Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 16 dec 2012 - 8:06

Poubelle schreef:
Bliss schreef:Ben reuze benieuwd of ik überhaupt ooit zo BAM tegen een leuke man aan ga lopen.

Vast wel!
Je woont in een grote stad, bent regelmatig uit.. Pas als je in een dorp/ kleine stad woont (zoals ik) en elk weekend op de bank hangt zou ik me daar druk om maken.

Dat is waar, maar voordat ik wat kreeg met mn ex woonde ik hier ook al ruim twee jaar, was ik regelmatig uit en het is me nooit gebeurd! Je weet het nooit natuurlijk, maar ik zie het niet snel gebeuren. Denk dat ik gedoemd ben tot internetdaten Date-topic 2 - Pagina 25 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 8:27

@Caro: ik sluit me bij Carrie aan, omdat ik ook denk dat ze jou beter kent dan een gemiddelde forummer hier.smile Puur vanaf een afstandje bekeken, werkt het vaak ook gewoon zo: juist als je niet zoekt, word je gevonden *zwijmel*. ;-)

Puur voor mezelf gesproken zou ik me niet eens oprecht kunnen openstellen voor een nieuwe potentiële relatie, als ik nog liefdesverdriet heb over de vorige op niets uitgelopen dates met een andere man. Dat kan uiteraard per persoon verschillen, maar dan gaat de eerste alinea weer op. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 16 dec 2012 - 8:29

Naja, ik zoek eigenlijk al jaren niet, maar overkomen doet het me ook echt niet hoor. Ook niet in Amsterdam met een bruisend studentenleven. Wink Dus ik snap Bliss wat dat betreft wel.

Mijn voornemen voor 2013 is iig om meer op stap te gaan ook en ik ga proberen meer te oefenen met flirten denk ik.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 8:35

Antibes schreef:Naja, ik zoek eigenlijk al jaren niet, maar overkomen doet het me ook echt niet hoor. Ook niet in Amsterdam met een bruisend studentenleven. Wink Dus ik snap Bliss wat dat betreft wel.

Mijn voornemen voor 2013 is iig om meer op stap te gaan ook en ik ga proberen meer te oefenen met flirten denk ik.

Ik bedoel met overkomen ook niet dat je iemand ziet, waarop je head over heels verliefd wordt. Dat is puur uiterlijk gericht en vaak heel kortstondig. Maar iedereen komt dagelijks nieuwe gezichten tegen, toch? Ik heb het nu dus niet over grootse ontmoetingen, maar juist die ene man in de trein/supermarkt, et cetera et cetera. Uiterlijk is vaak wat je aandacht opwekt, maar voor een klik moet je iemand toch echt wel vaker spreken. Maar die mannen die in het bruisende uitgaansleven/op datingsites staan, doen ook echt gewoon hun normale, dagelijkse dingen zoals de paar voorbeelden die ik noemde.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 16 dec 2012 - 8:36

Guattari schreef:
Antibes schreef:Naja, ik zoek eigenlijk al jaren niet, maar overkomen doet het me ook echt niet hoor. Ook niet in Amsterdam met een bruisend studentenleven. Wink Dus ik snap Bliss wat dat betreft wel.

Mijn voornemen voor 2013 is iig om meer op stap te gaan ook en ik ga proberen meer te oefenen met flirten denk ik.

Ik bedoel met overkomen ook niet dat je iemand ziet, waarop je head over heels verliefd wordt. Dat is puur uiterlijk gericht en vaak heel kortstondig. Maar iedereen komt dagelijks nieuwe gezichten tegen, toch? Ik heb het nu dus niet over grootse ontmoetingen, maar juist die ene man in de trein/supermarkt, et cetera et cetera. Uiterlijk is vaak wat je aandacht opwekt, maar voor een klik moet je iemand toch echt wel vaker spreken. Maar die mannen die in het bruisende uitgaansleven/op datingsites staan, doen ook echt gewoon hun normale, dagelijkse dingen zoals de paar voorbeelden die ik noemde.smile

Eens hoor, maar die blikken uitwisselen in tram of supermarkt hebben voor mij ook nooit gewerkt hoor. En je moet volgens mij wel éçht bloedmooi zijn wil een man head-over-heals in de supermarkt je willen je veroveren.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 16 dec 2012 - 8:39

Haha idd. Tel daar bij op dat ik vaak genoeg make-uploos en met bril door de AH loop. Nou, geen man die me dan aanspreekt hoor. Ik moet mezelf toch eens opdirken als ik boodschappen ga doen denk ik Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 16 dec 2012 - 8:39

Bliss schreef:Haha idd. Tel daar bij op dat ik vaak genoeg make-uploos en met bril door de AH loop. Nou, geen man die me dan aanspreekt hoor. Ik moet mezelf toch eens opdirken als ik boodschappen ga doen denk ik Wink

Ah, ja, dat zou het ook wel eens kunnen zijn hier inderdaad haha... Very Happy
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 16 dec 2012 - 8:57

Het is mij ook nooit overkomen. Niet in de supermarkt, niet in de trein of op straat. Ik was afgelopen vrijdag uit in Amsterdam, maar op een paar hele korte gesprekjes na, gebeurde er weinig.

Ik heb me gisteren uit pure verveling aangemeld bij e-matching. En dat terwijl ik me net een paar weken geleden heb afgemeld van Paiq. Ik kreeg een ontzettend leuk berichtje, echt helemaal gericht op mijn openingstekst. Een leuke man ook. Maar 42 jaar oud..... Daar ga ik niet aan beginnen.
Nu heeft een jongen van 26 mij een berichtje gestuurd. Die is dus weer 1,5 jaar jonger... Maar deze ziet er wel leuk uit en we berichten nu een beetje heen en weer.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 16 dec 2012 - 9:02

Bliss schreef:Ben reuze benieuwd of ik überhaupt ooit zo BAM tegen een leuke man aan ga lopen.



Nou ja, ik liep BAM tegen een hele leuke jongen aan en we hebben heel veel gemeen, hij lijkt DE jongen te zijn en dan is hij nog niet klaar voor een relatie...Date-topic 2 - Pagina 25 878948377
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 9:03

Persoonlijk geloof ik er niet zo in dat je bloedmooi moet zijn (blijft m.i. een subjectief begrip), maar dat komt misschien ook doordat ik zelden een tweede keer om zou kijken naar een bepaald persoon. Iemand mooi vinden zit 'm bij mij iig in een open blik, een spontane lach en blablabla. Dus niet wat 99 vd 100 vrouwen bij wijze van spreken als 'goddelijk' zouden bestempelen. Het gaat erom dat ík iemand mooi vind, toch?

Merk zelf bijvoorbeeld goed het verschil in opgemerkt worden door anderen al zit in hoe mijn eigen humeur is die dag. Als ik gestrest ben of chagrijnig ofzo, begroet niemand me vriendelijk. Als ik blij ben of gewoon lekker in m'n vel zit, straal ik dat ook uit en daar komen geen kilo's make-up aan te pas.;-) Het is in die zin ook net zo goed je eigen houding die een rol speelt. Ik lees hier in dit topic ook dat er ergens toch de angst is alleen over te blijven. Zelf ken ik dit gelukkig niet, maar ergens denk ik wel dat dit ook meespeelt in je zogenaamde 'mannen-filter'. Ik weet niet of dat klopt en het zal vast ook niet bewust gaan, maar ik kan me wel zo voorstellen dat je dan ontvankelijker bent voor aandacht en ook sneller tevreden dan wanneer je die angst niet hebt. Maar goed, dat is puur mijn eigen visie.;-)


Laatst aangepast door Guattari op zo 16 dec 2012 - 19:50; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 16 dec 2012 - 9:04

Hmm 42 is wel oud ja, maar als ie echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou zijn, zou ik het misschien een klein kansje geven. Voor nu is tien jaar ouder (dus 39) wel echt mijn max. Ik ga me in de vakantie ook weer eens aanmelden bij e-Matching, ben wel benieuwd wat daar zoal rondhangt tegenwoordig.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 16 dec 2012 - 9:09

Guattari schreef:Persoonlijk geloof ik er niet zo in dat je bloedmooi moet zijn, maar dat komt misschien ook doordat ik zelden een tweede keer om zou kijken naar een bepaald persoon. Iemand vinden zit 'm bij mij iig in een open blik, een spontane lach en blablabla. Dus niet wat 99 vd 100 vrouwen bij wijzen van spreken als 'goddelijk' zouden bestempelen. Het gaat erom dat ík iemand mooi vind, toch?

Merk zelf bijvoorbeeld goed het verschil in opgemerkt worden door anderen al zit in hoe mijn eigen humeur is die dag. Als ik gestrest ben of chagrijnig ofzo, begroet niemand me vriendelijk. Als ik blij ben of gewoon lekker in m'n vel zit, straal ik dat ook uit en daar komen geen kilo's make-up aan te pas.;-) Het is in die zin ook net zo goed je eigen houding die een rol speelt. Ik lees hier in dit topic ook dat er ergens toch de angst is alleen over te blijven. Zelf ken ik dit gelukkig niet, maar ergens denk ik wel dat dit ook meespeelt in je zogenaamde 'mannen-filter'. Ik weet niet of dat klopt en het zal vast ook niet bewust gaan, maar ik kan me wel zo voorstellen dat je dan ontvankelijker bent voor aandacht en ook sneller tevreden dan wanneer je die angst niet hebt. Maar goed, dat is puur mijn eigen visie.;-)

Mwoah, ik heb het idee dat mannen daar wel iets anders in staan dan vrouwen ook. Ik denk dat mannen wel meer met seksueel aantrekkelijk bezig zijn bij een eerste indruk dan vrouwen wellicht.

Eerste stukje van je tweede alinea hangt denk ik ook van persoonlijheid af. Ik ben eigenlijk nooit gestresst of chagerijnig in het openbaar, om de een of andere reden doe ik dat alleen als ik in mijn uppie thuis zit. In de bus, op straat of in de supermarkt kan ik heel makkelijk een opmerking maken over en weer. Alleen lukt dat me bij interessante exemplaren dus niet, om dat initiatief te nemen. Dan is er weer die onzekerheid dat ik mezelf vast voor schut zet. Wat raar is, want bij niet-interessante exemplaren maak ik vrij makkelijk een praatje en ben ik helemaal niet bang dat ze denken dat ik me aan hun voeten werp... laughcry Ik denk dat ik dat eens rationeel moet krijgen voor mezelf. Dat je met knappe mannen óók best een normaal gesprek kunt voeren.

Wel ben ik het eens met het laatste stukje van je alinea, ik geloof ook zeker dat je in een positie als die van mij of Bliss (of een van de andere meiden) ontvankelijker bent dan aandacht. Dat is ook niet zo gek, als het je niet vaak overkomt en je inderdaad die onzekerheid hebt (wat me ook onontkomelijk lijkt) dan heb je wel de neiging om iets een extra kans te geven als het je een keer wél overkomt. Sneller tevreden, dat weet ik niet, dat hangt ook weer van de persoon af, ik ken persoonlijk ook juist een hoop meiden die slecht alleen kunnen zijn en steeds binnen een week of twee alweer het volgende vriendje hebben. Dat hangt niet zozeer samen met succesvolle liefdesgeschiedenis denk ik, maar meer met hoe kritisch en zelfstandig je zelf bent.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 16 dec 2012 - 9:27

Bliss schreef:Hmm 42 is wel oud ja, maar als ie echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou zijn, zou ik het misschien een klein kansje geven. Voor nu is tien jaar ouder (dus 39) wel echt mijn max. Ik ga me in de vakantie ook weer eens aanmelden bij e-Matching, ben wel benieuwd wat daar zoal rondhangt tegenwoordig.

Ik heb me voorgenomen om in januari me ook aan te melden op e-matching. Ik moet mezelf maar eens in het internetdaten gaan verdiepen vind ik zo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 16 dec 2012 - 9:36

Blond schreef:
Bliss schreef:Hmm 42 is wel oud ja, maar als ie echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou zijn, zou ik het misschien een klein kansje geven. Voor nu is tien jaar ouder (dus 39) wel echt mijn max. Ik ga me in de vakantie ook weer eens aanmelden bij e-Matching, ben wel benieuwd wat daar zoal rondhangt tegenwoordig.

Ik heb me voorgenomen om in januari me ook aan te melden op e-matching. Ik moet mezelf maar eens in het internetdaten gaan verdiepen vind ik zo.

Ik ben nog niet overtuigd. Al die advertenties. De één is nog leuker dan de ander. Echt zo een verkooppraatje. Dat is precies datgene wat me tegen staat bij dit soort sites. Daarom vond ik Paiq ook leuk. Dan ben je gelijk met iemand in gesprek. Maar de types daar spraken me dan weer niet aan.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 16 dec 2012 - 9:39

Carra schreef:
Blond schreef:
Bliss schreef:Hmm 42 is wel oud ja, maar als ie echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou zijn, zou ik het misschien een klein kansje geven. Voor nu is tien jaar ouder (dus 39) wel echt mijn max. Ik ga me in de vakantie ook weer eens aanmelden bij e-Matching, ben wel benieuwd wat daar zoal rondhangt tegenwoordig.

Ik heb me voorgenomen om in januari me ook aan te melden op e-matching. Ik moet mezelf maar eens in het internetdaten gaan verdiepen vind ik zo.

Ik ben nog niet overtuigd. Al die advertenties. De één is nog leuker dan de ander. Echt zo een verkooppraatje. Dat is precies datgene wat me tegen staat bij dit soort sites. Daarom vond ik Paiq ook leuk. Dan ben je gelijk met iemand in gesprek. Maar de types daar spraken me dan weer niet aan.

Ik vind t juist wel fijn dat je meteen een overzicht hebt: lengte, beroep, kinderwens, hobby's etc. etc. Die tekst, daar kan ik nog wel redelijk doorheen kijken, maar met deze gegevens probeer ik me meteen een beeld te vormen of iemand bij me past of niet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl zo 16 dec 2012 - 9:41

Zo hehe ik ben ook weer online Date-topic 2 - Pagina 25 253468018 Mijn date is net weg, al kan ik het inmiddels geen date meer noemen. Wink

Gisteren kwam om 8 uur 'savonds mijn date aan, ik had gezegd dat ik rond die tijd nog bij mijn ouders zou zijn (doen we met de fam altijd borrel+eten op zaterdag) dus hij had heel kalm gezegd: nou dan kom k daar toch heen :O. Slik!!

Zo gezegd zo gedaan, hij stond om 8 uur voor de deur, ouders ontmoet, bakje koffie gedaan. Ging allemaal wonderbaarlijk goed! Very Happy Daarna naar mijn huis gegaan. Stond ie daar ineens met een rode roos voor m'n neus! Date-topic 2 - Pagina 25 2970661624

Hij vond t een beetje awkward om die bij mijn ouders te geven dus vandaar dat ie gewacht had haha! Thuis heerlijk geknuffeld op de bank, lekker liggen kleffen. Heerlijke nacht gehad, gingen errug laat slapen hah! Vandaag samen gedouched, ontbeten etc. etc. Verder lekker rustig aan gedaan, filmpje gekeken, gekletst, geknuffeld etc. En toen kwam dus de vraag of ik t aandurfde om zijn vriendin te worden Embarassed. Dus ja.... onze fb status saampjes achter de pc aangepast hihi! Ben echt happy nu! T is zo'n lieverd, hij overlaad me met complimentjes (waar ik zo slecht mee om kan gaan) maar hij meent het echt, en hij is zelf stiekem ook best wel onzeker over dit hele gebeuren.

Ik kan dus niet meer actief "datend" meeschrijven hier, maar blijf wel lekker meelezen en reageren!

Nooit verwacht een date en uberhaupt een relatie over te houden aan een datingsite!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 16 dec 2012 - 9:42

Hey, wat ontzettend leuk om te lezen zeg!! :cheering: :cheering:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 16 dec 2012 - 9:46

Wat leuk Beachgirl, geniet ervan! Op welke site had je hem nou opgeduikeld? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 16 dec 2012 - 9:46

Bliss schreef:
Carra schreef:
Blond schreef:
Bliss schreef:Hmm 42 is wel oud ja, maar als ie echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou zijn, zou ik het misschien een klein kansje geven. Voor nu is tien jaar ouder (dus 39) wel echt mijn max. Ik ga me in de vakantie ook weer eens aanmelden bij e-Matching, ben wel benieuwd wat daar zoal rondhangt tegenwoordig.

Ik heb me voorgenomen om in januari me ook aan te melden op e-matching. Ik moet mezelf maar eens in het internetdaten gaan verdiepen vind ik zo.

Ik ben nog niet overtuigd. Al die advertenties. De één is nog leuker dan de ander. Echt zo een verkooppraatje. Dat is precies datgene wat me tegen staat bij dit soort sites. Daarom vond ik Paiq ook leuk. Dan ben je gelijk met iemand in gesprek. Maar de types daar spraken me dan weer niet aan.

Ik vind t juist wel fijn dat je meteen een overzicht hebt: lengte, beroep, kinderwens, hobby's etc. etc. Die tekst, daar kan ik nog wel redelijk doorheen kijken, maar met deze gegevens probeer ik me meteen een beeld te vormen of iemand bij me past of niet.

Ik wil gewoon een foto zien. Hoe aardig ik iemand ook vind, als k hem niet aantrekkelijk vind, dan ga ik er nooit verliefd op worden. Dat staat me enorm tegen van Paiq, dat je geen foto's ziet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 16 dec 2012 - 9:49

Blond schreef:
Bliss schreef:
Carra schreef:
Blond schreef:
Bliss schreef:Hmm 42 is wel oud ja, maar als ie echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk zou zijn, zou ik het misschien een klein kansje geven. Voor nu is tien jaar ouder (dus 39) wel echt mijn max. Ik ga me in de vakantie ook weer eens aanmelden bij e-Matching, ben wel benieuwd wat daar zoal rondhangt tegenwoordig.

Ik heb me voorgenomen om in januari me ook aan te melden op e-matching. Ik moet mezelf maar eens in het internetdaten gaan verdiepen vind ik zo.

Ik ben nog niet overtuigd. Al die advertenties. De één is nog leuker dan de ander. Echt zo een verkooppraatje. Dat is precies datgene wat me tegen staat bij dit soort sites. Daarom vond ik Paiq ook leuk. Dan ben je gelijk met iemand in gesprek. Maar de types daar spraken me dan weer niet aan.

Ik vind t juist wel fijn dat je meteen een overzicht hebt: lengte, beroep, kinderwens, hobby's etc. etc. Die tekst, daar kan ik nog wel redelijk doorheen kijken, maar met deze gegevens probeer ik me meteen een beeld te vormen of iemand bij me past of niet.

Ik wil gewoon een foto zien. Hoe aardig ik iemand ook vind, als k hem niet aantrekkelijk vind, dan ga ik er nooit verliefd op worden. Dat staat me enorm tegen van Paiq, dat je geen foto's ziet.

Maar uiteindelijk zie je wel foto's toch? Ik vind Paiq wel echt het voordeel hebben dat je een chatfunctie hebt. Mensen kunnen in mails/berichtjes verbaal echt heel anders zijn en in een chat krijg je veel meer spontaniteit, humor en ad rem zijn naar boven. Ik vind het wel prettig dat je dat dus ook meekrijgt en niet alleen of hij qua uiterlijk aantrekkelijk is. Nadeel is dan wel weer dat je soms een erg leuk gesprek hebt en dan ontdekt dat het 100% niet je type is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl zo 16 dec 2012 - 9:52

Bliss schreef:Wat leuk Beachgirl, geniet ervan! Op welke site had je hem nou opgeduikeld? Very Happy

Paiq! Stond daar net 3 dagen op, nog niks mee gedaan en hij stuurde mij een hele leuke onliner... daarna dus aan de praat geraakt en na 3 weken de eerste date. Kennen elkaar nu pas 2 maanden haha maar het is gewoon zo leuk!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 16 dec 2012 - 10:50

Wat leuk Beachgirl!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 11:01

Antibes schreef:
Guattari schreef:*

Mwoah, ik heb het idee dat mannen daar wel iets anders in staan dan vrouwen ook. Ik denk dat mannen wel meer met seksueel aantrekkelijk bezig zijn bij een eerste indruk dan vrouwen wellicht.

Eerste stukje van je tweede alinea hangt denk ik ook van persoonlijheid af. Ik ben eigenlijk nooit gestresst of chagerijnig in het openbaar, om de een of andere reden doe ik dat alleen als ik in mijn uppie thuis zit. In de bus, op straat of in de supermarkt kan ik heel makkelijk een opmerking maken over en weer. Alleen lukt dat me bij interessante exemplaren dus niet, om dat initiatief te nemen. Dan is er weer die onzekerheid dat ik mezelf vast voor schut zet. Wat raar is, want bij niet-interessante exemplaren maak ik vrij makkelijk een praatje en ben ik helemaal niet bang dat ze denken dat ik me aan hun voeten werp... laughcry Ik denk dat ik dat eens rationeel moet krijgen voor mezelf. Dat je met knappe mannen óók best een normaal gesprek kunt voeren.

Wel ben ik het eens met het laatste stukje van je alinea, ik geloof ook zeker dat je in een positie als die van mij of Bliss (of een van de andere meiden) ontvankelijker bent dan aandacht. Dat is ook niet zo gek, als het je niet vaak overkomt en je inderdaad die onzekerheid hebt (wat me ook onontkomelijk lijkt) dan heb je wel de neiging om iets een extra kans te geven als het je een keer wél overkomt. Sneller tevreden, dat weet ik niet, dat hangt ook weer van de persoon af, ik ken persoonlijk ook juist een hoop meiden die slecht alleen kunnen zijn en steeds binnen een week of twee alweer het volgende vriendje hebben. Dat hangt niet zozeer samen met succesvolle liefdesgeschiedenis denk ik, maar meer met hoe kritisch en zelfstandig je zelf bent.

Dat wordt ook altijd gezegd, dat mannen visueler zijn ingesteld dan vrouwen (over het algemeen). Alleen is het nog altijd subjectief wat je aantrekkelijk c.q. mooi vindt bij/aan iemand. Ik heb wel eens gelezen dat forummers hier onzeker zijn door hun postuur naar mannen toe. Ze voldoen zogezegd niet aan de denkbeeldige(?) norm. Ik ben juist vorig jaar eens afgewezen door een man die me te dun vond. Dun ben ik niet; slank hooguit. Snap je? Het is maar net waar diegene op valt.smile

Bij mij gaat het denk ik onbewust dat ik veel minder bezig ben met mijn omgeving als ik gestrest of chagrijnig ben. Dan zit ik meer in m'n eigen wereldje. Bovenal denk ik dat een man die je wél aantrekkelijk vindt en dat geldt omgekeerd ook, dat de inhoud van het gesprek niet iets doorslaggevends is. Zolang je provocerende/discriminerende/racistische uitlatingen vermijdt, knapt iemand niet meteen op je af (doorgaans). Het lastige is dat je idd heel erg bewust ben van jezelf en je eigen input in een gesprek en alle uitspraken die je doet een soort van gaat uitvergroten.

Met snel(ler) tevreden zijn, doelde ik juist op de vrouwen die van relatie naar relatie 'fladderen'. Verliefd zijn is m.i. best wel uniek; dat word je niet aan de lopende band. Dan vind ik het best uitzonderlijk dat er mensen zijn die het voor elkaar krijgen om continu in een relatie te zitten en hooguit af en toe een maandje single zijn. Dat lijkt mij ook meer een teken van niet alleen kunnen zijn en bang zijn anders over te blijven dan daadwerkelijk telkens opnieuw zogezegd de ware te hebben gevonden. Dat lijkt me eigenlijk onmogelijk en het feit dat ze altijd wel een man, maar steeds een andere, in hun leven hebben vind ik er alleen maar sterker op wijzen dat sommige mensen absoluut niet alleen kunnen/durven zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 16 dec 2012 - 23:53

Ik vind mijn e matching contact met 26 jarige best leuk! We hebben nog maar een paar berichtje heen en weer gestuurd, maar het lijkt te klikken. Onze muzieksmaak komt redelijk overeen en we hebben een date optie. smile
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl ma 17 dec 2012 - 0:12

Carra schreef:Ik vind mijn e matching contact met 26 jarige best leuk! We hebben nog maar een paar berichtje heen en weer gestuurd, maar het lijkt te klikken. Onze muzieksmaak komt redelijk overeen en we hebben een date optie. Date-topic 2 - Pagina 25 561177

Leuk!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 25 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum