Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 13 dec 2012 - 22:14

Ik vind ook dat je eerlijk moet zijn, Caro. Het zou vreemder overkomen wanneer je dat nog heel lang voor je houdt. En jullie hebben inmiddels al zo vaak contact gehad dat het wat mij betreft niet vreemd is dat er op date een al zulke serieuze gesprekken zullen zijn.

En daarbij, als hij jou echt leuk vindt dan zal het hem niks uitmaken. Dan wil hij voor jou gaan, ongeacht je sores. Ik wist van te voren dat mijn vriend een zoontje heeft en dat er nog veel op te lossen viel tussen hem en zijn ex. Het heeft mij geen seconde doen laten twijfelen. Hij is de liefde van mijn leven en die ging ik niet laten lopen omdat hij toevallig een rugzakje heeft.

Wat gaan jullie morgen eigenlijk doen? smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 22:24

Hij moet nog steeds met een plan komen, want iedere keer gaan we over andere dingen praten :-). En hij vertelde dat hij voor mij de uitzondering gisteren had gemaakt om zijn telefoon mee naar binnen bij zijn werk te nemen. Dat deed hij normaal nooit :-)

Ja, dat denk ik dus ook Lady. Gewoon open kaart spelen.. ik ben nu eenmaal wie ik ben en daar hoort dit ook bij. En stel het loopt op meerdere dates uit, dan is het ook raar als ik dat later pas vertel. Al weet hij dus wel al dat mijn vader recent is overleden..

Ik weet ook niet of het al te vroeg voor me is hoor..maar het voelt op zich prima.

OHHH en omdat ik vond dat hoe het ook mocht lopen, ik hem een eerlijke kans moest geven en dan dus ook niet met nog mijn hoofd bij een ander mag zitten heb ik het vanmorgen uitgepraat met die collega!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 13 dec 2012 - 23:06

Caro het klinkt echt heel leuk! We willen morgenavond (of zondagochtend Wink) natuurlijk wel een uitgebreide update!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 23:27

Blond schreef:Caro het klinkt echt heel leuk! We willen morgenavond (of zondagochtend Wink) natuurlijk wel een uitgebreide update!

Tuuurlijk komt die! Ik ben nu ergens zo bang dat het een desillusie wordt. Of dat hij mij niet aantrekkelijk vindt ofzo..maar er is maar één manier om erachter te komen :-) (zeg ik nu zo stoer).

Enne.. sex hebben mag niet op de eerste date he? ;-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 13 dec 2012 - 23:39

Caro wat leuk!! Spannend zeg. Goed dat jullie zo snel afspreken, dan weet je gelijk of er in real life ook een klik is.

Leuk! Succes morgen!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 14 dec 2012 - 0:06

Ok.. date is bekend. We gaan idd fotograferen in Belgie.. Wat dus inhoudt dat ik iig lang met hem moet doorbrengen maar ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.

Maar goed: wat in hemelsnaam aan te doen!! Ik plaag hem nu met mijn Uggs, maar serieus; dat zijn wel dé schoenen om de hele dag op te lopen in de kou!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond vr 14 dec 2012 - 0:22

Caro schreef:
Blond schreef:Caro het klinkt echt heel leuk! We willen morgenavond (of zondagochtend Wink) natuurlijk wel een uitgebreide update!

Tuuurlijk komt die! Ik ben nu ergens zo bang dat het een desillusie wordt. Of dat hij mij niet aantrekkelijk vindt ofzo..maar er is maar één manier om erachter te komen :-) (zeg ik nu zo stoer).

Enne.. sex hebben mag niet op de eerste date he? ;-)

Als je sex wil hebben op je eerste date, moet je dat gewoon doen. Als je zin hebt, hij dat ook heeft en je vindt elkaar aantrekkelijk, waarom niet dan?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Japie vr 14 dec 2012 - 0:30

Blond schreef:
Caro schreef:
Blond schreef:Caro het klinkt echt heel leuk! We willen morgenavond (of zondagochtend Wink) natuurlijk wel een uitgebreide update!

Tuuurlijk komt die! Ik ben nu ergens zo bang dat het een desillusie wordt. Of dat hij mij niet aantrekkelijk vindt ofzo..maar er is maar één manier om erachter te komen :-) (zeg ik nu zo stoer).

Enne.. sex hebben mag niet op de eerste date he? ;-)

Als je sex wil hebben op je eerste date, moet je dat gewoon doen. Als je zin hebt, hij dat ook heeft en je vindt elkaar aantrekkelijk, waarom niet dan?

Ja als het gebeurt, dan gebeurt het. Ik zou mij dan niet druk maken of het wel goed is op een eerste date smile
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 14 dec 2012 - 2:14

Japie schreef:
Blond schreef:
Caro schreef:
Blond schreef:Caro het klinkt echt heel leuk! We willen morgenavond (of zondagochtend Wink) natuurlijk wel een uitgebreide update!

Tuuurlijk komt die! Ik ben nu ergens zo bang dat het een desillusie wordt. Of dat hij mij niet aantrekkelijk vindt ofzo..maar er is maar één manier om erachter te komen :-) (zeg ik nu zo stoer).

Enne.. sex hebben mag niet op de eerste date he? ;-)

Als je sex wil hebben op je eerste date, moet je dat gewoon doen. Als je zin hebt, hij dat ook heeft en je vindt elkaar aantrekkelijk, waarom niet dan?

Ja als het gebeurt, dan gebeurt het. Ik zou mij dan niet druk maken of het wel goed is op een eerste date Date-topic 2 - Pagina 23 561177

Dat is ook eigenlijk mijn instelling :-). Al ben ik wel ongesteld geworden (of moet het worden morgen..) dus het zal er sowieso niet van komen.. :-)

Vind het spannend!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine vr 14 dec 2012 - 2:20

Wat spannend Caro! Oeh, moeilijk qua schoenen, maar als Uggs het lekkerste zitten...ik ging op mijn date laatst naar zee en toen had ik laarzen aangetrokken die 'oud' zijn. Maar ik had beter Uggs aan kunnen doen, want ik viel steeds bijna in het natte gras/op de gladde stenen Wink

Ik ben zelf een beetje date moe. Ik heb nu twee dates gehad, een korte waarbij er van zijn kant uit geen klik was en een lange date waarbij er van mijn kant uit geen klik was. Ik heb momenteel even geen zin meer om te daten, omdat ik het zoveel energie vind kosten Embarassed Daarbij hoop ik ergens ook gewoon dat ik hem in het dagelijks leven tegenkom en moet er nog een jongen volledig mijn hoofd uit, omdat ik dates steeds met hem vergelijk. Maar ik vind het wel leuk om jullie verhalen te blijven volgen Date-topic 2 - Pagina 23 561177
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond vr 14 dec 2012 - 2:24

Phileine schreef:Daarbij hoop ik ergens ook gewoon dat ik hem in het dagelijks leven tegenkom en moet er nog een jongen volledig mijn hoofd uit, omdat ik dates steeds met hem vergelijk. Maar ik vind het wel leuk om jullie verhalen te blijven volgen Date-topic 2 - Pagina 23 561177

Dit zou ik geschreven kunnen hebben Date-topic 2 - Pagina 23 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 14 dec 2012 - 2:41

Blond schreef:
Phileine schreef:Daarbij hoop ik ergens ook gewoon dat ik hem in het dagelijks leven tegenkom en moet er nog een jongen volledig mijn hoofd uit, omdat ik dates steeds met hem vergelijk. Maar ik vind het wel leuk om jullie verhalen te blijven volgen Date-topic 2 - Pagina 23 561177

Dit zou ik geschreven kunnen hebben Date-topic 2 - Pagina 23 561177

Ik geloof ook dat ik niet geschikt ben om echt te daten. Maar ergens moet toch wel een eerste date ontstaan.. ik heb mijn ex leren kennen in de trein, en die andere kerel hier op het werk natuurlijk. Dus ik geloof niet dat ik een serial dater kan gaan worden..Noch dat ik dat wil :-). Ik had al tijdje niet meer ingelogd op Parship en dacht: probeer het nog een keer.. En toen vond ik deze kerel opeens..

Liefst loop ik hem ook gewoon tegen het lijf hoor.. Veel handiger :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Burn vr 14 dec 2012 - 6:14

Veel plezier morgen Caro!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 14 dec 2012 - 7:35

Oh god.. volgens mij krijg ik nu ook last van koudwater vrees!! Ik heb nog een foto van hem gezien en daar leek hij dus niet zo leuk en redelijk alternatief.. en zo ben ik dus niet. Dus nu twijfel ik weer! Ga de date niet afzeggen maar nu twijfel ik dus als een malle!

Ik háát daten!! Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl vr 14 dec 2012 - 7:52

Caro schreef:Oh god.. volgens mij krijg ik nu ook last van koudwater vrees!! Ik heb nog een foto van hem gezien en daar leek hij dus niet zo leuk en redelijk alternatief.. en zo ben ik dus niet. Dus nu twijfel ik weer! Ga de date niet afzeggen maar nu twijfel ik dus als een malle!

Ik háát daten!! Very Happy

Foto's zeggen echt niet alles!! Mijn date heeft ook niet de meest leuke foto's op fb e.d. staan. Niet iedereen is even fotogeniek haha!

Het viel mij irl erg mee hahaha! Laughing
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 14 dec 2012 - 7:55

Nee, ik weet het! Ik zou dat zelf ook niet leuk vinden maar komt misschien ook door een opmerking van een collega vandaag... deze kerel is vrij smal, ik ben 'normaal' (al heb ik nog in mijn hoofd dat ik heel dik ben, maar ben heel erg afgevallen). Maar die collega flanst er echt alles uit wat ze maar denkt.. dus die zei: zooo die is dun, heeft hij jouw fotos wel gezien??

Pats boem. In my face! En ja, hij heeft foto van mijn hele lijf gezien maar toch!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl vr 14 dec 2012 - 8:21

Caro schreef:Nee, ik weet het! Ik zou dat zelf ook niet leuk vinden maar komt misschien ook door een opmerking van een collega vandaag... deze kerel is vrij smal, ik ben 'normaal' (al heb ik nog in mijn hoofd dat ik heel dik ben, maar ben heel erg afgevallen). Maar die collega flanst er echt alles uit wat ze maar denkt.. dus die zei: zooo die is dun, heeft hij jouw fotos wel gezien??

Pats boem. In my face! En ja, hij heeft foto van mijn hele lijf gezien maar toch!!

Lekker aardig zeg. Ik ben ook niet superslank (ook heel veel afgevallen afgelopen jaar) maar mijn date zegt constant dattie me aantrekkelijk vind zoals ik ben etc etc. Kan daar trouwens echt niet mee omgaan, met complimentjes. Brrr!!

Mijn date is trouwens ook echt heel slank. Wel gespierd hoor (hij heeft een flinke sixpack :O Embarassed ) maar echt wel mager. Hij kan eten wat ie wil en komt niks aan. Mijn ex was wat steviger, ook wel gespierd hoor maar had ook wat meer vetjes om vast te houden, vond ik altijd wel lekker. Dus moest wel wennen toen mn date en ik lekker lagen te knuffelen in bed haha, hij heeft een hard lijf Date-topic 2 - Pagina 23 253468018.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza vr 14 dec 2012 - 8:55

Wat leuk Caro! Heel veel plezier alvast!
Trouwens wat een ontzettend stomme opmerking van die collega, slaat echt nergens op!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake vr 14 dec 2012 - 20:45

Beachgirl_24 schreef:
Caro schreef:Oh god.. volgens mij krijg ik nu ook last van koudwater vrees!! Ik heb nog een foto van hem gezien en daar leek hij dus niet zo leuk en redelijk alternatief.. en zo ben ik dus niet. Dus nu twijfel ik weer! Ga de date niet afzeggen maar nu twijfel ik dus als een malle!

Ik háát daten!! Very Happy

Foto's zeggen echt niet alles!! Mijn date heeft ook niet de meest leuke foto's op fb e.d. staan. Niet iedereen is even fotogeniek haha!

Het viel mij irl erg mee hahaha! Laughing

Dat was bij mijn date ook. Heeft oudere foto's erop staan en is in
Het echt veeeel leuker!
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert vr 14 dec 2012 - 21:51

Caro, heel veel plezier!!

En wat maakt het uit of hij wat alternatiever is ofzo, het gaat toch om de klik. Die dingen haal je niet uit een foto. En als hij toch niet zo leuk blijkt te zijn, heb je iig een leuke dag in belgie gehad Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl vr 14 dec 2012 - 22:27

Veel plezier vandaag Caro!!!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 23:48

Caro heel veel plezier vandaag!!

En beachgirl, jouw date kwam ook toch? Jij ook heel veel plezier!

Verwacht morgen (hopelijk) leuke verhalen te lezen hier! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl vr 14 dec 2012 - 23:49

Jaya schreef:Caro heel veel plezier vandaag!!

En beachgirl, jouw date kwam ook toch? Jij ook heel veel plezier!

Verwacht morgen (hopelijk) leuke verhalen te lezen hier! Very Happy

ja die komt vanavond!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle za 15 dec 2012 - 0:30

Veel plezier vandaag, Caro!
Ik ben heel benieuwd naar de update!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 15 dec 2012 - 2:52

Spannend beachgirl! Jij ook veel plezier!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 23 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum