Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 5 dec 2012 - 3:55

Ja hoor, natuurlijk zijn die er nog. Het schijnt dat 1 op de 2 relaties stuklopen. Dan komen leuke mannen vanzelf weer "vrij". Je moet ze alleen net op het juiste moment tegen het lijf lopen. Houd in je achterhoofd de succesverhalen van oa Lady4 & Feline uit dit topic Date-topic 2 - Pagina 18 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 5 dec 2012 - 6:19

Ja! Absoluut succesverhaal hier na 7 jaar single te zijn geweest! Gister zelfs samen wezen eten bij Harrison! Multitalent trouwens, Harrie kan onwijs lekker koken en haar vriend kan onwijs goed bijhouden wanneer je glas leeg is smile

Toen we naar buiten liepen zei m'n vriend: je blijft me verbazen! Het wordt steeds alleen maar leuker! En dat ben ik wel met 'm eens!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle wo 5 dec 2012 - 6:20

Feline schreef:Ja! Absoluut succesverhaal hier na 7 jaar single te zijn geweest! Gister zelfs samen wezen eten bij Harrison! Multitalent trouwens, Harrie kan onwijs lekker koken en haar vriend kan onwijs goed bijhouden wanneer je glas leeg is smile

Toen we naar buiten liepen zei m'n vriend: je blijft me verbazen! Het wordt steeds alleen maar leuker! En dat ben ik wel met 'm eens!

Smelt!
Jij bent mijn levende voorbeeld, door jou houd ik hoop! Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 5 dec 2012 - 6:27

Blond schreef:Ja hoor, natuurlijk zijn die er nog. Het schijnt dat 1 op de 2 relaties stuklopen. Dan komen leuke mannen vanzelf weer "vrij". Je moet ze alleen net op het juiste moment tegen het lijf lopen. Houd in je achterhoofd de succesverhalen van oa Lady4 & Feline uit dit topic Date-topic 2 - Pagina 18 561177

Haha ik moest een beetje lachen dat je eerst zegt dat 1 op de 2 relaties stukloopt en het vervolgens hebt over de relaties van 1. Lady en 2. Feline Laughing

Feline! Klinkt erg leuk allemaal, ben je helemaal verliefd? Het is je gegund!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 5 dec 2012 - 6:33

Haha Poubelle! Goed zo! Zeker de hoop niet opgeven! De 22e gaan we een succesverhaal voor jou zoeken smile

Bliss, het is heel fijn! We doen alleen maar leuke dingen en hij is extreem zorgzaam, helemaal nieuw voor me! Het heeft echt wel even geduurd maar ben nu echt heel erg gek op 'm!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 5 dec 2012 - 6:46

Bliss schreef:
Blond schreef:Ja hoor, natuurlijk zijn die er nog. Het schijnt dat 1 op de 2 relaties stuklopen. Dan komen leuke mannen vanzelf weer "vrij". Je moet ze alleen net op het juiste moment tegen het lijf lopen. Houd in je achterhoofd de succesverhalen van oa Lady4 & Feline uit dit topic Date-topic 2 - Pagina 18 561177

Haha ik moest een beetje lachen dat je eerst zegt dat 1 op de 2 relaties stukloopt en het vervolgens hebt over de relaties van 1. Lady en 2. Feline Laughing

Feline! Klinkt erg leuk allemaal, ben je helemaal verliefd? Het is je gegund!

Ik ga ervan uit dat dit gewoon de succesverhalen van de relaties zijn Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle wo 5 dec 2012 - 6:58

Blond :cheering:
Ik moest 3 keer kijken voor ik het snapte haha!

Feline, dat klinkt als een heel goed plan! Heb er zin in! (Jou weer zien, die leuke man ook maar das bijzaak :P)
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 5 dec 2012 - 8:53

Caro schreef:
Carra schreef:Je geeft hem even geen aandacht en daar kan hij kennelijk niet tegen. Dus gaat hij gelijk weer aandacht zoeken.
Goed dat je er niet in mee bent gegaan. Dat verdient hij echt niet. En daar heb je jezelf alleen maar mee. Hoe moeilijk het ook is.

Date-topic 2 - Pagina 18 699888

Het is verdomde moeilijk.. dat is een ding dat zeker is. Ik liep net naar een andere collega boven, J (de kerel) zijn kantoor ligt naast dat van die andere collega en toevallig liep J ook door de gang. Hij zag me de trap oplopen en keek me erg verwachtingsvol aan en hij wilde de deur openhouden van zijn kantoor. Volgens mij was hij enigszins verbaasd dat ik naar het andere kantoor liep en niet naar dat van hem... Hij keek iig erg onthutst..

Hij kan er idd niet tegen als hij geen aandacht krijgt. Maar goed: dat mag ie nu echt opzoeken bij die andere vrouwelijke collega. Hij heeft zijn keuzes gemaakt, nu maak ik de mijne.. en dat is hem echt niet meer aandacht geven dan noodzakelijk is.

Serieus: bestaan er nog goede mannen? :-(

Ik weet heus wel dat er nog goede mannen rondlopen hoor :-). En idd: Feline en Lady geven goede hoop!!

Ik ben compleet op en gesloopt merk ik. Wat een dag, ik word compleet gek van de spanningen. Daarnaast is het Sinterklaas en dat vierden we als gezin altijd enorm groot. Pap ging helemaal los en ook die spanningen voel ik nu.

Ik snap die kerel gewoon echt niet. Als je toch uitspreekt 'ik heb je lief' meerdere keren naar elkaar, dan ga je er toch vanuit dat er iig een mate van respect is? Ik snap er geen hol meer van..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle wo 5 dec 2012 - 9:02

Caro, je krijgt alles zo ongeveer tegelijk op je bordje zeg..
Probeer sterk te blijven en negeer je collega, het klinkt niet echt alsof je zo iemand kunt gebruiken.
Sterkte! hug
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl wo 5 dec 2012 - 9:17

Ja hoor er bestaan zeker nog goede mannen!

Kreeg vandaag te horen dat hij heel veel zin heeft in zaterdag en zou willen dat het al weekend was want hij wil me zo graag zien. *Whiejjj* EmbarassedI love you



@ Cupcake: Superleuk zeg! Ik zeg geniet er lekker van nu het zo leuk loopt. Niet teveel nadenken/twijfelen en ook niet teveel verwachten maar gewoon genieten nu het zo leuk gaat!


Laatst aangepast door Beachgirl_24 op wo 5 dec 2012 - 9:19; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 5 dec 2012 - 9:18

Klinkt goed, Beachgirl! Veel plezier! (en dat 'logeren' gaat wel goedkomen volgens mij Wink)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl wo 5 dec 2012 - 9:20

Bliss schreef:Klinkt goed, Beachgirl! Veel plezier! (en dat 'logeren' gaat wel goedkomen volgens mij Wink)

haha ben benieuwd of hij het doet hoor als ik het vraag. Hij is best bescheiden en wil absoluut niet te hard van stapel lopen. (mede omdat ik zo'n lange relatie heb gehad en hij wil niet dat ik me daardoor nu onzeker voel o.i.d.)
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 5 dec 2012 - 9:22

Poubelle schreef:Caro, je krijgt alles zo ongeveer tegelijk op je bordje zeg..
Probeer sterk te blijven en negeer je collega, het klinkt niet echt alsof je zo iemand kunt gebruiken.
Sterkte! Date-topic 2 - Pagina 18 699888

dank je :-). Het helpt om het hier van me af te schrijven.. het is zon eenzame situatie dat je je er soms niet echt raad mee weet. Ik probeer aan alle kanten sterk te blijven en vol te houden. Maar weet je: hij maakte me wel vrolijk. als een van de weinige dingen he tafgelopen jaar. Maar daarom snap ik dus ook niet dat hij er op deze manier mee omgaat... hij wéét dondersgoed dat hij me kwetst en blijkbaar heeft hij er lak aan. Dat doen vrienden niet. We hebben behoorlijk veel samen gedeeld en meegemaakt het afgelopen jaar en als je er dan op deze manier mee omgaat? Dat getuigt echt van weinig tot geen respect..

Het doet wel erg veel pijn :-(.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 5 dec 2012 - 9:23

Beachgirl_24 schreef:Ja hoor er bestaan zeker nog goede mannen!

Kreeg vandaag te horen dat hij heel veel zin heeft in zaterdag en zou willen dat het al weekend was want hij wil me zo graag zien. *Whiejjj* EmbarassedI love you



@ Cupcake: Superleuk zeg! Ik zeg geniet er lekker van nu het zo leuk loopt. Niet teveel nadenken/twijfelen en ook niet teveel verwachten maar gewoon genieten nu het zo leuk gaat!

Dat zijn toch leuke berichten! Kijk maar gewoon hoe het loopt.. plan niet teveel, dan kan het alleen maar tegenvallen.. kijk gewoon hoe het loopt en ga op je gevoel af :-).

@Cupcake: ook jij: geniet ervan!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl wo 5 dec 2012 - 9:24

Caro schreef:
Beachgirl_24 schreef:Ja hoor er bestaan zeker nog goede mannen!

Kreeg vandaag te horen dat hij heel veel zin heeft in zaterdag en zou willen dat het al weekend was want hij wil me zo graag zien. *Whiejjj* EmbarassedI love you



@ Cupcake: Superleuk zeg! Ik zeg geniet er lekker van nu het zo leuk loopt. Niet teveel nadenken/twijfelen en ook niet teveel verwachten maar gewoon genieten nu het zo leuk gaat!

Dat zijn toch leuke berichten! Kijk maar gewoon hoe het loopt.. plan niet teveel, dan kan het alleen maar tegenvallen.. kijk gewoon hoe het loopt en ga op je gevoel af :-).

@Cupcake: ook jij: geniet ervan!!

Thankss! Jij een dikke Date-topic 2 - Pagina 18 699888 Heb je verhaal eerlijk gezegd niet helemaal gevolgd maar toch een knuffel!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 5 dec 2012 - 20:34

Wat leuk Cupcake, geniet ervan!

Caro, ik heb je verhaal niet helemaal meegekregen. Maar wat ik hier zo lees zit je echt in een rot situatie. Ik vind het knap hoe je er in staat, maar ik kan me voorstellen dat je je flink rot voelt! hug

Yaya, wat raar dat hij niet meer gereageerd heeft! Ik weet dat het een dooddoener is, maar weet je wel meteen wat je aan hem hebt. Dat neemt niet weg dat het gewoon kut is! hug

Wat leuk Beachgirl :cheering:

Leuk om een update van je te lezen Feline en fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Zo'n succes verhaal als dat van jou en lady is een prettig voorbeeld Wink

Hier gebeurt er op date gebied vrij weinig. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik best wel met mezelf bezig ben en wat dingen op een rijtje probeer te zetten en eigenlijk kan ik daar geen date bij gebruiken Wink
Maar ik vraag me af of ik mezelf hiermee niet voor de gek hou. Dat ik dat als excuus gebruik omdat ik geen leuke mannen tegen kom. Want uiteindelijk mis ik het gewoon om met iemand samen te zijn Sad Het weekend was ik bij m'n zus en als ik zie hoe leuk zij en haar vriend het samen hebben, dan voel ik toch wel een steek. Niet dat ik afgunstig ben, want ik vind het heel erg leuk voor haar en ik gun het haar ook! Maar ik wil het zelf ook :nopompom:


Laatst aangepast door Esperanza op wo 5 dec 2012 - 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 5 dec 2012 - 22:59

Esperanza schreef:Wat leuk Cupcake, geniet ervan!

Caro, ik heb je verhaal niet helemaal meegekregen. Maar wat ik hier zo lees zit je echt in een rot situatie. Ik vind het knap hoe je er in staat, maar ik kan me voorstellen dat je je flink rot voelt! Date-topic 2 - Pagina 18 699888

Yaya, wat raar dat hij niet meer gereageerd heeft! Ik weet dat het een dooddoener is, maar weet je wel meteen wat je aan hem hebt. Dat neemt niet weg dat het gewoon kut is! Date-topic 2 - Pagina 18 699888

Wat leuk Beachgirl Date-topic 2 - Pagina 18 281626781

Leuk om een update van je te lezen Feline en fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Zo'n succes verhaal als dat van jou en lady is een prettig voorbeeld Wink

Hier gebeurt er op date gebied vrij weinig. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik best wel met mezelf bezig ben en wat dingen op een rijtje probeer te zetten en eigenlijk kan ik daar geen date bij gebruiken Wink
Maar ik vraag me af of ik mezelf hiermee niet voor de gek hou. Dat ik dat als excuus gebruik dat ik geen leuke mannen tegen kom. Want uiteindelijk mis ik het gewoon om met iemand samen te zijn Date-topic 2 - Pagina 18 1371890812 Het weekend was ik bij m'n zus en als ik zie hoe leuk zij en haar vriend het samen hebben, dan voel ik toch wel een steek. Niet dat ik afgunstig ben, want ik vind het heel erg leuk voor haar en ik gun het haar ook! Maar ik wil het zelf ook Date-topic 2 - Pagina 18 1270000679

Jaya: heb je nog iets gehoord?

En ik herken het wel hoor wat je schrijft.. ik heb die steken ook. Ik gun iedereen hun geluk, maar ik wil het zelf ook :-). Dus ja, als je dan een weekend met het geluk van je zus wordt geconfronteerd dan kan het soms erg steken! Ik was afgelopen weekend in Disney met mijn familie en we zijn net mijn vader verloren en ik zit in een scheiding. MIjn zus heeft echter weer het volledige geluk met een nieuwe partner gevonden en dan zie je wel hoeveel steun ze daaruit haalt en dat ik dat dus niet heb.

De rest van mijn verhaal: verliefd op een collega, heel heftig en intens jaar samen beleefd, ook echte gevoelens (ook denk ik van zijn kant: je zegt immers niet zomaar 'ik heb je lief'), laatst is het tot een uitbarsting gekomen, gesprek gehad waarin we aangaven elkaar niet kwijt te willen als vrienden, en nu gedraagt hij zich compleet als een zak hooi en vestigt zijn aandacht op mijn vrouwelijke collega die achter me zit. En nu hoor ik hun de hele dag chatten en gezellig en vrolijk doen. En dit was het écht in het kort.

Ik vind het zo lastig om iedere dag naar mijn werk te gaan maar ik blijf me vasthouden aan dat iedere dag er weer een is en dat het vanzelf zal slijten. Alleen hoe kom je over iemand heen die je iedere dag ziet? Waar je hart nog steeds naar uit gaat, ondanks dat het een grote zak hooi is!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond do 6 dec 2012 - 0:19

Date-topic 2 - Pagina 18 181129216233544070_ZSSL5SCJ_b
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 1:28

Feline schreef:Ja! Absoluut succesverhaal hier na 7 jaar single te zijn geweest! Gister zelfs samen wezen eten bij Harrison! Multitalent trouwens, Harrie kan onwijs lekker koken en haar vriend kan onwijs goed bijhouden wanneer je glas leeg is smile

Toen we naar buiten liepen zei m'n vriend: je blijft me verbazen! Het wordt steeds alleen maar leuker! En dat ben ik wel met 'm eens!
Hee wat lief, haha!
Ik vond het echt heeel leuk dat jullie er waren en je vriend is ook echt heel leuk!

Als ik een vent was zou ik jullie allemaal, stuk voor stuk, daten! (Dan zou ik een eikel zijn maar ik bedoel te zeggen dat ik jullie leuk en lief vind)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 6 dec 2012 - 9:02

Ik heb inmiddels iets van hem gehoord. We hebben even goed gepraat en bleek wat miscommunicatie te zijn. We hebben wat er afgelopen week is gebeurd uitgesproken, besproken hoe het nu verder moet en elkaars verwachtingen van de ander naar elkaar uitgesproken. Wat dat betreft zitten we op éen lijn, we willen allebei (nog) geen vaste relatie maar afspreken af en toe kan geen kwaad. Nu even kijken of het nog tot een afspraakje komt.

Caro hoe is het met jou?

Feline wat fijn om te lezen dat jij je geluk zo hebt gevonden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe do 6 dec 2012 - 10:28

Caro, wat vervelend dat het zo gaat. Ik snap dat je iedereen geluk gunt, maar het is soms wel moeilijk om een ander te zien glimmen van liefdesgeluk, terwijl het bij jezelf niet gaat zoals je zelf wil.
Jaya en Beachgirl, Leuk!

Mijn collega's hebben gezegd dat ik op datingsites moet kijken, want 2 van de 6 hebben een relatie via zo'n site gekregen. Ik keek wel af en toe op RP en stuurde heel soms een berichtje (zo'n interessebericht) maar nog nooit echt contact gehad (ja, een keer, maar die foto op de site kwam niet echt overeen met de rest van de foto's van z'n Facebook.. was echt afgeknapt Wink)
Nu heb ik een jongen een interessebericht gestuurd, hij stuurde er een terug (had ook geen full membership denk ik) en daarna nog een.. Nu heb ik hem gevonden op FB en hem toegevoegd. Ben benieuwd of hij me toevoegt.

Verder heb ik wel leuk contact met een jongen. Ontzettend lief en aardig, maar past totaal niet bij mij. Hij is een stuk jonger, dat maakt me normaal weinig uit, maar dit merk je in zijn geval wel. Denk dat ik vooral zijn aandacht wel leuk vind laughcry
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 7 dec 2012 - 5:31

Jaya schreef:Ik heb inmiddels iets van hem gehoord. We hebben even goed gepraat en bleek wat miscommunicatie te zijn. We hebben wat er afgelopen week is gebeurd uitgesproken, besproken hoe het nu verder moet en elkaars verwachtingen van de ander naar elkaar uitgesproken. Wat dat betreft zitten we op éen lijn, we willen allebei (nog) geen vaste relatie maar afspreken af en toe kan geen kwaad. Nu even kijken of het nog tot een afspraakje komt.

Caro hoe is het met jou?

Feline wat fijn om te lezen dat jij je geluk zo hebt gevonden Date-topic 2 - Pagina 18 561177

Wat fijn dat het is uitgepraat! En dat jullie er hetzelfde instaan.. nu kan je idd met een stuk minder verwachtingen gewoon leuke afspraakjes hebben en dan zie je het vanzelf wel.. :-)

Lenthe: Ja, ik gun iedereen zijn of haa rgeluk maar het steekt soms aan alle kanten dat ik dat niet heb. En er zover vanaf ben ook..
Ben benieuwd naar jouw ervaringen met datingsites! Ik ben er beetje klaar mee, maar merk ook dat mijn hart écht nog aan die ene kerel verknocht is.

En hoe he tgaat: mwah.. niet zo goed eerlijk gezegd. Ik was vergeten hoe pijnlijk liefdesverdriet is. En het is nog erger dat ik hem iedere dag zie, en iedere dag dat contact tussen min collega en hem zie. Dat is het pijnlijkst. Dat steekt enorm. Hij zal echt niet weten hoe hij met de situatie moet omgaan momenteel en kiest dan voor een botte, lullerige manier. Maar goed: daar kan ik dan weer erg weinig mee. Ik baal gewoon als 300 stekkers en ik heb vanmorgen heel hard gehuild omdat ik hem zo miste. Ik mis ons gemakkelijke contact, de manier van spreken, het elkaar begrijpen met een paar woorden, en het gevoel dat we iig iets bijzonders deelden.
Naast de verliefde gevoelens bedoel ik dan.. we hadden ook echt een hele hechte vriendschap..maar nu heb ik het idee alsof het alleen een grote wassen neus was. En dat steekt. Maar ik mis hem tegelijkertijd.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro vr 7 dec 2012 - 8:10

hahhaa ik moet toch weer lachen om dat gekke Paiq.nl. Ik was me aan het vervelen en dacht: log eens in. Best aardig gesprek met iemand komt hij op een gegeven moment aan: hij had me op FB opgezocht (hoe.. geen idee, had alleen een voornaam + plaats), en had gezien dat ik getrouwd was. Meneer trekt direct zijn conclusie en ik zei nog: ik wás getrouwd maar heb al sinds mei mijn status aangepast.

Maar goed: ik heb echt duidelijk status 'vrijgezel' maar ik zag bij mijn tijdlijn idd dat er wel stond dat ik in 2010 getrouwd was, maar niet echt een scheidingsdatum. Maar ik heb helemaal geen zin om status 'gescheiden' te hebben..maar ik heb dus ook geen idee waarom je nergens kan invullen dat je dus wel gescheiden bent...

Naja: hij was toch niet zo leuk maar hij verwijderde me direct als contact. Vreemde gast!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl za 8 dec 2012 - 1:18

Caro schreef:hahhaa ik moet toch weer lachen om dat gekke Paiq.nl. Ik was me aan het vervelen en dacht: log eens in. Best aardig gesprek met iemand komt hij op een gegeven moment aan: hij had me op FB opgezocht (hoe.. geen idee, had alleen een voornaam + plaats), en had gezien dat ik getrouwd was. Meneer trekt direct zijn conclusie en ik zei nog: ik wás getrouwd maar heb al sinds mei mijn status aangepast.

Maar goed: ik heb echt duidelijk status 'vrijgezel' maar ik zag bij mijn tijdlijn idd dat er wel stond dat ik in 2010 getrouwd was, maar niet echt een scheidingsdatum. Maar ik heb helemaal geen zin om status 'gescheiden' te hebben..maar ik heb dus ook geen idee waarom je nergens kan invullen dat je dus wel gescheiden bent...

Naja: hij was toch niet zo leuk maar hij verwijderde me direct als contact. Vreemde gast!!!

Als ze zo vaag doen en niet eens jouw kant vh verhaal willen horen zijn ze het al niet eens waard Wink

Mijn date is nu onderweg hierheen, ga hem ophalen rond 3 uur op t station... Zenuwennnnn!!! NeutralsilentDate-topic 2 - Pagina 18 1270000679
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake za 8 dec 2012 - 2:12

Wooow spannend beachgirl!!! Veel succes.
Heb mijn date maandag voor het laatst gezien en ik zie hem dinsdag pas weer.
Nog even doorzetten dus haha
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 18 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum