Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 3:52

Feline schreef:Aaahww.. Ik schrijf ze ook met een lach op mijn gezicht Date-topic 2 - Pagina 11 561177 Morgenavond gaat ie voor me koken! Ben benieuwd!

Leeuuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 5:41

Leuk Feline! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 6 nov 2012 - 11:00

Wat veel positieve verhalen hier! Ik vind het heerlijk om te lezen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 7 nov 2012 - 10:44

Wat een positiviteit hier!! En wat leuk allemaal: ik moet zo lachen om het wordfeud verhaal... dat is toch té leuk voor woorden :-).
Feline: jij blijft leuk te lezen :-)

Eens even kijken: ik heb me officieel ingeschreven bij Parship, leek me wel een goede plek voor mij. Zitten veel hoogopgeleiden, best wel wat gelijkgestemden. En wat blijkt: na een loser die me niet met rust laat: begint WA'ppjes te sturen om half zeven in de ochtend dat hij foto's wil zien...en hij kreeg geen reactie.. dus om 5 uur een whatsappje: 'Aandacht!! ;-)'.. Nou, toen had hij het al verpest natuurlijk. Hallo: een mens heeft ook een léven zeg maar..

Máááár ik ben in contact gekomen met een 34jarige jurist uit A'dam en ik moet zeggen: we zijn nu eigenlijk al 3 dagen heeeeel veel berichtjes aan het sturen en hij is zó enorm grappig. We hebben vandaag al ongeveer 5 mailtjes heen en weer gestuurd en hij is echt te grappig. Het is geen vragenlijstje dat je aftikt: nee, het is gewoon een ontzettend gezellig gesprek waarin we elkaar pesten, leuke opmerkingen maken en hij vond me in een anekdote 'schattig'.. hihi. En het grappige is: de foto's hebben we nog niet naar elkaar vrijgegeven :-). Dat staat me eigenlijk best wel aan.. gewoon, elkaar leuk leren kennen zeg maar..
Ohh en hij had me om kwart voor 2 vannacht nog gemaild (via de site).. hij was gaan stappen met vrienden, en zou me morgen (vandaag dus) uitgebreider terugmailen maar voor nu 'you're fun'..

Klinkt toch leuk?

Sportinstructeur is ook nog in beeld trouwens. Maar die zegt best vaak af en daar krijg ik een puntkop van. Hij zou morgen langskomen maar heel eerlijk: dat kan hij zomaar morgen weer afzeggen. Dus dat merk ik vanzelf wel...:-). Daar had ik toch nooit hoge verwachtingen van... máár wat hij wel is: een erg leuke afleiding (als hij er is), want hij is grappig en we hebben fijne sex. Nou, zo slecht is dat van tijd tot tijd toch niet in al deze nare tijden?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 7 nov 2012 - 14:30

Ik blijf meelezen, erg leuk om te volgen!!
Goed bezig SuperGrover, Feline, Yare, Caro!
Ik heb nog altijd contact, we willen graag een nieuwe date plannen. Maar ik zie nog altijd niet hoe het ooit zou moeten werken in de toekomst, we willen gewoon andere dingen op dit moment. En ondertussen maak ik zo veel mee en leer ik zoveel nieuwe mensen kennen... Ik vind het maar moeilijk en daar heb ik geen zin in op dit moment, ik wil genieten van mijn vrijheid. Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen nu.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 7 nov 2012 - 21:03

Klinkt goed Caro! Benieuwd naar z'n uiterlijk smile

Polly, lastig inderdaad! Kun je niet gewoon van beide dingen even genieten nu?

Ik ben gister weer in paniek geraakt.. Zat er wel aan te komen dat we dingen moesten gaan uitspreken maar toen ie daadwerkelijk vroeg of ie, na een bepaald iets, mij zijn vriendinnetje mocht noemen sloeg ik volledig dicht. Wilde zo graag iets zeggen maar blokkeerde volledig. Uiteindelijk kunnen zeggen dat ik best wel bang ben, dat ik hem ergens bij moet betrekken maar niet weet of ik dat kan..Hij zei iets van: ik weet niet wat het is, ik laat jou de keus of je dat gaat doen maar ik ben er voor je en ik hoop dat ik je angsten mag proberen weg te nemen.
Dat was heel lief.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 7 nov 2012 - 21:37

Feline schreef:Klinkt goed Caro! Benieuwd naar z'n uiterlijk Date-topic 2 - Pagina 11 561177

Polly, lastig inderdaad! Kun je niet gewoon van beide dingen even genieten nu?

Ik ben gister weer in paniek geraakt.. Zat er wel aan te komen dat we dingen moesten gaan uitspreken maar toen ie daadwerkelijk vroeg of ie, na een bepaald iets, mij zijn vriendinnetje mocht noemen sloeg ik volledig dicht. Wilde zo graag iets zeggen maar blokkeerde volledig. Uiteindelijk kunnen zeggen dat ik best wel bang ben, dat ik hem ergens bij moet betrekken maar niet weet of ik dat kan..Hij zei iets van: ik weet niet wat het is, ik laat jou de keus of je dat gaat doen maar ik ben er voor je en ik hoop dat ik je angsten mag proberen weg te nemen.
Dat was heel lief.

Ik krijg kippenvel van zijn reactie Feline! En wat staat je zo in de weg meisje? Wat is het dan precies? Want dit lijkt me echt een hele leuke kerel, en dan kan je maar beter eerlijk zijn (wat je ook bent geweest) maar misschien is hij dan wel de moeite waard om nu eens door je schild heen te prikken?

Ik ben ook erg benieuwd! Ik vind het momenteel zo enorm grappig dat vanmorgen het eerste wat ik deed, was kijken of hij al een reactie had teruggestuurd. Hij komt zo heerlijk adrem over, maar niet té dat je denkt dat er alleen maar een grapjas achter het scherm zit. Ik ben ook erg benieuwd naar zijn uiterlijk maar voor nu is het ook wel fijn dat ik het nog níet weet..

En nu zit ik de hele tijd: zou hij al iets hebben teruggestuurd? hahah!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine wo 7 nov 2012 - 21:37

Wat een hoop leuke verhalen hier! Leuk Caro, dat je zulke fijne gesprekken met hem hebt. Ben je al benieuwd hoe hij eruit ziet?

Ik heb mijn date van vorige week achter me gelaten en ben nu met twee mannen aan het mailen. Nummer 1 wilde meteen na het eerste mailtje afspreken, dat vond ik bij nader inzien toch een beetje erg snel. Dat heb ik gisteren aan hem verteld, maar sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord. Nummer 2 is qua mailwisseling erg leuk en wil nu ook afspreken. Dat zie ik wat meer zitten, omdat hij in de buurt woont en we al redelijk wat mailtjes over en weer hebben gestuurd. Ik weet alleen niet of hij echt mijn type is qua uiterlijk, maar ach, dat zien we dan wel Date-topic 2 - Pagina 11 561177
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 7 nov 2012 - 21:50

Herkenbaar Caro, dat verheugen op oprecht leuke berichtjes!

Phileine, ben benieuwd of het klikt ondanks het niet direct je type zijn.

Ik weet niet wat het is. Alles in me zegt dat ik gek op 'm ben. Gister ongeveer 36 keer op het punt gestaan om te zeggen dat ik 'm leuk vind maar ik krijg het niet over m'n lippen. Ik kan gewoon niet over gevoelens praten. Ik blokkeer volledig.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 7 nov 2012 - 22:15

Lastig, Feline. Weet je ook hoe het komt dat je zo dichtklapt? Wil je wel een relatie met hem?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 7 nov 2012 - 22:17

Phileine: ja, ik ben wel erg benieuwd maar tegelijkertijd ook wel beetje 'angstig'..hij is nu zo leuk zeg maar.. bang dat het tegenvalt :-). Al zien zijn blurry foto's er wel leuk uit ;-).
Ik zou echt adviseren: doe wat je gevoel je ingeeft.. dus als nummer 1 je niet aanspreekt, dan niet doen. En qua uiterlijk van nummer 2: dat kan altijd nog komen. Foto's zeggen ook niet altijd evenveel. En daarnaast: de laatste op wie ik écht knetterverliefd werd, was totaal anders qua uiterlijk dan ik daarvoor altijd op viel. Dus het kán wel.

Feline: zolang je dát maar aan hem kenbaar maakt dan weet hij 1) dat het wel vanzelf komt als jij eraan toe bent en 2) dan weet hij dat je hem echt leuk vindt maar gewoon ergens mee worstelt. En dan creeer je openheid en dan komt dat moment vanzelf wel. Deze kerel lijkt me echt de moeite waard om je eigen muurtje voor te doorbreken. Máár: niks overhaast.. jezelf niet forceren maar er wel mee bezig zijn. Dat is mijn advies :-)

En jaaa! Het zijn echt leuke berichtjes. Ik moet er zooo hard om lachen en baal nu iedere keer als ik die mailbox open en nog geen mailtje heb :-)! Hahahah erg he!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine wo 7 nov 2012 - 22:40

Caro schreef:Phileine: ja, ik ben wel erg benieuwd maar tegelijkertijd ook wel beetje 'angstig'..hij is nu zo leuk zeg maar.. bang dat het tegenvalt :-). Al zien zijn blurry foto's er wel leuk uit ;-).
Ik zou echt adviseren: doe wat je gevoel je ingeeft.. dus als nummer 1 je niet aanspreekt, dan niet doen. En qua uiterlijk van nummer 2: dat kan altijd nog komen. Foto's zeggen ook niet altijd evenveel. En daarnaast: de laatste op wie ik écht knetterverliefd werd, was totaal anders qua uiterlijk dan ik daarvoor altijd op viel. Dus het kán wel.

Feline: zolang je dát maar aan hem kenbaar maakt dan weet hij 1) dat het wel vanzelf komt als jij eraan toe bent en 2) dan weet hij dat je hem echt leuk vindt maar gewoon ergens mee worstelt. En dan creeer je openheid en dan komt dat moment vanzelf wel. Deze kerel lijkt me echt de moeite waard om je eigen muurtje voor te doorbreken. Máár: niks overhaast.. jezelf niet forceren maar er wel mee bezig zijn. Dat is mijn advies :-)

En jaaa! Het zijn echt leuke berichtjes. Ik moet er zooo hard om lachen en baal nu iedere keer als ik die mailbox open en nog geen mailtje heb :-)! Hahahah erg he!

Ik ben benieuwd of je hem qua uiterlijk ook leuk vindt, fijn dat zijn blurry foto's (dat zijn toch de 'vage' foto's?) er in ieder geval leuk uitzien Date-topic 2 - Pagina 11 561177

Je hebt gelijk, gisteren had ik het er ook met een vriendin over. Het contact met nummer 1 voelt niet goed, hij wil veel te snel. Daarnaast is hij tien jaar ouder en wil hij volgens mij huisje-boompje-beestje. Dat wil ik ook wel, maar niet zomaar met iemand. Nummer 2 is leuk en je hebt gelijk, misschien is het 'in het echt' wel heel anders. En als dat niet zo is, dan is er ook geen man overboord.

Ik kwam trouwens gisteren een docent op RP tegen Date-topic 2 - Pagina 11 394967 Ik had die dag nog college van hem gehad. Wel jammer, het is een leuke vent om te zien en nog jong Date-topic 2 - Pagina 11 561177
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 9 nov 2012 - 7:35

Feline, ik vind dat zo rot om te lezen en tegelijkertijd zo herkenbaar. Ik kan je toch alleen maar adviseren om door te zetten. Wat verandert er nou feitelijk, wanneer jullie uitspreken een relatie te hebben? Je gaat nu waarschijnlijk ook niet meer zoenen met een andere jongen. Meer vrijheid dan dit raak je echt niet kwijt. En je krijgt er zoveel moois voor terug.

Wij hebben samen zoveel contact gehad over dat wat we zo graag wilden: liefde. Toen het zich bij mij aandiende, raakte ik compleet in paniek. Het uitspreken, zoals jij hebt gedaan, gaf mij zoveel ruimte en rust. Mijn vriend reageerde net zoals jouw date. Meer vertrouwen kon het mij niet geven.

Lieverd, gun jezelf dit. Je hebt er naar verlangd en je hebt het gevonden. De toekomst is de toekomst, dat zie je dan wel weer. Ga voor het heden, voor het nu. En dan klinkt hij als een fantastische man om aan je zijde te hebben. Raak hem niet kwijt door je eigen angsten.


Laatst aangepast door Lady4 op vr 9 nov 2012 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl vr 9 nov 2012 - 9:40

Hier waarschijnlijk volgend weekend date nr2 met de Paiq jongen! Very Happy Nog steeds leuk contact via app, en hij vroeg vandaag of ik volgend weekend al plannen heb.Embarassed

Denk dat ik nog nerveuzer ga zijn voor date nr2 dan voor de eerste date haha!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 9 nov 2012 - 10:24

Wijze woorden van Lady! Hoe is je vakantie??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 9 nov 2012 - 10:50

Bliss schreef:Wijze woorden van Lady! Hoe is je vakantie??
HEERLIJK!! Prachtig weer, heerlijk eten, goede wijn en we hebben het samen zó leuk. Ik kan serieus zo nog drie weken samen doorbrengen hier. Geen irritatie of niks. Alleen maar chillen en genieten. smile Maar helaas, morgenmiddag vliegen we weer terug.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 9 nov 2012 - 11:32

Lady4 schreef:
Bliss schreef:Wijze woorden van Lady! Hoe is je vakantie??
HEERLIJK!! Prachtig weer, heerlijk eten, goede wijn en we hebben het samen zó leuk. Ik kan serieus zo nog drie weken samen doorbrengen hier. Geen irritatie of niks. Alleen maar chillen en genieten. Date-topic 2 - Pagina 11 561177 Maar helaas, morgenmiddag vliegen we weer terug.

Sounds good, heerlijk zeg! Geniet van de laatste avond!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 12 nov 2012 - 2:19

Hoe is het nu met jou/jullie, Feline?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 12 nov 2012 - 4:05

Wat een lieve woorden Lady! Ontroert me!

En je hebt/krijgt gelijk. Na een heel fijn weekend waarin hij echt ontzettend lief was merkte ik hoe gek ik op 'm ben. Dus ik meld me maar eens af in dit topic smile
Zondagochtend werd ik naast hem wakker en hij lag me heel serieus aan te kijken dus ik vroeg wat er was, zegt hij: ik lig me af te vragen of ik je 's avonds of 's ochtends knapper vind.. smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yare ma 12 nov 2012 - 5:20

Feline schreef:Wat een lieve woorden Lady! Ontroert me!

En je hebt/krijgt gelijk. Na een heel fijn weekend waarin hij echt ontzettend lief was merkte ik hoe gek ik op 'm ben. Dus ik meld me maar eens af in dit topic Date-topic 2 - Pagina 11 561177
Zondagochtend werd ik naast hem wakker en hij lag me heel serieus aan te kijken dus ik vroeg wat er was, zegt hij: ik lig me af te vragen of ik je 's avonds of 's ochtends knapper vind.. Date-topic 2 - Pagina 11 561177

Aaahhh dan smelt je tochDate-topic 2 - Pagina 11 3079029344Date-topic 2 - Pagina 11 3079029344Date-topic 2 - Pagina 11 2970661624
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 12 nov 2012 - 6:00

Ik kan maar een ding zeggen: HOERA!!!

:cheering: Very Happy cheers sunny thumbup I love you :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 12 nov 2012 - 6:49

LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK!!!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza ma 12 nov 2012 - 7:36

Wat leuk Feline!!!!! :cheering:
Het is je echt heel erg gegund!!!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 12 nov 2012 - 7:46

:cheering:

Vind ik leuk!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 12 nov 2012 - 8:00

Leuk Feline, heel veel geluk samen!

Mijn date kon niet doorgaan afgelopen weekend, ik word altijd op de verkeerde momenten ziek :-(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 11 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum