Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

+40
Burn
Paper Crown
Parel
Rovine
Makamba
LDJ
Lenthe
Flower_L
Caroow
Julia
Orchidee
Melis_je
studiebol
*Lookie*
M@niek
Inge
slaatje
Kowalski
SuperGrover
SarahKey
Antibes
Twellie
Bolleke
Marin
Jeanette
troela
Gympie
Elliot
Rush
Blair
Bazinga
Bubbelicious
RYW
Atelier Madame
Monte
Minx
Katjing
Printje
Highway
Lejow
44 plaatsers

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:42

Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:
Katjing schreef:
Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Duik jij even terug je nest in en kom er met je andere been even uit...

Dit is toch gewoon een grapje van PaperCrown? Ik bedoel, dit hele topic?

Ergens hoop ik dat wel want ik vind het antwoord op mijn reactie namelijk wel bijzonder sneu, als dat wel serieus zou zijn Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 561177

Wie is hier nou sneu? Wie hoopt nou stiekem dat er een actie wordt opgezet omdat een andere forummer even niet goed zit.

Eh?

Printje: ik vind een actie om een therapie te bekostigen wel weer van een andere orde en dat vind ik alleen maar supermooi. Zeker als we op die manier Susan financieel kunnen ondersteunen.

Je snapt me best. Je zegt net: 'Ik wil niet gierig overkomen..' maar stiekem hoopte je wel op een actie. Hetzij met kaarten hetzij met whatever. Haha.

Ik snap 't gewoon echt niet. Eerlijk waar niet. Kijk als je mishandeld wordt,of je hebt een serieus probleem dan kan ik ergens nog wel begrijpen dat je het onder een biechtaccount neerzet, maar een zwangerschap? Ik kan dat gewoon niet rijmen. In het geval van Snoes begreep ik het.

Ik erger me groen en geel als mensen zeggen:

'ik heb even een andere account aangemaakt, want ik ben een bekende forummer en ik heb net positief getest' Ik kan dus NIET snappen waarom je daar een andere profiel voor zou willen aanmaken. Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:42

Waar je je al dan niet druk om kan maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 22:42

Eucalypta schreef:Die actie vind ik ook veel te ver gaan. Niet omdat ik Susan geen ondersteuning gun. Maar dit lijkt me niet helemaal op z'n plek.

Maar waarom dan? Of vind ik acties sowieso te ver gaan?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Minx vr 5 okt 2012 - 22:42

Ik vind dat katjing het wel duidelijk aan geeft. Er zijn genoeg forummers die hier vrienden hebben zitten of iig bekenden. Mensen die je het normaal niet zo snel zou vertellen. Als je dan toch je verhaal kwijt wil wat is dan mooier dan het toch kunnen maar onder een andere naam.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:43

Monte schreef:Ik word eigenlijk een beetje moe van verjaardagstopics, die zijn er gewoon bijna elke dag. Ik snap dat het leuk kan zijn(al geef ik er zelf niet zo om). Maar dat vind ik wel irritant, steeds weer mensen moeten feliciteren. En dan krijg je ook nog dat bekende forummers een aantal pagina's aan felicitaties krijgt en minder bekende 1 hooguit 2. Ik word er moe van.

+1 mijn verjaardag is hier voorbij gegaan zonder felicitatietopic. Ik leef nog. En ben nog even blij met mijn verjaardag haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:44

Megara schreef:Waar je je al dan niet druk om kan maken...

Ja, idd. Je zou je maar storen aan iets zonder dat iemand zo'n sarcastische reactie komt geven.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:44

Minx schreef:Ik vind dat katjing het wel duidelijk aan geeft. Er zijn genoeg forummers die hier vrienden hebben zitten of iig bekenden. Mensen die je het normaal niet zo snel zou vertellen. Als je dan toch je verhaal kwijt wil wat is dan mooier dan het toch kunnen maar onder een andere naam.

Gaat niet eens om Katjing zelf maar dat best veel het doen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:46

Paper Crown schreef:Btw: het is echt geen grapje. Ik erger me er echt aan. Niet alleen bij jou Katjing, maar bij íedereen die het doet. Je bent vrij om te doen op internet wat je wil en wanneer je wil maar echt ik snap dan echt niet waarom je een andere account moet aanmaken.

Of van die topics als: 'Ik heb maar even een andere account aangemaakt' wtf.

Ik snap echt niet dat je je daar zo druk om kan maken. Waarom dan? Waarom is dat zo erg als iemand een andere account aanmaakt om anoniem te zijn?
Ik voel me niet echt geroepen me te verantwoorden, want blijkbaar hebben we daar gewoon verschillende ideeën over, maar ik wil het wel uitleggen, aangezien ik me sowieso morgen bekend ga maken.
Ik ken ontzettend veel forummers, heb er een heleboel ontmoet, ben met sommige bevriend geraakt, anderen heb ik gewoon buiten het forum ook wel eens contact mee en weer anderen had ik ooit contact mee maar nu niet meer zo veel. Toen ik net zwanger was wilde ik het delen op het forum maar besefte toen dat er dan ontzettend veel mensen zouden zijn die het vanaf het begin af aan zouden weten. Maar dat wilde ik helemaal niet, ik wilde niet dat Jan en alleman het al zou weten terwijl ik het mijn familie nog niet eens verteld had. Ik wilde bovendien sommige vriendinnen het graag zelf persoonlijk vertellen en niet dat ze het maar via het forum zouden lezen. In het begin heb ik om die reden alleen maar meegelezen in Z&M, maar ik stond elke keer op het punt om te reageren.
In het biechttopic had ik overigens ook al gebiecht over dingen rond mijn zwangerschap, maar daar wilde ik niet hele verhalen in gaan zetten.
Uiteindelijk heb ik dus besloten om toch een andere account aan te maken zodat ik mee kon praten zonder dat iedereen gelijk wist wie ik was. Ik heb daarna het rustig aan en mondjesmaat aan mijn familie verteld, daarna aan vriendinnen etc. Maar ik merkte ook dat ik gewoon nog niet zo gefeliciteerd wilde worden de hele tijd, omdat het nog pril was. Toen heb ik dus besloten te wachten met het vertellen aan bijvoorbeeld mijn oma's tot ik een goede termijnecho had gehad. Ik wilde niet dat 'kennissen' het eerder zouden weten dan mijn oma's dus ben ik blijven posten onder deze naam. Mijn oma's weten het nu, maar om die even de kans te geven het aan familie te vertellen en omdat ik morgen 12 weken ben, maak ik mezelf morgen bekend.

Dat is toch niet zo raar? En waarom is dat nou zo vreselijk dan?

Overigens vind ik je quote 'ik heb even een andere account aangemaakt' wél een beetje irritant. Heb soms het idee dat mensen te pas en te onpas maar een andere account aanmaken. Dan nog is het hun goed recht, maar vind dat je daar niet lichtvoetig over moet doen op de een of andere manier. Maar de meeste mensen hebben om een serieuze reden een anonieme account, heel verschillende redenen misschien, maar het is iemands persoonlijke gevoel en daarbij is het ene gevoel niet beter dan het andere natuurlijk...


Laatst aangepast door Katjing op vr 5 okt 2012 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Atelier Madame vr 5 okt 2012 - 22:48

Tsja hoe anoniem is het forum? Ik heb weinig tot geen bekenden hier, alleen een paar forummers op Facebook. Dat is toch anders dan een hele bekende forummer. Ik snap het wel hoor dat mensen anoniem willen blijven tot 12 weken.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:49

Sodeju PC, wat ben jij chagrijnig vandaag.

Ja, ik had stiekem op een hart onder de riem in de vorm van een actie gehoopt. Niet dat ik hier nooit een hart onder de riem heb gekregen, integendeel zelfs, maar stiekem, toch, ergens....
En nee, ik wil niet gierig overkomen. Ik zou mezelf pas echt gierig vinden als ik een actie had verwácht, ipv dat ik erop hoopte.

Ik nam mezelf overigens als voorbeeld, want los van mij destijds, zijn er nu zoveel meer andere meiden die het nu moeilijk hebben en die alleen al een kaartje uit onverwachte hoek zouden waarderen. Neem Sterremaan, neem Charlie, neem Anniej_S, noem maar op.
Waarom altijd maar acties om geld binnen te halen terwijl een zak met post nog veel leuker is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:50

Atelier Madame schreef:Tsja hoe anoniem is het forum? Ik heb weinig tot geen bekenden hier, alleen een paar forummers op Facebook. Dat is toch anders dan een hele bekende forummer. Ik snap het wel hoor dat mensen anoniem willen blijven tot 12 weken.

Als ik anoniem was geweest hier had ik er geen enkele moeite mee gehad en gewoon lekker gepost onder mijn eigen naam.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:53

Katjing schreef:
Paper Crown schreef:Btw: het is echt geen grapje. Ik erger me er echt aan. Niet alleen bij jou Katjing, maar bij íedereen die het doet. Je bent vrij om te doen op internet wat je wil en wanneer je wil maar echt ik snap dan echt niet waarom je een andere account moet aanmaken.

Of van die topics als: 'Ik heb maar even een andere account aangemaakt' wtf.

Ik snap echt niet dat je je daar zo druk om kan maken. Waarom dan? Waarom is dat zo erg als iemand een andere account aanmaakt om anoniem te zijn?
Ik voel me niet echt geroepen me te verantwoorden, want blijkbaar hebben we daar gewoon verschillende ideeën over, maar ik wil het wel uitleggen, aangezien ik me sowieso morgen bekend ga maken.
Ik ken ontzettend veel forummers, heb er een heleboel ontmoet, ben met sommige bevriend geraakt, anderen heb ik gewoon buiten het forum ook wel eens contact mee en weer anderen had ik ooit contact mee maar nu niet meer zo veel. Toen ik net zwanger was wilde ik het delen op het forum maar besefte toen dat er dan ontzettend veel mensen zouden zijn die het vanaf het begin af aan zouden weten. Maar dat wilde ik helemaal niet, ik wilde niet dat Jan en alleman het al zou weten terwijl ik het mijn familie nog niet eens verteld had. Ik wilde bovendien sommige vriendinnen het graag zelf persoonlijk vertellen en niet dat ze het maar via het forum zouden lezen. In het begin heb ik om die reden alleen maar meegelezen in Z&M, maar ik stond elke keer op het punt om te reageren.
In het biechttopic had ik overigens ook al gebiecht over dingen rond mijn zwangerschap, maar daar wilde ik niet hele verhalen in gaan zetten.
Uiteindelijk heb ik dus besloten om toch een andere account aan te maken zodat ik mee kon praten zonder dat iedereen gelijk wist wie ik was. Ik heb daarna het rustig aan en mondjesmaat aan mijn familie verteld, daarna aan vriendinnen etc. Maar ik merkte ook dat ik gewoon nog niet zo gefeliciteerd wilde worden de hele tijd, omdat het nog pril was. Toen heb ik dus besloten te wachten met het vertellen aan bijvoorbeeld mijn oma's tot ik een goede termijnecho had gehad. Ik wilde niet dat 'kennissen' het eerder zouden weten dan mijn oma's dus ben ik blijven posten onder deze naam. Mijn oma's weten het nu, maar om die even de kans te geven het aan familie te vertellen en omdat ik morgen 12 weken ben, maak ik mezelf morgen bekend.

Dat is toch niet zo raar? En waarom is dat nou zo vreselijk dan?

Je wil je niet verantwoorden maar tikt zo'n lap tekst. Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 281626781

Prima hoor! Jij doet wat jij wil en ik erger me er aan. Mag allemaal.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  RYW vr 5 okt 2012 - 22:53

Gierig is als je geen geld wil geven. Hebberig is als je veel dingen wil krijgen. Ik erger me dood dat die door elkaar gebruikt worden.

Wink

Eens trouwens met Euc over de nav! Alleen kijk ik er inmiddels een beetje overheen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:54

Paper Crown schreef:

Je wil je niet verantwoorden maar tikt zo'n lap tekst. Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 281626781

Prima hoor! Jij doet wat jij wil en ik erger me er aan. Mag allemaal.

Ja ik probeer je namelijk inzicht te geven in waarom mensen dat zouden willen doen in de hoop dat het je ergernis wat weg neemt. Maar als jij je er persé aan wil ergeren dan moet je dat vooral doen hoor. Volgende keer doe ik het weer net zo, dus wees niet bang.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Bubbelicious vr 5 okt 2012 - 22:54

Maar pc, heb jij ook niet een beetje hetzelfde gedaan? Ik heb je 'gevolgd' toen jullie zwanger wilde worden. Heel veel meiden leefde met je mee en toen wilde je niet meer vertellen of je wel of niet zwanger was. Ik begreep dat toen, maar juist jij zou dan moeten begrijpen waarom mensen nog even anoniem willen blijven toch?
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:55

PC, ze wilde zichzelf niet verantwoorden, ze wilde zichzelf uitleggen. Echt, je bent onuitstaanbaar vandaag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:56

RYW schreef:Gierig is als je geen geld wil geven. Hebberig is als je veel dingen wil krijgen. Ik erger me dood dat die door elkaar gebruikt worden.

Wink


Haha oh, nooit geweten dat daar regels voor waren in de Nederlandse taal smile Sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Bazinga vr 5 okt 2012 - 22:56

Wauw alle eerder genoemde dingen interesseren me dus gewoon geen ene mallemoer...

Maar ik vind 't wel leuk om te lezen; proceed!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:59

Maple schreef:Sodeju PC, wat ben jij chagrijnig vandaag.

Ja, ik had stiekem op een hart onder de riem in de vorm van een actie gehoopt. Niet dat ik hier nooit een hart onder de riem heb gekregen, integendeel zelfs, maar stiekem, toch, ergens....
En nee, ik wil niet gierig overkomen. Ik zou mezelf pas echt gierig vinden als ik een actie had verwácht, ipv dat ik erop hoopte.

Ik nam mezelf overigens als voorbeeld, want los van mij destijds, zijn er nu zoveel meer andere meiden die het nu moeilijk hebben en die alleen al een kaartje uit onverwachte hoek zouden waarderen. Neem Sterremaan, neem Charlie, neem Anniej_S, noem maar op.
Waarom altijd maar acties om geld binnen te halen terwijl een zak met post nog veel leuker is?

Hoezo chagrijnig. Man ik word dooooooooooooodmoe van de mentaliteit die hier heerst. Laten we allemaal maar metzachte woorden zeggen: 'Och meis wat erg voor je..' Echt allemaal zachte eitjes hier (op een paar felle tantes na) want als je even een fellere reactie neerzet is het gelijk not done.

Ik heb enkel aan de actie van sterrenmaan meegedaan omdat ik vind dat zij het echt nodig had.

Waarom acties om geld? Omdat dat mensen helpt een dingen makkelijker te krijgen in de zin van materie want stel we hadden sterremaan kaartjes gestuurd, leuk hoor maar ze zou nog steeds essentiele voedingsstoffen missen, ze at alleen groente als er geld voor was, dat is toch schrijnend? Kaarten vullen je maag niet. Heel simpel. En natuurlijk kan je mensen niet eeuwig onderhouden, dat vraagt ook niemand maar ik snap geld acties weer wel.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  RYW vr 5 okt 2012 - 23:00

PC, kan je uitleggen wat jij er persoonlijk precies voor last van ondervindt als iemand dat doet? Ik snap het namelijk niet zo goed smile

Edit, en daarmee bedoel ik dan de extra account aanmaken.


Laatst aangepast door RYW op vr 5 okt 2012 - 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 23:01

Katjing schreef:
Paper Crown schreef:

Je wil je niet verantwoorden maar tikt zo'n lap tekst. Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 281626781

Prima hoor! Jij doet wat jij wil en ik erger me er aan. Mag allemaal.

Ja ik probeer je namelijk inzicht te geven in waarom mensen dat zouden willen doen in de hoop dat het je ergernis wat weg neemt. Maar als jij je er persé aan wil ergeren dan moet je dat vooral doen hoor. Volgende keer doe ik het weer net zo, dus wees niet bang.

Nee sorry, ik kan en wil 't niet snappen. En wees niet bang, volgende keer erger ik me er net zo dood aan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 23:01

Voor Sterremaan hadden we toch destijds geld ingezameld voor ambulancevervoer, niet hoor groenten? Of is er daarna nog een actie geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 23:02

Maple schreef:PC, ze wilde zichzelf niet verantwoorden, ze wilde zichzelf uitleggen. Echt, je bent onuitstaanbaar vandaag.

Ik vind mezelf eigenlijk behoorlijk onweerstaanbaar vandaag! lol!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Bazinga vr 5 okt 2012 - 23:03

Paper Crown schreef:
Maple schreef:PC, ze wilde zichzelf niet verantwoorden, ze wilde zichzelf uitleggen. Echt, je bent onuitstaanbaar vandaag.

Ik vind mezelf eigenlijk behoorlijk onweerstaanbaar vandaag! lol!

Waaaah dit is de foutste grap vandaag en ik moet er nog om lachen ook, weet niet wat fouter is... laughcry
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  RYW vr 5 okt 2012 - 23:05

Tris schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:PC, ze wilde zichzelf niet verantwoorden, ze wilde zichzelf uitleggen. Echt, je bent onuitstaanbaar vandaag.

Ik vind mezelf eigenlijk behoorlijk onweerstaanbaar vandaag! lol!

Waaaah dit is de foutste grap vandaag en ik moet er nog om lachen ook, weet niet wat fouter is... laughcry

'Vandaag' is ook nog niet zo oud (tenminste, voor mij niet) en ik ben er zeker van dat jij alle capaciteiten in huis hebt om PC te gaan overtreffen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 2 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 12 Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum