Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski zo 18 nov 2012 - 11:01

Date-topic 2 - Pagina 13 281626781Date-topic 2 - Pagina 13 281626781Date-topic 2 - Pagina 13 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Atelier Madame zo 18 nov 2012 - 11:33

En een nickchange :shock:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza zo 18 nov 2012 - 20:21

Beach girl, klinkt als een geslaagde date! Jammer van de afstand inderdaad, maar niet onoverkomelijk toch. Als jullie verder gaan daten en het wordt meer, dan komt daar ook wel weer een oplossing voor.

Wat jammer dat het zo vaag blijft Supergrover! Kun je niet echt hoogte van krijgen als ik het zo lees.

Leuk Pixie eh... Poubelle! Wat gaan jullie doen?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 18 nov 2012 - 21:47

Poubelle Date-topic 2 - Pagina 13 281626781 Leuk leuk! (En hij was echt super leuk op de foto Date-topic 2 - Pagina 13 2474380249)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 18 nov 2012 - 21:59

Waaaahhh Poubelle! Wat leuk! Mag ik een foto? smile

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 18 nov 2012 - 23:47

Poubelle (ik moet wel wennen aan je nieuwe nick hoor!) Wat leuk!

Ok dames... ik ben nu benaderd op Parship door een onwijs knappe man. Hij is 28, en heeft een eigen onderneming. Hij sprak mij aan, maar ik durf nu mijn foto's dus niet vrij te geven. Hallo: hij is echt knap! Daarnaast: op bijv Lexa.nl word ik onwijs benaderd door mannen vanwege mijn foto's.. daar vinden ze me allemaal helemaal geweldig. Maar op Parship word ik iedere keer gedist als ik mijn foto's vrijgeef. En eerlijk: ik vind mijn foto's echt best wel leuk, en ik schaam me niet voor mezelf. (ok...een beetje..maar toch).

Whoh.. ik deed echt whoh toen ik hem zag!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle ma 19 nov 2012 - 4:38

Ahjoh gekkie, gewoon je foto's vrijgeven! Je ziet er super uit, en als hij dat niet vindt, jammer dan. Dan zal ie vast niet zo leuk zijn als 'ie eruit ziet.

M'n date is verplaatst naar donderdag, ik was vergeten dat ik m'n neefje had beloofd om woensdag te komen eten en schoen zetten.
Dus nu gaan we donderdag wat eten!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 19 nov 2012 - 4:43

Poubelle schreef:Ahjoh gekkie, gewoon je foto's vrijgeven! Je ziet er super uit, en als hij dat niet vindt, jammer dan. Dan zal ie vast niet zo leuk zijn als 'ie eruit ziet.

M'n date is verplaatst naar donderdag, ik was vergeten dat ik m'n neefje had beloofd om woensdag te komen eten en schoen zetten.
Dus nu gaan we donderdag wat eten!

Dank je voor het compliment :-). Ik heb ze door jouw post net vrijgegeven. Weet je wat me dus onzeker maakt aan dat hele internetdaten? Dat je dus een leuk berichtje krijgt, je reageert erop en dan hoor je niks meer!! Dan denk ik ook van 'huh??' maar ik ben wel echt een onzekere en ongeduldige trut wat dat betreft! Dan denk ik: stuuuur iets terug hahah!

Leuk dat jullie gaan eten! Ben benieuwd :-)!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle di 20 nov 2012 - 0:19

En heb je al wat van 'm gehoord?
Ik snap je wel, als je iemand interessant vindt dan wil je daar toch meer van weten? Maar misschien is dat ook wel iets vrouwelijks, dat ongeduldige.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 9:39

Wat leuk Poubelle! Veel plezier donderdag.

Caro: Logisch dat je dan ook zit te wachten op een reactie. Heb je al iets gehoord?

Ik zie mijn 'date' morgen weer, ook al is het geen date, maar gaan we samen naar dezelfde activiteit (dit klinkt echt alsof we naar een breiclub gaan, haha, maar goed). Gister deed hij best wel stom, maar vandaag deed hij weer leuk. Echt geen pijl op te trekken dus, dodelijk vermoeiend. Ik vind t alleen wel stom dat hij nooit meer berichtjes stuurt, op facebook, whatsapp, of gewoon een sms. Deed ie eerst wel. Ik zit nu ook steeds te denken of ik misschien iets raars heb gedaan/gezegd ofzo, maar ik zou het echt niet weten. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken, en het gewoon maar te zien.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski di 20 nov 2012 - 9:46

Ik wil ook een date Date-topic 2 - Pagina 13 1270000679

Supergrover, kan je het hem niet gewoon vragen? Tenminste, ik zou het niet voor me kunnen houden om er iets uit te flappen als: "Heb ik iets verkeerds gedaan?", maar dat is natuurlijk ook weer zo zeikerig scratch

(Als ik jouw avatar zie moet ik trouwens telkens aan Hello Kitty denken, wat ik er helemaal niet bij vind passen Date-topic 2 - Pagina 13 394967 )

Veel plezier op de breiclub!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ di 20 nov 2012 - 10:05

Leuke verhalen weer!

Ik wil ook een date, 't is alweer veel te lang geleden.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 20 nov 2012 - 10:59

Supergrover, ik heb je posts in dit topic even terug gelezen en eerlijk gezegd krijg ik niet het idee dat hij jou net zo leuk vindt als jij hem. Sorry, maar ik wil je een teleurstelling besparen, ook al hoop ik voor jou dat ik er compleet naast zit.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 20 nov 2012 - 11:16

Feline, wat een mooie statusverandering op FB! :cheering: Ik kan het alleen niet vind ik leuken! :nopompom:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 20 nov 2012 - 19:27

Lady4 schreef:Supergrover, ik heb je posts in dit topic even terug gelezen en eerlijk gezegd krijg ik niet het idee dat hij jou net zo leuk vindt als jij hem. Sorry, maar ik wil je een teleurstelling besparen, ook al hoop ik voor jou dat ik er compleet naast zit.

Dit wilde ik ook typen en toen zag ik dat Lady het al getypt had.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 20 nov 2012 - 20:20

Kowalski schreef:Ik wil ook een date Date-topic 2 - Pagina 13 1270000679
Ik ook....

Caro, heb je een reactie terug gekregen? In de tijd dat ik nog op Paiq zat werd ik daar ook altijd een beetje onzeker van, als de foto's in beeld kwamen en de speeddate daarna meteen afgekapt werd :nopompom:

Supergrover, ik ben het ook eens met Lady. Hij komt niet heel erg super enthousiast over. Hopelijk zitten we ernaast! Ben benieuwd hoe het is als je hem vandaag ziet.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 20 nov 2012 - 22:23

SuperGroover, ben benieuwd hoe het loopt. Wel vreemd dat hij opeens geen berichten meer stuurt...

Caro, Spannend zo daten op internet. Ik zou ook super zenuwachtig zijn.. maar ik denk ook dat mensen gewoon te oppervlakkig zijn. Wat zegt een foto nu over aantrekkingskracht tussen 2 mensen?
Heb je al iets gehoord?

Feline, ik vind het zo leuk voor je. Moeilijk he muurtjes omlaag, leuk dat hij leuk genoeg is voor je om dit te doen.

Lacey, snap precies wat je bedoelt! Ik wil ook weer eens een date. Heb gisteren iemand mee uitgevraagd voor koffie, alleen nog geen datum geprikt.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 20 nov 2012 - 22:34

Nee nou ja, dat idee heb ik zelf ook wel. Daarom heb ik ook nu al een aantal keer op het punt gestaan om het gewoon helemaal af te kappen, steeds weer die teleurstelling. Maar goed, toch doe ik het niet, want misschien... Dan denk ik toch, ja maar hij heeft wel het initiatief genomen voor de dates, hij heeft toch gevraagd of ik mee ga... Misschien is hij onzeker/sociaal awkward, maar misschien is hij ook wel gewoon een lul die me aan het lijntje houdt. Ik wil het nog niet helemaal afkappen, maar ik hou wel rekening met die laatste optie. Ik heb ook geen zin om nog een hele tijd achter hem aan te lopen, dus als hij vanavond weer raar doet (nu zijn we voor het eerst sinds de laatste date ook weer een tijdje echt met z'n tweeën, als het goed is), is het wat mij betreft klaar en ga ik morgen in de kroeg op zoek naar een nieuwe, haha. Mocht hij dan later weer bijdraaien, dan zie ik het dan wel weer, maar dan ga ik in elk geval geen rekening meer met hem houden.

Kowalski en Esperanza: Hup, de kroeg in, naar die mannen toe :cheering:

Tabbert: Oeh leuk! Waar ken je die man van?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 20 nov 2012 - 22:39

Esperanza schreef:
Kowalski schreef:Ik wil ook een date Date-topic 2 - Pagina 13 1270000679
Ik ook....

Ik ook haha! Ook al heb ik vorige week nog gegeten met oud-bovenbuurman, maar dat voelde niet echt als een date.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 20 nov 2012 - 23:48

Lang verhaal, maar hopelijk heb je er wat aan SG.

Ik ben heel lang erg gek geweest op een jongen. We raakten bevriend, spraken samen af, belandden in bed en uiteindelijk werd het steeds niks meer dan vriendschap. Ik heb hem in twee jaar tijd drie keer de liefde verklaart en elke keer gaf hij aan me heel leuk te vinden maar dat het stukje verliefdheid ontbrak. Op zich duidelijke taal, alleen zijn gedrag zei vaak het tegenovergestelde. Ik heb twee jaar van mijn leven gehoopt op iemand die niks met mij wilde. Zo zonde, want ik heb in die twee jaar bepaald niet open gestaan voor andere mannen. Wel gedate en ook weleens een ONS gehad, maar zo konden het nooit van hem winnen.

Uiteindelijk heb ik vorig jaar rond deze tijd besloten het contact definitief te verbreken. Ik kon niet openstaan voor iemand anders, zo lang wij nog contact hadden. Want elke keer als we contact hadden, hoopte ik dat hij nu wel zou gaan inzien hoe leuk hij me eigenlijk vond. Ons contact verbreken vond ik heel moeilijk, daar heb ik weken last van gehad. En hij ook. Maar het was de beste beslissing van mijn leven. Kort daarna werd ik verliefd op iemand die ik nog kende van vroeger en hij bleek de man met wie ik oud wil worden. Morgen gaan we samenwonen. Van die jongen heb ik nog een berichtje gehad toen hij ontdekte dat ik een relatie had. Hij leek spijt te hebben dat hij er niet voor gegaan was. Dat deed me toen niet zoveel meer.

Mijn vriend is trouwens helemaal niet het type versierder. Maar hij vond mij echt leuk, dus hij deed moeite voor me. Ik hoefde me niet af te vragen wanneer/of ik weer wat van hem zou horen, of dat ik misschien toch eerst nog maar een keer een berichtje moest sturen, in hoop op reactie. Hij zocht dat contact wel, omdat hij dat contact met mij net zo graag wilde als ik met hem. En ondanks dat hij geen versierder is, heeft hij me wel versierd. Heeft hij me uitgenodigd op date, en nog eens, en nog eens en me uiteindelijk zijn liefde verklaard.

En die laatste alinea, volgens mij is dat hoe het hoort te gaan. Vanzelf. Jezelf kunnen blijven en niet bang hoeven zijn dat hij ineens afhaakt. Gelijkwaardig.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 0:09

Lady4 schreef:Feline, wat een mooie statusverandering op FB! Date-topic 2 - Pagina 13 281626781 Ik kan het alleen niet vind ik leuken! Date-topic 2 - Pagina 13 1270000679
Jaa ik wilde ook liken maar dat kon niet haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 21 nov 2012 - 0:17

Dank je Lady. Het klinkt inderdaad super hoe dat gegaan is tussen jou en je vriend. Dat is eigenlijk ook wat ik wil natuurlijk, iemand die moeite doet voor mij, omdat hij graag bij mij wil zijn, en contact wil met mij. Je hebt helemaal gelijk, en ik wil niet blijven hopen op iets dat er niet is en niet komt. Maar nou ja, ik durf het nog niet helemaal af te kappen. Als er wel iets in zit, wil ik dat wel een kans geven. Als hij duidelijk zou zeggen dat hij me niet leuk vindt, dan verandert dat de zaak en moet ik het loslaten. Maar het probleem is juist zijn onduidelijkheid. Ik wil niet te vroeg opgeven, snap je? Dit speelt nu ruim een maand, dat is natuurlijk betrekkelijk kort. Misschien vind je me wel heel dom, eigenwijs en naïef, maar ik wil de deur nog niet helemaal dicht doen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 21 nov 2012 - 0:19

Zo Lady.. wat een verhaal van jou ook!

En nee: dames.. gene reactie meer gehad. Ik snap er niks van.. ik sta echt prima op die foto's.. kan niet zeggen dat ik een lelijk wijf ben, maar toch: toch haken de mannen af. Ik hebgeen idee maar ik hou me vast eraan dat die mannen dan toch niet goed voor me zijn. Ik hou me vast eraan dat die ene me er echt wel uit gaat pikken en dan komt het vanzelf goed :-). Zoiets :-)

Supergroover: ik vind het eerlijk gezed beetje kansloos worden van zijn kant. Ik ben altijd vrij simpel: of je gaat ergens voor of niet. En ik snap dus niet dat mannen (of deze persoon in dit geval) dat veel minder hebben.. wees gewoon duidelijk! Ben benieuwd hoe je avond verloopt! Succes!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 0:55

Supergrover, ik snap je wel. Ik heb een beetje in hetzelfde schuitje gezeten. Bleef hoop houden terwijl ik ergens wel wist dat het ijdele hoop was, maar meneer is nooit écht duidelijk geweest. Totdat ik inzag dat het zo niet kon, er zijn meer mannen dan alleen hij. Ik ben me meer open gaan stellen voor andere mannen en nu heb ik vrijdag weer een afspraakje, met een man die uit zichzelf regelmatig vraagt of we weer eens kunnen afspreken omdat hij mij graag wil zien. Die andere jongen spreek ik nog wel regelmatig trouwens, maar puur vriendschappelijk.
Ben benieuwd hoe het vanavond tussen jullie gaat. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 21 nov 2012 - 1:42

Haha.. Het was ook niet helemaal de bedoeling dat er een update kwam te staan. Had 'm direct verborgen op m'n tijdlijn maar blijkbaar blijf je het dan wel in het nieuwsoverzicht zien. Kreeg meteen een whatsappbom haha..
Maar is misschien wel goed want er waren een paar mannen die me probeerden te versieren dus die weten t nu ook! smile

Lady, vreselijk herkenbaar verhaal (bij mij gelukkig maar 2 maanden en niet 2 jaar) maar ditmaal ging bij mij alles ook vanzelf!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 13 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum