Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 18 dec 2012 - 20:33

Jaya, nou ik ben benieuwd dan hoe het verder gaat lopen. Veel plezier in ieder geval donderdag!

Bliss, zeker spannend... Very Happy En ik stuur je graag een foto, geen probleem! Maar ik heb op dit internetnetwerk geen toegang tot FB of andere foto sites, dus dan moet ik gewoon een foto in een attachment versturen in een email. Als je me je email adres pm't dan doe ik dat zsm, kan me voorstellen dat het raar is om totaal geen beeld te hebben bij mensen. Veel plezier bij je kerstdiner in ieder geval en geniet van je vakantie!! Klinkt geweldig, lekker twee weken niks doen smile

Tabbert, klinkt prima inderdaad, jouw tijd komt nog wel! Single zijn is ook super leuk.

SuperGrover, heb je wel een vriendschappelijke klik met hem eigenlijk, of dat ook niet? En tsja, als het gevoel er niet is, dan is het er niet... Hij klinkt een beetje saai, eigenlijk :P
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 18 dec 2012 - 21:28

You've got mail!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 18 dec 2012 - 21:38

Bliss schreef:You've got mail!

You too! smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 18 dec 2012 - 23:25

Ja, hij is heel aardig, dus wel een vriendschappelijke klik. Maar ik ben een beetje een wacko, en als iemand dan echt heel erg non-enthousiast wordt als ik vertel over discozwemmen en zegt dat dat kinderachtig is... Tja, dat vind ik gewoon belachelijk volwassen. En hij is heel erg anti mijn vereniging (ook al is hij er zelf ook lid). Hij is zelf van de concurrerende vereniging, en dat vind ik weer een serieuze kakkervereniging. Ik geloof niet dat hij mijn idiotie echt kan waarderen, en dat zoek ik wel een beetje in iemand.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 19 dec 2012 - 0:24

Ik heb het afgekapt met die date. Wel op een nette manier, en nu idd besloten alles maar eens te laten voor wat het is.. Ik heb jullie woorden allemaal meegenomen en ik snap dingen die jullie zeggen wel heel erg goed. Sommige kloppen, anderen niet, maar ik laat het voor nu wat het is.
Ik ga niet meer actief op die datingsite zitten. als ik een berichtje krijg, zal ik nog wel ef kijken maar anders.. nee: dat laat ik heel even gaan voor wat het is..

Ik blijf wel meeposten en kijken in dit topic hoor!! Wil nog wel vertrouwen blijven houden :-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 19 dec 2012 - 1:41

SuperGrover schreef:discozwemmen en zegt dat dat kinderachtig is...

Wat een sukkel! Discozwemmen is mega geweldig!!

En dan ook nog weten wat hij stemt haha. Klinkt niet echt als een fun persoon iig.

@Caro, goed van je. Gevoel moet je ook niet forceren.

@Polly: kan nu tenminste lekker flirten met iedereen lol! En natuurlijk mee met spotte-date avond Joepie!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 3:37

Hm SG, als hij jouw dingen niet accepteert is het niks als je het mij vraagt..

Caro, ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om het af te kappen. Nu gewoon rustig aan en wie weet kom je binnenkort spontaan de juiste persoon tegen!

Tabbert, ik vraag me al een tijd af of jij hiervoor iemand anders was?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 19 dec 2012 - 3:44

Nope, ik ben nooit iemand anders geweest Yes
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 19 dec 2012 - 3:46

En, hoe reageerde hij, Caro? Denk dat t idd wel verstandig is om ff rustig aan te doen en alles op zn beloop te laten. Denk nou maar gewoon eerst alleen aan jezelf smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 19 dec 2012 - 3:54

Hm dat single feest klinkt niet echt aantrekkelijk. Ik ben nog steeds voor de spot de date avond!

Polly, dat klinkt heel leuk! Maar ik kan me voorstellen dat het wel lastig is met je werk.

Wat raar van die ex-date Tabbert! Maar goed dat je hem al van FB had gegooid haha. En diegene die je ontmoet hebt, heb je daar verder nog mee afgesproken? Misschien is ie wel heel anders dan het beeld dat je nu van hem hebt!

Klinkt leuk Yaya!!! :cheering:

SG, die 2e jongen klinkt een beetje saai. Als ik het zo lees ben jij ook niet enthousiast over hem. Toch maar op zoek naar iemand die je wacko jacko kant kan waarderen Wink
Heb je trouwens nog wel eens contact met die 1e jongen?

Caro, vond je het lastig om het af te kappen? Als ik het zo lees, wel goed, want volgens mij was er niet echt een 'klik klik'.
Fijn dat je die beslissing voor jezelf hebt genomen, en inderdaad gewoon mee blijven lezen en posten hier. Dat doe ik ook terwijl er al in geen eeuwen meer iets is gebeurd Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 19 dec 2012 - 4:07

Zo ben weer even bijgelezen smile

Ik kwam vorige week in een winkel zo'n leuke man tegen dat ik daarna de supermarkt weer in ging waar hij in liep terwijl ik er zelf net geweest was Rolling Eyes. Ik stond achter m bij de kassa maar heb niks gezegd. Nou liep ik gisteren weer in de supermarkt en toeval of niet: loopt hij daar weer! Zelfde dag als vorige week bedacht ik mij later. Ben weer achter m in de rij beland. En ik heb gewoon weer niks gezegd :nopompom:
Hij deed wel 1-persoons boodschappen en hij had verf aan zn handen dus misschien woont ie hier nog maar net in de buurt.

Ik ga straks gewoon weer kijken rond hetzelfde tijdstip en als ie er weer is dan ga ik m aanspreken denk ik. Hellup....wat ga ik zeggen...
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 19 dec 2012 - 4:24

Ik heb echt geen zin om me in wat dan ook te storten alleen maar uit wanhoop of eenzaamheid. Of om mijn kostbare tijd te delen met iemand waarmee het gewoon niet gaat lukken...

Vond het wel lastig ja, want ik wil mensen nooit pijn doen. Maar het is wel beter zo..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 19 dec 2012 - 5:49

Als het zo voelt, is het goed dat je eerlijk bent geweest tegen die man, Caro! Je hoeft je daar ook niet lullig over te voelen, zo ben je tenminste gelijk duidelijk tegen hem, voordat hij ook verwachtingen krijgt.

Nijntje: Als hij weer verf op zijn handen heeft, zou je iets kunnen zeggen als: 'Goh, ben je aan het klussen?'. En dan een beetje een gesprekje. Of je zegt iets algemeens. 'En, al voorbereidingen getroffen voor het naderende eind vrijdag?'

Esperanza, ja ik heb nu wel weer een beetje contact met jongen 1. De eerste twee weken waren heel awkward. Voor dat gesprek zagen en spraken we elkaar best veel, bijna dagelijks, maar die 2 weken hebben we dus geen woord gewisseld. Hij ontliep mij ook heel duidelijk, ging naar huis toen ik toevallig in dezelfde kroeg belandde als hij, hij skipte colleges, ik begreep er niets van. En we hadden voor dat gesprek dus nog een afspraak staan, en hij zei toen dat hij me nog een berichtje zou sturen over wanneer hij kon, hoe laat, etc. Nou goed, dat deed hij dus niet, maar ondertussen zat hij daar dan wel weer op fb over te jammeren (niet tegen mij, maar gewoon als status). Ik was daar best pissed over, ik bedoel, hij breekt mijn hart en gaat vervolgens zielig lopen doen? Maar goed, na 2 weken kreeg ik dus alsnog dat berichtje, en daarmee deden we weer normaal, al is het niet te vergelijken met voor dat gesprek. We hebben een paar dagen geleden afgesproken, en dat was ook wel normaal. Maar ik ben nog steeds gefrustreerd, want ik heb nu al van meerdere vriendinnen gehoord dat hij waarschijnlijk over me loopt te praten. Dat hij met vrienden zit, en dan steeds mijn kant op kijken. Dat idee had ik zelf ook al, maar nu is het meerdere vriendinnen op meerdere momenten ook opgevallen. Maar goed, ik doe maar alsof mijn neus bloed. Het is dus een beetje een lul.

Tabbert: Jaa discozwemmen is leuk toch? Very Happy Ik heb trouwens expliciet gevraagd wat hij stemde haha, omdat ik hem inschatte als een VVD'er, en ik ben nogal links. Dus ik had zoiets, als hij VVD stemt, is het klaar angel Maar nee, hoewel hij een klein beetje corporaal aandeed, heeft hij een hekel aan balletjes en aan de VVD, dus dat was eigenlijk wat ik positief aan hem vond, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 8:22

Oke het wordt voor mij voorlopig ook alleen maar meelezen en reageren op jullie leuke berichten. Ik heb morgen afgezegd en besloten dat ik er niet mee door wil gaan. Ik wist dat er iets tussen kon komen en dat is dus ook gebeurd, hij moet werken. Prima, kan met zijn drukke baan, maar hij verwacht dat ik toch een uur langs kom, en dan zou ik dus langer in de auto zitten dan dat ik daar ben. Dat doe ik niet en dat vond hij niet leuk. Heel jammer, maar zo werkt het niet. Een man die maar een keer in de zoveel tijd een uur tijd voor me heeft dat wil ik niet, hoe een leuke man het ook is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza wo 19 dec 2012 - 8:53

Wat een rare kerel SG. Ik zou er wel behoorlijk klaar mee zijn op deze manier. Jammer dat het zo loopt!

Wat jammer Jaya!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 19 dec 2012 - 9:38

Jaya: Jammer dat het zo loopt, maar ik vind het heel begrijpelijk en terecht. Zo werkt het inderdaad niet. Dat zou hij toch ook moeten begrijpen. Helemaal als jullie intentie is/was om alleen als scharrels door te gaan. Maar goed, het is wel jammer.

Esperanza: Hij is echt heel raar. Ik begrijp ook uberhaupt onze afspraak niet, ik wil niet teveel details geven, maar hij vroeg me ergens mee te helpen wat hij dus heel goed zelf kon. Ik ben er helemaal klaar mee, en ik begrijp van mezelf ook niet zo goed waarom ik hem zo leuk vind/vond. Hij is de grootste vago die ik ooit heb ontmoet. Dus ja, mijn liefdesleven is weer eens diep triest, haha.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 19 dec 2012 - 9:39

Haha, scheelt dat dat bij het merendeel van de meiden in dit topic het geval is Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 19 dec 2012 - 9:41

Dat is zo. Spijtig, in een datetopic!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 19 dec 2012 - 9:41

Haha inmiddels wel denk ik inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 19 dec 2012 - 9:43

Misschien kunnen we de titel wijzigen in ik-wil-een-datetopic.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 19 dec 2012 - 10:04

Hahaha, goede Bliss.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  MarySun wo 19 dec 2012 - 11:22

Hier nog 1! Zie mijn topic ''Gevalletje ''not into me"....of?"

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet wo 19 dec 2012 - 22:21

Als het ik-wil-een-date is dan kom ik me ook graag melden! Ah men wat word ik gek van mezelf zeg, ik dacht dat verliefd zijn leuk was maar dit is verschrikkelijk :nopompom:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 19 dec 2012 - 22:36

Toet schreef:Als het ik-wil-een-date is dan kom ik me ook graag melden! Ah men wat word ik gek van mezelf zeg, ik dacht dat verliefd zijn leuk was maar dit is verschrikkelijk Date-topic 2 - Pagina 28 1270000679

Verliefd? Vertel!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes wo 19 dec 2012 - 22:40

Verliefd zijn is alleen leuk als het wederzijds en realistisch is.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 28 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum