Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 3 nov 2012 - 0:45

Veel plezier Beachgirl!! Het komt vast wel goed joh.. en je niet te druk maken om stiltes hoor :-). Hoe meer je je erop focust hoe erger en geladener ze worden hoor! Je gaat het vast gezellig hebben!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 3 nov 2012 - 2:53

Phileine schreef:Oké, ik ben een beetje verbaasd: date van gisteren smste net en vond het heel gezellig, maar wil niet nog een keer afspreken. Die had ik niet aan zien komen en ik ben best een beetje verdrietig nu Neutral

Aww das balen Phileine.... Het is lastig om iets te verwachten soms he, maar dat gaat toch vanzelf. Vind het soms jammer dat mensen met wie het gezellig is (of het nou wat wordt of niet) zomaar ineens weer verdwijnen.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 za 3 nov 2012 - 2:53

Vanavond mn date... spannend! :cheering:
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl za 3 nov 2012 - 11:13

Oke ben net een uurtje thuis van mn date. Hadden om 3 uur afgesproken dus we hebben t aardig uitgehouden met elkaar haha!

Het was erg gezellig, gespreksstof zat, en na 3 bakkies koffie waren we al 2 uur verder en kwamen er steeds meer mensen die een hapje gingen eten. Dus hij vroeg of ik nog zin had om ergens wat te gaan eten. Zijn toen sushi gaan eten, het was zijn eerste keer sushi dus erg veel lol gehad om hem met stokjes te leren eten. Veel gepraat, ook over serieuze persoonlijke dingen. Merkte dat hij daar goed mee om kan gaan dus dat was erg prettig. Voelde me ook echt snel op mijn gemak bij hem, had ik niet verwacht omdat ik zo nerveus was. Het is wel een ander type dan ik, maar de klik was er zeker. Nog even met hem meegelopen naar de garage om zijn auto te bewonderen (hij heeft een leuke bak) en daarna na 3 zoenen ben ik gaan lopen naar t station. Had stiekem gehoopt op een zoen maar kreeg t idee dat hij niet goed durfde haha. Hij had me al eerder verteld dat hij ook niet het type is dat dat soort dingen meteen doet op een 1e date, dus ik maak me niet teveel zorgen! Laughing

Hij appte net dat hij t erg gezellig vond, dat de tijd te snel ging en dat ie nu aan het nagenieten was van een leuke dag. Very Happy Embarassed
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 3 nov 2012 - 22:21

Leuk BG. Klinkt goed en gezellig in ieder geval. Hopelijk zit er een vervolgdate in.

Nijn, hoe was jouw date?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe za 3 nov 2012 - 22:54

Feline, Leuuk dat het zo goed gaat!
Phileine, Wat jammer dat hij niet vaker wil afspreken. Kan me voorstellen dat je wel echt teleurgesteld bent!
Beachgirl, Super dat het zo goed klikte! Heb je je voor niks zorgen gemaakt Wink
Nijntje, Hoe was jouw date?

Ik heb gisteren weer een kijkje genomen op RP. Geen berichtjes o.i.d. verstuurd, maar soms kijk ik er wel even of ik wat leuks voorbij zie komen Wink Zie ik ineens een bekende. Heb ik nu al een paar keer gehad, maar vind het toch vreemd!
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 4 nov 2012 - 0:44

Phileine, jammer zeg! Vooral als het gezellig was. Weet je ook waarom hij niet nog eens wilde afspreken?
Beachgirl: Leuk!! Klinkt goed zeg. smile
Nijntje, ik ben ook benieuwd hoe het was.

De radiostilte tussen mij en hem is in elk geval verbroken. Na de date had ik niets van hem gehoord, maar vrijdagavond stuurde hij een berichtje en hebben we best heel lang gesproken. Ik vraag me echt zo af wat hij denkt van mij. Afwachten dus maar. Ik zie hem in elk geval volgende week maandag weer, maar ik hoop stiekem dat hij deze week nog wat wil afspreken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 4 nov 2012 - 2:24

Nou mijn date was erg apart...

Was leuk om hem weer te zien, gelijk weer humor, veel sarcasme, vooral van zijn kant, maar dan zo erg dat je je constant afvraagt van: wat zit hier achter, dit kan hij niet menen. Hij stelde veel vragen, ook dingen die ik totaal nog niet relevant vond om op te antwoorden en dus ook niet deed. Maar halverwege vond hij dat het niet echt liep omdat ik geen antwoord gaf op persoonlijke vragen, dat het meer over oppervlakkige onderwerpen ging, en ik dan zelf maar wat meer moest vragen. Wat ik niet snapte, want ik dacht dat we het gewoon gezellig hadden, elkaar een beetje pesten en aftasten. Je leert iemand toch ook kennen door hóe hij praat enzo lijkt mij. En hij is dan ook wel zo direct om dat gewoon te zeggen middenin de date :s. Hij zei zelf dat hij juist een open boek is en op alles antwoord geeft, maar ik vond juist dat ik niet echt kon peilen of ie het meende.

Naja op een gegeven moment was het dus vooral een discussie daarover ipv elkaar leren kennen, ik vraag mij vooral af waarom hij iemand denkt te kunnen vormen op date 1 eigenlijk. Doorgaans zie je wel hoe het loopt en dan hoor je achteraf ergens wat iemand van je vond. Maar los daarvan was het gek genoeg wel een interessant persoon ergens. Oja, wat ik ook gek vond was dat er op een gegeven moment mensen binnen kwamen die hij kende, hij wist dat ze zouden komen, dat vond ik ook een beetje gek.

Ik denk verder dat we heel verschillend zijn, we houden bijv allebei van muziek maar staan dan vervolgens weer heel anders in. Ik denk ook dat hij vrij dominant is en bepalend. Als ik gewild had dan was ik 's nachts bij hem gebleven, dan denk ik: ow dus dat vind je dan wel interessant? En gek genoeg ging ik ook weer over mezelf nadenken, ben ik dan echt zo moeilijk benaderbaar? Ik heb weleens eerder gehoord dat ik dat heb. Ik ga nu juist naar dates zonder verwachtingen, gewoon gezellig en we zien wel...dacht ik, krijg je dit :P

Dus ik heb eigenlijk geen idee wat hieruit volgt.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra zo 4 nov 2012 - 2:38

Oh Nijn, dat lijkt me echt geen leuke man. Hij doet me heel erg denken aan een oude scharrel (en nog steeds zwak!) van mij. Elke keer wist hij dingen te benoemen die hij niet leuk vond aan mij, of wat ik fout deed. Ik had niet genoeg lef, ik genoot niet van het leven, enz enz. Ik werd daar verschrikkelijk onzeker van, maar ondertussen wilde hij wel sex.

Ik vind het logisch dat je op persoonlijke vragen niet gelijk antwoord wilt geven. Het is toch ook geen vraag en antwoord date. Je praat gewoon over oppervlakkige dingen en dan kijk je wel of het klikt. Misschien komt er eens wat persoonlijks tussen, maar ik vind het logisch dat je persoonlijke dingen niet gelijk gaat uitwisselen.

Kwamen die mensen die hij kende ook bij jullie zitten of gingen ze naar een eigen tafeltje?

Ik zou me niet onzeker laten maken doordat hij denkt dat hij jou na 1 date kent. Het zou mijn type niet zijn, maar aan de andere kant snap ik wel dat het je ergens aantrekt. Het mannelijke, directe, dominante.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 4 nov 2012 - 2:45

Carra daar heb je gelijk in denk ik. Hij is net of hij wel weet hoe het allemaal hoort in t leven. En op zich vind ik het geen probleem als hij direct is, dat heb ik iets minder en is ergens wel verfrissend, maar nu leek het net of hij constant denkt: ik ben direct dus mag ik ook alles zeggen/vragen. En dat vind ik raar, want hij kan toch ook inschatten hoe een ander een beetje in elkaar steekt en dat dat niet hetzelfde is als hij.

Waarschijnlijk passen we ook voor geen meter bij elkaar, ik weet in ieder geval zeker dat dit geen relatiemateriaal is :p En ik ben niet zo dat ik gelijk met iemand het bed in duik dus dan is het gauw klaar denk ik.


Oja een stelletje kwam zich voorstellen en ging vlakbij zitten aan een tafeltje maar de muziek stond vrij hard dus het is niet dat het te dichtbij was ofzo.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine zo 4 nov 2012 - 3:49

Caro schreef:
Phileine schreef:Oké, ik ben een beetje verbaasd: date van gisteren smste net en vond het heel gezellig, maar wil niet nog een keer afspreken. Die had ik niet aan zien komen en ik ben best een beetje verdrietig nu Neutral

AHHHHHH dat is ook écht niet leuk om te horen! Wat een jan doedel.. Ik kan er niet meer van maken.. ik snap niet dat als je het gezellig hebt gehad en er was een klik dat je dan niet nog een keer afspreekt. Maar wie ben ik :-).

Heb je nog iets teruggestuurd?

Dat snap ik ook niet, hij vond het gezellig, ik vond het gezellig, dan denk ik: nog eens afspreken. Maar goed, dan was ie gewoon niet de juiste.

Ik heb niks teruggestuurd. Misschien stom, maar ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Een reactie krijg ik waarschijnlijk toch niet terug, dus ik denk dat ik het maar zo laat.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine zo 4 nov 2012 - 3:55

Wat fijn dat het zo gezellig was BG! Zie je wel, was nergens voor nodig om je druk te maken Wink

Jammer Nijn, dat hij zo 'raar' deed. Een ex scharrel van deed soms ook zo gek, die kon dan ineens omslaan. Ik voelde me daar niet prettig bij. Het lijkt mij ook onprettig dat er mensen komen die hij kent en dat ook nog terwijl hij het weet. Ik zou altijd proberen dat te vermijden en dat lijkt me ook niet zo moeilijk. Weet je al of je hem nog eens wil zien?

Ik weet niet wat de reden is dat hij niet meer met mij af wil spreken. Misschien omdat ik niet van reizen en koken hou en hij wel? Of misschien omdat ik vrij rustig ben (en hij volgens mij een heel drukbezet persoon)? Ik denk wel dat het ergens in die hoek zit. Qua manier van kijken en lichaamssignalen denk ik dat hij mij wel aantrekkelijk vindt.

Hoe doen jullie dat trouwens met betalen bij een date? Hij wilde eerst het hele bedrag betalen, toen heb ik aangeboden om de helft te betalen en dat accepteerde hij.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 4 nov 2012 - 4:08

Phileine, wat jammer zeg! Wat betreft betalen, ik doe het meestal om en om. Betaalt hij het eten, dan doe ik het drankje erna bijvoorbeeld.

Wij waren gister naar het strand.. Op de vloedlijn, in de stromende regen en ijskoude wind zette hij salsamuziek op en vroeg me ten dans. Eventjes was ik, afgezien van het feit dat we drijfnat waren, weer terug op vakantie. Daarna lekker warme choco gedronken!
En nu gaan we zelf sushi maken! smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine zo 4 nov 2012 - 4:12

Feline schreef:Phileine, wat jammer zeg! Wat betreft betalen, ik doe het meestal om en om. Betaalt hij het eten, dan doe ik het drankje erna bijvoorbeeld.

Wij waren gister naar het strand.. Op de vloedlijn, in de stromende regen en ijskoude wind zette hij salsamuziek op en vroeg me ten dans. Eventjes was ik, afgezien van het feit dat we drijfnat waren, weer terug op vakantie. Daarna lekker warme choco gedronken!
En nu gaan we zelf sushi maken! Date-topic 2 - Pagina 10 561177

Dat klinkt gezellig Date-topic 2 - Pagina 10 561177 Veel plezier!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lenthe zo 4 nov 2012 - 4:29

Feline, Volgens mij kun jij je beter in dit topic afmelden en je gaan aanmelden in het topic Kersverse relaties! Very Happy
Phileine, Ik snap dat je niet meer vraagt waarom niet. Als het er niet is bij hem, is het er niet.. Daar kun je toch niks aan veranderen
Nijn, Wat raar dat hij zich zo gedroeg.. Jammer dat het zo verliep :nopompom:
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover zo 4 nov 2012 - 8:05

Haha inderdaad Feline, het klinkt alsof er tussen jullie toch echt wel meer is dan daten. Wink

Nijntje, hmm ik vind het ook niet echt leuk klinken nee. Jammer dat het zo gelopen is, maar je weet wel gelijk wat je aan hem hebt en dat het niets gaat worden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 zo 4 nov 2012 - 10:40

Klopt, en ik was nog wel zo enthousiast over het feit dat ik m gewoon op een feestje had leren kennen, ipv op een datingsite. Daar zit overigens nog wel een leuke man op, misschien moet ik die eens me vragen voor een drankje smile
Ik moet nog steeds leren om zo'n avond gewoon als gezellig of interessant of leerzaam ofzo te zien, er is tenslotte niks aan de hand nu haha.

Gelukkig zijn er ook positieve verhalen hier!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 5 nov 2012 - 10:04

Ik heb een positief verhaal. Ik heb gevraagd of hij zin had om samen te eten! Stress, stress, maar hij wil, dusss nieuwe date Wink
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 5 nov 2012 - 10:26

SuperGrover schreef:Ik heb een positief verhaal. Ik heb gevraagd of hij zin had om samen te eten! Stress, stress, maar hij wil, dusss nieuwe date Wink

Yeah!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 5 nov 2012 - 10:39

Jeej wat goed SuperGrover!

Ik ben ondertussen ook gewoon weer lekker aan het kletsen op een datingsite, net aan iemand gevraagd of ie iets wil gaan drinken, dus even afwachten dus angel
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 5 nov 2012 - 11:02

Aah leuk Nijntje! Wat antwoordde hij?


Laatst aangepast door SuperGrover op di 20 nov 2012 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yare ma 5 nov 2012 - 21:40

He dames,

Mijn wordfeudlover en ik hebben een superleuk weekend gehad!
Hij zou me bellen als hij van de snelweg af zou gaan, dan zou het nog een half uur rijden zijn, dus ik vond het al wel lang duren, belde hij me ineens op: volgens mij sta ik voor je deur, dat was wel grappig. Het weerzien was erg leuk! Ik ben daarna een pizzaatje gaan halen voor ons en het was gewoon weer supergezellig en lekker zitten eten met een roseetje erbij, kaarsje aan, erg fijn! We hebben daarna Ik hou van Holland gekeken en een filmpje, was gewoon relaxed en het ging allemaal zo vanzelf! Hij is ook blijven slapen en ik heb me echt druk gemaakt om niks, het was gewoon superleuk, fijn en relaxed zo samen! Zondag moest ik van hem blijven liggen en toen heeft hij een ontbijtje klaar gemaakt, echt wel romantisch, met verse jus, eitje, croissaintjes, erg leuk! Hij is vervolgens nog tot 3 uur gebleven en is toen naar huis gegaan. Vlak voor hij naar huis ging zei hij dat hij het fantastisch vond met me en dat hij wel graag zou willen dat ik meer zou zijn dan alleen maar een date, en ik zei dat ik dat ook wel graag wou dus........;-) Ik ben wel erg in love geloof ik haha! Date-topic 2 - Pagina 10 281626781

Beachgirl, wat leuk!!

Nijn, wat een aparte date zeg, haha!

Phileine, wat jammer zeg! Ik vind het ook altijd irritant met betalen, mijn date betaalde de eerste keer wel en de keren erna hebben we een beetje gedeeld, de ene betaalde dit, de ander dat. En de laatste keer betaalde hij omdat ik platzak was, ik woon net weer op mezelf dus hij zei dat hij het geld beter kon missen dan ik. Nouja, dat accepteerde ik maar...al voelde het wel irritant hoor!

Feline, het klinkt allemaal supergoed zeg voor jou! Wel romantisch, dansen aan de vloedlijn!

Supergrover wat top, wanneer is de date?
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 6 nov 2012 - 2:35

Ik lees al tijden mee in dit topic, maar kan nu zelf ook mee gaan schrijven!

Heb vorige week een erg spontane date gehad. Paar dagen daarvoor een jongen leren kennen en een paar dagen later besloten dat we elkaar toch wel snel wilden ontmoeten, dus ben ik in de auto gestapt en naar hem toe gereden. Best stom, want ik heb echt nog nooit zoiets impulsiefs gedaan wat een man betreft. En hij blijkbaar ook niet wat een vrouw betreft. Hele fijne avond gehad, gepraat over van alles en de tijd vloog voorbij. Aan het eind van de avond heeft hij me gezoend. Ook dat doe ik niet zomaar, maar het gebeurde gewoon en het was zo fijn. Bij het weggaan zei hij ook me snel weer te willen zien, laat dat nou ook mijn gedachte zijn Wink

De dagen erna toch een beetje gemengde gevoelens. Hij is leuk, heel leuk, in mijn ogen zelfs te leuk voor mij (onzekerheid..). Ik ging dus ook niet meteen uit van een tweede date, maar gisteravond vroeg hij toch of ik zin had om zeer binnenkort weer af te spreken. Ik denk dat het hem dus ook goed bevallen is. Very Happy

Feline; jouw berichtjes lees ik altijd met een lach op mijn gezicht, erg leuk!

Supergrover; leuk dat ook jij binnenkort weer een afspraakje hebt Very Happy

Yare, wat bijzonder hoe jij je lover (denk ik inmiddels wel Wink) hebt leren kennen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Atelier Madame di 6 nov 2012 - 2:47

Waaa Yare wat leuk, ik vind dat zo schattig vind Wordfeud I love you
Feline ook super leuk dat het zo goed gaat bij jullie!!

Ik ben zelf helemaal niet vrijgezel maar vind het zo leuk om de verhalen in dit topic te lezen Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 6 nov 2012 - 3:52

Aaahww.. Ik schrijf ze ook met een lach op mijn gezicht smile Morgenavond gaat ie voor me koken! Ben benieuwd!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 10 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum