Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 27 nov 2012 - 7:15

Bedankt voor de lieve woorden! Het valt me tegen hoe erg het me raakt. Ik had me hier mentaal op voorbereid, en tijdens het gesprek zelf was ik ook heel rustig. Helemaal ook niet verdrietig, gewoon oké, duidelijk. Maar goed, vannacht heb ik een uur gebeld met een vriendin, toen kwamen de tranen en ik voel me vandaag ook echt slecht. Lichamelijk ook, al is dat waarschijnlijk gewoon een slecht getimed opkomend griepje. We hadden nog een afspraak staan, die gaat ook gewoon door, maar dan dus een puur platonische, vriendschappelijke date. Dit weekend heb ik een date met jongen 2, dus ik blijf ook gewoon lekker actief in dit topic laughcry

Het is alleen wel heel verleidelijk om hem voor te stellen om als scharrels door te gaan. Aangezien hij mij dus wel leuk vindt, maar alleen geen relatie wil. Dat is bijzonder onverstandig, dan zou ik waarschijnlijk elke keer me zo rot voelen, omdat ik dan helemaal niet over hem heen kan komen. Dus ik moet dat ook gewoon niet doen. Maar nu lijkt dat me zo'n goede optie...

Jaya, fijn dat jij binnenkort weer een date hebt! smile Hebben jullie al een datum afgesproken?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 27 nov 2012 - 23:19

Die kleine lettertjes snap ik helemaal SG! Dat heb ik dus ook heel erg met mijn ex-date. (goh wat maf vind ik dat klinken zeg). Maar naast wat berichtjes heb ik hem al een maand niet gezien en ik mis het, oke mss mis ik het zoenen enzo :P

Van de week had ik een 'date' met een vriend van een vriend, die al een poos met me wilde daten en ik dacht wat heb ik te verliezen. Echter ik voelde me ongemakkelijk en wist totaal niet wat ik moest zeggen. Geen succes dus!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 0:11

SG ik snap de kleine lettertjes ook heel goed, maar ik denk dat het het beste is als je dat niet doet. Je kwelt jezelf daar alleen maar meer mee.

We hebben nog geen precieze datum geprikt, maar het gaat ergens volgende week worden. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 3 dec 2012 - 1:47

En Jaya, heb je al een afspraak gemaakt? Jammer dat het niet leuk was, Tabbert! Maar wel weer een ervaring rijker toch? smile

Het is nu een week later, ik voel me gelukkig al wel weer wat beter. Hij doet alleen best wel raar, dus ik ben nu vooral een beetje pissed op hem. Maar goed, ik heb vrijdag mijn date gehad met die andere jongen. Dat was gezellig, leuk gesprek gehad en we hebben ook afgesproken om nog eens wat te gaan doen smile Hij stuurde daarna ook een berichtje, hoe ik het vond, en dat hij het wel heel leuk vond. En vanochtend een berichtje met of ik een goed weekend had gehad. Wat een contrast met die andere jongen joh. Dus ja, dit is wel leuk, ik hoop dat ik snel over die andere jongen heen ben, want hij is het niet waard.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 ma 3 dec 2012 - 2:09

Dat klinkt goed Supergrover! Altijd fijn als de communicatie goed gaat.

Ik heb gisteren een date gehad, we zijn wat gaan drinken in de middag. Was wel heel gezellig, beetje aftasten en beetje pesten, vind het altijd wel leuk als dat van beide kanten kan. Ik heb alleen echt geen idee wat ik er nou bij voel. Het is net of ik mij er een beetje voor afsluit. Momenteel gaat er weinig anders door mijn hoofd dan mijn baanzoektocht en ik heb het idee dat er niks anders is waar ik over kan praten... Weet niet zo goed of ik mij wel voor daten kan openstellen.

Wanneer klikt iets echt, moet ik het de tijd geven of moet er echt een iets van een pats-noem-jijbentleuk-gevoel zijn?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 3 dec 2012 - 2:40

De tijd geven! De hoeveelste date was het? Ik heb bij die jongen waarmee ik nu date ook niet gelijk het gevoel van 'ja jij bent leuk', maar ik geef het gewoon een kans. Kijk hoe het loopt, als je na een aantal dates nog steeds dat gevoel niet hebt, kun je altijd nog concluderen dat het niet werkt.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly ma 3 dec 2012 - 3:03

SuperGrover, klinkt goed!! Laat je vooral niet de kop gek maken door iemand die het niet waard is. Leuk om te horen dat die andere jongen dus WEL leuk is!

Ik vermaak me nog altijd super in mijn eentje. Beetje rondkijken en aftasten en vooral van mijn vrijheid genieten. Heb interesse in iemand maar dat kan eigenlijk eeeeeeeeeecht niet. Zou het dat juist zijn? Hmz.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 3 dec 2012 - 3:52

Dat vraagt om meer details Polly Very Happy!

En SG: Klinkt leuk! Wie weet wordt je helemaal verliefd, en anders heb je een paar keer een gezellige avond gehad Date-topic 2 - Pagina 16 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 0:41

Supergrover, klinkt goed! Ook fijn dat hij interesse in jou toont, wie weet wat het gaat worden smile En fijn dat je je wat beter voelt wat betreft die andere jongen, hij is het inderdaad niet waard.

Nijntje, jammer dat je er eigenlijk geen gevoel bij hebt. Maar zou het ook een kans geven, dat kan geen kwaad toch?

Ik heb misschien vanavond een date. Zitten nu wat over en weer te appen omdat ik toch wel erg onzeker ben over mezelf, hij vraagt waar dat toch steeds vandaan komt en zo. Dus even kijken hoe dat verloopt vandaag, beslis straks of het door gaat. Ik word in ieder geval gek van die stomme onzekerheid Date-topic 2 - Pagina 16 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 di 4 dec 2012 - 1:56

Gisteravond weer even gewhatsappt met mn date. Volgens mij zitten we een beetje hetzelfde in elkaar, allebei niet meteen het achterste van je tong laten zien maar wel veel lol hebben. Kan twee kanten op gaan.
Dus na wat gein over en weer en dat ie zogenaamd wat goed te maken had nodigde ie mij uit voor date 2 Wink
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 4 dec 2012 - 5:24

Gewoon doen Jaya! En iemand zo laten wachten is ook niet fijn voor de andere partij. Wat heb je te verliezen?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 5:50

Ik heb inderdaad niks te verliezen, ga er ook gewoon heen straks.

Nijntje, leuk dat je een 2e date hebt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl di 4 dec 2012 - 6:52

nijntje4 schreef:Dat klinkt goed Supergrover! Altijd fijn als de communicatie goed gaat.

Ik heb gisteren een date gehad, we zijn wat gaan drinken in de middag. Was wel heel gezellig, beetje aftasten en beetje pesten, vind het altijd wel leuk als dat van beide kanten kan. Ik heb alleen echt geen idee wat ik er nou bij voel. Het is net of ik mij er een beetje voor afsluit. Momenteel gaat er weinig anders door mijn hoofd dan mijn baanzoektocht en ik heb het idee dat er niks anders is waar ik over kan praten... Weet niet zo goed of ik mij wel voor daten kan openstellen.

Wanneer klikt iets echt, moet ik het de tijd geven of moet er echt een iets van een pats-noem-jijbentleuk-gevoel zijn?

Nijntje, ik had ook niet meteen een pats boem vlinder gevoel hoor. Ik sluit/sloot mezelf er ook (onbewust?) voor af. Kon niet echt geloven dat iemand mij leuk vond e.d. En heb een hele slechte relatie achter de rug dus kon in t begin alleen maar denken: dit gaat precies t zelfde worden. Ken mijn date nu bijna 2 maanden en we hebben 2 dates gehad, de 3e a.s. weekend en begin nu pas een beetje kriebels te krijgen. Heb ook echt weer zin om hem te zien. Dus laat t lekker over je heenkomen, niet teveel nadenken en twijfelen. Als t leuk is is t leuk, en dan moet je er gewoon van genieten.

Cupcake hoe is het met jou en je date? Of kan ik het je vriend noemen?

Jaya ben benieuwd hoe je date is vanavond!



Update van mijn dates:

Hier a.s. zaterdag date nummer 3. Hij komt deze kant op (2 uur rijden voor hem!:O) en we gaan waarschijnlijk als het weer het toelaat naar Schev.eningen. Boulevardje, hapje eten en misschien nog een filmpje. En heel misschien als het laat wordt bied ik hem wel een logeerplekkie aan bij mij thuis.Embarassed Ik ga mijn gevoel volgen en als het goed voelt dan bied ik het aan zaterdag. Anders moet ie savonds nog 2 uur terug naar huis rijden. En zou t stiekem wel leuk vinden als ie zou blijven Date-topic 2 - Pagina 16 253468018.

Vinden jullie dat kunnen na een 3e date? Heb totaal geen date ervaring dus ben nog maar een beetje aan het aftasten wat wel en not done is qua daten enzo.QuestionRolling Eyes

Er schijnen "officiele" date regels te zijn haha, trekken jullie je daar iets van aan?


Laatst aangepast door Beachgirl_24 op di 4 dec 2012 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 4 dec 2012 - 8:47

Ja hoor, kan prima na de derde date en van die regels zou ik me niet te veel aantrekken!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 4 dec 2012 - 9:02

@Beach-girl: Gewoon doen wat je wilt, het belangrijkste is dat het goed voelt (ok dubbelzinnig, maar wel waar Laughing )

@Jaya: ben benieuwd hoe het gaat/was. Update straks!

@Nijntje: leuk dat hij zelf kwam met een tweede date. Dat gaat iig de goede kant op.

@Bliss: vind het zo vervelend voor jou, maar "komt goed schatje". Zal nog niet met cliches gaan gooien, dus dan nog maar eens een knuf. Denk wel dat je er goed aan doet hug
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl di 4 dec 2012 - 9:03

Bliss schreef:Ja hoor, kan prima na de derde date en van die regels zou ik me niet te veel aantrekken!

Ik ken de "regels" ook nauwelijk, dus ik doe lekker wat mn gevoel zegt.



Date-topic 2 - Pagina 16 699888 voor jou trouwens! Zal niet makkelijk zijn al deze date verhalen te lezen denk ik.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 di 4 dec 2012 - 9:03

Denk ook dat het kan hoor, en anders gewoon je twijfels bespreken? Of althans, aangeven dat je niet de indruk wilt wekken dat het zo snel moet gaan ofzo. Kan het ff niet beter uitleggen haha.


Wat mijn date betreft. Klopt wel hoor, dat ik gewoon moet zien hoe het loopt. Ik vraag mij alleen voor mijzelf af, waar ligt de grens tussen: we zien wel hoe het loopt, en: het was leuk, maar nee dit wordt m niet.



nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 4 dec 2012 - 9:05

Thanks Tab smile Kun je me niet eens een foto van jezelf PM'en, heb echt totaaaaal geen idee wie ik hier voor me heb Very Happy Misschien kan ik me over een tijdje ook wel weer mengen in dit topic, al staat mn hoofd daar nu nog totaal niet naar.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl di 4 dec 2012 - 9:06

nijntje4 schreef:Denk ook dat het kan hoor, en anders gewoon je twijfels bespreken? Of althans, aangeven dat je niet de indruk wilt wekken dat het zo snel moet gaan ofzo. Kan het ff niet beter uitleggen haha.


Wat mijn date betreft. Klopt wel hoor, dat ik gewoon moet zien hoe het loopt. Ik vraag mij alleen voor mijzelf af, waar ligt de grens tussen: we zien wel hoe het loopt, en: het was leuk, maar nee dit wordt m niet.




Die grens vond ik ook moeilijk. Maar ik bleef toch elke keer aan hem denken, en elke keer als hij appte begin ik te glimlachen, dus dat was voor mij wel een soort teken van ja, we zien wel hoe t loopt.

Ondanks de afstand waar ik aan het begin giga aan twijfelde en me erg door tegen liet houden. Heb er nu schijt aan, en wil deze eventuele kans op een leuke relatie niet laten schieten.

En wordt het uiteindelijk alsnog niks dan heb ik in ieder geval een leuke tijd gehad en me prima vermaakt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 di 4 dec 2012 - 9:16

Ow dat appen doen we ook wel, gisteravond nog. Maar zoals vandaag, denk eigenlijk heel de dag niet aan m ofzo. Dus zover is het nog niet haha. Ik moet maar gewoon van de tijd genieten idd, misschien sta ik er wel niet voor open maar misschien is dat ook helemaal niet erg smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 4 dec 2012 - 9:46

Is niet erg hoor Nijntje en dat moment dat je echt denk "dit wordt hem echt niet" merk je vanzelf. Want dan wil je gewoon niet meer met hem afspreken. Tot die tijd gewoon lekker lol hebben en je weet wat ze zeggen he: "bezette" vrouwen zijn aantrekkelijker dan single vrouwen. Zou die oerdrift en strijdlust van mannen wel zijn :P

@Bliss: kom je naar de meeting in Utrecht? Dan kan je me in levende lijven ontmoeten hihi. Maar neem verder lekker de tijd hoor voordat je weer ga daten. Het heeft mij meer dan een jaar gekost om me weer open te willen stellen en toen was ik er nog niet aan toe. Of tenminste ik hou iig een periode aan van de helft van de relatieduur om lekker verdrietig erover te zijn. Dat mag! En wie weet wat je dan opeens spot angel
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl di 4 dec 2012 - 10:11

Tabbert schreef:Is niet erg hoor Nijntje en dat moment dat je echt denk "dit wordt hem echt niet" merk je vanzelf. Want dan wil je gewoon niet meer met hem afspreken. Tot die tijd gewoon lekker lol hebben en je weet wat ze zeggen he: "bezette" vrouwen zijn aantrekkelijker dan single vrouwen. Zou die oerdrift en strijdlust van mannen wel zijn Date-topic 2 - Pagina 16 253468018

@Bliss: kom je naar de meeting in Utrecht? Dan kan je me in levende lijven ontmoeten hihi. Maar neem verder lekker de tijd hoor voordat je weer ga daten. Het heeft mij meer dan een jaar gekost om me weer open te willen stellen en toen was ik er nog niet aan toe. Of tenminste ik hou iig een periode aan van de helft van de relatieduur om lekker verdrietig erover te zijn. Dat mag! En wie weet wat je dan opeens spot Date-topic 2 - Pagina 16 2474380249



Heb een relatie gehad van 9 jaar en ben toch wel blij dat ik er nu na een jaar voor 95% overheen ben Date-topic 2 - Pagina 16 253468018
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 4 dec 2012 - 10:18

Maar zie je, nog niet 100% :P
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl di 4 dec 2012 - 10:22

Tabbert schreef:Maar zie je, nog niet 100% Date-topic 2 - Pagina 16 253468018

Nee maar dat zal ik niet snel komen denk ik. Hij heeft me teveel pijn gedaan en er is teveel gebeurd.

Maar ga toch echt geen 4,5 jaar wachten tot ik weer ga daten, ben ook de jongste niet meer Date-topic 2 - Pagina 16 1270000679
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake di 4 dec 2012 - 20:43

Wat leuk en spannend al die verhalen!

Op verzoek van beachgirl even een update:

De laatste keer dat ik schreef was hij blijven slapen. Hij is tot de middag
gebleven en heeft met mijn kindje gespeeld. De dag erna had hij familiedag en
de dag daarna raakten we weer aan de app. Hij zei dat hij me weer graag
wou zien en dat er een grote wederIjdse spanning was. Hij is die avond vroeg gekomen en we hebben samen gegeten. Die avond is er vanalles gebeurd als je begrijpt wat ik bedoel Wink

Daarna hebben we ons door druk schema een week niet gezien maar wel elke avond tot
laat geappt. Eergisteren is hij weer hier geweest en heeft hij even in huis met een klusje
geholpen en hebben we nog wat andere dingen gedaan Wink

Hij is heel leuk en lief ook voor mijn kindje, er is een klik en een mega spanning.
Hij wil alleen nog niet te snel van stapel lopen omdat we beide pas een paar maanden
single zijn na lange relatie, daarnaast zijn ook nog de 2 kindjes in het spel.
Hij is dus nog niet mijn vriendje. Wat het precies is nu weet ik dus niet, we zijn beiden iig niet met anderen
nog erbij bezig, het is dus wel exclusief. Ik durf ook niet zo goed te vragen eigenlijk
naar wat hier de bedoeling van is en of er een serieuze toekomst in zit.
Het lijkt er wel op maar ik wil ook niet direct de aanhankelijke meid zijn die direct de toekomst
al aan het plannen is terwijl ik nog zaken aan het regelen ben wat betreft mijn ex.

Ik zie het wel, het is nu gewoon heel leuk en laat het even op zijn beloop gaan.
In het nieuwe jaar zal ik me als er nog geen duidelijkheid over is er eens toe zetten ome
het te vragen, dan zijn alle feestdagen voorbij en komt ook niet meteen de hele familie erbij kijken Wink
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 16 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum