Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 10 dec 2012 - 1:47

Carra schreef:Ik ben nog steeds voor het 'spot the date' avondje!

Moi aussi!

En weet je wat het is.. ik geloof echt wel dat er iemand ergens rondloopt voor me hoor. Maar hoe ik hem ga ontmoeten? En ik weiger ook een verzuurd, oud wijf te worden. Maar ergens bekruipt je wel gewoon een twijfel. Want ik denk oprecht dat ik geen slechte partner ben, ben een aardig mens, heb best wel wat te bieden maar zien mannen dat gewoon niet? Of heb ik nu een plaat voor mijn hoofd?

En daarnaast: ik ben momenteel ook echt heel erg gekwetst in de liefde. Ik ben 3x echt verliefd geweest in mijn leven en 3x kom ik bedrogen uit. 3x ligt mijn hart aan diggelen en snap ik er geen zak van..
Ik was ook 11 jaar samen met mijn ex, dus daten heb ik sowieso nooit echt gedaan. Ik was 18 toen we elkaar leerden kennen in de trein en sindsdien waren we samen. Dus ik ben uberhaupt onbekend met het hele date gebeuren. Wil eigenlijk het liefst iemand tegenkomen in de supermarkt, of op straat, en niet zo gekunsteld geloof ik...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 1:53

Carra schreef:Ik ben nog steeds voor het 'spot the date' avondje!

Ik ook! Al denk ik dat het voor mij niet echt iets is, ik durf mannen eigenlijk niet zomaar aan te spreken uit mezelf, watje dat ik ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 10 dec 2012 - 2:03

Jaya schreef:
Carra schreef:Ik ben nog steeds voor het 'spot the date' avondje!

Ik ook! Al denk ik dat het voor mij niet echt iets is, ik durf mannen eigenlijk niet zomaar aan te spreken uit mezelf, watje dat ik ben.

Nee, de truc is dan met een paar leuke vrouwen het gewoon enorm gezellig te hebben met elkaar, geen behoefte hebben aan mannen en dat is een stuk interessanter dan een groepje vrouwen dat overduidelijk op zoek is naar kerels!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 10 dec 2012 - 3:07

Caro schreef:
Jaya schreef:
Carra schreef:Ik ben nog steeds voor het 'spot the date' avondje!

Ik ook! Al denk ik dat het voor mij niet echt iets is, ik durf mannen eigenlijk niet zomaar aan te spreken uit mezelf, watje dat ik ben.

Nee, de truc is dan met een paar leuke vrouwen het gewoon enorm gezellig te hebben met elkaar, geen behoefte hebben aan mannen en dat is een stuk interessanter dan een groepje vrouwen dat overduidelijk op zoek is naar kerels!

Oh op die manier, dat klinkt wel heel erg gezellig inderdaad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 10 dec 2012 - 3:12

Die spot-the-date avond moeten we maar gewoon eens gaan plannen.

En dan spreek ik alle mannen wel aan Laughing
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 10 dec 2012 - 11:08

Zucht, ik zou morgenavond date 2 hebben met mijn date maar hij heeft afgezegd omdat hij gevoelens heeft voor iemand anders. Nou prima dat ie zo eerlijk is, en ik wist ook nog niet of er echt een klik zou komen. Maar ik heb op dit moment wel weer even zoiets van: waar zijn alle leuke mannen! Idd, we zijn toch leuke en intelligente vrouwen.

Ik heb ook een enorme knuffelbehoefte vandaag, t zal wel door december komen :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 10 dec 2012 - 11:33

nijntje4 schreef:Zucht, ik zou morgenavond date 2 hebben met mijn date maar hij heeft afgezegd omdat hij gevoelens heeft voor iemand anders. Nou prima dat ie zo eerlijk is, en ik wist ook nog niet of er echt een klik zou komen. Maar ik heb op dit moment wel weer even zoiets van: waar zijn alle leuke mannen! Idd, we zijn toch leuke en intelligente vrouwen.

Ik heb ook een enorme knuffelbehoefte vandaag, t zal wel door december komen :p

Wel eerlijk maar nog steeds kut om te horen!!

Ik sluit me aan bij die knuffel.. ik ben ziek, voel me klote, heb liefdesverdriet en zou nu dolgraag een arm om me heen hebben om eens uit te huilen...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 10 dec 2012 - 22:52

Awh Nijntje, dat is idd niet leuk. "Fijn" dat hij eerlijk is, maar rot voor jou.

Ik word gek van die mafketel die boven me werkt, die LARP kerel. Hij grijpt echt elke kans aan om een praatje met me te maken, waar ik echt geen zin in heb. Dus dan staat hij een beetje te kletsen en werk ik vervolgens maar stoïcijns verder. Oké, beetje aso misschien, maar ik heb geen behoefte om met hem te praten/ te socializen. Hij heeft ook de irritante gewoonte om na elke zin die hij zegt te gaan lachen (lees: hinniken). En zijn collega is minstens even erg, die ging me laatst vertellen dat hij regelmatig pakketjes besteld bij de Christine le Duc en erotische massages neemt. Serieus, dat wil ik echt niet weten!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 11 dec 2012 - 1:03

Jammer Nijntje. Het is niet leuk om te horen, maar het siert hem wel dat hij eerlijk is naar jou toe en je niet aan het lijntje houdt.

Blond, daar zou ik me ook vreselijk aan ergeren (of is het irriteren?), vooral dat gehinnik hoe jij het noemt. Ik kan daar niet zo goed tegen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 11 dec 2012 - 1:24

Caro en Nijntje: Knuffel voor jullie! hug Dat is inderdaad niet wat je graag wil horen, Nijntje. Fijn dat hij het wel gelijk eerlijk zegt, voordat je echt hoop hebt dat het wat gaat worden. Maar het kan dan wel even heel eenzaam voelen.

Bij mij is er weinig te melden op dategebied. Die ene jongen die mijn hart gebroken heeft, doet gelukkig weer normaal. Na 2 weken ontlopen en negeren, praten we weer met elkaar en we hebben nu ook die afspraak die nog stond ingepland. En die andere jongen, ik heb nog wel contact met hem, maar of er een tweede date gaat komen... De vorige afspraak voelde niet als een date, meer gewoon een gezellige afspraak, en ik heb ook niet echt het idee dat hij zo staat te popelen om weer af te spreken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 11 dec 2012 - 2:01

Hmm SG: be blij dat die ene kerel weer normaal tegen je doet maar hoe voel je je er zelf bij? En kerel 2.. wacht het gewoon af. Als je er zelf ook niet zoveel zin in hebt dan hoef je er ook geen tijd aan te besteden toch?

Blond: ik snap je helemaal! Het is wellicht niet aardig om hem te negeren maar wat moet je dan doen? En idd: net alsof je van die andere wil horen dat hij naar Christine gaat en erotische massages neemt. Wat zeg je daar eigenlijk op? 'too much information?"

Hier heb ik trouwens ook nog steeds 'last' van die andere collega. Misschien weten jullie het nog maar dat is diegene die ook die enorme bos bloemen naar mijn ouders huis had gestuurd toen mijn vader overleed. Echt: hij is zooo pusherig en opdringerig. En ergens bedoelt hij het goed..maar ik kan daar niet goed tegen. En dan vind ik het dus moeilijk om hem af te wijzen want echt gevraagd voor een date oid doet hij niet. Hij laat me alleen niet met rust op de FB chat (heb hem zelfs uitgeschakeld daarvoor) mijn 06 heeft ie gelukkig niet want anders ging hij me vast whatsappen..

Hij wil weten wat ik heb gegeten, hij staat opeens achter me in de keuken van het werk en gaat dan mijn rug aanraken onder he mom van 'heee ook hier'.. (en dan schrik dus heel hard), hij bestookt me echt op de FB chat als een malle.. er gaan rustig vier of vijf berichtjes vanuit zijn kant richting mij ondanks geen reactie en zo gaat het maar door. In de pauzes zit hij altijd in mijn buurt en kijkt me dan continue met van die puppy achtige ogen aan... heel naar. En jaajajja... ik moet eerlijk zijn. Ik snap het..! maar waarom snapt hij de hints gewoon niet?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond di 11 dec 2012 - 3:27

Ja, ik zeg echt altijd "Ik hoef dat helemaal niet van jou te weten!" (en zo bitchy mogelijk), maar dat dringt gewoon niet tot hem door. Als ik dat zeg dan gaat hij heel erg lachen. Ik denk dat hij zichzelf gewoon waanzinnig stoer vindt ofzo. Die gast mist echt een sociale vaardigheid.

En jij hebt dus ook een irritant figuur rondlopen. Irritant hé, die mannen die echt niet schijnen te snappen dat je niets van ze wil. Ook geen vriendschap.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl di 11 dec 2012 - 8:10

Mn date (of moet ik het nu eerder scharrel noemen) komt a.s. zaterdagavond weer hierheen. Embarassed
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 11 dec 2012 - 10:07

Blond schreef:Ja, ik zeg echt altijd "Ik hoef dat helemaal niet van jou te weten!" (en zo bitchy mogelijk), maar dat dringt gewoon niet tot hem door. Als ik dat zeg dan gaat hij heel erg lachen. Ik denk dat hij zichzelf gewoon waanzinnig stoer vindt ofzo. Die gast mist echt een sociale vaardigheid.

En jij hebt dus ook een irritant figuur rondlopen. Irritant hé, die mannen die echt niet schijnen te snappen dat je niets van ze wil. Ook geen vriendschap.

Ja, zeer irritant... weet ook niet zo goed wat ik er nog aanmoet doen eerlijk gezegd. Ja, eerlijk zeggen: Beste T, je bent een aardige vent maar ik vind je seksueel zo aantrekkelijk als Bea? :-)

En Beachgirl: dat is toch juist leuk? Of niet?

Ik ben nu trouwens aan het mailen met een leuke vent via Parship. En dan komt weer het moment dat ik mijn fotos vrij moet geven en dan durf ik het weer niet... bang dat hij afhaakt. Zucht. Ik ben écht de lelijkste niet, maar waarom klap ik dan dicht?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl di 11 dec 2012 - 10:10

Caro schreef:
Blond schreef:Ja, ik zeg echt altijd "Ik hoef dat helemaal niet van jou te weten!" (en zo bitchy mogelijk), maar dat dringt gewoon niet tot hem door. Als ik dat zeg dan gaat hij heel erg lachen. Ik denk dat hij zichzelf gewoon waanzinnig stoer vindt ofzo. Die gast mist echt een sociale vaardigheid.

En jij hebt dus ook een irritant figuur rondlopen. Irritant hé, die mannen die echt niet schijnen te snappen dat je niets van ze wil. Ook geen vriendschap.

Ja, zeer irritant... weet ook niet zo goed wat ik er nog aanmoet doen eerlijk gezegd. Ja, eerlijk zeggen: Beste T, je bent een aardige vent maar ik vind je seksueel zo aantrekkelijk als Bea? :-)

En Beachgirl: dat is toch juist leuk? Of niet?

Ik ben nu trouwens aan het mailen met een leuke vent via Parship. En dan komt weer het moment dat ik mijn fotos vrij moet geven en dan durf ik het weer niet... bang dat hij afhaakt. Zucht. Ik ben écht de lelijkste niet, maar waarom klap ik dan dicht?

Jawel maar ook spannend! :O Weet nog steeds niet zo goed hoe en wat. Vind em echt leuk hoor, maar of t echt relatiemateriaal is voor in de toekomst weet ik gewoon nog niet.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 11 dec 2012 - 11:48

Dat hoef je ook nu nog niet te bepalen? Dat is ons ding als vrouwen... wij moeten altijd 'toekomst' zien.. soms is het niet erg als we dat nog niet zien :-).

hier is het een erg leuk gesprek (nog steeds) via gmail... echt een leuke vent. En hij is er nog na het zien van mij fotos!! (ok.. dit komt desperate over maar ik was echt beetje bang geworden de laatste tijd). Eerste date staat al behoorlijk in de steigers!!

En ik ben deels mijn grappige zelf, deels mijn gevoelige zelf.. Prima combi dus!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 11 dec 2012 - 23:45

Leuk Caro, hoe is het gesprek afgelopen?

BeachGirl: Spannend! Laat je gewoon lekker meeslepen ...

En heeft er niet gewoon iemand hier een leuke broer of neef? Wink

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 12 dec 2012 - 0:06

Ja, goeie vraag, Tabbert! Als iedereen in dit topic nou ff een vrijgezelle vriend/broer/neef aandraagt... Ik heb wel een neef trouwens, maar die spreek ik bijna nooit. Ook zo raar als ik die ineens hier ga koppelen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 0:30

Leuk dat je zo leuk contact hebt Caro! Very Happy

Beachgirl, leuk!! Gewoon lekker genieten van de tijd samen, of het meer wordt zie je vanzelf wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 12 dec 2012 - 1:06

Het gesprek is leuk afgelopen!! We hebben vanmorgen alweer geappt, en we hebben het erg gezellig eigenlijk. Beetje dezelfde humor, we hebben al een idee voor een eerste date (fotograferen in een verlaten stadje in Belgie) en het is oprecht gezellig.

En mag ik ef zeuren... hij is wel wat alternatiever dan ik gewend ben. Beetje arti-farti en eigenlijk val ik daar niet echt op. Zo is hij ook wat dunner dan ik normaal op val maar ik vind dat ik het oprecht gewoon een kans moet geven. Toch? Niet nu al gaan lopen zeiken en zeuren toch?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 12 dec 2012 - 1:11

Ik zou het zeker een kans geven Caro! Je hebt niks te verliezen toch? Misschien heb je nu zoiets van dat je normaal niet op dit soort types valt, maar is het uiteindelijk allemaal hartstikke leuk en gezellig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 12 dec 2012 - 1:15

Jaya schreef:Ik zou het zeker een kans geven Caro! Je hebt niks te verliezen toch? Misschien heb je nu zoiets van dat je normaal niet op dit soort types valt, maar is het uiteindelijk allemaal hartstikke leuk en gezellig.

Ik heb niks te verliezen idd. Hij is wel echt grappig, en we delen een hoop andere dingen. Echt wel leuk! En we hebben al redelijk open gesprekken gehad, dus dat gaat wel de goede kant op.

Alleen... nu zal die fotografie date nog wel ef duren denk ik, maar moet ik dan voorstellen sneller iets te gaan drinken? Of gewoon ef afwachten wat hij doet?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 12 dec 2012 - 1:17

Tabbert schreef:Leuk Caro, hoe is het gesprek afgelopen?

BeachGirl: Spannend! Laat je gewoon lekker meeslepen ...

En heeft er niet gewoon iemand hier een leuke broer of neef? Wink


Ik heb wel twee best leuke vrijgezelle vrienden Date-topic 2 - Pagina 21 561177 Bij beide is de relatie nog niet heel lang geleden verbroken. Ik koppel ze met liefde.

Edit: Caro: Wat leuk! Ben benieuwd naar het vervolg !
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 12 dec 2012 - 1:20

Ik ook Blond! Vond het wel leuk dat hij me vanmorgen direct weer appte! En hij had bepaalde dingen al van me door, dat vond ik wel leuk... Dat ik type 'grote mond, klein hartje' was enzo :-)

Ik ken dus géén vrijgezelle mannen!! Niet om te koppelen, niet voor mezelf! Dat is toch erg!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 12 dec 2012 - 1:22

Eerste kende ik er ook maar één hoor (en die koppel ik niet), maar als relaties dan over zijn dan komen er ineens weer vrijgezelle kennissen/vrienden bij Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 21 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum