Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe za 8 dec 2012 - 4:14

Caro hug Wat een hork is die kerel zeg, die collega. Lijkt me moeilijk als je steeds met hem geconfronteerd wordt.
Die ander is ook vreemd ja! Maar snap dat het vreemd is dat er nog ergens "getrouwd" staat op Facebook. Kun je dat verslag niet verbergen op je timeline? Als je erop gaat staan, komt er soms rechtsbovenin het verslag een kruisje te staan, daar kun je het verslag mee verwijderen.
Beachgirl en Cupcake, Leuk! Ben benieuwd hoe de dates gaan!
Ik ben inmiddels met iemand aan het chatten, wat wel heel leuk is. Spannend!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast za 8 dec 2012 - 5:24

Wat lastig dat je hem iedere dag op je werk zoveel ziet Caro, maakt het alleen maar lastiger om je liefdesverdriet en je gevoelens voor hem kwijt te raken. Ik vind het een lastige situatie en leek dat ik ben op date/relatie gebied heb ik ook niet echt advies voor je, maar vind het oprecht niet leuk Date-topic 2 - Pagina 19 699888

Beachgirl, héel veel plezier! Ik (en de rest ook wel denk ik) verwacht morgen of overmorgen als je morgen geen tijd hebt Wink natuurlijk een uitgebreide update! Very Happy

Wij hebben gewoon weer contact alsof er niets gebeurd is. Beetje appen, beetje flirten via de app, gewoon leuk. Ik vind het maar aparte wezens, mannen.. Willen misschien zeer binnenkort toch weer afspreken, gewoon genieten van elkaar zonder verplichtingen naar elkaar toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 8 dec 2012 - 8:32

Lenthe schreef:Caro Date-topic 2 - Pagina 19 699888 Wat een hork is die kerel zeg, die collega. Lijkt me moeilijk als je steeds met hem geconfronteerd wordt.
Die ander is ook vreemd ja! Maar snap dat het vreemd is dat er nog ergens "getrouwd" staat op Facebook. Kun je dat verslag niet verbergen op je timeline? Als je erop gaat staan, komt er soms rechtsbovenin het verslag een kruisje te staan, daar kun je het verslag mee verwijderen.
Beachgirl en Cupcake, Leuk! Ben benieuwd hoe de dates gaan!
Ik ben inmiddels met iemand aan het chatten, wat wel heel leuk is. Spannend!

Nou, er stond dus als gebeurtenis dat ik op die en die datum getrouwd was. Mijn gewone burgelijke staat status was 'vrijgezel'.. Maar mijn gebeurtenis stond nog op 'die en die dag getrouwd met'.. Maar idd: nergens komt een gebeurtenis met 'toen en toen gescheiden van'... (net alsof je dat zou willen melden??). Maar idd: ik heb die gebeurtenis nu verwijderd! Vind het wel jammer, want het is oprecht een onderdeel van mijn geschiedenis maar wil niet dat gekke mannen hieraan verkeerde conclusies verbinden :-).

Ja, het is oprecht heel erg moeilijk! Maar ik heb nu ook een reden gevonden waarom ik zo emotioneel labiel was (voor mijn doen) afgelopen week. Ik heb een blaasontsteking te pakken, wat zich idd uit bij mij in emotioneel, huilerig, watterig hoofd, etc etc... wat pri-ma in het plaatje past waardoor ik me ook niet ertoe kon zetten er enigszins rationeel nog mee om te gaan.

Maar pijn doet het absoluut. En vooral, vooral hetgeen hij doet met die andere collega. Ben gewoon 1 op 1 vervangen en dat steekt zo enorm hard. Niet te filmen... en ik moet dus met die andere collega nog normaal werken maar mijn groene monstertje in me, vind het iig moeilijk om amicale gesprekjes met haar te voeren. Want ja, ze is op de hoogte maar heeft ervoor gekozen 'Zwitserland' te zijn (haar woorden). Maar goed: mijn keuze is nu heel simpel.. hij heeft voor bepaalde dingen gekozen, zij ook, dus ik nu ook. Ik hoef niet vriendjes met iedereen te zijn als ik het idee heb alsof ik daadwerkelijk word behandeld als een stuk stront. Dan moeten zij ook maar dealen met hun keuzes en dat ik dan niet meer beschikbaar ben als praatpaal voor hen, dat is hun pakkie-an..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 8 dec 2012 - 8:36

Ohh en hoe was de chat met die kerel afgelopen Lenthe?

Beachgirl en Cupcake: ik wil updates! ;-)

Jaya.. eens.. mannen zijn vreemde wezens!! Maar vind je het contact zelf nog wel leuk?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe za 8 dec 2012 - 8:54

Caro schreef:
Lenthe schreef:Caro Date-topic 2 - Pagina 19 699888 Wat een hork is die kerel zeg, die collega. Lijkt me moeilijk als je steeds met hem geconfronteerd wordt.
Die ander is ook vreemd ja! Maar snap dat het vreemd is dat er nog ergens "getrouwd" staat op Facebook. Kun je dat verslag niet verbergen op je timeline? Als je erop gaat staan, komt er soms rechtsbovenin het verslag een kruisje te staan, daar kun je het verslag mee verwijderen.
Beachgirl en Cupcake, Leuk! Ben benieuwd hoe de dates gaan!
Ik ben inmiddels met iemand aan het chatten, wat wel heel leuk is. Spannend!

Nou, er stond dus als gebeurtenis dat ik op die en die datum getrouwd was. Mijn gewone burgelijke staat status was 'vrijgezel'.. Maar mijn gebeurtenis stond nog op 'die en die dag getrouwd met'.. Maar idd: nergens komt een gebeurtenis met 'toen en toen gescheiden van'... (net alsof je dat zou willen melden??). Maar idd: ik heb die gebeurtenis nu verwijderd! Vind het wel jammer, want het is oprecht een onderdeel van mijn geschiedenis maar wil niet dat gekke mannen hieraan verkeerde conclusies verbinden :-).

Ja, het is oprecht heel erg moeilijk! Maar ik heb nu ook een reden gevonden waarom ik zo emotioneel labiel was (voor mijn doen) afgelopen week. Ik heb een blaasontsteking te pakken, wat zich idd uit bij mij in emotioneel, huilerig, watterig hoofd, etc etc... wat pri-ma in het plaatje past waardoor ik me ook niet ertoe kon zetten er enigszins rationeel nog mee om te gaan.

Maar pijn doet het absoluut. En vooral, vooral hetgeen hij doet met die andere collega. Ben gewoon 1 op 1 vervangen en dat steekt zo enorm hard. Niet te filmen... en ik moet dus met die andere collega nog normaal werken maar mijn groene monstertje in me, vind het iig moeilijk om amicale gesprekjes met haar te voeren. Want ja, ze is op de hoogte maar heeft ervoor gekozen 'Zwitserland' te zijn (haar woorden). Maar goed: mijn keuze is nu heel simpel.. hij heeft voor bepaalde dingen gekozen, zij ook, dus ik nu ook. Ik hoef niet vriendjes met iedereen te zijn als ik het idee heb alsof ik daadwerkelijk word behandeld als een stuk stront. Dan moeten zij ook maar dealen met hun keuzes en dat ik dan niet meer beschikbaar ben als praatpaal voor hen, dat is hun pakkie-an..

Dat getrouwd zijn is inderdaad een deel van je leven geweest, maar misschien dat het afschrikt ofzo? Rare mannen!
Wat vervelend dat je ook nog een blaasontsteking hebt. Maar het scheelt dat je weet waarom je wat emotioneel reageert Wink
Ik ben ook behoorlijk jaloers aangelegd, maar kan het me ook wel voorstellen van dat andere meisje. Die ziet natuurlijk niet wat hij allemaal flikt en zij vindt hem leuk, dus kijkt door een roze bril. Probeer maar normaal tegen haar te doen, het hoeft niet amicaal, dat snapt zij ook wel dat je daar geen zin in hebt Wink

De chat was leuk! Ik heb alleen nog maar 1 foto van hem gezien, dus ik ben wel een beetje bang dat het gewoon een gunstige foto is en dat hij misschien niet zo heel leuk is als op de foto Wink Maar we hebben wel heel leuk contact! (ik vind het wel doodeng hoor!)
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 8 dec 2012 - 9:10

Wat leuk van die chat!! Waar heb je hem leren kennen, via welke site? En ja, het is dood en doodeng..maar ga er gewoon blind in en dan zie je wel wat eruit komt :-).

Dat meisje weet wel behoorlijk wat, van wat hij allemaal flikt en doet. En zij is het type dat vooral als een vlindertje wil fladderen van hot naar her, zonder echt de diepgang op te zoeken. Máár ze geniet ook van het veroorzaken van tumult en opschudding..dus ergens geniet ze er misschien ook wel van.

En ik negeer haar niet hoor, ik praat tegen haar over werk etc maar echt het vriendschappelijke dat er ooit was.. dat kan ik nu niet. Ik snap dat ze niet gaat kiezen tussen twee collega's, hoeft van mij ook echt niet hoor. Maar ze kan er wel op een andere manier mee omgaan. Nu geniet ze ervan dat ze ziet dat ik pijn heb, gaat ze het extra opzoeken en met hem smiespelen en geheimzinnig doen. Kan ik niet tegen..

Het is een lastige situatie..maar ik onttrek me nu uit de kantine en trok dat dus vorige week echt niet... Aankomende week zie ik wel.. het scheelt idd dat die blaasontsteking dan weg is (hopelijk)..want dat zorgt er dan echt voor dat ik wat instabieler ben dan normaal... Ik ben normaal heel stabiel, rationeel etc en word dan wat emotioneler :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes za 8 dec 2012 - 12:31

Zucht, ik blijf echt EEUWIG alleen. Stap in de trein, leuke jongen! Oeh, ga ik schuin tegenover zitten. Oogcontact, oeh, knipoog.. *onzeker, kijk weg*.. Weer oogcontact, nóg een knipoog. *onzekere grijs (nog niet eens een mooie stralende lach, nee hoor) kijk weer weg*.. Later, NOG een knipoog! Stappen we beiden uit, houd ik de deur voor hem open, bedankt hij lief, komt er geen WOORD uit mijn keel..

Serieus, waarom durf ik alleen contact te maken met on-interessante mannen?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake za 8 dec 2012 - 22:32

Ohh antibes ik herken mezelf helemaal in jou verhaal!!

Nou hier niet echt een update, hij is dit weekend in het buitenland
bij familie en heb nu al 36 uur niks meer van hem gehoord haha.
Ik begin afkickverschijnselen te krijgen Wink
Ik ben benieuwd hoe hij de radiostilte ervaren heeft haha.
Vanavond is hij weer in het land dus ik ben eens benieuwd.

Wb de facebook status..
Ik heb 10 jaar relatie gehad, heb status toen in single veranderd maar
op fb blijft wel mijn jubileumdatum staan, de datum dat mijn relatie
is begonnen... zo storend maar krijg het niet weg.
Ook vervelend dat mijn statusverandering zo prominent op mijn fb word herhaald.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 0:52

Haha Antibes, erg herkenbaar!

Ik was gisteren weer eens op stap met een vriendin, we gingen naar een café waar ik al lang niet meer was geweest en ik zag best veel leuke mannen. Vooral eentje vond ik er leuk. Maar goed, ik weet meteen weer waarom ik nooit een man in de kroeg zal vinden: ik zie hem, zit de hele avond stiekem te loeren en... that's it! Ik maak geen contact. Durf ik gewoon niet. Dus ja. Hopeloos.

Ik sta er nu ook nog niet echt voor open, beetje te snel enzo, maar al stond ik er wel voor open, dan gebeurde er nog niks.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 1:32

Volgens mij kom ik gewoon mega-arrogant en ongeinteresseerd over. Als iemand gewoon wat zegt of me aanspreekt, dan ben ik hartstikke spontaan en heb regelmatig gezellige praatjes in de trein of supermarkt (alleen dan vaak met niet-interessante mannen).

Maar als het begint met kijken/lachen/knipogen (en dat is vaker), dan kijk ik gewoon vet onzeker weg en dan komt er verder ook niets van natuurlijk. Zou ik adnersom ook hebben, als je oogcontact hebt met iemand en knipoogt en die persoon wendt zijn blik af. Dan denk je toch ook "geen interesse"... Ik moet gewoon meer durven, maar dat weet ik al een jaar of 3 en het verbetert gewoon niet. En het is ook weer niet dat het me zo vaak overkomt dat ik kan oefenen ofzo.. laughcry

Wat betreft facebook... Ik heb geen relatie gehad sinds het ontstaan van facebook, dus ik zou het niet weten hoe dat werkt.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl zo 9 dec 2012 - 5:43

Jaya schreef:

Beachgirl, héel veel plezier! Ik (en de rest ook wel denk ik) verwacht morgen of overmorgen als je morgen geen tijd hebt Wink natuurlijk een uitgebreide update! Very Happy


Update!

Gistermiddag kwam mijn date deze kant op! We zijn naar Scheveningen geweest, hebben daar heerlijk op de pier in de kou staan knuffelen en elkaar op staan warmen! Daarna zijn we wat gaan drinken op een verwarmd terras, en daarna nog een hapje gegeten. We wilden toen nog naar de bios maar er draaide niet echt veel leuks, en wat er draaide begon pas laat (het was pas half 8. ) Toen besloten om naar mijn huis te gaan voor een bakkie koffie. Zo gezegd zo gedaan, heerlijk tegen elkaar aangezeten op de bank met een bakkie en een muziekje. De koffie maakte later ruimte voor een drankje. Hij zei eerst, ja ik kan wel gaan drinken maar ik moet nog naar huis rijden. Dus ik subtiel: hoeft toch niet persé? Wink Dus hij zei: ja ik kan natuurlijk op de bank... dus ik zei: nou als je een hernia wilt moet je vooral op de bank gaan slapen Date-topic 2 - Pagina 19 253468018. Toen moest ie wel lachen en hebben we die fles wijn maar opengetrokken! Embarassed

Rond een uur of 11 appten mijn vriendinnen me of ik nog mee uit ging (ze wisten dat "hij" er was en wilden hem natuurlijk graag ff zien!) Heb hem gepeild en hij zag het wel zitten om een drankje in de kroeg te gaan doen. Gevolg: Ik fietsen, hij achterop glibber glibber richting de kroeg, dikke lol op de fiets! Daar hebben we nog gezellig staan kletsen en rond half 3 begonnen we beiden flink in te kakken en zijn we terug naar huis gegaan. Heerlijk in elkaars armen gelegen... zeer slecht geslapen Wink (hoe zou dat nou komen) haha! Vanmorgen (of beter gezegd vamiddag) lekker gelunched op bed en rond een uur of 3 hebben we afscheid genomen en is hij naar huis gegaan.

Geslaagd weekend dus, mijn hoofd loopt inmiddels over van alle gedachten die ik heb. Hij vertelde me dat ie t erg naar zn zin heeft gehad maar toch blijf ik maar malen: wat vond ie ervan, hoe nu verder, hoe voelt ie zich hierbij etc. etc. Ik vond het in ieder geval erg leuk. Dikke vlinders en wankelende benen heb ik (nog) niet maar ik vind hem wel heel erg leuk! I love you
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 9 dec 2012 - 6:36

Top beachgirl!!! Klinkt fantastisch smile

Mijne is onderweg terug naar huis van zijn weekendje weg.
Hij komt nog even langs als mijn ex mijn kleintje dan heeft teruggebracht want hij
wil hem nog niet tegen het lijf lopen.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 9 dec 2012 - 7:39

Wat leuk Beachgirl. Het lijkt mij dat, als hij je niet leuk zou vinden, hij niet met je mee zou gaan naar je vrienden in de kroeg. Lekker genieten jij!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 9:10

Klinkt goed beachgirl! Net wat lady zegt, gewoon lekker genieten!

Cupcake, veel plezier vanavond nog ;-)

Wij zouden misschien vanavond afspreken, maar ben helaas weer eens ziek. Niks aan de hand, andere keer dan maar. Hebben in ieder geval nog wel contact, en dat vind ik ook leuk. Zodra ik dat niet meer leuk ga vinden kap ik het helemaal af, en ik hoop dat hij ook eerlijk is mocht hij er zo over gaan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 9:13

Oh, wat leuk beachgirl!! Ik vind het wel goed klinken hoor!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe zo 9 dec 2012 - 9:44

Beachgirl, klinkt goed!
Jaya en Cupcake, klinkt ook wel leuk (nou ja, niet het ziek zijn natuurlijk)

Ik ben nu weer met de jongen aan het chatten die ik op internet heb leren kennen (relatieplanet). Het is op zich wel gezellig, maar ik gaf aan weinig relatieervaringen te hebben, waarop hij ineens out of the blue vroeg of ik nog maagd was. Heb wel gezegd dat ik dat niet echt een goede vraag vind als je elkaar nog nooit hebt gezien en direct deed hij weer normaal.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 9:46

Lenthe schreef:Beachgirl, klinkt goed!
Jaya en Cupcake, klinkt ook wel leuk (nou ja, niet het ziek zijn natuurlijk)

Ik ben nu weer met de jongen aan het chatten die ik op internet heb leren kennen (relatieplanet). Het is op zich wel gezellig, maar ik gaf aan weinig relatieervaringen te hebben, waarop hij ineens out of the blue vroeg of ik nog maagd was. Heb wel gezegd dat ik dat niet echt een goede vraag vind als je elkaar nog nooit hebt gezien en direct deed hij weer normaal.

Oh, superirritant, dat heb ik ook al vaker gehad via datingsites. Soms echt compleet onverwacht uit hele leuke jongens. Ergens snap ik het wel dat een jongen zich dat dan gelijk afvraagt, maar dat vráág je toch niet? Hebben jullie het er verder niet meer over gehad?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 9 dec 2012 - 9:56

Hij is 2 uurtjes hier geweest en was moe.
Even lekker gekletst en geknuffeld, dinsdag ga ik bij hem eten.

Nu al zin in!
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe zo 9 dec 2012 - 10:00

Antibes schreef:
Lenthe schreef:Beachgirl, klinkt goed!
Jaya en Cupcake, klinkt ook wel leuk (nou ja, niet het ziek zijn natuurlijk)

Ik ben nu weer met de jongen aan het chatten die ik op internet heb leren kennen (relatieplanet). Het is op zich wel gezellig, maar ik gaf aan weinig relatieervaringen te hebben, waarop hij ineens out of the blue vroeg of ik nog maagd was. Heb wel gezegd dat ik dat niet echt een goede vraag vind als je elkaar nog nooit hebt gezien en direct deed hij weer normaal.

Oh, superirritant, dat heb ik ook al vaker gehad via datingsites. Soms echt compleet onverwacht uit hele leuke jongens. Ergens snap ik het wel dat een jongen zich dat dan gelijk afvraagt, maar dat vráág je toch niet? Hebben jullie het er verder niet meer over gehad?
Ja Ik kan het me ook wel voorstellen. En nee, ik ben geen maagd meer, maar wel behoorlijk onervaren op dat gebied Wink Maar om dat nu al direct te vragen?
Ik heb gezegd "Nee" maar op datzelfde moment stuurde hij "Ja je weet maar nooit..." dus hij kan ook denken dat ik daarop antwoordde. Ik heb hem in die waan gelaten. Hij zei ook nog "sommige mensen wachten op die ene..." Ik heb weinig gereageerd daarop. Hij had volgens mij wel door dat ik niet echt antwoord zou geven Wink Daarna ging het gesprek leuk verder
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl zo 9 dec 2012 - 10:02

Cupcake schreef:Hij is 2 uurtjes hier geweest en was moe.
Even lekker gekletst en geknuffeld, dinsdag ga ik bij hem eten.

Nu al zin in!

Date-topic 2 - Pagina 19 3711883763
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 10:06

Lenthe schreef:
Antibes schreef:
Lenthe schreef:Beachgirl, klinkt goed!
Jaya en Cupcake, klinkt ook wel leuk (nou ja, niet het ziek zijn natuurlijk)

Ik ben nu weer met de jongen aan het chatten die ik op internet heb leren kennen (relatieplanet). Het is op zich wel gezellig, maar ik gaf aan weinig relatieervaringen te hebben, waarop hij ineens out of the blue vroeg of ik nog maagd was. Heb wel gezegd dat ik dat niet echt een goede vraag vind als je elkaar nog nooit hebt gezien en direct deed hij weer normaal.

Oh, superirritant, dat heb ik ook al vaker gehad via datingsites. Soms echt compleet onverwacht uit hele leuke jongens. Ergens snap ik het wel dat een jongen zich dat dan gelijk afvraagt, maar dat vráág je toch niet? Hebben jullie het er verder niet meer over gehad?
Ja Ik kan het me ook wel voorstellen. En nee, ik ben geen maagd meer, maar wel behoorlijk onervaren op dat gebied Wink Maar om dat nu al direct te vragen?
Ik heb gezegd "Nee" maar op datzelfde moment stuurde hij "Ja je weet maar nooit..." dus hij kan ook denken dat ik daarop antwoordde. Ik heb hem in die waan gelaten. Hij zei ook nog "sommige mensen wachten op die ene..." Ik heb weinig gereageerd daarop. Hij had volgens mij wel door dat ik niet echt antwoord zou geven Wink Daarna ging het gesprek leuk verder

Ja, ik heb precies hetzelfde. Er is met twee/drie jongens waar ik wat langer mee gedate heb wel eens wat gebeurt en feitelijk ben ik geen maagd meer. Maar je kunt mijn ervaring op dat gebied wel op 1 hand tellen. Het voelt ook een beetje alsof er geen goed antwoord is dan. Ben sowieso niet van plan het dan uitgebreid te bespreken en het onderwerp zwaarder te maken dan het is. Nee, ik ben geen maagd. Maar nee klinkt ook weer alsof ik wél ervaring heb, terwijl ik dat ook niet durf te zeggen haha.. Of nog erger, als er dan op doorgevraagd wordt. laughcry

Maar goed, vast was het ook niet zo zwaar bedoelt en flapt hij het er dan gewoon even uit. Denk dat je het wel mooi opgelost hebt zo.. =) En ik denk toch echt dat als je op het punt komt dat een jongen je echt leuk vind, dat het toch nooit een probleem zou mogen zijn als je nog weinig ervaring hebt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe zo 9 dec 2012 - 10:19

Antibes schreef:
Lenthe schreef:
Antibes schreef:
Lenthe schreef:

Oh, superirritant, dat heb ik ook al vaker gehad via datingsites. Soms echt compleet onverwacht uit hele leuke jongens. Ergens snap ik het wel dat een jongen zich dat dan gelijk afvraagt, maar dat vráág je toch niet? Hebben jullie het er verder niet meer over gehad?
Ja Ik kan het me ook wel voorstellen. En nee, ik ben geen maagd meer, maar wel behoorlijk onervaren op dat gebied Wink Maar om dat nu al direct te vragen?
Ik heb gezegd "Nee" maar op datzelfde moment stuurde hij "Ja je weet maar nooit..." dus hij kan ook denken dat ik daarop antwoordde. Ik heb hem in die waan gelaten. Hij zei ook nog "sommige mensen wachten op die ene..." Ik heb weinig gereageerd daarop. Hij had volgens mij wel door dat ik niet echt antwoord zou geven Wink Daarna ging het gesprek leuk verder

Ja, ik heb precies hetzelfde. Er is met twee/drie jongens waar ik wat langer mee gedate heb wel eens wat gebeurt en feitelijk ben ik geen maagd meer. Maar je kunt mijn ervaring op dat gebied wel op 1 hand tellen. Het voelt ook een beetje alsof er geen goed antwoord is dan. Ben sowieso niet van plan het dan uitgebreid te bespreken en het onderwerp zwaarder te maken dan het is. Nee, ik ben geen maagd. Maar nee klinkt ook weer alsof ik wél ervaring heb, terwijl ik dat ook niet durf te zeggen haha.. Of nog erger, als er dan op doorgevraagd wordt. laughcry
Maar goed, vast was het ook niet zo zwaar bedoelt en flapt hij het er dan gewoon even uit. Denk dat je het wel mooi opgelost hebt zo.. =) En ik denk toch echt dat als je op het punt komt dat een jongen je echt leuk vind, dat het toch nooit een probleem zou mogen zijn als je nog weinig ervaring hebt.

Haha, heel herkenbaar! Eigenlijk alles wat je schrijft... Het is op 1 hand te tellen en feitelijk gezien is het antwoord inderdaad Nee, geen maagd. Maar daar houdt ook alles mee op.
Het was inderdaad volgens mij niet zo zwaar bedoelt en als je inderdaad wat verder gaat met een jongen, meot je het wel vertellen. Vond ik bij mijn ex ook wel een beetje beschamend, maarja.
En inderdaad, als iemand je echt leuk vindt, hoeft dat niet een probleem te zijn. Maar je maakt er stiekem wel zelf een probleem van
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 9 dec 2012 - 10:25

Ik snap best dat iemand zich dat afvraagt, maar niet echt dat diegene dat dan hardop (of via de chat dus) gaat vragen. Maar goed, iedereen is wel eens wat minder subtiel en als het gesprek verder leuk was, zou ik er ook weer niet te zwaar aan tillen.

Ik ben zelf ook aan het nadenken over hoe & wat qua daten. Ok, het is pas twee weken uit en ik ben er nu nog niet aan toe, maar ik weet nu wel hoe het is om een relatie te hebben, ik weet nu wat ik mis, en dat wil ik uiteraard weer een keer terug. (en hopelijk hoef ik er niet weer 28 jaar op te wachten :O) Maar goed, in real life kom ik gewoon nooit iemand tegen, dus het zal toch wel weer een datingsite worden. Ik denk erover om in de kerstvakantie maar weer eens een profiel op eMatching aan te maken (niet betaald, dus passief lid), dan kan ik in elk geval nog gevonden worden Wink Ik weet nog wel hoe klaar in vorig jaar was met al die sites en het hele datinggebeuren en ik verheug me er niet bepaald op. In elk geval zijn de succesverhalen hier wel hoopgevend & het is toch fijn om hier altijd terecht te kunnen met allerlei dateperikelen. smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 10:38

Ik weet gewoon niet wat ik moet. Enerzijds wil ik weer een datingsite proberen, want ik kom in het echt misschien 3x per jaar iemand tegen en eens per jaar komt daar een date uit voort en eens per 3 jaar een vervolgdate.. Dat werkt niet.. Anderzijds, ik heb een paar jaar best actief internetdating gedaan en het werkt gewoon niet ofzo... :nopompom: Hopeloos!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May zo 9 dec 2012 - 10:41

Antibes schreef:Ik weet gewoon niet wat ik moet. Enerzijds wil ik weer een datingsite proberen, want ik kom in het echt misschien 3x per jaar iemand tegen en eens per jaar komt daar een date uit voort en eens per 3 jaar een vervolgdate.. Dat werkt niet.. Anderzijds, ik heb een paar jaar best actief internetdating gedaan en het werkt gewoon niet ofzo... :nopompom: Hopeloos!

Dit had ik echt zo kunnen schrijven. Heel herkenbaar!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 19 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum