Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

+40
Burn
Paper Crown
Parel
Rovine
Makamba
LDJ
Lenthe
Flower_L
Caroow
Julia
Orchidee
Melis_je
studiebol
*Lookie*
M@niek
Inge
slaatje
Kowalski
SuperGrover
SarahKey
Antibes
Twellie
Bolleke
Marin
Jeanette
troela
Gympie
Elliot
Rush
Blair
Bazinga
Bubbelicious
RYW
Atelier Madame
Monte
Minx
Katjing
Printje
Highway
Lejow
44 plaatsers

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Lenthe za 6 okt 2012 - 8:49

Eucalypta schreef:Zonder de laatste paar pagina's te lezen, iemand vroeg waarom ik zo'n actie niet goed vond.

Ten eerste: je weet niet hoe haar financiele situatie is. Bij hoge nood vind ik ondersteuning prima, maar bij gewoon 'best duur' vind ik ondersteuning echt te ver gaan. In de vorm van geld dan. Een kaartje, leuk kleinigheidje als hart onder de riem, hartstikke leuk, maar als forum aanbieden bij te dragen in iemand therapie vind ik véél te ver gaan.

Ik zou het ronduit afschuwelijk vinden zelf als ik het krap zou hebben of hier zou zeggen dat iets duur is, en er wordt opeen geld ingezameld door wildvreemden! Je bent toch geen derdewereldland wat ontwikkelingshulp nodig heeft? Echt hoge nood daargelaten vind ik geld geven via een forum echt 100 bruggen te ver. Iemand ongepland zwanger? Kleertjes en spullen wil ik écht wel kwijt (ik geloof dat ik ooit wel aan iemand hier een tas kleren heb gestuurd), maar dan is het én nodig én het gaat niet om geld.



Daarnaast, er zijn nogal wat naieve dames hier. Er zijn tal van oplichtingspraktijken via internet. Wie zegt dat het overgemaakte geld terechtkomt bij degene voor wie het zou moeten zijn? Voor hetzelfde geld gaat iemand er gewoon van uit eten smile Geld overmaken via internet voor een vreemde (zelfs als is het een bekende vreemde) is echt niet slim. En ik ben niet extreem wantrouwend, maar dit gaat mij te ver.

Steun en medeleven vind ik prima, kaartjes, kleine kadootjes, post, hulp in huis, oppas, allemaal prachtig. Maar aanbieden om iemands therapie te vergoeden, die normaal ook gewoon betaald zou worden omdat er een inkomen is vind ik écht écht écht niet kunnen.

Heel erg mee eens! Met de hele post!

Ook al zie je later dat het ingezamelde geld is besteed aan de desbetreffende forummer, wie zegt dat het volledige bedrag is besteed? Er kan wel € 200,- overgemaakt zijn, maar niemand behalve de inzamelaar heeft daar kijk op. Die kan € 100,- weggeven aan de "forummer in nood" en houdt zelf € 100,- over. Ik vind al die acties behoorlijk naief.
Steun en medeleven is aardig, maar verder? Nee. Ik houd me dan ook altijd buiten de inzameltopics.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  LDJ za 6 okt 2012 - 8:49

Lejow schreef:
Twellie schreef:Ik denk dat het gewoon uit een goede bedoeling Printjes eerste ingeving is geweest om geld te verzamelen om te ondersteunen. Ik lees dat er ook al wat mensen zich gemeld hebben hiervoor, misschien kan er alsnog van dat geld een kleinigheidje voor Susan worden gehaald.

And speaking of... waar is Susan eigenlijk? Heb volgens mij al enige tijd geen post meer gezien van haar.

Nou dit dus..
Wat een mug en olifant gedoe zeg...
Nou, idd...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:50

Ik denk meer dat ze bedoelt dat als je 1x meedoet, je je bijna 'verplicht' voelt mee te doen met een andere actie, omdat het anders lullig is, en dat ze er daarom voor kiest om niks te geven, aan geen een actie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:51

Voor mij was er ook een actie, voor een vriendin van mij met haar vier kinderen. Het geld dat ik heb gekregen, heb ik écht allemaal aan mijn vriendin gegeven en dat hebben we allemaal gebruikt bij de vakantie in Slagharen. Er zullen vast mensen zijn die er misbruik van maken, maar toch heb ik niet het idee dat dat hier speelt bij zulke acties.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Marin za 6 okt 2012 - 8:52

_Leaf_ schreef:Wat ik niet zo goed begrijp Marin, eerst geef je aan zelf ook wel zo'n actie gehad te willen hebben toen je door een moeilijke periode ging, vervolgens zeg je zelf geen enkele actie te steunen. Dat vind ik dan moeilijk te rijmen met elkaar, eerlijk gezegd.

Je wilt zelf wel iets ontvangen, kaartjes of whatever, maar niet geven?

Nee dat heb ik niet gezegd. Ik heb gezegd dat ik, net als zovelen, ook moeilijke periodes heb gehad en dat daar ook geen acties voor geregeld worden. Ik hoef(de) helemaal geen actie, maar het houden van dergelijke acties gebeurd selectief en vind ik overdreven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 8:53

Pippa schreef:Voor mij was er ook een actie, voor een vriendin van mij met haar vier kinderen. Het geld dat ik heb gekregen, heb ik écht allemaal aan mijn vriendin gegeven en dat hebben we allemaal gebruikt bij de vakantie in Slagharen. Er zullen vast mensen zijn die er misbruik van maken, maar toch heb ik niet het idee dat dat hier speelt bij zulke acties.

Ik denk ook echt niet dat mensen hier het zullen misbruiken, je weet het nooit idd maar ik ben misschien dan heel naïef maar ik geloof/hoop toch echt wel dat het geld dat dan ingezameld wordt ook echt bij de desbetreffende persoon terecht komt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 8:53

Mwah, ik vind dat niet naief hoor. Ik vind het eerder een beetje wantrouwend om te denken dat een actie-initiatiefneemster wel eens een deel in eigen zak zou kunnen steken. Ondanks dat ik niemand hier persoonlijk goed ken, kan ik van genoeg forummers wel een beetje een beeld bouwen van hoe iemand in elkaar steekt. Geen 100% waterdicht beeld, maar dan ook weer niet dat er bij mij ideeen gaan rijzen over geld dat mogelijk 'verduisterd' wordt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:54

Wat ik me na 16 pagina's vooral afvraag: Watermeloen en Printje, jullie zijn toch vriendinnen? Ik zie ineens allerlei steken onder water voorbij komen Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 878948377

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 8:55

En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 8:55

Lang verhaal, er is, buiten dit forum om, van alles voorgevallen. Denk ook niet dat dat hiermee te maken heeft.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:56

LDJ schreef:
Lejow schreef:
Twellie schreef:Ik denk dat het gewoon uit een goede bedoeling Printjes eerste ingeving is geweest om geld te verzamelen om te ondersteunen. Ik lees dat er ook al wat mensen zich gemeld hebben hiervoor, misschien kan er alsnog van dat geld een kleinigheidje voor Susan worden gehaald.

And speaking of... waar is Susan eigenlijk? Heb volgens mij al enige tijd geen post meer gezien van haar.

Nou dit dus..
Wat een mug en olifant gedoe zeg...
Nou, idd...

Mug en olifant? Wildvreemde mensen via internet om geld vragen voor een twijfelachtig goed doel vind ik vrij serieus. (niet dat Susan twijfelachtig is, maar je weet niet eens of ze geld nodig heeft...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:56

Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Ja, maar dan vindt niet iedereen je héél aardig en lief omdat je zulke lieve dingen doet. Beetje oplichter weet namelijk prima te verdoezelen dat maar de helft van het bedrag aankomt. Dus dan heb je én enorm gescoord op aandacht én op geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 8:57

Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Of je verkoopt een bon gewoon meerdere keren nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 8:58

Eucalypta schreef:
LDJ schreef:
Lejow schreef:
Twellie schreef:Ik denk dat het gewoon uit een goede bedoeling Printjes eerste ingeving is geweest om geld te verzamelen om te ondersteunen. Ik lees dat er ook al wat mensen zich gemeld hebben hiervoor, misschien kan er alsnog van dat geld een kleinigheidje voor Susan worden gehaald.

And speaking of... waar is Susan eigenlijk? Heb volgens mij al enige tijd geen post meer gezien van haar.

Nou dit dus..
Wat een mug en olifant gedoe zeg...
Nou, idd...

Mug en olifant? Wildvreemde mensen via internet om geld vragen voor een twijfelachtig goed doel vind ik vrij serieus. (niet dat Susan twijfelachtig is, maar je weet niet eens of ze geld nodig heeft...)

Ze heeft dat geld misschien ook niet eens nodig, maar daar ging het me helemaal niet eens om. Ik hoorde dat de therapie zo goed werkte, ik hoorde de prijs en dacht misschien kunnen we iets voor haar betekenen. Misschien heel naïef of wat dan ook maar het leek me gewoon leuk als we een kleine bijdrage zouden kunnen doen omdat ze ook altijd veel vertelt heeft over hem, en er ook veel mensen altijd echt geïnteresseerd waren in haar verhaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 8:59

Pippa schreef:
Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Of je verkoopt een bon gewoon meerdere keren Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 827601

Haha, maar die truc bleek niet te werken toch?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:00

Twellie schreef:Mwah, ik vind dat niet naief hoor. Ik vind het eerder een beetje wantrouwend om te denken dat een actie-initiatiefneemster wel eens een deel in eigen zak zou kunnen steken. Ondanks dat ik niemand hier persoonlijk goed ken, kan ik van genoeg forummers wel een beetje een beeld bouwen van hoe iemand in elkaar steekt. Geen 100% waterdicht beeld, maar dan ook weer niet dat er bij mij ideeen gaan rijzen over geld dat mogelijk 'verduisterd' wordt.

Ik heb inmiddels behoorlijk wat gevallen meegemaakt waarin óf het verhaal nep bleek te zijn en iemand geld of spullen kreeg, want zo zielig, óf waar het geld gewoon in eigen zak werd gestoken. Ik ben níet wantrouwend. Absoluut niet, maar ik wil mensen er alleen op wijzen dat het kán.

En nog een punt: als nou die therapie zo duur is en zó noodzakelijk dat ze daardoor geen eten meer hebben dán heb je een punt. Maar als het erom gaat dat ze misschien wat beter moeten opletten bij de uitgaven, tja, dat geldt voor de meerderheid van de Nederlanders. Mijn man bijvoorbeeld had ook wat nare tandproblemen die ons véél geld hebben gekost. Konden we ook niet in één keer betalen, ik ken genoeg mensen die bepaalde dingen maar even uitstellen tot na 1 januari omdat ze alle vergoedingen al gehad hebben in dit jaar. Zo werkt dat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  studiebol za 6 okt 2012 - 9:00

Printje schreef:
Eucalypta schreef:
LDJ schreef:
Lejow schreef:
Twellie schreef:Ik denk dat het gewoon uit een goede bedoeling Printjes eerste ingeving is geweest om geld te verzamelen om te ondersteunen. Ik lees dat er ook al wat mensen zich gemeld hebben hiervoor, misschien kan er alsnog van dat geld een kleinigheidje voor Susan worden gehaald.

And speaking of... waar is Susan eigenlijk? Heb volgens mij al enige tijd geen post meer gezien van haar.

Nou dit dus..
Wat een mug en olifant gedoe zeg...
Nou, idd...

Mug en olifant? Wildvreemde mensen via internet om geld vragen voor een twijfelachtig goed doel vind ik vrij serieus. (niet dat Susan twijfelachtig is, maar je weet niet eens of ze geld nodig heeft...)

Ze heeft dat geld misschien ook niet eens nodig, maar daar ging het me helemaal niet eens om. Ik hoorde dat de therapie zo goed werkte, ik hoorde de prijs en dacht misschien kunnen we iets voor haar betekenen. Misschien heel naïef of wat dan ook maar het leek me gewoon leuk als we een kleine bijdrage zouden kunnen doen omdat ze ook altijd veel vertelt heeft over hem, en er ook veel mensen altijd echt geïnteresseerd waren in haar verhaal.

Ik denk dat het daar eigenlijk hier al niet meer om gaat. Je goede bedoelingen die ziet iedereen wel (ga ik vanuit) er wordt nu gewoon veel meer bij gehaald.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 9:01

Eucalypta schreef:
Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Ja, maar dan vindt niet iedereen je héél aardig en lief omdat je zulke lieve dingen doet. Beetje oplichter weet namelijk prima te verdoezelen dat maar de helft van het bedrag aankomt. Dus dan heb je én enorm gescoord op aandacht én op geld.

Als het je geruststelt wil ik hier wel precies gaan melden wie wat stort en wat dus het totaal bedrag is. Ik heb ook weleens bij een actie gedacht zou het echt zijn en alles ook doorgestort worden maar je moet toch nog wel wat vertrouwen in andere mensen houden? Lijkt me niet dat hier mensen komen om een ander op te lichten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:01

Pippa schreef:
Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Of je verkoopt een bon gewoon meerdere keren Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 827601

Of een stapel dvd's die je vervolgens niet verzend. Ze kan het nog steeds. :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:01

Ik snap de goede bedoeling. Dat is lief. Maar je slaat de plank behoorlijk mis wat mij betreft. Je haalt je een verantwoordelijkheid op de hals (geld van andere mensen, het bedenken van een hulpvraag van iemand anders) die niet helemaal past op internet lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:02

Printje schreef:Lang verhaal, er is, buiten dit forum om, van alles voorgevallen. Denk ook niet dat dat hiermee te maken heeft.

Sorry Printje, daar heb je helemaal gelijk in. Ik bedoelde meer; wat zonde om dat zo tussen de regels door te lezen. Het verbaasde me zeg maar meer dan alle ophef rondom andere accounts, inzamelacties etc Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:02

Megara schreef:
Pippa schreef:
Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Of je verkoopt een bon gewoon meerdere keren Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 827601

Of een stapel dvd's die je vervolgens niet verzend. Ze kan het nog steeds. :O

Over wie hebben we het dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Twellie za 6 okt 2012 - 9:03

Eucalypta schreef:
Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Ja, maar dan vindt niet iedereen je héél aardig en lief omdat je zulke lieve dingen doet. Beetje oplichter weet namelijk prima te verdoezelen dat maar de helft van het bedrag aankomt. Dus dan heb je én enorm gescoord op aandacht én op geld.

Ik denk dat er ook genoeg te verliezen valt. Dit forum is een relatief hecht clubje van vaste mensen. Veel vaste forummers (de groep die acties organiseert) posten hier al jaren, steken veel tijd in het forum, vinden er steun, vriendinnen enzovoorts. Denk dat weinig mensen zouden willen riskeren dat zo'n verhaal over hen uitlekt omdat ze dat heel wat zou kosten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Printje za 6 okt 2012 - 9:04

Eucalypta schreef:Ik snap de goede bedoeling. Dat is lief. Maar je slaat de plank behoorlijk mis wat mij betreft. Je haalt je een verantwoordelijkheid op de hals (geld van andere mensen, het bedenken van een hulpvraag van iemand anders) die niet helemaal past op internet lijkt me.

Oke dan heb ik dat anders ingeschat, er zijn meerdere van dit soort acties geweest dus ik dacht 'gewoon' misschien kunnen we haar ook verrassen en haar een beetje helpen. Ik weet ook echt wel dat er heel erg veel mensen in zo'n pakket zitten (zelf betalen van dit soort zaken) maar het leek me gewoon een leuke verrassing, het was niet bedoeld als een hulpvraag vanuit haar maar gewoon een aardig gebaar. Ik wilde er een kaart bij maken en het geld naar haar overstorten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gast za 6 okt 2012 - 9:04

Printje schreef:
Eucalypta schreef:
Twellie schreef:En als je dan toch wil gaan oplichten, zijn er gewoon veel betere manieren dan een geldinzamelactie op het forum. Gewoon een niet bestaande laptop aanbieden op Marktplaats of iets dergelijks.

Ja, maar dan vindt niet iedereen je héél aardig en lief omdat je zulke lieve dingen doet. Beetje oplichter weet namelijk prima te verdoezelen dat maar de helft van het bedrag aankomt. Dus dan heb je én enorm gescoord op aandacht én op geld.

Als het je geruststelt wil ik hier wel precies gaan melden wie wat stort en wat dus het totaal bedrag is. Ik heb ook weleens bij een actie gedacht zou het echt zijn en alles ook doorgestort worden maar je moet toch nog wel wat vertrouwen in andere mensen houden? Lijkt me niet dat hier mensen komen om een ander op te lichten.

Vaak genoeg meegemaakt, dat laatste. Niet dat ik jou daarvan verdenk hoor.

Ik vertrouw andere mensen ook hoor, ik stuur dingen op via marktplaats voordat ik de betaling binnen heb enzo, nooit problemen mee gehad (en anders kost het me 20,- ofzo, tja, jammer dan, ben ik weer een ervaring rijker). Ik ben vrij naief. Maar niet zo naief als ik hier lees. Dit is geen buurtkroeg of vriendinnenclubje, dit is internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik moet echt even iets kwijt over dit forum. - Pagina 10 Empty Re: Ik moet echt even iets kwijt over dit forum.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum