Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 12 dec 2012 - 1:34

Blond schreef:Eerste kende ik er ook maar één hoor (en die koppel ik niet), maar als relaties dan over zijn dan komen er ineens weer vrijgezelle kennissen/vrienden bij Wink

Ja dat is helemaal waar, maar ook die ken ik niet in mijn omgeving ;-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle wo 12 dec 2012 - 1:36

Blond schreef:
Tabbert schreef:Leuk Caro, hoe is het gesprek afgelopen?

BeachGirl: Spannend! Laat je gewoon lekker meeslepen ...

En heeft er niet gewoon iemand hier een leuke broer of neef? Wink


Ik heb wel twee best leuke vrijgezelle vrienden Date-topic 2 - Pagina 22 561177 Bij beide is de relatie nog niet heel lang geleden verbroken. Ik koppel ze met liefde.

Edit: Caro: Wat leuk! Ben benieuwd naar het vervolg !

Foto? :p

Leuk Caro, klinkt goed! Aan de ene kant zeg ik, geef t n kans, maar eigenlijk heb ik geen recht van spreken, ik zeg dates af als ik te veel zeur en zanik want dan weet ik toch al dat 't niets gaat worden.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 12 dec 2012 - 2:10

Zoek ze maar op op m'n FB Wink Namen beginnen met een G. en met een B. (Met B. sta ik ook nog een x op de foto).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 12 dec 2012 - 3:27

Ja, maar de gesprekken zijn echt leuk en hij ziet er echt niet verkeerd uit hoor! alleen heel ander type dan ik normaal op val.... (en helaas zit die ene kerel nog in mijn hoofd en vergelijk ik ze onbewust)..

Maar ik zou het zelf ook niet leuk vinden om vanwege dit afgewezen te worden! En hij lijkt wel echt een oprecht leuke vent..Dus we zullen het zien :-).

En waarom krijg ik die ander niet uit mijn hoofd? Ik heb er nog zo'n verdriet van... niet te geloven. Van de ene kant gaan er dingen door mijn hoofd als: we hadden echt iets speciaals, kwam te dichtbij, te gevaarlijk dus moet het over zijn. Van de andere kant: wat een stomme, achterlijke mongool ben ik ook. En ten derde: waarom moet hij dan het contact met die andere collega zo uitbouwen. Ik word er gek van...Hoe kom je toch in hemelsnaam over iemand heen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 12 dec 2012 - 11:18

Blond schreef:Zoek ze maar op op m'n FB Wink Namen beginnen met een G. en met een B. (Met B. sta ik ook nog een x op de foto).

Arrrggg, ik heb je natuurlijk niet op fb en nu kan ik dus niet jouw leuke vrijgezellen vrienden zien Wink
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 22:03

Tabbert schreef:
Blond schreef:Zoek ze maar op op m'n FB Wink Namen beginnen met een G. en met een B. (Met B. sta ik ook nog een x op de foto).

Arrrggg, ik heb je natuurlijk niet op fb en nu kan ik dus niet jouw leuke vrijgezellen vrienden zien Wink

+1, jammer hoor! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 12 dec 2012 - 23:41

Hier een update: zaterdag de date!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 12 dec 2012 - 23:55

Wat een leuke update! Veel plezier!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 0:06

Ik ben zo benieuwd.. we hebben echt een leuke klik, toekomstplannen zijn hetzelfde, visie op het leven ook, we kunnen serieus praten maar ook een dolletje maken.. het ziet er best goed uit :-). Uiterlijk is iets minder dan ik normaal op val maar uitstraling zegt meer dan een foto!

Hij heeft nu al paar opties: of dagje snowboarden/ skien (ik kan erg goed skien), of dagje fotograferen samen in Belgie, of een wandeling door een natuurpark met bijbehorende kop koffie/ thee/ chocomel.

En nu moeten we dus een keuze maken. Vind het nu al spannend!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 13 dec 2012 - 2:07

Leuk Caro!

Vind het wel stoer dat je meteen voor een dag date gaat! Mijn voorkeur heeft dat niet meer Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 2:14

Blond schreef:Leuk Caro!

Vind het wel stoer dat je meteen voor een dag date gaat! Mijn voorkeur heeft dat niet meer Wink

Oh god: en waarom niet? Ik weet serieus niks over dat hele date gebeuren! Maar we hebben nu zo'n klik, dat moet toch ook wel enigszins naar voren komen IRL? Of ben ik nu heel naief? Date-topic 2 - Pagina 22 878948377
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 13 dec 2012 - 2:18

Caro schreef:
Blond schreef:Leuk Caro!

Vind het wel stoer dat je meteen voor een dag date gaat! Mijn voorkeur heeft dat niet meer Wink

Oh god: en waarom niet? Ik weet serieus niks over dat hele date gebeuren! Maar we hebben nu zo'n klik, dat moet toch ook wel enigszins naar voren komen IRL? Of ben ik nu heel naief? Date-topic 2 - Pagina 22 878948377

Oh haha ik wil je niet bang maken hoor! En ik heb ook maar heel weinig date ervaring! Ik heb maar één keer een dagdate gedaan, maar ik vond het erg lang & vermoeiend. Maar goed, ik vond de man in kwestie ook niet zo leuk. En ik vond hem sowieso op de sms best wel irritant. Ik zou idd bang zijn dat het IRL niet zo klikt en dan zit je een hele dag met iemand 'opgescheept'. Ik vind een drankje doen dan veiliger, als het niet zo leuk is als verwacht hoef je er met goed fatsoen ook niet zo lang mee te zitten.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 5:54

Oh ja! Daar heb ik zeker over nagedacht hoor :-). Maar het klikt via de sms wel heel erg leuk dus ik dacht: het is iig beter dan alleen een drankje. Dan ben je ook wel echt actief bezig :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 6:02

Wat leuk Caro, spannend!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 13 dec 2012 - 6:36

Caro wat leuk!!! :cheering:
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 6:45

Mijn scharrel vroeg of ik vanavond langs kwam, maar ben nog steeds niet lekker dus dat zit er helaas niet in. Heb zondag ook al af moeten zeggen.. Date-topic 2 - Pagina 22 1371890812 Hopelijk snel een nieuwe afspraak plannen, want wil hem toch eigenlijk heel graag nog wel eens zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe do 13 dec 2012 - 8:53

Jaya, Balen dat je nog steeds niet lekker bent!
Caro, wat leuk! Ik zou alleen wel oppassen met een date van een hele dag. Als het niet klikt, kan een dag lang duren.

Ik ben inmiddels bijna iedere avond aan het chatten met de jongen die ik op RP heb leren kennen.
Het enige wat me wel zorgen baart... Wanneer ik juist heel en veel leuk contact heb, ben ik al snel uitgekeken, want vind ik het minder leuk.
http://www.nu.nl/lifestyle/2978894/hard-to-get-spelen-beste-manier-partner-binden.html Dit artikel had ik geschreven kunnen hebben. Ik ben echt bang dat ik weer bij iemand zoiets krijg van "oke, toch niet zo interessant.. next"

En daarbij vraag ik mij af wanneer ik hem in het echt zal zien. Durf ik dan wel af te spreken? Wat moet ik tegen anderen zeggen? (ja, waar maak je je druk om..)
We hebben verder wel heel leuk contact via FB... Maar ik heb hem toegevoegd op Facebook, maar hij heeft mij nog niet geaccepteerd. Ik wil nog wel meer foto's van hem zien, want ik ben bang dat ik echt zo'n afknapmoment heb anders. Maar moet ik hem vragen om nog meer foto's te sturen? Of vragen waarom hij mij nog niet heeft geaccepteerd? Klinkt ook zo wanhopig Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 10:12

Ahh Jaya, jammer dat je het hebt moeten afzeggen!

Hier heb ik 1,5 uur met hem gebeld en het was zo gezellig!! Echt :-). Hij vertelde dat hij voor mij vandaag de hele dag zijn telefoon bij zich had gehouden om te kunnen reageren op WA'ppjes. En daarna haalde hij nog een leuke actie uit. Aan de telefoon liet hij vallen dat hij al dagen niet meer op Parship had gekeken voor de berichten die hij daarop binnen had gehad omdat hij met mij bezig was. Waarop ik zei: ohh dus dat ga je vanavond doen? Nou, beetje lopen geinen daarover en prima (wie ben ik om hem dat te verbieden?)... en daarna via de WA zei hij nog: zo, al een berichtje via Parship verstuurd. Mijn reactie: en was het een lekker wijf? Ja, leek me wel een erg leuke dame ja.. Nou zei ik: veel succes ermee en als de date zaterdag niet doorgaat hoor ik het wel he!
Zij antwoord: heb jij al naar je inbox gekeken? Euhh nee... En toen had ik daar dus een supergrappig berichtje van hem binnen :-).

Leuk!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 13 dec 2012 - 10:39

Caro: Very Happy!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 10:43

Lady4 schreef:Caro: Very Happy!

Vind het ook wel eng hoor, maar merk dat hij ook echt zijn best doet om contact met mij te houden. En daarnet; sorry dat ik was stiller ben, heb een vriendin plots over de vloer. En even later: ohh geen zorgen, het is de dochter van mijn oude buurvrouw... :-).

Heerlijk toch? Ik had een vriendin aan de telefoon en zijn WA'ppjes bleven binnenkomen, dus af en toe was ik afgeleid en ze vond me al aan het giechelen hahah!

En misschien denk ik tever vooruit: maar Lady wat vind jij.. ik vind op de date dat ik iig wel eerlijk moet zijn over de situatie. Scheiding nog niet definitief maar wel al sinds april uit elkaar (gescheiden staat op mijn profiel, dus dat kan hij weten en ik heb al gemeld dat ik sinds april single ben) en dat het huis te koop staat... wat vind jij?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 do 13 dec 2012 - 10:45

Oh dat is zo leuk een beetje over en weer uitdagen Yes
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl do 13 dec 2012 - 20:42

nijntje4 schreef:Oh dat is zo leuk een beetje over en weer uitdagen Date-topic 2 - Pagina 22 3079029344

Inderdaad!! Zo begon het ook tussen mij en mijn Paiq jongen. Constant plagen heen en weer haha!

Echt leuk Caro, ben heel benieuwd naar je date! Zie mijn date morgenavond weer, heb er echt zin in!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 20:59

Ooh Caro ik ben zo benieuwd hoe je date morgen is! Het contact wat jullie nu hebben klinkt zo leuk Very Happy

Hier reageerde hij trouwens goed op het bericht dat ik niet kon komen. Wenste me beterschap enz. Dus of hij vindt het echt prima dat ik een andere keer kom, of hij denkt 'Oke, bel/app ik de volgende wel'.. Dat ga ik dan denken, stom he..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro do 13 dec 2012 - 21:59

Dat is niet stom Jaya.. dat zou ik precies hetzelfde hebben!! Maar kun je niet anders direct een nieuwe afspraak maken? Dan komt het ook over alsof jij echt wil dat er een vervolgafspraak komt..

Ik ben ook heeeel benieuwd!! Hij sloot gisteren af met: als het zaterdag net zo leuk is als de rest van de week, dan hou ik je!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 13 dec 2012 - 22:12

Dat klinkt veelbelovend Caro, hoop daarom extra voor jullie dat het niet tegenvalt! Weet je al wat je gaat doen morgen, jullie hadden meerdere ideeën toch?

Ik zou op zich een nieuwe afspraak kunnen maken, maar zit met ontstoken ogen (al 4 weken) en bijholtes waar ik nieuwe medicijnen voor heb en waarmee ik naar de KNO arts moet als het binnen een week niet verbetert dus de kans bestaat dat ik het weer af zou moeten zeggen omdat ik me nog niet top voel. Ga niet een uur rijden om hem te zien als ik me niet fit voel, is voor ons allebei niet leuk. Maar zou het aan hem voor kunnen leggen, kijken wat hij zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum