Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

+40
Burn
Paper Crown
Parel
Rovine
Makamba
LDJ
Lenthe
Flower_L
Caroow
Julia
Orchidee
Melis_je
studiebol
*Lookie*
M@niek
Inge
slaatje
Kowalski
SuperGrover
SarahKey
Antibes
Twellie
Bolleke
Marin
Jeanette
troela
Gympie
Elliot
Rush
Blair
Bazinga
Bubbelicious
RYW
Atelier Madame
Monte
Minx
Katjing
Printje
Highway
Lejow
44 plaatsers

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:08

Ik vind het echt [email=&@&$*#$]&@&$*#$[/email]& *niet in woorden uit te drukken* dat mensen voor hun zwangerschap een aparte account aanmaken. En fuck off met 'ik heb meelezers' dan moet je lekker je klep houden tot je het gaat vertellen. Ik denk dit al een tijdje en nu moest ik het gewoon zeggen. Het lijkt wel een trend.

Zo.

Jij nog frustraties?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:11

Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:11

Ik ben actiemoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Lejow vr 5 okt 2012 - 22:12

Zit het je hoog meis Razz hug

Ik heb frustraties over de griepwolk die er hier boven het huis hangt. En die om de beurt bij een van ons 3 neerdaalt en gewoon maar niet overwaait :nopompom: Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Highway vr 5 okt 2012 - 22:12

Ik word er alleen kei nieuwsgierig van smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 22:14

Highway schreef:Ik word er alleen kei nieuwsgierig van smile

hahaha +1
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:15

Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:16

Paper Crown schreef:Ik vind het echt [email=&@&$*#$]&@&$*#$[/email]& *niet in woorden uit te drukken* dat mensen voor hun zwangerschap een aparte account aanmaken. En fuck off met 'ik heb meelezers' dan moet je lekker je klep houden tot je het gaat vertellen. Ik denk dit al een tijdje en nu moest ik het gewoon zeggen. Het lijkt wel een trend.

Zo.

Jij nog frustraties?

Haha, je bent gewoon nieuwsgierig!! laughcry
Weet je, ik neem aan dat je dit niet zo serieus bedoeld want ik kan me echt niet voorstellen dat je daar serieus zo gefrustreerd over kan zijn, maar om even in te gaan op je woorden, iedereen heeft zo z'n eigen reden om dit te doen. Ik vind het héérlijk dat ik hier zo al heel vroeg kon praten over mijn zwangerschap en mijn kwaaltjes kon praten, vragen kon stellen etc. zónder dat ik het hele forum over me heen kreeg met felicitaties. Ik heb getwijfeld tussen óf tot 12 weken mijn mond houden onder mijn eigen account, óf toch die nieuwe account. Dat laatste heb ik uiteindelijk toch gedaan omdat ik merkte dat ik gewoon heel graag mee wilde praten in het tot 12 weken topic, maar dat wilde ik écht niet onder mijn eigen naam.

Daarna ontdekte ik dat het eigenlijk best wel heel erg grappig is dat al die mensen stiknieuwsgierig zijn... Maar dat was niet waarom ik het deed natuurlijk.


Laatst aangepast door Katjing op vr 5 okt 2012 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:18

Reva schreef:Ik ben actiemoe.

Ik stiekem ook. Al vind ik de actie nu voor Susan al heel iets anders.
Overigens niet dat ik gierig over wil komen maar stiekem had ik ergens gehoopt dat er destijds voor mij ook wat kwam, al was het een kaartenactie, absoluut niet iets in de zin van geld ofzo.

Oké ik kom wel gierig over. Maar dat waren op dat moment juist de steunbetuigingen waar ik zoveel energie uit haalde, en ik denk dat ik die hele acties daarom gewoon niet meer zo leuk vind, ik kijk er een beetje zuur tegenaan.

Maargoed, nevermind smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:18

Paper Crown schreef:
Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Duik jij even terug je nest in en kom er met je andere been even uit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:22

Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Duik jij even terug je nest in en kom er met je andere been even uit...

Dit is toch gewoon een grapje van PaperCrown? Ik bedoel, dit hele topic?
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:24

Katjing schreef:
Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Duik jij even terug je nest in en kom er met je andere been even uit...

Dit is toch gewoon een grapje van PaperCrown? Ik bedoel, dit hele topic?

Ergens hoop ik dat wel want ik vind het antwoord op mijn reactie namelijk wel bijzonder sneu, als dat wel serieus zou zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:25

Maple schreef:
Reva schreef:Ik ben actiemoe.

Ik stiekem ook. Al vind ik de actie nu voor Susan al heel iets anders.
Overigens niet dat ik gierig over wil komen maar stiekem had ik ergens gehoopt dat er destijds voor mij ook wat kwam, al was het een kaartenactie, absoluut niet iets in de zin van geld ofzo.

Oké ik kom wel gierig over. Maar dat waren op dat moment juist de steunbetuigingen waar ik zoveel energie uit haalde, en ik denk dat ik die hele acties daarom gewoon niet meer zo leuk vind, ik kijk er een beetje zuur tegenaan.

Maargoed, nevermind smile

Weet je dat is ook het lastige van die acties altijd. Want er moet gewoon 1 iemand zijn die zin heeft om het te organiseren eigenlijk en dan moet er dus toevallig zo iemand zijn die ineens denkt: gut we moeten iets organiseren voor Maple. Want steun, ja dat kon je zeker gebruiken toen! En het is ontzettend vaag steeds waarom voor de een wel een actie word gehouden en voor de ander niet. Ik zou dat absoluut niet persoonlijk opvatten en toch terug denken aan die tijd dat je hier op het forum gesteund werd door een heleboel mensen.
Ik doe zelf eigenlijk nauwelijks meer mee aan acties, ik ben ze moe en vind er een te grote willekeur aan vast zitten. Bovendien zijn we hier geen liefdadigheidsinstelling. Een kaartje sturen naar iemand vind ik overigens dan wél weer een leuke actie!!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Minx vr 5 okt 2012 - 22:26

Weet je dat ik het bij de helft niet eens door heb. Bij katjing kwam ik er bijvoorbeeld pas een paar dagen geleden achter dat zij ook een andere naam heeft. En dat terwijl ik toch best veel mee lees in z en m
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Katjing vr 5 okt 2012 - 22:26

Maple schreef:
Katjing schreef:
Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Duik jij even terug je nest in en kom er met je andere been even uit...

Dit is toch gewoon een grapje van PaperCrown? Ik bedoel, dit hele topic?

Ergens hoop ik dat wel want ik vind het antwoord op mijn reactie namelijk wel bijzonder sneu, als dat wel serieus zou zijn smile

Ja, eh precies, daarom kan ik het me gewoon écht bijna niet voorstellen!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:33

Ik verdiep me al niet eens meer in naamswijzigingen, dus al die naamswijzigingen omtrent een zwangerschap boeien me ook niet. Of nouja, natuurlijk ben ik nieuwsgierig, maar ik kom er vanzelf wel achter en zo niet, jammer dan. Ik kan me er in elk geval niet aan ergeren.

Katjing, ja inderdaad, dat ia ook wat ik bedoelde. Er worden ontzettend veel acties opgezet en ik vind het principe al al die acties stuk voor stuk allemaal even mooi, echt waar. Maar hoe maak je de afweging om voor de één wel een actie te organiseren en voor een ander niet. Ik zie stuk voor stuk meiden voorbij komen die in een moeilijke periode zitten en ik zie vervolgens geregeld voor nog mínder dan dat al acties voorbij komen.

De actie voor de therapie van E. Van Susan vind ik dan wel weer van een andere orde, of zoals destijds, het ambulancevervoer van Sterremaan.

Edit: los hiervan vind ik een kaartenactie vaak een veel mooier principe dan een financiële actie. Ik kan niet zoveel geld missen en daarom doe ik met de meeste acties op voorhand al niet mee, maar een kaart zou ik direct sturen.


Laatst aangepast door Maple op vr 5 okt 2012 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:33

Maple schreef:
Katjing schreef:
Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Duik jij even terug je nest in en kom er met je andere been even uit...

Dit is toch gewoon een grapje van PaperCrown? Ik bedoel, dit hele topic?

Ergens hoop ik dat wel want ik vind het antwoord op mijn reactie namelijk wel bijzonder sneu, als dat wel serieus zou zijn Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. 561177

Wie is hier nou sneu? Wie hoopt nou stiekem dat er een actie wordt opgezet omdat een andere forummer even niet goed zit.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:34

Ik kan vooral niet tegen de stomme NAV in topictitels.

Die wordt zó verkeerd gebruikt dat ik me er echt elke keer over op kan winden.

Dan staat er bijvoorbeeld: Nav wat doe jij met kerst?

Dan denk ik dus: er was een topic over wat doe jij met kerst, nav dat topic is dit topic geopend en dan blijkt dat de vraag in dat topic is: 'wat doe jij met kerst?'. Dus die 'nav' is totaal overbodig. Dan blijkt dat er een ander topic was over kerst en nav dát topic openen ze een nieuw topic, maar dat moet je dan mi níet in de titel vermelden. Staat echt heel erg dom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje vr 5 okt 2012 - 22:35

Katjing schreef:
Maple schreef:
Reva schreef:Ik ben actiemoe.

Ik stiekem ook. Al vind ik de actie nu voor Susan al heel iets anders.
Overigens niet dat ik gierig over wil komen maar stiekem had ik ergens gehoopt dat er destijds voor mij ook wat kwam, al was het een kaartenactie, absoluut niet iets in de zin van geld ofzo.

Oké ik kom wel gierig over. Maar dat waren op dat moment juist de steunbetuigingen waar ik zoveel energie uit haalde, en ik denk dat ik die hele acties daarom gewoon niet meer zo leuk vind, ik kijk er een beetje zuur tegenaan.

Maargoed, nevermind smile

Weet je dat is ook het lastige van die acties altijd. Want er moet gewoon 1 iemand zijn die zin heeft om het te organiseren eigenlijk en dan moet er dus toevallig zo iemand zijn die ineens denkt: gut we moeten iets organiseren voor Maple. Want steun, ja dat kon je zeker gebruiken toen! En het is ontzettend vaag steeds waarom voor de een wel een actie word gehouden en voor de ander niet. Ik zou dat absoluut niet persoonlijk opvatten en toch terug denken aan die tijd dat je hier op het forum gesteund werd door een heleboel mensen.
Ik doe zelf eigenlijk nauwelijks meer mee aan acties, ik ben ze moe en vind er een te grote willekeur aan vast zitten. Bovendien zijn we hier geen liefdadigheidsinstelling. Een kaartje sturen naar iemand vind ik overigens dan wél weer een leuke actie!!

Ik snap dat helemaal maar ik hoorde van haar hoe duur het was en dat in combinatie met dat ze hier veel voor anderen ook gedaan heeft maakte dat ik dacht ik wilhet voor haar ook eens proberen. Er zijn zeker ook andere mensen die het moeilijk hebben en zo 'vergeten' worden maar toch vind ik dat Susan het wel verdiend.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:37

Btw: het is echt geen grapje. Ik erger me er echt aan. Niet alleen bij jou Katjing, maar bij íedereen die het doet. Je bent vrij om te doen op internet wat je wil en wanneer je wil maar echt ik snap dan echt niet waarom je een andere account moet aanmaken.

Of van die topics als: 'Ik heb maar even een andere account aangemaakt' wtf.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:37

Paper Crown schreef:
Maple schreef:
Katjing schreef:
Maple schreef:
Paper Crown schreef:
Maple schreef:Sja. Als het biechtaccount eruit is en mensen willen anoniem vóór die 12 weken al wat delen dan snap ik het wel. Dan moet je je nieuwsgierigheid maar gewoon bedwingen.

Ja en dit is dus een rete domme antwoord aangezien dit al werd gedaan VOOR het biechttopic weg was, en toen ergerde ik me er al dood aan.
Duik jij even terug je nest in en kom er met je andere been even uit...

Dit is toch gewoon een grapje van PaperCrown? Ik bedoel, dit hele topic?

Ergens hoop ik dat wel want ik vind het antwoord op mijn reactie namelijk wel bijzonder sneu, als dat wel serieus zou zijn Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. 561177

Wie is hier nou sneu? Wie hoopt nou stiekem dat er een actie wordt opgezet omdat een andere forummer even niet goed zit.

Eh?

Printje: ik vind een actie om een therapie te bekostigen wel weer van een andere orde en dat vind ik alleen maar supermooi. Zeker als we op die manier Susan financieel kunnen ondersteunen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Paper Crown vr 5 okt 2012 - 22:37

Eucalypta schreef:Ik kan vooral niet tegen de stomme NAV in topictitels.

Die wordt zó verkeerd gebruikt dat ik me er echt elke keer over op kan winden.

Dan staat er bijvoorbeeld: Nav wat doe jij met kerst?

Dan denk ik dus: er was een topic over wat doe jij met kerst, nav dat topic is dit topic geopend en dan blijkt dat de vraag in dat topic is: 'wat doe jij met kerst?'. Dus die 'nav' is totaal overbodig. Dan blijkt dat er een ander topic was over kerst en nav dát topic openen ze een nieuw topic, maar dat moet je dan mi níet in de titel vermelden. Staat echt heel erg dom.

Wauw, ik ben het dus compleet met jou eens.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:38

.


Laatst aangepast door Eucalypta op vr 5 okt 2012 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 22:39

Die actie vind ik ook veel te ver gaan. Niet omdat ik Susan geen ondersteuning gun. Maar dit lijkt me niet helemaal op z'n plek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Monte vr 5 okt 2012 - 22:41

Ik word eigenlijk een beetje moe van verjaardagstopics, die zijn er gewoon bijna elke dag. Ik snap dat het leuk kan zijn(al geef ik er zelf niet zo om). Maar dat vind ik wel irritant, steeds weer mensen moeten feliciteren. En dan krijg je ook nog dat bekende forummers een aantal pagina's aan felicitaties krijgt en minder bekende 1 hooguit 2. Ik word er moe van.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum