Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

+40
Burn
Paper Crown
Parel
Rovine
Makamba
LDJ
Lenthe
Flower_L
Caroow
Julia
Orchidee
Melis_je
studiebol
*Lookie*
M@niek
Inge
slaatje
Kowalski
SuperGrover
SarahKey
Antibes
Twellie
Bolleke
Marin
Jeanette
troela
Gympie
Elliot
Rush
Blair
Bazinga
Bubbelicious
RYW
Atelier Madame
Monte
Minx
Katjing
Printje
Highway
Lejow
44 plaatsers

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Bazinga vr 5 okt 2012 - 23:06

Bedankt voor je vetrouwen, mja, serieus! Nice smile Thanks!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 23:07

RYW schreef:PC, kan je uitleggen wat jij er persoonlijk precies voor last van ondervindt als iemand dat doet? Ik snap het namelijk niet zo goed Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 561177

Edit, en daarmee bedoel ik dan de extra account aanmaken.

Ik ga het proberen uit te leggen. We komen hier allemaal op dit forum. Ieder zo ons eigen verhaal. Soms zijn er verhalen waarvan ik echt terecht vind dat iemand het niet onder de bekende forumnaam wil gaan posten. Het drukt toch zo'n stempel op je naam als forumster. Maar een zwangerschap vind ik daar niet echt onder vallen omdat dat ten eerste gewoon een heel leuk gegeven is, en ten tweede ze zich uiteindelijk TOCH bekend maken. Ik kan dan gewoon niet rijmen waarom iemand de eerste 12 weken geheim zou willen houden. Ik kan 't niet goed verwoorden, maar toch erger ik me er dood aan. En dat zegt wat aangezien ik me niet gauw stoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 23:08

Maple schreef:PC, ze wilde zichzelf niet verantwoorden, ze wilde zichzelf uitleggen. Echt, je bent onuitstaanbaar vandaag.
Dat ben jij regelmatig, dus zie je punt niet!

Eens met Reva, ben actiemoe!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Atelier Madame vr 5 okt 2012 - 23:09

Welke actie voor Susan heb ik trouwens gemist?

Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt pc, maar vind dat het ieders een keus is dingen anoniem te houden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Bazinga vr 5 okt 2012 - 23:10

Atelier Madame schreef:Welke actie voor Susan heb ik trouwens gemist?

Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt pc, maar vind dat het ieders een keus is dingen anoniem te houden.

Voor dure therapie voor E. Kost 65 euro per weer.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 23:11

Maple schreef:Voor Sterremaan hadden we toch destijds geld ingezameld voor ambulancevervoer, niet hoor groenten? Of is er daarna nog een actie geweest?

Pasgeleden nog. Ze had toen in een topic geplaatst *hoe en wat het ookal weer was weet ik niet meer precies* dat ze alleen groente at als ze het kon betalen, ze moest van zeer weinig geld rondkomen en toen is een actie gestart.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Atelier Madame vr 5 okt 2012 - 23:11

Tris schreef:
Atelier Madame schreef:Welke actie voor Susan heb ik trouwens gemist?

Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt pc, maar vind dat het ieders een keus is dingen anoniem te houden.

Voor dure therapie voor E. Kost 65 euro per weer.

Wow das duur, is er ergens een topic van?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Atelier Madame vr 5 okt 2012 - 23:12

Paper Crown schreef:
Maple schreef:Voor Sterremaan hadden we toch destijds geld ingezameld voor ambulancevervoer, niet hoor groenten? Of is er daarna nog een actie geweest?

Pasgeleden nog. Ze had toen in een topic geplaatst *hoe en wat het ookal weer was weet ik niet meer precies* dat ze alleen groente at als ze het kon betalen, ze moest van zeer weinig geld rondkomen en toen is een actie gestart.

Volgens mij reageerde ze in een bezuinigingstopic dat ze maar 12 euro oid per week voor boodschappen had idd. Toen is er een actiecomité opgericht.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Bazinga vr 5 okt 2012 - 23:13

Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 23:13

Atelier Madame schreef:
Tris schreef:
Atelier Madame schreef:Welke actie voor Susan heb ik trouwens gemist?

Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt pc, maar vind dat het ieders een keus is dingen anoniem te houden.

Voor dure therapie voor E. Kost 65 euro per weer.

Wow das duur, is er ergens een topic van?

Ja van Printje. Staat op eerste pagina algemeen en heeft als titel iets van: Ik hoop dat ik zo iedereen kan bereiken, dacht ik
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 23:13

Atelier Madame schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Voor Sterremaan hadden we toch destijds geld ingezameld voor ambulancevervoer, niet hoor groenten? Of is er daarna nog een actie geweest?

Pasgeleden nog. Ze had toen in een topic geplaatst *hoe en wat het ookal weer was weet ik niet meer precies* dat ze alleen groente at als ze het kon betalen, ze moest van zeer weinig geld rondkomen en toen is een actie gestart.

Volgens mij reageerde ze in een bezuinigingstopic dat ze maar 12 euro oid per week voor boodschappen had idd. Toen is er een actiecomité opgericht.
Oké, die heb ik inderdaad niet meegekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Atelier Madame vr 5 okt 2012 - 23:15

Paper Crown schreef:
Atelier Madame schreef:
Tris schreef:
Atelier Madame schreef:Welke actie voor Susan heb ik trouwens gemist?

Ik snap trouwens heel goed wat je bedoelt pc, maar vind dat het ieders een keus is dingen anoniem te houden.

Voor dure therapie voor E. Kost 65 euro per weer.

Wow das duur, is er ergens een topic van?

Ja van Printje. Staat op eerste pagina algemeen en heeft als titel iets van: Ik hoop dat ik zo iedereen kan bereiken, dacht ik

Oh ja ik zie hem staan. smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  RYW vr 5 okt 2012 - 23:16

Paper Crown schreef:
RYW schreef:PC, kan je uitleggen wat jij er persoonlijk precies voor last van ondervindt als iemand dat doet? Ik snap het namelijk niet zo goed Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 561177

Edit, en daarmee bedoel ik dan de extra account aanmaken.

Ik ga het proberen uit te leggen. We komen hier allemaal op dit forum. Ieder zo ons eigen verhaal. Soms zijn er verhalen waarvan ik echt terecht vind dat iemand het niet onder de bekende forumnaam wil gaan posten. Het drukt toch zo'n stempel op je naam als forumster. Maar een zwangerschap vind ik daar niet echt onder vallen omdat dat ten eerste gewoon een heel leuk gegeven is, en ten tweede ze zich uiteindelijk TOCH bekend maken. Ik kan dan gewoon niet rijmen waarom iemand de eerste 12 weken geheim zou willen houden. Ik kan 't niet goed verwoorden, maar toch erger ik me er dood aan. En dat zegt wat aangezien ik me niet gauw stoor.

Ik snap het verschil dat je benoemt, dat wel. Ik snap best dat je dat overbodig vindt, of zo. Maar ik begrijp niet waarom het jou persoonlijk raakt, in die zin van: wat voor last heb jij daarvan? Vind je het iets van een, ja, hoe noem ik het, een 'belediging' dat een zwangerschap wordt gelijkgesteld met dingen waar mensen zich voor schamen?

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 23:18

Wat ik nog even wil zeggen, iedereen is vrij hoor om andere accounts aan te maken. Maar ik erger me er gewoon simpelweg aan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 23:22

Maar ik zie nergens staan dat Susan het geld er niet voor heeft en antwoorden op de vragen rondom situatie van Sterremaan zijn er ook nooit gekomen. Ik vibd de financiële situatie en de reden daarvan wél bepalend bij dit soort acties. Net als meer structurele hulp bij Sterremaan.

Ze krijgt geen hulp meer van instanties, waardoor ze nu weinig geld heeft. Blijkbaar geen recht op voedselbank (wat ik niet snap). Misschien heeft iemand de boel jaren opgelicht waardoor instanties niet meer helpen en moeten wij dan maar met geld komen?

Zeg niet dat Sterremaan iets of iemand heefy opgelicht, maar we weten ook niet waarom ze die rechten niet meer heeft.

En Susan houdt na het betalen van die therapie misschien nog wel meer geld over dan waar gemiddelde forummer van leeft..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 23:24

RYW schreef:
Paper Crown schreef:
RYW schreef:PC, kan je uitleggen wat jij er persoonlijk precies voor last van ondervindt als iemand dat doet? Ik snap het namelijk niet zo goed Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 561177

Edit, en daarmee bedoel ik dan de extra account aanmaken.

Ik ga het proberen uit te leggen. We komen hier allemaal op dit forum. Ieder zo ons eigen verhaal. Soms zijn er verhalen waarvan ik echt terecht vind dat iemand het niet onder de bekende forumnaam wil gaan posten. Het drukt toch zo'n stempel op je naam als forumster. Maar een zwangerschap vind ik daar niet echt onder vallen omdat dat ten eerste gewoon een heel leuk gegeven is, en ten tweede ze zich uiteindelijk TOCH bekend maken. Ik kan dan gewoon niet rijmen waarom iemand de eerste 12 weken geheim zou willen houden. Ik kan 't niet goed verwoorden, maar toch erger ik me er dood aan. En dat zegt wat aangezien ik me niet gauw stoor.

Ik snap het verschil dat je benoemt, dat wel. Ik snap best dat je dat overbodig vindt, of zo. Maar ik begrijp niet waarom het jou persoonlijk raakt, in die zin van: wat voor last heb jij daarvan? Vind je het iets van een, ja, hoe noem ik het, een 'belediging' dat een zwangerschap wordt gelijkgesteld met dingen waar mensen zich voor schamen?


Ik denk niet dat ik er perse last van heb, dat is het niet, ik denk ook niet dat als ik me ergens aan stoor dat dat m e meteen persoonlijk hoeft te raken.

Misschien komt het ook wel door mijn persoonlijkheid. Ik ben erg open en dat hele IVF traject heeft hier ook gestaan en ik vond alle steun fijn maar ik snap gewoon niet dat je wel over je zwangerschap wil praten, maar niemand mag tot 12 weken weten wie je bent..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  RYW vr 5 okt 2012 - 23:24

Ik weet niets van de actie van Sterremaan. Wat betreft Susan wil ik wel even zeggen dat zij nergens om gevraagd heeft.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  RYW vr 5 okt 2012 - 23:26

Ik snap wat je bedoelt, PC. Je kwam alleen zo fel en bozig over dat ik dacht dat het je wel persoonlijk raakte. Maar nu snap ik dat het je alleen maar stoort.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Blair vr 5 okt 2012 - 23:28

Paper Crown schreef:
Katjing schreef:
Paper Crown schreef:Btw: het is echt geen grapje. Ik erger me er echt aan. Niet alleen bij jou Katjing, maar bij íedereen die het doet. Je bent vrij om te doen op internet wat je wil en wanneer je wil maar echt ik snap dan echt niet waarom je een andere account moet aanmaken.

Of van die topics als: 'Ik heb maar even een andere account aangemaakt' wtf.

Ik snap echt niet dat je je daar zo druk om kan maken. Waarom dan? Waarom is dat zo erg als iemand een andere account aanmaakt om anoniem te zijn?
Ik voel me niet echt geroepen me te verantwoorden, want blijkbaar hebben we daar gewoon verschillende ideeën over, maar ik wil het wel uitleggen, aangezien ik me sowieso morgen bekend ga maken.
Ik ken ontzettend veel forummers, heb er een heleboel ontmoet, ben met sommige bevriend geraakt, anderen heb ik gewoon buiten het forum ook wel eens contact mee en weer anderen had ik ooit contact mee maar nu niet meer zo veel. Toen ik net zwanger was wilde ik het delen op het forum maar besefte toen dat er dan ontzettend veel mensen zouden zijn die het vanaf het begin af aan zouden weten. Maar dat wilde ik helemaal niet, ik wilde niet dat Jan en alleman het al zou weten terwijl ik het mijn familie nog niet eens verteld had. Ik wilde bovendien sommige vriendinnen het graag zelf persoonlijk vertellen en niet dat ze het maar via het forum zouden lezen. In het begin heb ik om die reden alleen maar meegelezen in Z&M, maar ik stond elke keer op het punt om te reageren.
In het biechttopic had ik overigens ook al gebiecht over dingen rond mijn zwangerschap, maar daar wilde ik niet hele verhalen in gaan zetten.
Uiteindelijk heb ik dus besloten om toch een andere account aan te maken zodat ik mee kon praten zonder dat iedereen gelijk wist wie ik was. Ik heb daarna het rustig aan en mondjesmaat aan mijn familie verteld, daarna aan vriendinnen etc. Maar ik merkte ook dat ik gewoon nog niet zo gefeliciteerd wilde worden de hele tijd, omdat het nog pril was. Toen heb ik dus besloten te wachten met het vertellen aan bijvoorbeeld mijn oma's tot ik een goede termijnecho had gehad. Ik wilde niet dat 'kennissen' het eerder zouden weten dan mijn oma's dus ben ik blijven posten onder deze naam. Mijn oma's weten het nu, maar om die even de kans te geven het aan familie te vertellen en omdat ik morgen 12 weken ben, maak ik mezelf morgen bekend.

Dat is toch niet zo raar? En waarom is dat nou zo vreselijk dan?

Je wil je niet verantwoorden maar tikt zo'n lap tekst. Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 281626781

Prima hoor! Jij doet wat jij wil en ik erger me er aan. Mag allemaal.

Razz
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Blair vr 5 okt 2012 - 23:30

RYW schreef:Ik weet niets van de actie van Sterremaan. Wat betreft Susan wil ik wel even zeggen dat zij nergens om gevraagd heeft.

Dat is het probleem met die acties. Desbetreffende hebben er vaak niet om gevraagd, maar wanneer er opmerkingen komen over de financiele staat van de persoon en daar vervolgens van alles over word verteld raakt dat desbetreffende ook. Alles word maar zo op internet neergekwakt. Als ik bijv in sterremaans schoenen zou staan, mensen in vertrouwen neem met mijn problemen, verwacht ik die vervolgens niet op internet te zien. De actie is dan wel goed bedoeld, maar er is niet om gevráágd.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Rush vr 5 okt 2012 - 23:45

Sterremaan heeft het zelf op internet gezet en ze heeft inmiddels van iemand van het forum hulp wat betreft de fouten die er gemaakt zijn waardoor ze op dit moment zo krap zit. De verdere actie is van Rose, daar weet ik het fijne niet van.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Blair vr 5 okt 2012 - 23:47

Rush schreef:Sterremaan heeft het zelf op internet gezet en ze heeft inmiddels van iemand van het forum hulp wat betreft de fouten die er gemaakt zijn waardoor ze op dit moment zo krap zit. De verdere actie is van Rose, daar weet ik het fijne niet van.

Oh, dan heb ik niks gezegd. Mijn fout.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Elliot vr 5 okt 2012 - 23:51

Wat ik altijd zo jammer vind is het verloop van de acties. Er wordt een topic gestart en ergens reageert altijd wel weer iemand die de hele actie overbodig vindt en die, in plaats van gewoon niet te doneren, het hele idee afkraakt. Als je het niet nodig vindt, doneer dan gewoon niet.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Blair vr 5 okt 2012 - 23:53

Volgens mij heb ik iemand nog nooit het idee zien afkraken, zich alleen afvragen waarom/hoe/wat. Maar dat blijf je houden, het is een open forum, en niet iedereen krijgt mee wat er allemaal gebeurd in de levens van de medeforumsters. Ik kan bijv ook nooit echt meedoen in het "wat weet je van de persoon boven je" topic, omdat ik de helft niet meekrijg.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 0:03

RYW schreef:Ik weet niets van de actie van Sterremaan. Wat betreft Susan wil ik wel even zeggen dat zij nergens om gevraagd heeft.


Klopt van Susan, het is alleen maar bedoeld als een gebaar richting haar en ik vind het erg goede maar dure therapie. Ik heb inmiddels enkele pm's ontvangen. Nogmaals het is bedoeld als leuk gebaar en niet omdat ze er wel/ geen geld voor heeft. Ik vond het gewoon jammer om te horen dat ze het volledige bedrag zelf moeten betalen.l
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 3 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum