Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 sep 2012 - 8:58

Ohhh en ik snap je met dat lachje.. Mijn collega heeft ook zon gek lachje... Heel hoog, net een pony die hinnikt. Nee, als ik me al bedenk dat ik daarmee een terrasje ga pakken dan gaan mijn nekharen overeind staan!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 8:59

Het erge is, met mijn vorige crush heb ik destijds zo zitten lachen om dat LARP-en. Zo hard dat de tranen over mijn wangen rolden... Elke keer als ik aan dat LARP-en denk, denk ik aan hem Sad
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 sep 2012 - 8:59

Feline schreef:Valt mee.. Maar soms overvalt het me ineens. Vanavond ook enorme drang om hem een berichtje te sturen. Het was gewoon echt fijn met elkaar. Konden enorm lachen en ik denk niet dat ik iemand snel aantrekkelijker kan vinden dan hem. Qua uiterlijk was ie in mijn ogen echt perfect. Gelukkig kan ik me beheersen want het is nu wel een feit dat ik hem verder weinig doe aangezien hij verder nooit meer contact heeft gezocht. Dus contact zoeken is zinloos en doet alleen maar pijn.
Maar wat zou ik graag nog even met 'm willen knuffelen en lachen.. en zittend op z'n bagagedrager door Amsterdam rijden midden in de stille nacht. Fijne herinneringen..

Ahhhh! Ik vind het zo sneu voor je... Herinner me er nogmaals aan waarom dit niks werd? Ik weet het niet meer.. Sorry Sad. Maar het klinkt allemaal zo fijn..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 sep 2012 - 9:00

Chance schreef:Het erge is, met mijn vorige crush heb ik destijds zo zitten lachen om dat LARP-en. Zo hard dat de tranen over mijn wangen rolden... Elke keer als ik aan dat LARP-en denk, denk ik aan hem Sad

Mannen!! Echt, soms zijn ze zo heerlijk en fijn en soms wil je ze gewoon een boycot geven...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 4 sep 2012 - 9:02

Caro schreef:Ohhh en ik snap je met dat lachje.. Mijn collega heeft ook zon gek lachje... Heel hoog, net een pony die hinnikt. Nee, als ik me al bedenk dat ik daarmee een terrasje ga pakken dan gaan mijn nekharen overeind staan!

Hebben wij het soms over dezelfde kerel Wink. Laten we een afspraak tussen deze twee mannen regelen! Ze moeten het wel goed met elkaar kunnen vinden Wink. En dan gaan wij gewoon samen op het terras zitten en over ze roddelen.

En Feline, ik vind het zo rot voor je! hug. Liefdesverdriet sucks gewoon.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 4 sep 2012 - 9:11

Hij zegt dat ie bindingsangst heeft. Maar ik vind dat altijd een slap excuus, eigenlijk zegt het gewoon dat ie niet verliefd op me is.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 9 sep 2012 - 21:05

Ik vind het hier iets te stil smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 9 sep 2012 - 21:59

Nou, de sportinstructeur zei de afspraak voor vrijdag af...dus ik stuurde hem ook een berichtje terug onr het mom van 'dit is je ding, afspraken verzetten Wink'. Ook omdat hij de vorige keer wel die afspraak 2x verzette. Uiteindelijk werd ik gistermiddag bij hem uitgenodigd voor een lunch en daarvan had ik echt zoiet van 'huh, een lunch?'. Want dat kon alle kanten opgaan: als hij zeker wilde weten dat er niks zu gebeuren, zou je in de stad afspreken? Maar ja, thuis zou een dineetje logischer zijn.

Anyhow: ik ben geweest en hij was net ziek geweest (ook echt te zien) en uiteindelijk was het best gezellig maar soort-van vriendin is nu vaste vriendin. Maar het was maf: er hing een spanning, we hebben elkaar aangeraakt, meerdere keren. Ook echt niet per ongeluk ofzo maar goed: verder niks. En nu wil hij binnenkort weer afspreken.

Punt is dat ik weet dat hij niet iemand is waarmee ik nu mezelf heel gelukkig zie worden ofzo maar het is vreemd. Ik zie het allemaal wel... Vind het alleen maf dat hij nu doet alsof het allemaal koek en ei is tussen die vriendin en hem terwijl wij wel zon nacht hebben gehad.

Mannen!! Ze doen maar smile.

Ik heb vrijdag echt een instortmoment gehad van alles.. De scheiding, papa die er niet meer is, werk waarbij het echt megadruk is.... En dan nog die flapperd van werk ertussendoor.. Ik trok het niet meer. En nu heb ik vandaag een dag vrij gepakt. Werk kon me even gestolen worden. Heb vannacht lang wakker gelegen en ik voelde me zo beroerd vanmorgen.. Bah bah bah. Flapperd van werk heeft natuurlijk alweereen WA gestuurd waar ik ben. Ohhhh dit is trouwens niet dezelfde als van die bloemen...maar iemand anders. Heb er in een ander topic wel over geschreven maar goed... Die dus smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly ma 10 sep 2012 - 1:09

Tja, lastig he mannen?

Maar in ieder geval: wil je nog wel iets met de sportinstructeur gaan doen?


Laatst aangepast door FireButterfly op ma 10 sep 2012 - 2:28; in totaal 2 keer bewerkt
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 10 sep 2012 - 1:13

FireButterfly schreef:Tja, lastig he mannen?

Maar in ieder geval: wil je nog wel iets met de sportinstructeur gaan doen?

Ik vind mannen maar naar heb ik besloten smile. Ach, wil ik nog iets met hem doen? Hij is wel heel aardig en kan goed met hem opschieten. Zelfde humor etc..dus dat vind ik wel prima maar echt hoge prioriteit is hij niet smile. Prima als we nog eens afspreken maar is voor mij geen must smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 10 sep 2012 - 1:47

Hmm Caro, daar had je je toch wat anders bij voorgesteld hé..

Hier is het ook rustig. Wel over twee weken verjaardag van een goede vriend. Twee jaar geleden op zijn verjaardag de hele avond met een super leuke jongen zitten kletsen/flirten. Hij was zoo leuk. Maar hij had destijds een vriendin ( Date-topic 2 1371890812). Wel had hij achteraf tegen mijn vriend gezegd dat hij mij zo'n leuk meisje had gevonden ( Date-topic 2 281626781). Ik hoop dat nu twee jaar later dat a. die vriendin er niet meer is, en b. dat hij er ĂĽberhaupt ook is met die verjaardag.
(Of anders gewoon een andere leuke dispuutsgenoot van die vriend van me).

Oh en vrijdagavond stappen in Utrecht. Wie weet kom ik daar nog wat leuks tegen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 11 sep 2012 - 2:05

Caro, wat maf dat ie dan gewoon met jou wil lunchen! Lijkt me heel ongemakkelijk!

Chance.. In Utrecht? laughcry

Ik heb echt enorm leuk contact met een hele leuke jongen maar ik merk nu ook heel erg dat ik m'n vertrouwen kwijt ben. Hou de hele tijd in m'n achterhoofd dat hij er verder niets mee bedoelt. Blijf ook vrij oppervlakkig terwijl hij soms door laat schemeren dat ie wel blij van mijn berichtjes wordt. Ik probeer het maar leuk te vinden smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly di 11 sep 2012 - 2:58

Ik herken het ontzettend dat je het vertrouwen kwijt bent. Bij mij is er volgens mij een soort muur van tot hier en niet verder. En ik ken een ontzettend mooie man die het weekend weer terug is in Nederland. Nu ben ik iets voor hem en twee van zijn vrienden aan het maken als welkom terug cadeautje smile.
Ik vind het gewoon heel fijn dat hij zich nu nog duizenden kilometers bij me vandaan bevindt. Ik heb een van zijn vrienden heel leuk gevonden maar hij mij niet. Hoe die jongen tegen me gedaan heeft, heeft toch wel z'n sporen achtergelaten. Aan de andere kant heb ik er zin in om hem weer te zien. En wat ik ook wel heel eng vind, is dat ik weet dat hij op zoek is naar dates en een relatie.
Ik weet even niet zo goed wat ik zou moeten doen.
Van mijn kant dus herkenning en geen tips of wat dan ook.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 11 sep 2012 - 8:16

Hij is wél op zoek naar een relatie? Dat is toch positief? Dan is het toch juist makkelijker om toe te geven aan je gevoelens als jullie zouden gaan daten?

Heb net weer superleuk zitten appen.. Hij vroeg of ik vanavond nog tijd heb voor een verrassing maar dat redden we niet meer blijkbaar. Maar ik moest hem maar vertrouwen om het een andere keer te doen. Ben nu wel heel nieuwsgierig!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly di 11 sep 2012 - 8:31

Feline schreef:Hij is wél op zoek naar een relatie? Dat is toch positief? Dan is het toch juist makkelijker om toe te geven aan je gevoelens als jullie zouden gaan daten?

Heb net weer superleuk zitten appen.. Hij vroeg of ik vanavond nog tijd heb voor een verrassing maar dat redden we niet meer blijkbaar. Maar ik moest hem maar vertrouwen om het een andere keer te doen. Ben nu wel heel nieuwsgierig!

Super spannend. Ik ben ook heel benieuwd.

Klopt. Hij heeft het op een van z'n sociale netwerk profielen staan. Ik heb hem iets langer dan een jaar geleden leren kennen. En toen had ik destijds nog willen vragen of ze nog leuke mannelijke mede studenten kennen. Maar ik had net de avond daarvoor gehoord dat de jongen die ik leuk vond mij niet leuk vond, dus ik voelde me gewoon zo afgewezen.
Hij heeft mijn uitnodiging op FB geaccepteerd.
Ik weet niet eens meer of ik wel een woord met hem gewisseld heb of alleen met z'n vrienden. Wat is dit slecht. En ik heb tweemaal met een vriend van hem in de lift gestaan.
Dus wat je eigenlijk zegt, is ervoor gaan. Vraag die man voor een date.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 12 sep 2012 - 8:52

Ik heb gisteren per ongeluk een soort van date gehad.

Ik was door een kennis meegevraagd naar een concert. Hij doet altijd vrijwilligerswerk voor concertzalen dus ik ging er vanuit dat hij op de gastenlijst stond en een persoon extra mee mocht nemen. Ik zei dus enthousiast ja. Toen bleek gisteren opeens dat hij de kaarten had gekocht. Ik voelde me natuurlijk al gelijk ongemakkelijk. Hij betaalde ook nog alle drankjes. Gelukkig kwam hij nog een bekende tegen die ook bij ons kwam staan. Toen werd het iets relaxter.

Uiteindelijk ben ik de avond redelijk doorgekomen zonder awkward momenten. Op de whatsappjes daarna heb ik gereageerd dat ik het gezellig vond en 'get home safe'. Daarna niks meer gehoord. Pfew...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe do 13 sep 2012 - 7:00

Carra schreef:Ik heb gisteren per ongeluk een soort van date gehad.

Ik was door een kennis meegevraagd naar een concert. Hij doet altijd vrijwilligerswerk voor concertzalen dus ik ging er vanuit dat hij op de gastenlijst stond en een persoon extra mee mocht nemen. Ik zei dus enthousiast ja. Toen bleek gisteren opeens dat hij de kaarten had gekocht. Ik voelde me natuurlijk al gelijk ongemakkelijk. Hij betaalde ook nog alle drankjes. Gelukkig kwam hij nog een bekende tegen die ook bij ons kwam staan. Toen werd het iets relaxter.

Uiteindelijk ben ik de avond redelijk doorgekomen zonder awkward momenten. Op de whatsappjes daarna heb ik gereageerd dat ik het gezellig vond en 'get home safe'. Daarna niks meer gehoord. Pfew...
Haha Het was niet helemaal de bedoeling dat het een date was? Hij was niet leuk genoeg voor een echte date? Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 13 sep 2012 - 21:41

Feline, ik ben ook reuze benieuwd! En niet opgeven hoor, er bestaan vast wel leuke jongens zonder bindingsangst smile

Caro, eerst een flinke hug. Je hebt ook een ontstuimende tijd achter de rug zeg. Logisch dat je even in stort. Hoe gaat het nu? En mooi dat je van mannen niet je prioriteit maakt. Ze zijn immers een toevoeging, niet het doel Yes

Carra, wat grappig dat je plots op date was. Maar je wilde dus wel met hem de avond doorbrengen als hij niet betaalde? Hmm

FB, ik snap wat je bedoelt van die muur. Heb ik ook heel erg.

Verder lees ik nog wel mee hoor, maar het is zo stil in mijn leven dat ik werkelijk niets te melden hebt. Maar dat komt vooral omdat ik nog steeds gek ben op die ene jongen (die bezet is, dus hands-off) en ik dus afleiding zoek in mijn werk. Het werkt alleen niet heel erg Sad Maar binnenkort zie ik hem nog amper en dan hoop ik ook maar te gaan stappen in Utrecht om leuke mannen te vinden :cheering:
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 13 sep 2012 - 22:29

Ik zie 'm heel misschien vanavond.. Heb meteen m'n oude vertrouwde vluchtgevoel weer terug.. Fijn..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 13 sep 2012 - 22:35

Spannend Feline. Ga ervoor! Ik herken je paniekgevoel volledig, maar het zou zo zonde zijn wanneer je iemand laat schieten uit angst en eerdere ervaringen. Ga er blanco in, geniet en kijk dan weer verder. You can do it!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly do 13 sep 2012 - 22:56

Hij heeft mij zomaar opeens van FaceBook gegooid.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 13 sep 2012 - 23:29

FireButterfly schreef:Hij heeft mij zomaar opeens van FaceBook gegooid.



Huh?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly do 13 sep 2012 - 23:31

Lady4 schreef:
FireButterfly schreef:Hij heeft mij zomaar opeens van FaceBook gegooid.



Huh?

Dat is precies mijn gedachte. Zal ik er veel waarde aan hechten? Zo goed was mijn contact met hem niet.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 14 sep 2012 - 8:26

Hij is het blijkbaar niet waard, dus als ik jou was zou ik er geen energie meer in steken. Die energie kun je beter bewaren voor een andere leuke man (in de toekomst).

Feline, ben je nog gaan afspreken met hem?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Aletta vr 14 sep 2012 - 8:41

Als je een vrijgezelle jongen, met wie je al wel jaren contact hebt via een sociaal netwerksite hebt maar nooit in real life hebt gezien, vraagt om een keer af te spreken, is dat dan een date?

Ik heb dan namelijk gedaan. Ik zie het zelf wel als een soort van blind date (voor zover een date 'blind' kan zijn als je elkaar al wel via internet kent). En gezien zijn enthousiaste reactie zou het goed kunnen dat hij dat ook wel zo ziet. Maar ik vraag me toch af of hoe expliciet je zoiets moet zeggen...

Ik vind het iig erg eng. Ik ga er bij voorbaat al heel snel vanuit dat het toch niets wordt met een jongen, ook in dit geval, maar dat kun je natuurlijk helemaal niet zeggen als je iemand nauwelijks kent.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum