Date-topic 2
+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Date-topic 2
Antibes schreef:Verliefd zijn is alleen leuk als het wederzijds en realistisch is..
Ja inderdaad. En als je lichaam niet zulke rare dingen met je doet haha.
Ik weet niet of je het biechttopic hebt gevolgd Bliss? Daar staat het eea in
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Antibes schreef:Verliefd zijn is alleen leuk als het wederzijds en realistisch is..
Ja inderdaad. En als je lichaam niet zulke rare dingen met je doet haha.
Ik weet niet of je het biechttopic hebt gevolgd Bliss? Daar staat het eea in
Kwartje :-)
We zijn een triest zooitje bij elkaar ;-)!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat het niet aan ons ligt Caro, mannen zijn gewoon vreselijk ingewikkeld.
Gast- Gast
Jaya schreef:Ik denk dat het niet aan ons ligt Caro, mannen zijn gewoon vreselijk ingewikkeld.
Ze zeggen altijd dat vrouwen ingewikkeld zijn, maar ik heb relaties met mannen én vrouwen gehad en merk toch dat ik mannen onduidelijker vind (dit is natuurlijk heel grofweg, enkel in mijn situatie, maar toch)
Wat jammer dat het zo gelopen is Caro, maar als het er niet in zit, dan heeft het ook geen zin om het te proberen. Dat dacht ik ook heel eventjes bij vorige date, misschien kunnen we elkaar blijven zien en...maar dat werkt niet. Ik wil inderdaad ook geen kostbare tijd verspillen aan iets dat niet gaat werken.
Wat een rare knakkers, SG & Jaya Ik zou ook niet voor een uurtje langs willen komen en vind het ook raar dat hij dat niet begrijpt. En SG, als iemand je niet accepteert zoals je bent, dan is dat ook al geen fijne basis. Het is juist zo belangrijk om helemaal jezelf te kunnen zijn in een relatie en andermans interesses te accepteren.
Oeh, op mijn werk is een leuke nieuwe jongen Dus ik heb in ieder geval deze week iedere ochtend weer iets leuks om naar te kijken (en mee te praten)
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik vond het ook raar. Als ik nou om de hoek woonde oke, maar hij woont ruim een uur rijden hier vandaan. Vond het ook echt even niet leuk, heb ook best gemeen gereageerd daarop. Daar ben ik alleen op teruggekomen en heb mijn excuses daarvoor aangeboden, het voelde niet goed dat ik die reactie had gegeven en wil geen ruzie omdat we allebei duidelijk waren dat we geen relatie wilden. Maar nu is het goed, ik ga geen contact meer zoeken
Phileine, leuk! Heb je al met hem gesproken?
Phileine, leuk! Heb je al met hem gesproken?
Gast- Gast
SG, hij klinkt mij niet echt als een lot uit de loterij in de oren, allebei niet trouwens. Dus lekker alleen het nieuwe jaar in en wie weet wie je dan allemaal tegenkomt!
Jaya, hoe kan hij daar nu pissig over zijn?! Vreemde vogel... Goed dat je het hebt afgekapt, zonde van je tijd.
Ik heb geen nieuws, ik moet nog 2 weken wachten totdat ik hem weer zie. Het is wel weer tijd voor een volgend mailtje, dus dat zal ik maar eens doen. Ik speel het natuurlijk cool, denk dat dat het beste werkt op de lange termijn... Op tweede kerstdag vlieg ik in ieder geval al zijn richting op, dat vind ik al leuk! Ik heb het echt te pakken, erg he.
Jaya, hoe kan hij daar nu pissig over zijn?! Vreemde vogel... Goed dat je het hebt afgekapt, zonde van je tijd.
Ik heb geen nieuws, ik moet nog 2 weken wachten totdat ik hem weer zie. Het is wel weer tijd voor een volgend mailtje, dus dat zal ik maar eens doen. Ik speel het natuurlijk cool, denk dat dat het beste werkt op de lange termijn... Op tweede kerstdag vlieg ik in ieder geval al zijn richting op, dat vind ik al leuk! Ik heb het echt te pakken, erg he.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Leuk Polly dat je het zo te pakken heb Geniet er lekker van en heerlijk dat het ook wederzijds is toch. Alleen die afstand he..
@Phileine: Zou bijna van werk willen wisselen of een nep-vacature posten. Kijken of daar wat tussen loopt
@Toet: Was jij dat met die stoere actie over facebook?? Zo ja, wat zei hij wat zei hij? Nieuwsgierig!!
@Phileine: Zou bijna van werk willen wisselen of een nep-vacature posten. Kijken of daar wat tussen loopt
@Toet: Was jij dat met die stoere actie over facebook?? Zo ja, wat zei hij wat zei hij? Nieuwsgierig!!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ja dat was ik! Nadat hij me accepteerde stuurde hij gelijk een berichtje waar we elkaar van kennen haha. Daar heb ik een mooi verhaaltje van gemaakt en daarna gingen er wat berichtjes over en weer maar die gingen me te veel over koetjes & kalfjes. Toen heb ik hem na een paar uur maar een bericht gestuurd dat ik hem er zo leuk uit vind zien en daar reageerde hij heel leuk op, vond ie ook echt tof van me
Gister hebben we nog super leuk zitten chatten maar nu heeft ie al weer vanaf elf uur gisteravond niks teruggestuurd. Zo irritant ook dat je nu bij Facebook kan zien wanneer iemand een bericht heeft gelezen, want het maakt me chagrijnig dat ik weet dat hij het wel gelezen maar nog niet beantwoordt heeft. Ik word echt een beetje moe van mezelf.
Maar ohh hij is zo leuk! Hij typt ook precies goed haha, dat klinkt misschien raar maar ik kan best wel een beetje afknappen op iemands schrijfstijl (woorden die ik niet mooi vind gebruiken of een man die 'hihi' typt, nou als je als man hihi zegt hoef ik je al niet meer )
Gister hebben we nog super leuk zitten chatten maar nu heeft ie al weer vanaf elf uur gisteravond niks teruggestuurd. Zo irritant ook dat je nu bij Facebook kan zien wanneer iemand een bericht heeft gelezen, want het maakt me chagrijnig dat ik weet dat hij het wel gelezen maar nog niet beantwoordt heeft. Ik word echt een beetje moe van mezelf.
Maar ohh hij is zo leuk! Hij typt ook precies goed haha, dat klinkt misschien raar maar ik kan best wel een beetje afknappen op iemands schrijfstijl (woorden die ik niet mooi vind gebruiken of een man die 'hihi' typt, nou als je als man hihi zegt hoef ik je al niet meer )
Toet- Lady Post-a-lot
Hahaha, dat is zo herkenbaar Toet.. Ik kan ook écht niets daarmee, giechelende mannen, kom op!! Supercool dat jullie nu leuk contact hebben! Ik mis even het verhaal erbij, was jij het die zo'n man een hele tijd terug had gezien op een beurs ofzo, maar nooit benaderd had en nu toch wel op fb?
Ik ben een hopeloos masochistisch mislukt persoon...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Die van die man op die beurs dat was ik, of misschien ook wel iemand anders nog haha
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Antibes schreef:Hahaha, dat is zo herkenbaar Toet.. Ik kan ook écht niets daarmee, giechelende mannen, kom op!! Supercool dat jullie nu leuk contact hebben! Ik mis even het verhaal erbij, was jij het die zo'n man een hele tijd terug had gezien op een beurs ofzo, maar nooit benaderd had en nu toch wel op fb?
Ja het slaat misschien nergens op hoor maar ik kan er niet tegen haha. Je moet ook echt niet proberen mij schoonheid te noemen, dan is de liefde ook over, ik vind dat zo'n kut woord.
Ik was dat inderdaad, in het biechttopic dus
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb het biechttopic niet gevolgd! Maar wat ik nu begrijp is dat je een man ergens hebt gezien en op FB hebt opgezocht en toegevoegd. Stoer! Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Haha, nu snap ik het niet meer.. Ik denk dat ik dan inderdaad Nijntje bedoelde, want ik volg het biechttopic niet. Maar jij heb dus ook zo'n stoere actie uitgehaald? Dat is wel tof haha!
Ik heb al weken nagenoeg iedere avond een skype date met een jongen die ik nooit gezien heb en wie weet misschien wel nooit ga zien. En ik heb serieus een crush op hem, op iemand die ik nooit in het echt gezien heb, hoe puberaal is dat!
Ik heb al weken nagenoeg iedere avond een skype date met een jongen die ik nooit gezien heb en wie weet misschien wel nooit ga zien. En ik heb serieus een crush op hem, op iemand die ik nooit in het echt gezien heb, hoe puberaal is dat!
Antibes- Ratel
Huh, waar ken je hem van en waarom vertel je ons dit nu pas?!
Bliss- Lady Post-a-lot
Chatroulette... We hadden daar gewoon een leuk gesprek.. En toen dus facebook en skype uitgewisseld.. En nu smsen en skypen we dagelijks, maar het slaat helemaal nergens op want hij woont in Israel. Maar hij is zo liefffff.. Gisteravond had ik hem slaap lekker laten zeggen (en ik kan nu Layla tov zeggen haha) en toen whatsappte hij later een foto van zijn whiteboard waar hij het op had geschreven met het Hebreeuws erachter, ZO schattig). Hij vindt mij ook leuk, maar het slaat nergens op. Er zit ruim drieduizend km tussen, hij is een stuk kleiner dan ik en oh jah, we hebben elkaar dus NOOIT gezien..
Waarom ik dit niet eerder gezegd heb, nou uhm, omdat het feitelijk een DATE-topic is hier..
Waarom ik dit niet eerder gezegd heb, nou uhm, omdat het feitelijk een DATE-topic is hier..
Antibes- Ratel
Hahaha chatroulette? Dat is toch zo'n foute site met vieze mannetjes erop? Hoe dan ook, klinkt wel alsof je kriebels hebt, al lijkt het me idd een vrij lastige situatie. Maar ach, beetje skypen kan geen kwaad toch? Enne, een skypedate is ook een date!
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha, klopt, vieze mannetjes maar ook een hoop internationale studenten die ook een verpest bioritme hebben en midden in de nacht zich vervelen.. Heb ook al iets van 1,5 jaar contact met een jongen uit Mexico die regelmatig naar Nederland komt om paarden te kopen. Af en toe kun je hele leuke mensen tegenkomen, je moet gewoon snel doorklikken als er een engerd tussen zit..
Heb inderdaad kriebels en ik vind het echt zwaar triest van mezelf haha. Hij heeft zoiets van "er zit maar één ticket tussen, we zien elkaar echt wel ooit". En ik denk dan ja, heel leuk, of hij komt hierheen of ik naar Israel en dan? Of het is helemaal niks en het is over, das kut.. Of het is superleuk en dan is het voorbij en zit er weer 3000 km tussen.. There's no use!
Maar goed, voor nu worden we allebei iig heel blij van 's avonds even elkaar zien en spreken, dus dat blijf ik gewoon lekker doen.
Heb inderdaad kriebels en ik vind het echt zwaar triest van mezelf haha. Hij heeft zoiets van "er zit maar één ticket tussen, we zien elkaar echt wel ooit". En ik denk dan ja, heel leuk, of hij komt hierheen of ik naar Israel en dan? Of het is helemaal niks en het is over, das kut.. Of het is superleuk en dan is het voorbij en zit er weer 3000 km tussen.. There's no use!
Maar goed, voor nu worden we allebei iig heel blij van 's avonds even elkaar zien en spreken, dus dat blijf ik gewoon lekker doen.
Antibes- Ratel
Skype-dates tellen ook!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Oh sorry ik wist niet dat Nijntje ook zoiets had gedaan, dat verhaal heb ik dan weer gemist!
Ik zal het even kort uitleggen; ik was vorig jaar december op een beurs en zag daar een super leuke jongen. Daarna moest ik de hele tijd aan hem denken en keek af en toe op z'n facebook en nu, een jaar later, is dat nog steeds zo. Dat heb ik een paar dagen terug in het biechttopic gezet en onder andere door de reacties die ik daarop kreeg heb ik hem toegevoegd op Facebook.
Ik zal het even kort uitleggen; ik was vorig jaar december op een beurs en zag daar een super leuke jongen. Daarna moest ik de hele tijd aan hem denken en keek af en toe op z'n facebook en nu, een jaar later, is dat nog steeds zo. Dat heb ik een paar dagen terug in het biechttopic gezet en onder andere door de reacties die ik daarop kreeg heb ik hem toegevoegd op Facebook.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Oh sorry ik wist niet dat Nijntje ook zoiets had gedaan, dat verhaal heb ik dan weer gemist!
En kende hij jou ook nog van die beurs of niet?
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat super leuk Antibes! Maar ook heel zuur inderdaad dat het zo 'onmogelijk' is.
Toet- Lady Post-a-lot
Toet schreef:Oh sorry ik wist niet dat Nijntje ook zoiets had gedaan, dat verhaal heb ik dan weer gemist!
Nee zie je, dat verhaal heb ik dus meegekregen haha, maar volgens mij hier en niet in het biechttopic.. Nu ben ik in de war, ik snap het niet meer!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Chatroulette... We hadden daar gewoon een leuk gesprek.. En toen dus facebook en skype uitgewisseld.. En nu smsen en skypen we dagelijks, maar het slaat helemaal nergens op want hij woont in Israel. Maar hij is zo liefffff.. Gisteravond had ik hem slaap lekker laten zeggen (en ik kan nu Layla tov zeggen haha) en toen whatsappte hij later een foto van zijn whiteboard waar hij het op had geschreven met het Hebreeuws erachter, ZO schattig). Hij vindt mij ook leuk, maar het slaat nergens op. Er zit ruim drieduizend km tussen, hij is een stuk kleiner dan ik en oh jah, we hebben elkaar dus NOOIT gezien..
Vind ik leuk!
Gast- Gast
Bliss schreef:Toet schreef:Oh sorry ik wist niet dat Nijntje ook zoiets had gedaan, dat verhaal heb ik dan weer gemist!
En kende hij jou ook nog van die beurs of niet?
Hahah nee want ik heb toen niet eens met hem gepraat, dat is dus het domme aan het hele verhaal en daarom snap ik ook niet dat ik hem zó leuk vind.
Laatst aangepast door Toet op do 20 dec 2012 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: