Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake di 4 dec 2012 - 20:49

Ik herken me trouwens wel in je verhaal beach girl!
Ben ook vrij onzeker omdat mijn ex steeds vreemd ging en ik heb ook
nog een kind dus je lichaaam is veranderd.
Ik heb een foto van zijn ex gezien en dat is ook nog een supermooie meid.

Ben blij dat ik die foto later zag anders was ik misschien niet eens op date gegaan.
Alhoewel ik dacht dat ik me niet zo makkelijk zou kunnen openstellen
Ook wat sex betreft valt dat bij deze jongen helemaal mee, het gaat gewoon vanzelf.
Is dus vast een teken dat ik me goed en vertrouwd bij hem voel.
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 20:55

Sorry meiden voor de weinige updates vanuit mijn kant. Ik lees wel mee, maar heb momenteel enorm liefdesverdriet dus ik ben er ook echt niet zoveel mee bezig (al zou ik het liefst nu een leuke vent tegenkomen om mijn verdriet te vergeten, maar dat is niet de juiste instelling :-)).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 22:29

Caro Date-topic 2 - Pagina 17 699888

Cupcake, klinkt heel leuk allemaal. Maar ik zou het voor nu inderdaad zo laten, het lijkt goed te voelen voor jullie allebei zo. Als het nu allemaal al zo vanzelf gaat dan komt een volgende stap misschien ook wel vanzelf.

Ik heb geen leuke update. Date gister ging niet door. Gister geappt zoals ik al had gezegd, mijn onzekerheden op tafel gegooid, maar besloten toch gewoon te gaan. Krijg ik een half uur voor ik wil gaan een appje dat hij er vanuit ging dat ik niet meer kwam en hij andere dingen ging doen.. Ik was echt ff boos, heb geen moment gezegd dat ik niet zou komen. Vraag ik erom hoe hij daarbij komt, geen reactie... Heel de avond over nagedacht en bedacht dat hij dat sowieso niet veel doet, praten, en dan vooral over serieuzere dingen. Terwijl ik dat wel belangrijk vind. Ik heb nu aangegeven dat ik als het zo moet ermee wil stoppen, en gevraagd wat hij daarvan vindt. Weer geen reactie.. Ik ben er dus klaar mee smile Als hij mij leuk genoeg vindt kan hij best wat laten weten.
Ik heb twee hele leuke avonden met hem gehad, maar meer wordt het niet. Gelukkig heb ik geen verliefde gevoelens en is het niet heel moeilijk om deze beslissing te maken, al is het wel jammer natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 4 dec 2012 - 22:38

Wat jammer Jaya! Ik krijg wel een beetje het gevoel, niet lullig bedoeld, dat je hem hebt afgeschrikt met de onzekerheid. Misschien heb je te veel bevestiging gevraagd de afgelopen tijd en kan hij je dat (nog) niet geven. Dat is natuurlijk ook lastig na twee dates.

Hopelijk ben je een volgende keer niet zo onzeker! Je bent leuk!

Caro, Date-topic 2 - Pagina 17 699888 Gaat het om die collega wat niet mag zijn? Het is heel kut, maar wel het beste om afstand te nemen. Anders kom je ook nooit over hem heen. Zie je hem veel op het werk?

Hier geen enkele ontwikkeling op date gebied.. Date-topic 2 - Pagina 17 1270000679
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 22:51

Carra schreef:Wat jammer Jaya! Ik krijg wel een beetje het gevoel, niet lullig bedoeld, dat je hem hebt afgeschrikt met de onzekerheid. Misschien heb je te veel bevestiging gevraagd de afgelopen tijd en kan hij je dat (nog) niet geven. Dat is natuurlijk ook lastig na twee dates.

Hopelijk ben je een volgende keer niet zo onzeker! Je bent leuk!

Caro, Date-topic 2 - Pagina 17 699888 Gaat het om die collega wat niet mag zijn? Het is heel kut, maar wel het beste om afstand te nemen. Anders kom je ook nooit over hem heen. Zie je hem veel op het werk?

Hier geen enkele ontwikkeling op date gebied.. Date-topic 2 - Pagina 17 1270000679

Jaya.. he tkan zijn dat hij een beetje is afgeschrikt maar ik weet natuurlijk niet op welke manier je je onzekerheid hebt getoond! Zijn actie daarentegen om op die manier maar ervanuit te gaan dat de date niet doorging is wel slecht hoor.

Ja, die dus.. het kan niet en het mag niet. We hebben laatst gesprek gehad, dat hij initieerde na een ruzie, waarin we beiden aangaven elkaar iig niet kwijt te willen als vrienden. Hij stelde zich open op en ik was iig opgelucht dat we probeerden vrienden te blijven. Sindsdien liep het contact af en toe wat stroef maar op zich wel normaal. Maandagmiddag nog een normaal gesprek gehad, maar al het contact moet ik initieren en daar ben ik dus nu mee gekapt. Hetgeen het meest pijn doet is dat hij zijn contact met mijn andere vrouwelijke collega vrolijk doorzet op dezelfde manier als het ooit met mij ging. Dus ik ben gewoon vervangen. En dat doet enorm veel pijn. Dat geeft voor mij aan dat het én een zak hooi is, dat hij mij hoe dan ook niet waard is maar goed: dat is verstandelijk geredeneerd. Gevoelsmatig doet het enorm veel pijn.

Die andere collega is trouwens ook niet helemaal helder.. want ik heb haar gewaarschuwd, ze weet hoe het bij mij is gegaan en ze trapt er ook met open ogen in. Daarin heb ik besloten dat ze dat volledig zelf moet gaan bepalen en ik ga er echt niks meer over zeggen. Dat mag ze zelf opsoppen met hem. Maar man oh man.. wat doet dit pijn en wat voel ik me een volslagen idioot..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 22:55

Ja daar heb ik zelf ook aan gedacht inderdaad. Maar het is niet zo dat ik keer op keer over die onzekerheid ben begonnen, eigenlijk alleen gister. Misschien kom ik door mezelf zo open te stellen wel te dichtbij, denkt hij dat ik misschien meer wil, en schrik ik hem daarmee af. Ik weet het echt niet.

Caro, ik heb verteld dat ik nogal onzeker ben over mezelf wat mannen/relaties betreft en heb hem gevraagd wat mij in hem aantrok. Ik moet zeggen dat ik geen expert in daten en met relaties ben, maar is dit nou echt heel verkeerd geweest van mij?
En nog een knuffel voor jou! Het liefst zou je die vent nu meteen uit je hoofd willen hebben, maar je gevoel zegt wat anders. Hopelijk wordt het snel wat makkelijker voor je Date-topic 2 - Pagina 17 699888


Laatst aangepast door Jaya op di 4 dec 2012 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 4 dec 2012 - 22:59

Oh wat jammer Jaya! Ik weet niet of je hem hebt afgeschikt, maar ik vind het niet netjes dat hij gewoon niet meer reageert. Als hij vindt dat dat te snel gaat, of weet ik wat hij denkt, dan kan hij daar toch gewoon iets over zeggen? Ik vind dit vrij onvolwassen. Maar jammer dat het zo gelopen is, hopelijk stuurt hij toch nog iets terug.

Caro: hug Wat een rotsituatie zeg. Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet. Wel heel herkenbaar, dat je wel rationeel kunt zeggen dat het een zak hooi (wat een goed passief-agressief woord, haha) is, maar dat je gevoel toch iets heel anders zegt. Misschien is het wel goed als jullie nu even wat minder contact hebben, dan kan je gevoel ook wat zakken. Een vriendschap kun je misschien op een later moment weer wat opbouwen, als je gevoel nog zo aanwezig is, lijkt me dat erg moeilijk.

Cupcake: Wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 23:05

SuperGrover schreef:Oh wat jammer Jaya! Ik weet niet of je hem hebt afgeschikt, maar ik vind het niet netjes dat hij gewoon niet meer reageert. Als hij vindt dat dat te snel gaat, of weet ik wat hij denkt, dan kan hij daar toch gewoon iets over zeggen? Ik vind dit vrij onvolwassen. Maar jammer dat het zo gelopen is, hopelijk stuurt hij toch nog iets terug.


Ik hoop ook dat ik nog iets hoor, zou het jammer vinden als het zo moet stoppen. Hij stelt me daar ook wel een beetje mee teleur, had dit niet van hem verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 23:09

SuperGrover schreef:Oh wat jammer Jaya! Ik weet niet of je hem hebt afgeschikt, maar ik vind het niet netjes dat hij gewoon niet meer reageert. Als hij vindt dat dat te snel gaat, of weet ik wat hij denkt, dan kan hij daar toch gewoon iets over zeggen? Ik vind dit vrij onvolwassen. Maar jammer dat het zo gelopen is, hopelijk stuurt hij toch nog iets terug.

Caro: Date-topic 2 - Pagina 17 699888 Wat een rotsituatie zeg. Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet. Wel heel herkenbaar, dat je wel rationeel kunt zeggen dat het een zak hooi (wat een goed passief-agressief woord, haha) is, maar dat je gevoel toch iets heel anders zegt. Misschien is het wel goed als jullie nu even wat minder contact hebben, dan kan je gevoel ook wat zakken. Een vriendschap kun je misschien op een later moment weer wat opbouwen, als je gevoel nog zo aanwezig is, lijkt me dat erg moeilijk.

Cupcake: Wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie!

Ja maar laten we eerlijk zijn: mannen die direct iets zeggen? Als hij al geschrokken is, dan moet hij dat idd aangeven maar goed.. dat vinden mannen nu eenmaal erg moeilijk! En hopelijk hoor je idd nog wel iets. Ik vind persoonlijk misschien je vraag iets too much voor na twee dates, maar ik weet natuurlijk helemaal niet wat jullie besproken hebben en hoe jullie band was/ is!

Goed passief agressief woord he? Maar het is wel zo! Ja, ik weet dat het beter is als het contact zakt en vandaar dat ik nu ook geen moeite meer neem om contact op te nemen maar een vriendschap hoef ik niet meer met iemand die ik ook vertrouwde en nu dit kloterige gedrag vertoont. Want ik voel me een speeltje, gebruikt voor zijn entertainment en nu is het de beurt aan de volgende. Zo voelt het echt. En dat doet nog meer pijn dan dat je op een normale manier afscheid neemt van elkaar. Mijn gevoel zegt idd iets heel anders maar goed.. ik moet weer even op mijn verstand vertrouwen.
Na alle ellende van het afgelopen jaar heb ik alleen de kracht niet meer om hier op een verstandige manier mee om te gaan. Het is teveel zeg maar.. En verdorie: hij wéét het, en toch doet hij het op deze manier. Zegt genoeg toch?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 4 dec 2012 - 23:11

Ja, je krijgt in twee dates toch een beetje een beeld van iemand. Jammer als hij dan ineens zo anders doet. Misschien wilde hij alleen even wat afstand, of had hij teveel gedronken gisteravond, en stuurt hij vandaag alsnog een berichtje. Ik hoop het voor je. Zelfs al spreken jullie niet nog eens wat af, dan kun je het wel beter afsluiten.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 4 dec 2012 - 23:16

Caro schreef:
SuperGrover schreef:Oh wat jammer Jaya! Ik weet niet of je hem hebt afgeschikt, maar ik vind het niet netjes dat hij gewoon niet meer reageert. Als hij vindt dat dat te snel gaat, of weet ik wat hij denkt, dan kan hij daar toch gewoon iets over zeggen? Ik vind dit vrij onvolwassen. Maar jammer dat het zo gelopen is, hopelijk stuurt hij toch nog iets terug.

Caro: Date-topic 2 - Pagina 17 699888 Wat een rotsituatie zeg. Ik kan me voorstellen dat dat pijn doet. Wel heel herkenbaar, dat je wel rationeel kunt zeggen dat het een zak hooi (wat een goed passief-agressief woord, haha) is, maar dat je gevoel toch iets heel anders zegt. Misschien is het wel goed als jullie nu even wat minder contact hebben, dan kan je gevoel ook wat zakken. Een vriendschap kun je misschien op een later moment weer wat opbouwen, als je gevoel nog zo aanwezig is, lijkt me dat erg moeilijk.

Cupcake: Wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie!

Ja maar laten we eerlijk zijn: mannen die direct iets zeggen? Als hij al geschrokken is, dan moet hij dat idd aangeven maar goed.. dat vinden mannen nu eenmaal erg moeilijk! En hopelijk hoor je idd nog wel iets. Ik vind persoonlijk misschien je vraag iets too much voor na twee dates, maar ik weet natuurlijk helemaal niet wat jullie besproken hebben en hoe jullie band was/ is!

Goed passief agressief woord he? Maar het is wel zo! Ja, ik weet dat het beter is als het contact zakt en vandaar dat ik nu ook geen moeite meer neem om contact op te nemen maar een vriendschap hoef ik niet meer met iemand die ik ook vertrouwde en nu dit kloterige gedrag vertoont. Want ik voel me een speeltje, gebruikt voor zijn entertainment en nu is het de beurt aan de volgende. Zo voelt het echt. En dat doet nog meer pijn dan dat je op een normale manier afscheid neemt van elkaar. Mijn gevoel zegt idd iets heel anders maar goed.. ik moet weer even op mijn verstand vertrouwen.
Na alle ellende van het afgelopen jaar heb ik alleen de kracht niet meer om hier op een verstandige manier mee om te gaan. Het is teveel zeg maar.. En verdorie: hij wéét het, en toch doet hij het op deze manier. Zegt genoeg toch?
Ik snap je helemaal. Ook je boosheid, die lijkt me ook helemaal terecht. Zeker als hij weet hoe het allemaal gelopen is met je ex, maar ook los daarvan, dit is echt een rotstreek. Het is ook wel veel wat je dan in een jaar tijd voor je kiezen krijgt. Mannen... Zoals mijn vriendinnen en ik dan lekker passief-agressief zeggen: Hij kan een abonnement op de Varagids krijgen! Hij is het niet waard om je zo rot over te voelen, maar goed, dat gevoel is moeilijk te sturen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 4 dec 2012 - 23:17

Caro, het kan ook zomaar zijn dat dit zijn manier is om het te verwerken. Als ik jou zo over hem hoorde hadden jullie echt wel een speciale band. Misschien te speciaal. Dat hij zich nu op andere vrouwelijke collega's richt is misschien zijn manier om de aandacht van jou af te leiden.

Jaya, ik hoop dat hij alsnog reageert. Dit is natuurlijk wel heel bot.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 4 dec 2012 - 23:19

Carra schreef:Caro, het kan ook zomaar zijn dat dit zijn manier is om het te verwerken. Als ik jou zo over hem hoorde hadden jullie echt wel een speciale band. Misschien te speciaal. Dat hij zich nu op andere vrouwelijke collega's richt is misschien zijn manier om de aandacht van jou af te leiden.

Jaya, ik hoop dat hij alsnog reageert. Dit is natuurlijk wel heel bot.
Dat kan wel zijn misschien, niet iedereen verwerkt op dezelfde manier. Maar ook als dat zo is, vind ik het een rotstreek. Als hij het voor zijn verwerking nodig heeft om zijn aandacht op andere vrouwen te richten als afleiding, had hij toch op z'n minst iemand kunnen kiezen die Caro niet kent. Het aanleggen met een andere vrouwelijke collega is wel heel pijnlijk, dat zou hij zich toch ook moeten beseffen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 23:23

Los van al het andere is dit al een rotstreek. Neem daarbij mijn scheiding mee en het verlies van mijn vader en mijn jaar is wel compleet zeg maar. En niet dat mensen daar allemaal maar rekening mee moeten houden en mij daarom met zijden handschoentjes moeten aanpakken maar het zou hem wel sieren dan voorzichtiger met bepaalde dingen om te gaan. Op deze manier, als je daadwerkelijk iemand zou beschouwen als een vriendin, zou je er niet mee omgaan op deze wijze. Echt niet. Dat getuigt van nul respect.

En nu mag ik dadelijk nog vrolijk in zijn buurt gaan zitten tijdens de pauze. We hebben niet zulke grote groepen dus ik kan hem niet ontwijken. En ik geloof niet dat ik daar vandaag de kracht voor heb. Dat is misschien laf maar het voelt wel zo. Ik snap er ook oprecht niks van.. een vriendin zei al; je moet hem ook niet willen snappen momenteel. Daar maak je jezelf helemaal gek mee... en dat is ook zo. Maar ik ben een ratio-mens dus als ik iets niet snap kan ik daar niet tegen.

Dit moet ik alleen niet willen snappen. Ik moet alleen maar meenemen dat het een gigantische zak hooi is. En dat hij zich inderdaad maar abonneert op de Vara!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 23:25

Ik vind het inderdaad ook heel bot om iets met een collega van Caro te gaan beginnen, ook al is dat zijn manier van verwerken. Ik vind het sowieso geen goede manier, maar nu wordt het voor Caro alleen maar moeilijker. Als hij het al zo wil verwerken, kan hij beter iets met een onbekende dame beginnen.

Ik wacht af, ga er zelf niet achteraan. Dan denk ik dat het sowieso einde oefening is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra di 4 dec 2012 - 23:27

Ja dat is zeker waar, maar Caro ziet hij op het werk. Hij wordt dus constant met haar geconfronteerd. Om de aandacht op het werk van haar af te leiden verzet hij zijn aandacht naar andere vrouwen op de werkvloer.

Blijft natuurlijk een rotstreek. En inderdaad Caro, probeer hem niet te begrijpen. Misschien is dit juist wat jij nodig hebt om afstand te nemen van hem. Hoeveel pijn dat ook doet. Misschien kan je voor jezelf beter boos zijn dan verdrietig. Kan je niet een rondje buiten gaan lopen in de pauze. Het is mooi weer, lekker even de kou, maar ook het zonnetje in.

Zak hooi.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 23:27

SuperGrover schreef:
Carra schreef:Caro, het kan ook zomaar zijn dat dit zijn manier is om het te verwerken. Als ik jou zo over hem hoorde hadden jullie echt wel een speciale band. Misschien te speciaal. Dat hij zich nu op andere vrouwelijke collega's richt is misschien zijn manier om de aandacht van jou af te leiden.

Jaya, ik hoop dat hij alsnog reageert. Dit is natuurlijk wel heel bot.
Dat kan wel zijn misschien, niet iedereen verwerkt op dezelfde manier. Maar ook als dat zo is, vind ik het een rotstreek. Als hij het voor zijn verwerking nodig heeft om zijn aandacht op andere vrouwen te richten als afleiding, had hij toch op z'n minst iemand kunnen kiezen die Caro niet kent. Het aanleggen met een andere vrouwelijke collega is wel heel pijnlijk, dat zou hij zich toch ook moeten beseffen?

Het kan beiden. Het zou me niks verbazen als hij idd bezig is met een aversie therapie. Dat hij de aandacht van mij wil afwenden en zich dan maar stort op de volgende. Maar het is ook wat SG zegt: zij zit achter me. Ik zie notabene dat ze continue aan het chatten zijn. Ik heb hem dit ook verteld dat dit me het meest teleurstelde: dat als het met mij minder gezellig was dat hij zich direct op haar stortte. En dat ik hem daarin echt niet snapte. "ik snapte mezelf ook niet".. maar ondertussen gaat het vrolijk door.

Onze band was ook wel speciaal, of althans, dat voelt dus nu al een grote leugen maar kan me niet voorstellen dat je zolang een leugen vol kan houden. We hadden op het laatst ook bizar veel contact, ook buiten werktijden en daar kreeg hij het op zijn heupen van. Logisch ook: hij heeft een gezin maar waarom moet hij dan deze acties uithalen met mijn vrouwelijke collega?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro di 4 dec 2012 - 23:29

Carra schreef:Ja dat is zeker waar, maar Caro ziet hij op het werk. Hij wordt dus constant met haar geconfronteerd. Om de aandacht op het werk van haar af te leiden verzet hij zijn aandacht naar andere vrouwen op de werkvloer.

Blijft natuurlijk een rotstreek. En inderdaad Caro, probeer hem niet te begrijpen. Misschien is dit juist wat jij nodig hebt om afstand te nemen van hem. Hoeveel pijn dat ook doet. Misschien kan je voor jezelf beter boos zijn dan verdrietig. Kan je niet een rondje buiten gaan lopen in de pauze. Het is mooi weer, lekker even de kou, maar ook het zonnetje in.

Zak hooi.

Gisteren was ik woedend. Vandaag verdrietig :-). Ik denk idd dat ik vandaag maar rondje ga lopen. Even mijn hoofd op iets anders proberen te zetten. En ik heb dit idd ook nodig om afstand van hem te nemen...

Ik wil huilen :-(
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond wo 5 dec 2012 - 0:07

Date-topic 2 - Pagina 17 699888voor Caro.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 5 dec 2012 - 2:46

Caro schreef:
Carra schreef:Ja dat is zeker waar, maar Caro ziet hij op het werk. Hij wordt dus constant met haar geconfronteerd. Om de aandacht op het werk van haar af te leiden verzet hij zijn aandacht naar andere vrouwen op de werkvloer.

Blijft natuurlijk een rotstreek. En inderdaad Caro, probeer hem niet te begrijpen. Misschien is dit juist wat jij nodig hebt om afstand te nemen van hem. Hoeveel pijn dat ook doet. Misschien kan je voor jezelf beter boos zijn dan verdrietig. Kan je niet een rondje buiten gaan lopen in de pauze. Het is mooi weer, lekker even de kou, maar ook het zonnetje in.

Zak hooi.

Gisteren was ik woedend. Vandaag verdrietig :-). Ik denk idd dat ik vandaag maar rondje ga lopen. Even mijn hoofd op iets anders proberen te zetten. En ik heb dit idd ook nodig om afstand van hem te nemen...

Ik wil huilen :-(

Even een update: ik ben idd gaan wandelen tijdens de pauze.. had echt geen zin in al die intriges aan de lunchtafel, er is een andere collega en die geeft me iedere keer zo'n puppy achtige blikken en laat me niet met rust op FB chat dat ik dat ook echt niet trok.

Ongeveer half uurtje na de lunch kreeg ik een chat van hem. Ik ben 'normaal' gebleven... maar absoluut niet ergens over gepraat. Hij vroeg waarom ik er niet was, en ik heb simpel gezegd dat ik naar buiten ben gegaan. Verder geen info gegeven: alleen een korte 'ik was naar buiten' en daarna is het gesprek ook stilgevallen. Ik merk gewoon aan mezelf dat ik nu geneigd ben er weer enigszins in mee te gaan. Maar ik moet nu echt even sterk blijven voor mezelf. Hij doet me zoveel pijn, gaat op zon achterlijke manier met me om dat ik het ook echt niet meer wil. HIj zoekt het zich echt oprecht uit met die andere collega. Ze stikken er maar samen in.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 5 dec 2012 - 2:48

Je geeft hem even geen aandacht en daar kan hij kennelijk niet tegen. Dus gaat hij gelijk weer aandacht zoeken.
Goed dat je er niet in mee bent gegaan. Dat verdient hij echt niet. En daar heb je jezelf alleen maar mee. Hoe moeilijk het ook is.

Date-topic 2 - Pagina 17 699888
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 5 dec 2012 - 3:03

Carra schreef:Je geeft hem even geen aandacht en daar kan hij kennelijk niet tegen. Dus gaat hij gelijk weer aandacht zoeken.
Goed dat je er niet in mee bent gegaan. Dat verdient hij echt niet. En daar heb je jezelf alleen maar mee. Hoe moeilijk het ook is.

Date-topic 2 - Pagina 17 699888

Het is verdomde moeilijk.. dat is een ding dat zeker is. Ik liep net naar een andere collega boven, J (de kerel) zijn kantoor ligt naast dat van die andere collega en toevallig liep J ook door de gang. Hij zag me de trap oplopen en keek me erg verwachtingsvol aan en hij wilde de deur openhouden van zijn kantoor. Volgens mij was hij enigszins verbaasd dat ik naar het andere kantoor liep en niet naar dat van hem... Hij keek iig erg onthutst..

Hij kan er idd niet tegen als hij geen aandacht krijgt. Maar goed: dat mag ie nu echt opzoeken bij die andere vrouwelijke collega. Hij heeft zijn keuzes gemaakt, nu maak ik de mijne.. en dat is hem echt niet meer aandacht geven dan noodzakelijk is.

Serieus: bestaan er nog goede mannen? :-(
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 5 dec 2012 - 3:17

Caro schreef:

Serieus: bestaan er nog goede mannen? :-(


Ik ken ze iig niet Sad
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra wo 5 dec 2012 - 3:28

Maar ze zijn er vast!!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 5 dec 2012 - 3:31

Echt? Want ik begin het me steeds meer af te vragen...en dan niet op die verzuurde manier van 'er zijn geeheen leuke mannen meer'.. maar ik bedoel gewoon echt: waar zijn die mannen die wél te vertrouwen zijn en die wel eerlijk en oprecht zijn? Ik wil hem heel graag vinden!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 17 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum