Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 25 dec 2012 - 5:00

Hoe is je gevoel nu Cupcake met de kerstdagen en je date?

Ik schreef het net al even in het topic van Poubelle maar ik heb zo'n immens liefdesverdriet. Ja, om die ene collega. Ik mis hem zo.. en dat is stom. Heel stom..want hij is het niet waard. Hij doet met pijn, we hebben twee gesprekken gehad waarin we allebei aangaven dat we elkaar als vrienden niet kwijt wilden. Wat gebeurt er vervolgens: meneer hoor of zie je bijna niet meer. Af en toe heeft hij een opleving en dan hoor ik wel weer veel, maar afgelopen donderdag had ik mijn beoordelingsgesprek, en nadat ik de week ervoor een hele dag na de afloop van zijn gesprek heb moeten luisteren, kwam er nul interesse in die voor mij.

HIj doet me pijn. IK vind het vreselijk om te moeten aanzien hoe zijn band met die vrouwelijke collega en hem, gewoon die van ons vervangt. Want zo voelt het aan, maar zo mocht ik niet denken van hem (?). Ik word er gek van.. ik mis hem zo. Ik mis de gesprekken, de spanning, alles.

Ik blijf rationeel, en ik blijf afstand houden omdat dat nu eenmaal het beste is. maar ik zie nu al tegen donderdag op, dan ga ik weer werken om hem te zien. Om met hem te dealen, want als ik dat niet doe, als ik hem ga ontwijken dan maak ik het mezelf nog onmogelijker op het werk...we zijn maar een klein bedrijf en de lunchpauzes zijn niet zo druk bezet. Het is gewoon lastig, ander werk zoeken zit er nu ook niet echt in.

Ohh en ik kan die vrouwelijke collega natuurlijk ook nauwelijks meer luchten of zien natuurlijk ;-).

Betekent niet dat ik me in vanalles en nog wat ga storten.. ik ga nu doen wat ik moet doen: dit verwerken. Maar ik mis hem oprecht.. ik mis hem zo intens. Sorry voor mijn beklag.. moest mijn verhaal ook ef kwijt. Ik wist niet dat liefdesverdriet zo kut aanvoelde...lang geleden dat ik dit heb meegemaakt..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake di 25 dec 2012 - 6:02

He caro...

Wat een kutgevoel en klotesituatie zeg!
Ik leef enorm met je mee.

Mijn "date" (ik weet ook even geen andere benaming voor hem ) zie ik
nu met de feestdagen niet. Druk met zijn familie.
Mijn kleintje is nu kerst aan het vieren bij zijn papa en fam en ik zit alleen
in joggingbroek op de bank met een diepvriespizza naar dvd box te kijken...

Ik voel me echt even alleen...hoop dat volgend jaar kerst er stukken beter voor me
uitziet...

Wanneer ik mijn date weer zie is nog niet afgesproken.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 25 dec 2012 - 7:45

Oh god wat een klote gevoel Cupcake!! Jank maar gewoon uit vanavond... Drink een glas wijn, (of meer), jank, huil, lach en probeer eraan te denken dat je niet alleen bent.. En dit klinkt leeg en hol want ik zou precies hetzelfde denken als jij in die situatie.. Dus bij deze: ik leef ook met jou mee.

Ik heb qua liefdesverdriet het gevoel dat ik het vooral niet mag uiten want ik heb hem immers nooit 'gehad'... Hij was nooit de mijne en alsof het mijn eigen schuld is dat ik nu in deze situatie zit. Dus ik moet er maar niet over zeuren en gewoon doorgaan.. Maar ik heb wel echt pijn. En ik zit er qua werk zó dicht bovenop dat ik het niet kan ontlopen... Ik word gek..

Sterkte meis vanavond!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 4:58

Hoe hebben jullie de kerstdagen overleefd Caro en Cupcake (en de rest natuurlijk Wink)?

Ik heb ook weer wat te melden. Hij heeft weer contact gezocht. Hij mist me, volgens mij had hij niet verwacht dat ik helemaal geen contact meer zou zoeken. Hij was ook heel geïnteresseerd en heeft het zelfs voor me over om tijd voor me vrij te maken. Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn ene kant zegt; 'Niet doen, dan kan hij je zeker niet teleurstellen', mijn andere kant zegt; 'Misschien vindt hij me toch echt wel leuk genoeg, waarom zou hij anders weer contact zoeken?' Ik laat het maar even bezinken denk ik..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal do 27 dec 2012 - 8:34

Voornemen 2013. Mam is er klaar voor. Klaar voor een nieuwe man in mijn leven. Aangemeld op pepper en met een leukerd in gesprek Very Happy

Mag ik mee schrijven ????
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  FireButterfly do 27 dec 2012 - 8:35

Stuiter: natuurlijk mag je meeschrijven hier. Vertel eens wat meer.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal do 27 dec 2012 - 8:44

Ik had het eerst echt niet zo op dating sites. Wel al eens eerder aangemeld maar geen goed gevoel bij dus ook meteen weer afgemeld.
Gisteren ingelogd op pepper en ook een betaald profiel genomen. Ik ben momenteel met iemand in gesprek wat me wel aanspreekt. Leuk uiterlijk en praat makkelijk zo. Is 5 jaar ouder dan mij en woont in de buurt.
Ben benieuwd we kletsen nu ongeveer een uurtje.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 8:48

Leuk Stuiterbal, dat je hier mee schrijft en dat je nu misschien al een leukerd te pakken hebt Very Happy Keep us posted!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 27 dec 2012 - 9:53

Hè, bah, ik wil even een hele dikke knuffel geven aan Cupcake. En ook eentje voor Caro. Want misschien is het dan niet handig dat je voor hem gevallen bent en is hij gewoon stom bezig, toch is het niet altijd zo simpel dat je je gevoelens gewoon kunt beïnvloeden en ik vind dus ook absoluut niet dat je dit aan jezelf te danken hebt. Ik vind het echt heel rot voor je dat dit je zo'n pijn doet. Het enige wat je kunt proberen te zeggen tegen jezelf, is je afvragen of HIJ die emoties wel waard is (en dan rationeel, niet emotioneel, want emotioneel is hij je nu gewoon teveel waard).

Stuiterbal: welkom!

Hier gaat ut uh, vrolijk verder. Ik skype en whatsapp nog steeds iedere avond met chatroulette jongen, ik ben volgens mij serieus verliefd aan het worden en hij vindt mij ook ontzettend leuk.. ZO ontzettend stom waar we mee bezig zijn.. Maar goed, voor nu geniet ik gewoon van ieder moment dat we met elkaar praten en ik zie wel hoe lang het contact duurt en of we elkaar in de zomer überhaupt ooit gaan zien. Het is gewoon leuk en eigenlijk zou ik er niet meer waarde aan moeten hangen, maar goed, daar is het zó intens voor, we gaan elkaar gewoon met de dag leuker vinden. Ik word al jaloers als ik hoor dat er een meisje hem leuk vindt en toen ik vanmiddag onder het skypen steeds gefacebookt werd door een Franse jongen die me leuk vindt en ik hem dat liet lezen "You're new profile pic is so pretty, how are you, when are you coming to france, we could go to dinner, do you have a boyfriend, or no guy at the moment, why aren't you answering?", werd hij ook zo quasi boos "Yeah you have a guy, he lives in Israel"...

Bizar puberaal gedrag, but I can't stop. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal do 27 dec 2012 - 10:03

waaaaaaaaaaaaahhhhh dit is toch wel leuk.

Wat een leukerd heb ik getroffen nu. We hebben ons toegevoegd op facebook. Kei leuk gesprek gehad.
En er is nog iemand tegen me aan het kletsen maar dat is een no go. Wat een ezel. nerd
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 27 dec 2012 - 10:14

Stuiterbal schreef:waaaaaaaaaaaaahhhhh dit is toch wel leuk.

Wat een leukerd heb ik getroffen nu. We hebben ons toegevoegd op facebook. Kei leuk gesprek gehad.
En er is nog iemand tegen me aan het kletsen maar dat is een no go. Wat een ezel. nerd

Wat leuk zeg! Ik ben heel benieuwd of er binnenkort ook een date uit voortkomt dan! Zou super zijn!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal do 27 dec 2012 - 10:18

Nou ik eigenlijk ook wel. Hij vroeg zelf al of ik morgen ook weer even tijd had om te kletsen. Hahhaha ben helemaal hyper :cheering:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 27 dec 2012 - 11:20

Stuiterbal: leuk, ben benieuwd!
Antibes: haha, ik moet stiekem wel lachen omdat het me een vrij onmogelijke situatie lijkt, maar joh, geniet gewoon van het verliefde gevoel! smile

Ik heb ook ff wat te melden. Gisteravond was ik uit in mijn hometown en tussen hordes lelijke mannen zag ik een jongen waar ik mee op de middelbare school heb gezeten. Toen vond ik m volgens mij ook best leuk, maar hij had al jaren een vriendin geloof ik. Ken hem niet goed en betwijfel of ie mij kent, we zaten maar heel af en toe bij elkaar in de klas. Gisteren was hij met een groepje vrienden en ik heb m maar heel ff gezien, maar hij blijft door mn hoofd spoken! Na wat research op FB ben ik erachter dat ie gelukkig niet meer daar woont, maar stukken dichter bij mij én dat hij niet meer met zijn toenmalige vriendin is. Op FB staat niks over een relatie, maar kan afgeschermd zijn. Op foto's van vrienden van hem heb ik hem niet met een meisje gezien. Als ik morgen thuis ben, ga ik op mn laptop verder spitten Very Happy Maar goed, wat moet ik hiermee? Ik speel met de gedachte hem een berichtje te sturen of toe te voegen, maar wat is dan in godsnaam mijn verhaal? Op zich heb ik weinig te verliezen (en mijn laatste blauwtje is alweer ff geleden, dus tijd voor een nieuwe laughcry), maar I need some advice!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal do 27 dec 2012 - 11:42

Bliss voeg hem toe en stuur gewoon een interesse bericht in de trant van "Heey wat leuk je tegen te komen, wij kennen elkaar van vroeger. Hoe gaat het met je ?"
Zoiets puur interesse is niet verkeerd toch smile
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Vino do 27 dec 2012 - 11:46

Ik kom me hier ook heel voorzichtig melden.. Ik heb via internet een jongen leren kennen, zaterdag hebben we een date. Ik ben benieuwd.

Edit: miscommunicatie, date gaat niet door.

Stuiterbal, leuk om te lezen dat je een leukerd getroffen hebt! Hebben jullie al plannen voor een date?

Bliss, lastig! Mijn laatste blauwtje is ook alweer even geleden. Maar je zou hem toch wel een berichtje kunnen sturen met de vraag of hij van de week ook daar was en met de vraag wat hij tegenwoordig doet. Of iets in die trant.

Caro, ik heb je verhaal niet helemaal gevolgd. Maar liefdesverdriet sucks! Alle je gevoelens die door je heen suizen, geen trek hebben in eten, die leegte.. :nopompom:



Laatst aangepast door Vino op do 27 dec 2012 - 20:37; in totaal 1 keer bewerkt
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes do 27 dec 2012 - 12:08

Haha, vrij onmogelijk is zelfs nog zacht uitgedrukt Bliss.. Wink Maar inderdaad, ik geniet gewoon even van de wederzijdse interesse en de leuke gesprekken die we hebben. En verder zien we wel.. Een leuke vriendschap abroad zou ook gewoon hartstikke leuk zijn. Ik doe het wel mega goed vandaag, heb mijn profielfoto geupdate op facebook en naast Israël hebben nog 1) een jongen die ik al jaren uit Frankrijk ken dus, 2) een jongen die ik in augustus in Kaapstad heb leren kennen en 3) een jongen die ik twee jaar terug via pepper heb leren kennen (maar waar nooit een date uit is gerold) me nu weer aangesproken op facebook met berichtjes vol complimentjes.. :O

Heb jij deze jongen wel ook gesproken toen je hem zag? Dan zou ik ook sowieso een berichtje sturen op facebook van "Joh, was leuk je weer te spreken, hoe gaat het verder met je?".. Oh, en als je hem niet gesproken hebt, zou ik een berichtje sturen dat je hem zag en niet gesproken hebt, maar alsnog hoe het nu met hem gaat haha.. Advies: stuur gewoon een berichtje.. Wink

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake do 27 dec 2012 - 12:10

Jaya schreef:Hoe hebben jullie de kerstdagen overleefd Caro en Cupcake (en de rest natuurlijk Wink)?

Ik heb ook weer wat te melden. Hij heeft weer contact gezocht. Hij mist me, volgens mij had hij niet verwacht dat ik helemaal geen contact meer zou zoeken. Hij was ook heel geïnteresseerd en heeft het zelfs voor me over om tijd voor me vrij te maken. Ik weet niet wat ik moet doen. Mijn ene kant zegt; 'Niet doen, dan kan hij je zeker niet teleurstellen', mijn andere kant zegt; 'Misschien vindt hij me toch echt wel leuk genoeg, waarom zou hij anders weer contact zoeken?' Ik laat het maar even bezinken denk ik..

Ik heb ze overleefd Wink
De dinsdag was wel pittig en heb ik jankfilms gekeken haha.
Vanaf woensdag ging alles weer oke. Mijn ex kan ik wel door een ruit slaan maar dat even terzijde Wink

Wat betreft mijn date...
Nadat hij 2x heeft aangegeven nu geen relatie te willen zoekt hij toch maar
erg veel contact. Dinsdag dacht hij veel aan me toen ik alleen was en appte hij veel terwijl
hij zijn hele fam over de vloer had.
Hij heeft mijn favo tv serie gedownload en gebrand uit zichzelf (erg lief) en nodigde me
vandaag uit om te komen eten. Onze kindjes hebben elkaar nu ook ontmoet.
Het is en blijft dus nog even vaag. Moet bij deze situatie denken aan nummer van demi lovato - give youre heart a break!

Krijg het idee dat hij stiekem toch wel wil maar bang is dat het weer misgaat.
Ik was eerst hotel de botel maar sinds bekend is dat hij nog geen serieuze relatie wou heb ik een
stapje terug gedaan ook met mijn gevoel zodat ik niet echt gekwetst kon worden als het mis zou lopen
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 27 dec 2012 - 12:18

Anti: zo, lekker bezig!! Altijd fijn, zo'n egoboost Very Happy
Ik heb hem niet gesproken en überhaupt nooit echt een gesprek met hem gevoerd geloof ik. Een goede vriend van hem ken ik ietsje beter, daar heb ik via meerdere mensen een connectie mee. Aah ik vind t eng joh ineens, geen idee hoe hij verder is ook eigenlijk en resultaten uit het verleden geven mij ook niet bepaald vertrouwen ofzo... :nopompom: Als ie toch een vriendin blijkt te hebben, voel ik me helemáál stom. Ga er nog ff een nachtje over slapen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 27 dec 2012 - 21:30

Mag ik even klagen. Ik wil ook een daaahaaaaateeeee!

Of een jongen die ik niet ken maar wel interessant vind, zoals Bliss. Of een jongen die ik alleen ken via internet maar wel echt wat voor voel, zoals Antibes.

Desnoods iemand die eigenlijk geen relatie wilt zoals Cupcake.

Ik wil iets voelen voor iemand. Dat is al zo lang geleden.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May do 27 dec 2012 - 21:41

Je mag mijn verliefdheid wel even lenen, dan kan ik misschien eer even fatsoenlijk eten en slapen. Maar ik wil hem wel weer terug na een paar dagen want het stiekem ook wel weer fijn om verliefd te zijn, ook al is het een onmogelijke liefde.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 27 dec 2012 - 21:58

Carra... je mag mijn onmogelijke gevoelens rustig hebben hoor.. ik kan ze missen als kiespijn.. :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 27 dec 2012 - 22:03

Ooh eerst kon ik totaal niet slapen omdat ik aan t denken was over een potentieel berichtje. Uiteindrlijk een slaappil genomen en vervolgens zooo leuk over hem gedroomd! We hadden een leuke date en uiteindelijk zoenden we. Kortom: mijn fantasie gaat nogal met me op de loop silent confused

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 27 dec 2012 - 22:24

Bliss schreef:Ooh eerst kon ik totaal niet slapen omdat ik aan t denken was over een potentieel berichtje. Uiteindrlijk een slaappil genomen en vervolgens zooo leuk over hem gedroomd! We hadden een leuke date en uiteindelijk zoenden we. Kortom: mijn fantasie gaat nogal met me op de loop silent Date-topic 2 - Pagina 31 878948377

Hahah, ik moet hier toch wel om lachen :-). Stuur hem toch gewoon een berichtje! Wat heb je te verliezen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra do 27 dec 2012 - 22:26

Lief dat jullie je gevoelens even willen afstaan! Wink

Bliss, haha nerd! Date-topic 2 - Pagina 31 253468018 Nu hop, een berichtje sturen via Facebook.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 27 dec 2012 - 22:39

Antibes.. lastig hoor! Ja, je geniet van de aandacht en de gesprekken maar ik snap heel goed dat je zoiets hebt van 'waar gaat het heen?'.. maar kijk maar eens ef hoe het loopt. Ik heb geen briljant advies momenteel :-).

Cupcake.. wat wil je zelf? Onafhankelijk van hem, wat wil je zelf?

Ik zit hier met de meest dubbele gevoelens ooit. Ik ben écht nog steeds gek op hem, net moest ik naar hem toe voor iets vanwege werk en dan zit ik er weer direct een uur gezellig te kletsen en dan merk ik weer gewoon hoezeer ik hem mis. Ik mis zijn contact, zijn lieve woorden en zijn.. gewoon... hem. ARGHH.. maar ik moet dit aan alle kanten stoppen. Qua werk zit ik niet in de positie om te switchen en dat wil ik ook niet. Ik wil hier niet weg vanwege hem.. Maar halleluja wat zit die kerel in mijn systeem zeg. En wat heb ik een verdriet. Echt.. wist niet dat liefdesverdriet zo rot en kut aanvoelde. Of ja.. de laatste keer dat ik het had was ik 18, nogal een verschil met nu.

Ik heb dus gisteren al een mail getypt naar hem, nog niet verstuurd, waarin ik aangeef afstand te willen en dat we de vriendschap in de koelkast zetten. En dat die misschien nog wel een keer terug kan komen maar nu nog niet. Alleen.. het is zo moeilijk en zo definitief. En als we dan weer zo gezellig hebben zitten kletsen dan valt het me helemaal moeilijk. Die mail kan ik versturen op ieder moment natuurlijk, hij weet niet dat hij eraan zit te komen en dan kan ik rustig bepalen wat ik erin zet en op welke manier.

Deze paar dagen is het ook wel extra fijn, want zo kan ik heel even gewoon zonder de extra spanning van die vrouwelijke collega (die is paar dagen vrij) gewoon rustig even kijken wat er nog wel en wat er niet meer is tussen ons. Volgende week is ze terug en ik weet dat dingen dan weer extra gespannen zijn. En daar wil ik vanaf. Maar als iemand me kan vertellen hoe ik dat moet doen??

En ik vind het dus wel mijn eigen schuld dat ik hierin zit. ik kan soms echt enorm hard zijn voor mezelf en ik vind mezelf een volslagen idioot dat ik mijn hart heb verloren aan de verkeerde.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 31 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum