Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 15 dec 2012 - 5:04

Veel plezier allen! Ben benieuwd naar de verhalen smile

Ik heb vrijdag weer een date, heel ander typ dan normaal, maar volgens mij heb ik geen typ meer haha
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 15 dec 2012 - 9:45

Ok.. hier mijn update..

Het was een prima date. We hebben het op zich best leuk gehad.. we hadden redelijk wat te vertellen maar de vonken vlogen er niet vanaf. Hij was ook redelijk moe omdat hij pas om half vier kon gaan slapen maar het was allemaal gewoon ok. Niet spetterend. Hij is aardig, maar echt super aantrekkelijk: neuh.. dat niet. Hij is best lief en ok..maar goed: het is allemaal dus gewoon: ok.

Dus ik zie wel hoe het loopt. Ik loop dus niet over van enthousiasme.. al was het echt een prima dag hoor. Ik was er om half 1 en ik ging om 8 uur weg... dus dat doe je niet als het niet een leuke dag was. Maar het was gewoon: ok..

En nu wilde hij nog langskomen (half uurtje rijden) maar ik heb het na zo'n dag dan toch wel enigzins gehad.. ben dan ook wel blij dat ik weer gewoon thuis ben. En ik vind het toch een bijzonder iets.. je hebt van te voren verwachtingen, een leuke klik en dan moet je maar zien hoe dat IRL gaat.. En we hadden echt een leuke klik..:-).

Ik vind daten maar ingewikkeld. Dat is een ding dat zeker is!! Ik wil gewoon iemand patsboem op straat tegenkomen en dat het dat dan is.. maar dat gebeurt niet echt haha!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 15 dec 2012 - 10:08

Hm. Het klinkt... ok...

Maar vooralsnog klinkt het vooral vriendschappelijk. Hebben jullie wel een beetje geflirt of was dat er ook (nog) niet? Het feit dat hij nog langs wilde komen zegt wel dat hij het in ieder geval erg leuk heeft gehad.
Ach, je zou altijd voor een tweede date kunnen gaan. Dan merk het vanzelf toch?

Je hebt in ieder geval een leuke dag gehad! Mooie foto's gemaakt?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 15 dec 2012 - 10:10

Hmm, dubbel gevoel dus? Wel fijn dat het in ieder geval niet tegen is gevallen of erg ongemakkelijk was ofzo. Verder zou ik gewoon even kijken hoe het loopt dan. Wie weet groeit het nog als het gewoon leuk is en jullie nog een keertje afspreken. Wel zou ik in de gaten houden of je hem wel echt leuk blijft vinden, soms heb ik (juist omdat het nooit slaagt bij mij) de neiging te lang te proberen, terwijl het eigenlijk al over is voor mij. Helemaal als je er al niet met torenhoge verwachtingen in ging. Niet eerlijk voor beide partijen. =)

Hoop voor jou natuurlijk gewoon dat er nog een leuke date komt en dat er dan wat leuks opbloeit.. Wink

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond za 15 dec 2012 - 10:12

Ik hoopte al dat er van je een update zou zijn Caro!

Het klinkt een beetje als 'gaat wel'. Niet spetterend, maar wel prima. Maar kijk gewoon hoe het loopt. Heb je nog zin om hem te zien, dan doe je het wel. Was dit voor jou genoeg, laat je het erbij.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 15 dec 2012 - 10:23

Ja, dat was het ook vooral: prima. Ik heb niet echt mijn best gedaan heel hard te flirten en hij ook niet hoor. Aan het eind van de date wel..toen we weer bij hem op de bank zaten. toen merkte ik dat hij wel toenadering zocht...

Maar aan zijn WA's te zien van net, vindt hij me idd wel helemaal het einde. Maar denk dat hij niet zon flirter is...

Ik heb hetzelfde als jij Antibes!! Ik kan ook nogal te lang doorgaan met iets waarvan ik weet dat het niet helemaal je-van-het is. Maar hij was wel aardig...dus ik zie het wel...

Weet je: dit was mijn eerste echte date ooit denk ik.. Is ook gewoon raar na al die tijd!! Ik laat het ef bezinken maar ik had natuurlijk liever gehad dat ik nu helemaal jubelend binnen was gekomen!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 15 dec 2012 - 21:20

Volgens mij weet jij nu al dat dit hem niet is Caro. Hoe jammer ook, want na zo'n week intensief contact is dat toch best een tegenvaller. Als ik met bovenstaande gelijk heb zou ik hem dat zo snel mogelijk laten weten. Enerzijds omdat hij jou wel het einde lijkt te vinden, anderzijds omdat dat jou waarschijnlijk rust geeft.

Er is zoveel gebeurd het afgelopen jaar, ik heb eerlijk gezegd soms het gevoel dat je te snel wil. Verwerken met iemand naast je is makkelijker, maar misschien moet je eerst verwerken voordat je weer iemand naast je wilt hebben. Mocht je iemand tegenkomen dan is dat natuurlijk fantastisch, maar alles is nog zo vers. Misschien is je zoektocht nog wat te vroeg.

Ik kan er helemaal naast zitten hoor, maar dit gevoel heb ik vaker bij het lezen van je berichten, daarom zeg ik het nu toch. Jij bent een fantastische vrouw, jij blijft echt niet alleen hoor.

hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 15 dec 2012 - 21:52

Eigenlijk ben ik t wel met Lady eens. Het is snel en daarnaast heb jij volgens mij iemand nodig waarvan je direct knikkende knieën krijgt en waarbij je geen genoegen wilt nemen met "wel ok". Maar misschien zit ik ernaast!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 16 dec 2012 - 0:24

Lady4 schreef:Volgens mij weet jij nu al dat dit hem niet is Caro. Hoe jammer ook, want na zo'n week intensief contact is dat toch best een tegenvaller. Als ik met bovenstaande gelijk heb zou ik hem dat zo snel mogelijk laten weten. Enerzijds omdat hij jou wel het einde lijkt te vinden, anderzijds omdat dat jou waarschijnlijk rust geeft.

Er is zoveel gebeurd het afgelopen jaar, ik heb eerlijk gezegd soms het gevoel dat je te snel wil. Verwerken met iemand naast je is makkelijker, maar misschien moet je eerst verwerken voordat je weer iemand naast je wilt hebben. Mocht je iemand tegenkomen dan is dat natuurlijk fantastisch, maar alles is nog zo vers. Misschien is je zoektocht nog wat te vroeg.

Ik kan er helemaal naast zitten hoor, maar dit gevoel heb ik vaker bij het lezen van je berichten, daarom zeg ik het nu toch. Jij bent een fantastische vrouw, jij blijft echt niet alleen hoor.

Date-topic 2 - Pagina 24 699888

Nee, dit is hem idd niet :-). Ik heb er natuurlijk nog ef nachtje over kunnen slapen en dit is hem idd niet. En over de rest heb ik ook nagedacht.. er is een periode geweest dat ik idd te snel wilde. Dat ik alles per direct weer helemaal in orde wilde hebben en dat alles NU weer goed moest zijn.

Juist de laatste paar weken is er wél een rust over me heen gekomen.. Dat het voor nu ef prima is om alleen te zijn..dat het allemaal hopelijk wel goedkomt en ik niet alleen achterblijf (al ik dat een enorme angst van mij) en dat het goed is zoals het nu is.

Maar dat betekent niet dat ik stil wil blijven staan. Ik haat stilstaan in het leven, dat houdt niet in dat ik als een malle op iedereen afren die me enigszins maar aantrekkelijk lijkt.. sterker nog: ik wil mijn tijd niet verdoen aan kansloze dates die nergens toe leiden. Ik wil alleen maar met iemand op date die me léuk lijkt, en niet omdat er nu maar iemand voorbij moet komen die toevallig zo gek is met me op date te gaan.

Snap je? Ik ga ook me niet in allerlei gekke relaties storten die nergens toe leiden.. Mijn hoofdje blijft erbij..maar dat houdt niet in dat ik het niet enigszins kan proberen.. als ik dat niet doe namelijk, dan ken ik mezelf: dan ga ik me compleet afsluiten voor álle liefde, dan ga ik op slot, en dan geef ik niks of niemand meer een kans. En dat zou pas zonde zijn (denk ik).

Ik merk voornamelijk dat het verdriet rondom mijn ex echt weg is. Heel soms denk ik nog aan hem, maar dat is normaal na 10,5 jaar samen zijn.. En die collega, juist die moet ik echt vergeten. Ik realiseer me wel dat hij een belangrijk onderdeel was van een heel turbulent jaar en dat ik het op een bepaalde manier ook niet zonder hem had gered. Maar mijn verliefde gevoelens voor hem ebben weg...langzaam, maar ze ebben wel weg.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 16 dec 2012 - 1:35

Ik snap je en vind dat ook heel aannemelijk overkomen. Het stelt me gerust te lezen dat je niet in zeven sloten tegelijk zult gaan lopen. Want daar maakte ik me een klein beetje zorgen over.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 16 dec 2012 - 1:57

Wat jij hieronder verteld konden wel mijn woorden zijn!

Mijn update is dat ik na 8 dates zijn kindje ook heb ontmoet. Het was erg dubbel!

Hoi. Het was een beetje raar.
Het was wel heel leuk maar hij gaf aan nog niet toe te zijn aan een relatie vooral niet nu hij net gehoord heeft dat zijn ex een nieuwe veel jongere vriend heeft. Ergens zit het hem toch nog dwars. Dat idee had ik eigenlijk ook wel. Hij zei het al vroeg op de avond dus ik was er in eerste instantie overrompeld van maar daarna hebben we toch nog een film gekeken en geknuffeld en gepraat tot 02.00 uur. Ik merk wel dat hij gevoelens heeft maar een relatie zit er voorlopig niet in dus ik moet nu voor mezelf bedenken wat ik hiermee wil. Gewoon blijven afspreken omdat het leuk is of besluiten ermee te stoppen. Het is dubbel. Ik vind hem heel leuk en wie weet wordt het toch ooit nog eens iets maar aan de andere kant verspil ik misschien mijn tijd en kans op een relatie met iemand aan anders die op mijn pad zou kunnen komen en waar ik dan niets mee begin omdat ik met mijn hoofd bij hem zit ofzo.


Vandaag extra niet aangesproken op whats app en nu spreekt hij me telkens aan!
Er is gewoon zo'n mega aantrekkingskracht tussen ons als we elkaar zien en ik vind hem elke keer nog leuker
Ik weet het dus even niet meer. Ik ben net zoals caro zegt NIET desperate opzoek, maar ik wil ook niet mijn kostbare tijd verspillen in iets wat misschien geen toekomst heeft en "the rebound girl" zijn.

Straks mag ik trouwens de nieuwe vriendin van mijn ex ontmoeten als ze mijn kindje komen terugbrengen... jippie :s na 2 maanden wonen ze al samen...

----------------------------------------------'---

Nee, dit is hem idd niet :-). Ik heb er natuurlijk nog ef nachtje over kunnen slapen en dit is hem idd niet. En over de rest heb ik ook nagedacht.. er is een periode geweest dat ik idd te snel wilde. Dat ik alles per direct weer helemaal in orde wilde hebben en dat alles NU weer goed moest zijn.

Juist de laatste paar weken is er wél een rust over me heen gekomen.. Dat het voor nu ef prima is om alleen te zijn..dat het allemaal hopelijk wel goedkomt en ik niet alleen achterblijf (al ik dat een enorme angst van mij) en dat het goed is zoals het nu is.

Maar dat betekent niet dat ik stil wil blijven staan. Ik haat stilstaan in het leven, dat houdt niet in dat ik als een malle op iedereen afren die me enigszins maar aantrekkelijk lijkt.. sterker nog: ik wil mijn tijd niet verdoen aan kansloze dates die nergens toe leiden. Ik wil alleen maar met iemand op date die me léuk lijkt, en niet omdat er nu maar iemand voorbij moet komen die toevallig zo gek is met me op date te gaan.

Snap je? Ik ga ook me niet in allerlei gekke relaties storten die nergens toe leiden.. Mijn hoofdje blijft erbij..maar dat houdt niet in dat ik het niet enigszins kan proberen.. als ik dat niet doe namelijk, dan ken ik mezelf: dan ga ik me compleet afsluiten voor álle liefde, dan ga ik op slot, en dan geef ik niks of niemand meer een kans. En dat zou pas zonde zijn (denk ik).

Ik merk voornamelijk dat het verdriet rondom mijn ex echt weg is. Heel soms denk ik nog aan hem, maar dat is normaal na 10,5 jaar samen zijn.. En die collega, juist die moet ik echt vergeten. Ik realiseer me wel dat hij een belangrijk onderdeel was van een heel turbulent jaar en dat ik het op een bepaalde manier ook niet zonder hem had gered. Maar mijn verliefde gevoelens voor hem ebben weg...langzaam, maar ze ebben wel weg.[/quote]


Laatst aangepast door Cupcake op zo 16 dec 2012 - 2:00; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Duidelijker)
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 16 dec 2012 - 3:00

Bliss schreef:Eigenlijk ben ik t wel met Lady eens. Het is snel en daarnaast heb jij volgens mij iemand nodig waarvan je direct knikkende knieën krijgt en waarbij je geen genoegen wilt nemen met "wel ok". Maar misschien zit ik ernaast!

Dit laatste klopt ook wel. Ik wil graag iemand die me 'verovert' en die me de moeite waard vindt. En niet waarbij het nog moet groeien om elkaar aantrekkelijk etc te vinden.

Het is ingewikkeld..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 16 dec 2012 - 3:03

Cupcake schreef:Wat jij hieronder verteld konden wel mijn woorden zijn!

Mijn update is dat ik na 8 dates zijn kindje ook heb ontmoet. Het was erg dubbel!

Hoi. Het was een beetje raar.
Het was wel heel leuk maar hij gaf aan nog niet toe te zijn aan een relatie vooral niet nu hij net gehoord heeft dat zijn ex een nieuwe veel jongere vriend heeft. Ergens zit het hem toch nog dwars. Dat idee had ik eigenlijk ook wel. Hij zei het al vroeg op de avond dus ik was er in eerste instantie overrompeld van maar daarna hebben we toch nog een film gekeken en geknuffeld en gepraat tot 02.00 uur. Ik merk wel dat hij gevoelens heeft maar een relatie zit er voorlopig niet in dus ik moet nu voor mezelf bedenken wat ik hiermee wil. Gewoon blijven afspreken omdat het leuk is of besluiten ermee te stoppen. Het is dubbel. Ik vind hem heel leuk en wie weet wordt het toch ooit nog eens iets maar aan de andere kant verspil ik misschien mijn tijd en kans op een relatie met iemand aan anders die op mijn pad zou kunnen komen en waar ik dan niets mee begin omdat ik met mijn hoofd bij hem zit ofzo.


Vandaag extra niet aangesproken op whats app en nu spreekt hij me telkens aan!
Er is gewoon zo'n mega aantrekkingskracht tussen ons als we elkaar zien en ik vind hem elke keer nog leuker
Ik weet het dus even niet meer. Ik ben net zoals caro zegt NIET desperate opzoek, maar ik wil ook niet mijn kostbare tijd verspillen in iets wat misschien geen toekomst heeft en "the rebound girl" zijn.

Straks mag ik trouwens de nieuwe vriendin van mijn ex ontmoeten als ze mijn kindje komen terugbrengen... jippie :s na 2 maanden wonen ze al samen...


Oh god.. de nieuwe vriendin van je ex ontmoeten! Lijkt me echt niet tof! Hoe sta jij er zelf in?

En die kerel.. ik snap de dubbele gevoelens. Want ergens geniet je natuurlijk ook van een stuk aandacht, stukje liefde, ook al is het misschien niet precies hoe het zou moeten zijn. Je voelt je aangetrokken tot deze kerel en het is wel eerlijk dat hij aangeeft dat hij er nog niet klaar voor is. Maar ja: dan ligt er bij jou de keuze om te bepalen of je daar genoegen mee neemt. Ik kan je daarin niet adviseren want ik snap heel goed dat je in tweestrijd zit. Hij is leuk, jullie hebben het leuk, er is een aantrekkingskracht maar hij is er ng niet klaar voor. Ik blijf wel bij mijn standpunt dat je idd niet moet gaan wachten op iets dat misschien niet gaat gebeuren..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 16 dec 2012 - 3:44

Caro schreef:
Maar dat betekent niet dat ik stil wil blijven staan.

Ik snap dat je niet wil blijven stil staan, maar dat hoeft toch niet gebonden zijn aan een nieuwe liefde? Ik snap die connectie niet, maar dat kan aan mij liggen. Wel begrijp ik dat je niet zomaar in de een of andere relaties gaat springen. Toch heb ik het vermoeden dat je niet over je collega heen bent, waardoor er misschien ook helemaal geen plek is voor een ander. Dan zit je ook nog in een scheiding en heb je gewoon veel meegemaakt dit jaar. Het leven hoeft niet stil te staan als je niet date ofzo. Als ik het dan zo lees krijg ik wel het idee dat je het liefste van de ene liefde naar de andere wilt gaan..


@Cupcake: wow, fijn dat hij eerlijk is, maar blijkbaar is hij nog niet over z'n ex heen. Ondanks dat het dubbel is.. je verdient wel iemand die 100% bij jou wilt zijn en ik ben er echt van overtuigd dat het niet uitmaakt of iemand toe is aan een relatie als hij of zij de juiste persoon ontmoet waarop ze smoorverliefd worden..
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 16 dec 2012 - 4:51

Tabbert schreef:
Caro schreef:
Maar dat betekent niet dat ik stil wil blijven staan.

Ik snap dat je niet wil blijven stil staan, maar dat hoeft toch niet gebonden zijn aan een nieuwe liefde? Ik snap die connectie niet, maar dat kan aan mij liggen. Wel begrijp ik dat je niet zomaar in de een of andere relaties gaat springen. Toch heb ik het vermoeden dat je niet over je collega heen bent, waardoor er misschien ook helemaal geen plek is voor een ander. Dan zit je ook nog in een scheiding en heb je gewoon veel meegemaakt dit jaar. Het leven hoeft niet stil te staan als je niet date ofzo. Als ik het dan zo lees krijg ik wel het idee dat je het liefste van de ene liefde naar de andere wilt gaan..



Nee, ik wil niet van de ene naar de andere gaan. Zo ben ik niet en zo ben ik ook nooit geweest. In mijn optie is stilstaan niet direct gebonden aan een nieuwe liefde en zo bedoelde ik het ook niet... aan mijn toekomst werken kan op veel verschillende manieren maar dit is er wel een onderdeel van. En weet je, soms heb je ook bepaalde dingen nodig om je te laten inzien dat je er nog niet aan toe bent.. Of dat dit even niet bij je past. Ik doe verder geen stomme idiote dingen. Lig niet iedere week met een ander in bed om maar aandacht en liefde te krijgen, ga niet van kansloze date naar kansloze date.

Dit was mijn eerste echte date sinds april. Sinds mijn huwelijk over is. Dus nee, ik weet zeker dat ik niet van de een naar de ander hop..

Dat vind ik ook niet eerlijk naar anderen toe, maar je weet niet alles al van te voren. Ik ben best een verstandig iemand, weet prima hoe bepaalde dingen werken en hoe ze niet werken maar ik kan ook niet álles van te voren overzien. Dit was een leuke vent die ik een kans wilde geven, niks meer en niks minder..Nou, helaas heeft het niet z gewerkt..

En ergens zit er een kant in me die ongeduldig is.. die het liefst alles direct wil oplossen en aanpakken.. en dan ga ik tot actie over. Lijkt me niks mis mee..zolang ik mijn hersens maar blijf gebruiken en niet in 7 sloten tegelijkertijd loop. Maar dat doe ik ook helemaal niet.. zoals ik al zei: ik lig niet met kerel na kerel in bed, ga niet van date naar date of hang hele weekenden in de kroeg om maar die ene persoon tegen te komen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 16 dec 2012 - 5:04

Heb je al naar hem uitgesproken dat dit het niet is Caro? Of ga je toch nog een keer met hem afspreken? Waar ik trouwens heel nieuwsgierig naar ben, spreek je je sportschool man eigenlijk nog wel eens smile ?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 16 dec 2012 - 5:23

Blond schreef:Heb je al naar hem uitgesproken dat dit het niet is Caro? Of ga je toch nog een keer met hem afspreken? Waar ik trouwens heel nieuwsgierig naar ben, spreek je je sportschool man eigenlijk nog wel eens Date-topic 2 - Pagina 24 561177 ?

Ik denk wellicht dat we dat beiden wel inzagen want hij laat vandaag ook niks van zich horen :-). Op zich niet erg dus...

Die heb ik een paar weken terug nog gezien! Maar hij heeft een vriendin dus ik doe verder niks met hem.. gewoon, glaasje wijn drinken, filmpje kijken, dat soort dingen :-).

Ohh wacht: ik lieg want ik heb wel nog appjes binnen gehad maar die had ik nog niet gezien :-). Het is oprecht een aardige kerel hoor...maar niet compleet iets voor mij. Ik vind hem wel gezellig dus ik ga wel vertellen dat het wat mij betreft niet meer kan zijn dan vrienden..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 6:07

Caro schreef:Maar dat doe ik ook helemaal niet.. zoals ik al zei: ik lig niet met kerel na kerel in bed, ga niet van date naar date of hang hele weekenden in de kroeg om maar die ene persoon tegen te komen..

Volgens mij insinueert ook helemaal niemand dat jij dat doet smile Of jij leest iets anders?
Maar snap wel waarom 'men' het even checkt bij je. Je had natuurlijk even die sportschoolman, je collega emotioneel, en nog niet eens officieel gescheiden. En op een datingsite zitten waarbij sommige mannen geen interesse meer hadden na een foto (wat ik echt stom vind) dus misschien had je al wel eerder gedate als er na het zien van een foto nog steeds een klik was geweest. Ik snap je wel, zeker wel. Ik vond het over het algemeen ook niet geweldig om vrijgezel te zijn. Of laat ik het anders zeggen: ik vond het wel leuk, en heb de tijd van mijn leven gehad, maar ik miste toch die arm me heen. En heb toen ook wel eens de verkeerde keuzes gemaakt.

Ik denk dat je even de rust moet nemen, dingen laten bezinken, je huwelijk verwerken, je papa. Je papa niet verwerken, want dat gaat niet, maar het een plekje geven. Je snapt vast wel hoe ik het bedoel. En dan over een tijdje kun je weer eens rustig rondneuzen op een datingsite, maar meestal, bij mij altijd, op het moment dat jij lekker in je vel zit, bam, loop je zo tegen HEM aan Very Happy


Laatst aangepast door Carrie op ma 17 dec 2012 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 16 dec 2012 - 6:26

Carrie schreef:
Caro schreef:Maar dat doe ik ook helemaal niet.. zoals ik al zei: ik lig niet met kerel na kerel in bed, ga niet van date naar date of hang hele weekenden in de kroeg om maar die ene persoon tegen te komen..

Volgens mij institueert ook helemaal niemand dat jij dat doet Date-topic 2 - Pagina 24 561177 Of jij leest iets anders?

lol!

Insinueert bedoel je Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 16 dec 2012 - 6:46

Nou de ontmoeting is geweest. Ze zijn welgeteld 10 min binnengeweest.
Na 5 minuten gaf ze me een hand en verder hebben we niet gesproken.
Hoe ik erin sta? Niet echt... ze waren al whats app buddies toen we nog bij elkaar
waren. Toen is ze gepromoveerd naar "friend with benefits" en we zijn nu 4 maanden officieel
Uit elkaar en ze wonen nu 1 maand samen...

Mijn mening telt niet en mijn kind betrekt hij er in. Ze spelen om het weekend
Lekker vadertje en moedertje...
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 7:03

Bliss schreef:
Carrie schreef:
Caro schreef:Maar dat doe ik ook helemaal niet.. zoals ik al zei: ik lig niet met kerel na kerel in bed, ga niet van date naar date of hang hele weekenden in de kroeg om maar die ene persoon tegen te komen..

Volgens mij institueert ook helemaal niemand dat jij dat doet Date-topic 2 - Pagina 24 561177 Of jij leest iets anders?

lol!

Insinueert bedoel je Wink
Whaha ja dat bedoel ik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 7:04

dubbel


Laatst aangepast door Carrie op ma 17 dec 2012 - 0:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 16 dec 2012 - 7:08

Carrie schreef:
Carrie schreef:
Caro schreef:Maar dat doe ik ook helemaal niet.. zoals ik al zei: ik lig niet met kerel na kerel in bed, ga niet van date naar date of hang hele weekenden in de kroeg om maar die ene persoon tegen te komen..

Volgens mij insinueert ook helemaal niemand dat jij dat doet Date-topic 2 - Pagina 24 561177 Of jij leest iets anders?
Maar snap wel waarom 'men' het even checkt bij je. Je had natuurlijk even die sportschoolman, je collega emotioneel, en nog niet eens officieel gescheiden. En op een datingsite zitten waarbij sommige mannen geen interesse meer hadden na een foto (wat ik echt stom vind) dus misschien had je al wel eerder gedate als er na het zien van een foto nog steeds een klik was geweest. Ik snap je wel, zeker wel. Ik vond het over het algemeen ook niet geweldig om vrijgezel te zijn. Of laat ik het anders zeggen: ik vond het wel leuk, en heb de tijd van mijn leven gehad, maar ik miste toch die arm me heen. En heb toen ook wel eens de verkeerde keuzes gemaakt.

Ik denk dat je even de rust moet nemen, dingen laten bezinken, je huwelijk verwerken, je papa. Je papa niet verwerken, want dat gaat niet, maar het een plekje geven. Je snapt vast wel hoe ik het bedoel. En dan over een tijdje kun je weer eens rustig rondneuzen op een datingsite, maar meestal, bij mij altijd, op het moment dat jij lekker in je vel zit, bam, loop je zo tegen HEM aan Very Happy

I know...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 16 dec 2012 - 7:57

Ben reuze benieuwd of ik überhaupt ooit zo BAM tegen een leuke man aan ga lopen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 16 dec 2012 - 8:02

Bliss schreef:Ben reuze benieuwd of ik überhaupt ooit zo BAM tegen een leuke man aan ga lopen.

Vast wel!
Je woont in een grote stad, bent regelmatig uit.. Pas als je in een dorp/ kleine stad woont (zoals ik) en elk weekend op de bank hangt zou ik me daar druk om maken.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 24 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum