenst.

Grappig voorbeeld: Ik maakte vorige week een topic over een smoothiemaker, ik kreeg een paar reacties van mensen die zeiden heb je niks aan of ik zou het nooit kopen. 2 dagen later showde iemand haar smoothiemaker in het laatst gekochte topic en ze kreeg paginas met reacties van mensen die zeiden goh wat leuk, die wil ik ook Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 878948377
Whahaha serieus? Dat vind ik echt ernstig. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 7:37

Dat is me echt nog nooit opgevallen, ik reageer ook niet anders op nieuwe, als oude mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Monte za 6 okt 2012 - 7:37

Kenza schreef:Ik merk als nieuwkomer dat sommige mensen topics selecter op mensen die ze aardig vinden en dan pas reageren, ook al zijn het simpele vragen. Daardoor voel ik mij als nieuwkomer niet echt gewenst.

Grappig voorbeeld: Ik maakte vorige week een topic over een smoothiemaker, ik kreeg een paar reacties van mensen die zeiden heb je niks aan of ik zou het nooit kopen. 2 dagen later showde iemand haar smoothiemaker in het laatst gekochte topic en ze kreeg paginas met reacties van mensen die zeiden goh wat leuk, die wil ik ook Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 878948377
Maar komt dat ook niet omdat jij er dan een topic over opende en die ander het in een bestaand topic zei? Soms zijn topics niet interessant genoeg om daar echt inhoudelijk op in te gaan, dat is dan anders dan een reactie in een topic. Ik kijk namelijk echt nooit naar wie de starter is, maar wel of ik het interessant vind of niet. Een topic met laatst gekocht vind ik wel leuk, een topic over smoothiemaker niet(ik heb overigens geen reactie gegeven in beide topics)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 7 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum