Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 10:42

May schreef:
Antibes schreef:Ik weet gewoon niet wat ik moet. Enerzijds wil ik weer een datingsite proberen, want ik kom in het echt misschien 3x per jaar iemand tegen en eens per jaar komt daar een date uit voort en eens per 3 jaar een vervolgdate.. Dat werkt niet.. Anderzijds, ik heb een paar jaar best actief internetdating gedaan en het werkt gewoon niet ofzo... :nopompom: Hopeloos!

Dit had ik echt zo kunnen schrijven. Heel herkenbaar!

Hopeloos he? Ik weet ook gewoon niet wat de oplossing is. Ik ben echt niet wanhopig en echt prima gelukkig in mijn eentje ook, maar ik vraag me wel gewoon af of het er op deze manier óóit van gaat komen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May zo 9 dec 2012 - 10:50

Antibes schreef:
May schreef:
Antibes schreef:Ik weet gewoon niet wat ik moet. Enerzijds wil ik weer een datingsite proberen, want ik kom in het echt misschien 3x per jaar iemand tegen en eens per jaar komt daar een date uit voort en eens per 3 jaar een vervolgdate.. Dat werkt niet.. Anderzijds, ik heb een paar jaar best actief internetdating gedaan en het werkt gewoon niet ofzo... :nopompom: Hopeloos!

Dit had ik echt zo kunnen schrijven. Heel herkenbaar!

Hopeloos he? Ik weet ook gewoon niet wat de oplossing is. Ik ben echt niet wanhopig en echt prima gelukkig in mijn eentje ook, maar ik vraag me wel gewoon af of het er op deze manier óóit van gaat komen.

Ja het is heel irritant. Maar internetdaten werkt gewoon echt niet voor mij, heb de afgelopen jaren best wel wat dates gehad via internet, maar het was allemaal niks. Afgelopen jaar het maar gewoon niet meer gedaan, nou toen gebeurde er al helemaal niks. In september toch nog even gedate met een kerel via internet, maar dat werkte gewoon ook niet.
En de mensen om me heen die allemaal net vrijgezel zijn lopen zo weer iemand tegen het lijf... Echt ik snap niet wat ik verkeerd doe.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 10:55

May schreef:
Antibes schreef:
May schreef:
Antibes schreef:Ik weet gewoon niet wat ik moet. Enerzijds wil ik weer een datingsite proberen, want ik kom in het echt misschien 3x per jaar iemand tegen en eens per jaar komt daar een date uit voort en eens per 3 jaar een vervolgdate.. Dat werkt niet.. Anderzijds, ik heb een paar jaar best actief internetdating gedaan en het werkt gewoon niet ofzo... :nopompom: Hopeloos!

Dit had ik echt zo kunnen schrijven. Heel herkenbaar!

Hopeloos he? Ik weet ook gewoon niet wat de oplossing is. Ik ben echt niet wanhopig en echt prima gelukkig in mijn eentje ook, maar ik vraag me wel gewoon af of het er op deze manier óóit van gaat komen.

Ja het is heel irritant. Maar internetdaten werkt gewoon echt niet voor mij, heb de afgelopen jaren best wel wat dates gehad via internet, maar het was allemaal niks. Afgelopen jaar het maar gewoon niet meer gedaan, nou toen gebeurde er al helemaal niks. In september toch nog even gedate met een kerel via internet, maar dat werkte gewoon ook niet.
En de mensen om me heen die allemaal net vrijgezel zijn lopen zo weer iemand tegen het lijf... Echt ik snap niet wat ik verkeerd doe.

Haha, ik heb precies hetzelfde. Ben nu ook denk 1,5 jaar gestopt met internetdating en dan komt er ook gelijk niets meer. Maja, als ik dan weer zo'n situatie als gisteravond heb, ja vind je het gek? Ik ga te weinig uit, ja, dat is waar. Maar met uitgaan kom ik ook bijna nooit iemand tegen en die 3x per jaar dat ik dus iemand tegenkom verloopt het bijna altijd zoals eerder beschreven. Hopeloos.

En inderdaad, mensen met relaties die uitgaan en binnen een maand alweer een ander hebben. Serieus, waar halen ze ze vandaan?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May zo 9 dec 2012 - 11:01

Nee ik kom ze ook gewoon echt niet tegen en daarbij de mannen die ik aan trek en de mannen die ik leuk vind zit ook weer een wereld van verschil in. Dus dat werkt ook niet echt mee in het vinden van die ene man die bij mij past.
Maar we houden moed Wink
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 11:03

Haha, heb het er nu net met een vriendin over, dat we maar een cursus moeten gaan doen ofzo.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 9 dec 2012 - 11:09

Ik snap dat dus ook niet hoe al die mensen zo snel aan een nieuwe liefde komen.. snap er ook geen hout van. Internetdaten lijkt het voor mij (vooralsnog) ook niet echt te doen, maar wat moet je dan? Ik kom verder ook niet echt in omstandigheden die allerlei leuke, nieuwe mannen met zich meebrengen. En ik zou ook niet weten hoe ik daar wel in terecht moet komen...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 11:12

Ik weet dat dus ook niet inderdaad. Ja, uitgaan of feestjes.. Maar dat vind ik 1) niet zo heel erg leuk en 2) als ik dan zo nu en dan uitga heb ik ook misschien eens op de tien keer sjans ofzo. Dat gaat het verschil ook niet maken!

Ik heb dus wel eens oogcontact in OV of de supermarkt ofzo, maar dat brengt me nergens. Op de universiteit kom ik ook nooit iemand tegen. Heb bij verenigingen gezeten, maar tot nu toe ook nooit in verenigingsverband een date ontdekt.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May zo 9 dec 2012 - 11:14

Nee ik ook niet. Ben het afgelopen jaar 1 leuke man tegen gekomen. Maar dat is allemaal een beetje ingewikkeld dus denk niet dat het uberhaupt iets kan worden. Maar verder niks tegen gekomen.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 9 dec 2012 - 11:15

En toch.. toch denk ik: we zijn intelligente, leuke vrouwen (mooi zou ik mezelf niet willen noemen), wat doen wij 'verkeerd'? En dan zet ik verkeerd tussen aanhalingstekens want denk niet an sich dat wij iets verkeerds doen, maar ik snap het soms oprecht niet...
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 11:16

Ik overweeg wel om een keer te gaan speeddaten. Maar geen idee of dat juist een enorm fiasco wordt of niet. Zo met zo'n leuke jongen in de trein, durf ik ook niet echt te sjansen met in mijn achterhoofd "doe niet zo gek, knappe man, vast heeft hij gewoon een vriendin en doet hij alleen aardig". Maja, als er een leuke man DRIE keer naar je knipoogt, dan reageer je toch? :nopompom:

Bij speeddaten weet ik iig dat ze vrijgezel zijn, of iig geinteresseerd zijn. En achteraf kruisjes zetten lijkt me ook wel wat haha...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 11:17

Caro schreef:En toch.. toch denk ik: we zijn intelligente, leuke vrouwen (mooi zou ik mezelf niet willen noemen), wat doen wij 'verkeerd'? En dan zet ik verkeerd tussen aanhalingstekens want denk niet an sich dat wij iets verkeerds doen, maar ik snap het soms oprecht niet...

Nee, ik snap het ook niet. Maar ik heb dat al 100x besproken hier op het forum en ik kwam er ook nooit uit. Is het mijn gewicht, is het mijn onzekerheid, is het mijn teveel-intelligentie juist.. GEEN idee. Ik wilde dat ik het wist.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 9 dec 2012 - 11:18

Nou, daarvan denk ik wel: dan zien mannen me in het echt...want schijnbaar gaat er iets mis tussen het hele internet gebeuren en hoe ik overkom (denk ik) en de werkelijkheid. Denk sowieso dat mannen me beter IRL kunnen leren kennen :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 11:29

Caro schreef:Nou, daarvan denk ik wel: dan zien mannen me in het echt...want schijnbaar gaat er iets mis tussen het hele internet gebeuren en hoe ik overkom (denk ik) en de werkelijkheid. Denk sowieso dat mannen me beter IRL kunnen leren kennen :-)

Naja, ik denk dat bij mij dus ook het probleem is. Ik ben ontzettend spontaan en grappig en ad rem, maar op flirt momenten valt dat dus ECHT even goed weg. En dan leren ze dus eerst de flirty, ad remme Antibes kennen en dan ben ik toch alsnog nog even weer saai op zo'n date. Valt tegen dan...

En ik heb het gevoel dat ik gewoon veel idealer over kom online, maar wat moet je daaraan doen? Je lelijkste foto's op een datingsite zetten?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 11:33

Hayden Quinn I love you Vindt mijn naam cool I love you I love you

Als ik bereikbare mannen ook niet kan versieren, mag ik best dromen van onbereikbare toch?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro zo 9 dec 2012 - 12:15

Antibes schreef:Hayden Quinn I love you Vindt mijn naam cool I love you I love you

Als ik bereikbare mannen ook niet kan versieren, mag ik best dromen van onbereikbare toch?

Dromen mag altijd!!

En ik denk dus juist dat ik online minder goed overkom dan in het echt!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 9 dec 2012 - 21:16

Tot nu toe heb ik mijn exen en mijn huidige vriend eigenlijk altijd op een verjaardag van iemand anders leren kennen. Zowel (saai) thuis, als in party vorm, een barbecue en zelfs eens een bowlingavond ter ere van 2 verjaardagen en dus veeeeel mensen. Is dat geen optie bij jullie? Gewoon eens beetje netwerken? Geen koppelacties bedoel ik hoor (of je moet dat willen natuurlijk). Het heeft bij mij gewerkt..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 22:08

Het probleem bij mij dat betreft, is dat ik via studie etc. eigenlijk vooral omga met mensen van 3-4 jr jonger. En ik val juist op mannen van paar jaar ouder! Op feestjes van vrienden kom ik dus vaak mensen tegen die ik al ken of te jonge exemplaren!

Het is wel een goeie hoor, mijn laatste date heb ik ook overgehouden aan Leaf haar housewarming, maar niet echt DE oplossing voor mij helaas..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 22:16

Antibes schreef:Het probleem bij mij dat betreft, is dat ik via studie etc. eigenlijk vooral omga met mensen van 3-4 jr jonger. En ik val juist op mannen van paar jaar ouder! Op feestjes van vrienden kom ik dus vaak mensen tegen die ik al ken of te jonge exemplaren!

Het is wel een goeie hoor, mijn laatste date heb ik ook overgehouden aan Leaf haar housewarming, maar niet echt DE oplossing voor mij helaas..

Voor jou weet ik wel een oplossing, gewoon een knappe arts aan de haak slaan Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond zo 9 dec 2012 - 22:23

Ik zie vaak genoeg leuke mannen hoor Date-topic 2 - Pagina 20 561177. Ze zijn helaas soms bezet, of gewoon niet geïnteresseerd, maar ze zijn er heus wel. Ik ben er oprecht van overtuigd dat er een leuke man voor ons rondloopt. Je moet natuurlijk er zelf wel in blijven geloven Date-topic 2 - Pagina 20 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 22:24

Haha, die zijn dan weer 45+ of vrouw! :P Maar ik houd mijn ogen wel open in het UMC..... angel
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 9 dec 2012 - 22:34

Niks mis met een oude fiets ;-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes zo 9 dec 2012 - 22:44

Harrison schreef:Niks mis met een oude fiets ;-).

laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL zo 9 dec 2012 - 23:20

Is zoiets als NMLK (nieuwe mensen leren kennen) niet iets voor jullie?

Ik heb ook geen geweldige ervaringen met daten en ik kwam ook weinig leuke mannen tegen in het echt.
Bij nieuwe mensen leren kennen draait het er om dat je (zoals de naam al zegt) nieuwe / andere mensen leert kennen. Het idee erachter heeft niets met daten te maken, maar de meeste personen die er lid zijn en zich aanmelden voor activiteiten zijn single, dus er kan wel eens iets 'gebeuren' tussen personen. Dat heb ik dus ook meegemaakt en we gaan binnenkort samenwonen.

't is maar een tip Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra ma 10 dec 2012 - 0:20

Ik ben nog steeds voor het 'spot the date' avondje!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Peanut ma 10 dec 2012 - 0:31

Harrison schreef:
Antibes schreef:Het probleem bij mij dat betreft, is dat ik via studie etc. eigenlijk vooral omga met mensen van 3-4 jr jonger. En ik val juist op mannen van paar jaar ouder! Op feestjes van vrienden kom ik dus vaak mensen tegen die ik al ken of te jonge exemplaren!

Het is wel een goeie hoor, mijn laatste date heb ik ook overgehouden aan Leaf haar housewarming, maar niet echt DE oplossing voor mij helaas..

Voor jou weet ik wel een oplossing, gewoon een knappe arts aan de haak slaan Very Happy.

Een jonge co-assistent?

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 20 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum