Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly ma 12 nov 2012 - 8:08

Super leuk Feline, heel veel geluk samen!! Very Happy
Het is je inderdaad gegund!!

Ik meld me ook af hier, ik ben er de afgelopen dagen achter gekomen dat ik helemaal geen zin heb in een relatie. Ik vind hem heel erg leuk, maar ik heb echt geen zin in een lange afstandsrelatie en zie er geen toekomst in. Ik vind mijn vrijheid op het moment belangrijker. Niet leuk, maar zo is het nu eenmaal.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 12 nov 2012 - 10:31

Aaah... dankjulliewel.. Zit nu alweer te janken haha.. Ik stel me steeds in op rotopmerkingen omdat dat m'n enige andere relatie-ervaring is maar nu is er ineens respect. En dat blijft me verbazen.
Hij is vanochtend op vakantie gegaan en ik vond het heel vreemd om ineens het meisje te zijn wat als eerste een berichtje krijgt. Dat hij dingen juist met mij wil delen. Hij wilde vanavond skypen maar kreeg net smsje of ik 't erg zou vinden als we morgenvroeg even bellen omdat hij wat mensen had ontmoet die hem mee vroegen voor een drankje. En dan word ik emotioneel omdat ie blijkbaar aan mij denkt terwijl hij het leuk heeft en ik zo blij voor 'm ben dat hij het nu al leuk heeft.. Stom he..

Polly, ik snap je keuze. Voor mij zou een lange-afstandrelatie ook echt niet werken. Vind nu een uur treinen al een lange afstand haha.. Hoop dat je nog meer onvergetelijke dingen mee gaat maken zodat je achter je keuze kan blijven staan smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl ma 12 nov 2012 - 10:49

Super leuk Feline!

Hier aanstaand weekend de 2e date. Gaan naar de dierentuin! Ben echt heel benieuwd hoe het gaat lopen. Ik merk dat ik me stiekem toch wel wat laat afremmen ook door de afstand. Ik weet op dit moment echt totaal niet wat ik ermee aan moet. Vind hem wel leuk hoor... maar vind het echt wel lastig. Wil hem niet teleurstellen ofzo?? scratch Snap echt niks van mezelf. Ik ga in ieder geval gewoon lekker genieten zaterdag en dan zie ik wel hoe t loopt. Ik denk al veels te ver vooruit.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 12 nov 2012 - 11:14

Jeej Feline, wat super! Goed van je dat je deze stap toch hebt durven zetten, ook al voelt het misschien nog wat onwennig. Veel geluk samen! Hoe lang is hij op vakantie?

Beachgirl: Ik zou me daar nu nog geen zorgen over maken, al kan ik me voorstellen dat je je er bewust of onbewust toch wat door laat remmen. Hoe groot is de afstand? Maak er zaterdag gewoon een leuke dag van, laat het allemaal een beetje over je heen komen, en luister naar je gevoel.

Polly: Dapper besluit. Hoe voel je je eronder?

Ik had donderdag mijn 2e echte date. Het was wel erg gezellig en ik heb grenzen verlegd maar er is verder niets gebeurd. Is natuurlijk niet erg, hij stuurde me de dag erna alweer een berichtje en ik heb hem vandaag ook weer gezien en gesproken. Al met al zou ik zeggen dat het vrij steady gaat, maar het is gewoon afwachten hoe het gaat lopen.


Laatst aangepast door SuperGrover op di 20 nov 2012 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl ma 12 nov 2012 - 11:33

@ supergrover: We wonen op 2 uur afstand van elkaar... 180 km. Rolling Eyes
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 12 nov 2012 - 12:12

Aww Feline wat super leuk!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly ma 12 nov 2012 - 14:42

Haha Feline, natuurlijk is het onwennig, maar dit is toch geweldig? Very Happy Ben hartstikke blij voor je! En bedankt, ik hoop en verwacht het ook.

Beachgirl, veel plezier zaterdag! Wat een leuke date smile Kijk gewoon hoe het loopt, bewaar de moeilijke keuzes voor wanneer het nodig is!

SuperGrover, leuk dat het zo goed verloopt, steady is een goed teken, toch?! En je hebt dus nog nooit een serieuze relatie gehad? Afwachten is het beste wat je kan doen, je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Je vindt hem wel echt leuk dus?
En ik voel me wel prima verder, eigenlijk... Natuurlijk is het leuk om iemand te hebben, en voelt het nu een beetje alleen. Maar ik ben er duidelijk niet aan toe om een serieuze relatie aan te gaan dus moet ik me er maar niet te veel van aantrekken.

Trouwens, naast het feit dat er geen toekomst in zit (mijn werk is te awesome om zomaar op te geven, haha) merk ik ook gewoon dat ik erg geniet van het onafhankelijk zijn. Heb genoeg ellende gehad toen mijn vorige relatie stukliep, en ik ben op dit moment erg blij met mijn vrijgezelle leven.
Ik leer ook gewoon te veel leuke mannen kennen, vind het moeilijk om iemand te kiezen want ik leer ze allemaal niet goed genoeg kennen om echt een keuze te maken.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 12 nov 2012 - 20:55

Feline: dit is je echt meer dan gegund!! Wat fijn!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 21:50

Jaaaa wat leuk Felineeeee Hoera! Date-topic 2 - Pagina 12 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Stuiterbal ma 12 nov 2012 - 22:06

Feline wat super leuk voor je !!! Heel veel geluk samen en geniet ervan ook al voelt het nog soms onzeker.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 12 nov 2012 - 22:17

Beachgirl: Dat is best een afstand inderdaad, maar probeer dat nog even van je af te zetten. Het is niet onmogelijk. Kijk eerst gewoon hoe het loopt, hoe het zaterdag is.

Polly: Als ik het zo lees, klinkt het als een goede keuze. Vrijgezellenleven is ook heel leuk! Als dat is wat jij op dit moment meer ziet zitten, waarom dan niet? Ik vind hem wel echt leuk ja. Ik had uberhaupt nooit verwacht dat het ook maar iets zou worden tussen ons, dus wat dat betreft vind ik dit al super. Ik heb alleen af en toe momenten waarop ik twijfel, en ook denk, weet je, laat maar, dan niet joh. Hij kan namelijk best wel vaag doen. Maar nou ja, deels heeft ie misschien ook wel gewoon een vage persoonlijkheid haha, maar deels is het denk ik ook nog onwennigheid voor hem. Dus kom ik toch weer tot de conclusie dat ik het maar gewoon afwacht en probeer ik er niet al teveel over na te denken. Ik heb trouwens inderdaad nog nooit een serieuze relatie gehad.


Laatst aangepast door SuperGrover op di 20 nov 2012 - 23:27; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 12 nov 2012 - 23:34

Feline, reken maar dat hij de hele dag met jou in zijn hoofd zit. Hij had daar waarschijnlijk het liefst nu met jou gezeten.

Ik kan me na acht maanden relatie en volgende week gaan samenwonen soms nog steeds niet voorstellen dat mijn vriend ook alles positief opvat, niet uit is op ruzie, mijn familie en vrienden leuk vindt en voor wederzijds respect gaat. Dus meid, dat gevoel zul je nog wel even houden, maar is toch echt allemaal zo. Wink


Laatst aangepast door Lady4 op di 13 nov 2012 - 5:24; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 13 nov 2012 - 4:31

Lady, wat leuk dat jullie samen gaan wonen! Gefeliciteerd! Tijd vliegt!

Ja, hij wilde me inderdaad heel graag meenemen. Hij had vanochtend de wekker op 7 uur gezet zodat ie mij voor m'n werk nog even kon bellen. Dus hebben toen de hele weg in de auto gebeld (40 minuten). Toen is ie weer gaan slapen in z'n enorme hotelbed smile Nog maar 2 nachtjes slapen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl zo 18 nov 2012 - 3:04

Gisteren tweede date gehad. Zijn naar de dierentuin geweest en daarna nog naar de film. Was erg gezellig en we hebben ons weer goed vermaakt. Na de film heeft hij me met de auto bij het station afgezet en hebben we gezoend.Embarassed De klik is er en we hebben het echt gezellig samen, maar die afstand blijft maar door mijn hoofd spoken. Ook voel ik (nog) geen vlinders of flinke kriebels als ik bij hem ben. Nu weet ik ook niet of ik die al zou moeten hebben na twee dates.. maargoed. Twijfel twijfel twijfel dus hier...Rolling Eyes
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 18 nov 2012 - 3:45

Fijn dat je het leuk hebt gehad gisteren! Ik zou me er nog niet al te veel zorgen over maken. Plan een volgende date, kijk hoe het loopt. Als je het gevoel krijgt dat het de afstand niet waard is, dan kun je er altijd nog een punt achter zetten. Zolang als jullie beiden bereid zijn om de afstand af te leggen, ga lekker door met daten en onderzoek of die vlinders komen.

Twijfels herken ik overigens wel, daar heb ik zelf ook nogal last van. Dat is ook helemaal niet terug te lezen in mijn berichtjes hier, haha angel Maar goed, ik weet dus ook niet zo goed wat ik wil. Afgelopen week is het nogal vaag geweest, nu al dagenlang radiostilte en hij heeft een opmerking gemaakt die bij mij niet echt goed viel (en die ik moeilijk uit mijn hoofd kan zetten). Ik vind m wel leuk, maar omdat hij zo vaag doet, heb ik er ook veel frustratie van. Ik denk even regelmatig 'oh jij bent echt leuk' als 'nou laat maar, lul'. As hij ook niet een beetje subtiel laat merken dat ie me leuk vindt, maar ondertussen wel god weet wie allemaal op de hoogte hiervan brengt, dan word ik er wel cranky van.


Laatst aangepast door SuperGrover op di 20 nov 2012 - 23:28; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl zo 18 nov 2012 - 3:54

SuperGrover schreef:Fijn dat je het leuk hebt gehad gisteren! Ik zou me er nog niet al te veel zorgen over maken. Plan een volgende date, kijk hoe het loopt. Als je het gevoel krijgt dat het de afstand niet waard is, dan kun je er altijd nog een punt achter zetten. Zolang als jullie beiden bereid zijn om de afstand af te leggen, ga lekker door met daten en onderzoek of die vlinders komen.


Ben blij dat je zo lekker nuchter reageert, want ik denk echt veels teveel door. En overal twijfel ik over etc. etc. Word soms echt gek van mezelf. silent
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 18 nov 2012 - 5:23

Dat snap ik, maar probeer daar jezelf wat in te remmen. Het heeft geen zin om jezelf gek te maken door steeds te denken aan een kwestie waar nu geen directe oplossing voor is. Er zijn altijd manieren om bij elkaar te komen, auto's, fietsen, openbaar vervoer. smile
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 18 nov 2012 - 8:53

Ik heb vanochtend vrij onverwacht een date gehad! Ik wist eerst niet of het wel een date was of gewoon vriendschappelijk wat drinken, maar ik ben eruit laughcry .

Afgelopen vrijdag was ik aan het werk in de kroeg en daar was een jongen die ik nog ken van vroeger, ik had verkering met zijn neefje en een vriendin van mij had verkering met hem. We kletsten even, over tattoos en hij zou me een foto sturen van die van hem.
Ik had hem een fb-bericht gestuurd daarover, en hij vroeg m'n nummer zodat hij de foto kon appen.
Die avond appten we nog wat heen en weer en vanochtend stuurde 'ie 'Sundaymorning coffee?'
Toen hebben we wat gedronken en na een uurtje moest ik weg.
Daarna stuurde 'ie weer berichtjes, of ik kan skiën, dat is niet zo dus kreeg ik terug 'zal ik het je leren?', en wat voor wijn ik graag drink en van wat voor films ik hou. En nu zitten we dus een beetje heen en weer te appen!

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 18 nov 2012 - 8:57

Aah leuk Pixie! Wat vind je van hem?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 18 nov 2012 - 9:11

Hij is leuk, maar niet het type waar ik normaal op val.
Hij is best netjes, niet echt een kakker maar meestal val ik op wat stoerdere mannen.
Maargoed, volgens een vriendin moest 'm'n horizon verbreden' dus dat heb ik nu volgens mij gedaan Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 18 nov 2012 - 9:14

Haha, dat kan nooit kwaad idd Wink Maar hij heeft wel een tattoo, dus daar is al een match! Wat voor tattoo heeft ie trouwens?
Ben benieuwd, gewoon een beetje appen kan nooit kwaad en dan zie je vanzelf wel hoe het loopt en of er iets in zit!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 18 nov 2012 - 9:16

Ja precies, ik zie wel hoe het loopt. Heb nog geen kriebels ofzo, maar het was wel heel gezellig vanmiddag dus ik zie het wel!
Over die tattoo pm ik je wel smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Kowalski zo 18 nov 2012 - 9:53

Dat was echt wel een date Pixie Date-topic 2 - Pagina 12 3079029344

Skieën, wijn, films en een leuke kop, dat moet je gewoon niet laten gaan Date-topic 2 - Pagina 12 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 18 nov 2012 - 10:31

Kowalski schreef:Dat was echt wel een date Pixie Date-topic 2 - Pagina 12 3079029344

Skieën, wijn, films en een leuke kop, dat moet je gewoon niet laten gaan Date-topic 2 - Pagina 12 281626781

Very Happy

En hij is nu ook nog eens Intouchables voor me aan het downloaden!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 18 nov 2012 - 10:58

Heb woensdag weer een date!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 12 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum