Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro ma 29 okt 2012 - 23:37

Feline schreef:Tabbert.. Wat jammer! Blijf je contact houden?

Caro.. Datingsites zijn ook best lastig! Gewoon lekker vaak op stap gaan en leuke dingen doen, dan weet je meteen of er een vonk is! 'You can't start a fire without a spark'

Ik ga blijkbaar een welnessweekendje tegemoet.. Heb een nieuw bed en daardoor nogal veel pijn in m'n lichaam dus kreeg gister een berichtje dat ie van z'n badkamer een minikuuroord gaat maken voor mij.

Wat is het toch een leukerd die jij hebt zeg!! Lekker van genieten :-)

Ja, ik ben dus ook niet van de datingsites maar ik wilde het wel eens even proberen. Of zien wat het nu was. Maar ik vind het allemaal wel best hahah! Ik lach me suf en ondertussen ben ik er toch niet serieus mee bezig. Dat vind ik wel eng... die gedachte dat ik dadelijk moet gaan daten zeg maar.. Brr.. Maar goed: ik moet het ook vooral leuk gaan maken :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 di 30 okt 2012 - 5:08

Oke ik word net op date gevraagd door een leuke jongen die ik op een feestje ontmoet heb. Na wat onderzoek toen dacht ik dat hij een relatie heeft, maar die verloofd-status op zn facebook schijnt n grapje te zijn :p
Ik had m tot gewoon twitter contact gebombardeerd en er verder niet meer bij nagedacht, maar ik ben wel nu heel nieuwsgierig want we hadden een giga humor klik smile

Maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, hij had redelijk wat vrouwen om zich heen die avond...die hingen in ieder geval aan hem, weet niet of dat andersom ook zo was :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 30 okt 2012 - 13:29

Tabbert, dat is balen zeg! Lullig ook dat het dan weer op zo'n manier moet. Hopelijk kom je snel iemand anders tegen die ook leuk is.

Feline, die van jou is echt super!!!

SuperGrover, al een update?

Nijntje, jij al iets gehoord op Twitter? Dat hij vrouwen om zich heen heeft hoeft niets te betekenen natuurlijk.

Ach, en wij bellen rustig verder, wat moeten we anders smile
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover di 30 okt 2012 - 14:37

Ik heb een update! Ik ben thuis. Het was een leuke avond, heel gezellig gehad Wink Alleen ik heb wel een klein beetje gemengde gevoelens. Er waren wel een paar ongemakkelijke momenten bijvoorbeeld. Ik denk niet dat er echt een relatie in zit ofzo, daarvoor doet hij veel te vaag. Eerst een uur liggen vozen en daarna heel afstandelijk doen, ik vind dat echt bloedirritant. Dus nou ja, ik geloof niet dat het meer zal worden dan een scharrel, en misschien dat wel niet eens. Maar ik vind m toch ook wel leuk. Ik ga nu eerst slapen, en kijken hoe ik er morgen over denk. Misschien zijn die vlinders dan allang weer 100%
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 di 30 okt 2012 - 23:59

Aww Supergrover dat maakt het er niet duidelijk op in ieder geval...


Ik ga zaterdag wat drinken met mijn date smile Hij zei al: wat moest je wel niet van mij vinden na al dat geflirt terwijl je dacht dat ik geen vrijgezel was :p Als ik zo terugdenk blijkt wel dat ie mij echt leuk vind geloof ik
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover wo 31 okt 2012 - 4:40

Wat leuk Nijntje! Spannend Very Happy

SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine wo 31 okt 2012 - 9:12

Ik meld mij hier ook, voor het eerst. Vrijdag heb ik een date smile Ik vind het zo spannend, maar tot nu toe komt hij via mail en sms wel heel leuk en aardig over.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 31 okt 2012 - 9:43

Oee ook spannend, hoe ken je hem?
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro wo 31 okt 2012 - 21:01

Phileine, wat spannend! Heb je er wel zin in?

Hier nog wel een update: ik weet niet wat ik nu weer heb gedaan maar ik heb mijn eerste internetdate. Volgens mij is hij helemaal niet zo leuk hoor, had hem via een speeddate van Paiq leren kennen en hij wilde vrij snel bellen. Hij is wel ouder, hij is 38. Maar het was op zich wel een leuk gesprek maar ik had een rare dag gehad... en ik was wat overmoeidig geloof ik. Ik was erg opstandig haha! Maar goed: we hebben ongeveer 40 minuten gebeld, op zich aardig gesprek en we hebben nu voor as dinsdag iets afgesproken. Maar nu heb ik geen zin meer haha! Ondanks da tik vind dat ik me in die wereld moet gaan begeven, en dan kan je het wellicht beter doen met een kerel waar je geen hoge verwachtingen van hebt. Gewoon een leuke avond.

Ohh en vanavond komt als het goed is de sportinstructeur..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marin wo 31 okt 2012 - 22:14

Ja, Caro, gewoon gaan! Spreek anders ergens af in een kroeg/restaurantje waar je graag zelf heen wilde, maar nog nooit geweest bent. Op die manier haal je in elk geval íets uit je avond. Zo moet je daten gewoon zien, als een leuke manier om de deur uit te gaan. En wie weet is ie wel heel leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 31 okt 2012 - 22:58

Wat leuk Caro! Nog een tip: probeer aan de bar of naast elkaar te gaan zitten. Dan heb je hetzelfde uitzicht en zijn stiltes wat minder erg.

Ik had gisteravond ineens heel erg veel zin om date te zien dus heb om 23.15 de trein nog gepakt naar hem (40 minuten). Hij heeft besloten vandaag thuis te werken dus ik lag nog te slapen toen hij naar beneden ging en even later kwam ie me een kopje thee op bed brengen.. smile Nu zit hij aan de keukentafel te werken en ga ik me met een boek, kleedje en kop thee op de bank nestelen! Heerlijk die regen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine do 1 nov 2012 - 8:50

Ik heb er wel zin in, maar het is zo eng. Hij lijkt me wel echt heel leuk, veel dezelfde interesses ook. Spannend dat jij ook een date hebt Caro! Ik heb Paiq geprobeerd, maar voor mij werkt het niet zo. Deze man ken ik via Relatieplanet. We gaan morgenmiddag naar een cafe in de stad (wonen in dezelfde plaats). Ik plaats morgen wel even een update.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 2 nov 2012 - 7:02

Phileine, hoe was het?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle vr 2 nov 2012 - 7:03

Feline schreef:Phileine, hoe was het?

Hoor jij niet in bad te liggen of een massage te krijgen?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 2 nov 2012 - 7:25

Hahaha.. Nee, maak een freakin wereldreis van Amsterdam naar Den Haag, logeerpartijtje bij vriendinnetje! Ben al 3 x overgestapt en heb al 1 trein gemist!

Zondag is het Feline-dag! smile

Hoor jij niet in één of andere foute kroeg te hangen? Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine vr 2 nov 2012 - 9:20

Ik was van tevoren zo nerveus, maar het was uiteindelijk heel gezellig. We hebben twee uur met elkaar gesproken, toen moest hij weg en beloofde snel te bellen/sms'en. Ik vind het echt een leuke vent, hij keek ook steeds heel lief smile Wat mij betreft, en hopelijk ook wat hem betreft, voor herhaling vatbaar.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle vr 2 nov 2012 - 9:22

Feline schreef:Hahaha.. Nee, maak een freakin wereldreis van Amsterdam naar Den Haag, logeerpartijtje bij vriendinnetje! Ben al 3 x overgestapt en heb al 1 trein gemist!

Zondag is het Feline-dag! smile

Hoor jij niet in één of andere foute kroeg te hangen? Very Happy

Hahah daar ga ik niet meer naar binnen tot jij hier weer bent, gedeelde smart is halve smart :p!

Ahh treinen is kut, zeker als je zo vaak moet overstappen!
Veel plezier dit weekend!

Edit: En yay Phileine!
Fijn om te lezen dat het leuk was, hopelijk spreken jullie gauw een vervolgdate af smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl vr 2 nov 2012 - 9:26

Help!!

Heb morgenmiddag een date met een jongen die ik via internet heb leren kennen! We gaan ergens wat drinken in de stad, is voor ons beide een uur reizen haha!

Ben nu al zoooo zenuwachtig! We hebben zulk leuk contact via chat en whatsapp... dat ik nu gewoon bang ben dat de date straks tegenvalt. Heb eerder een date gehad met een jongen die via whatsapp niet heel spannend was. Wel aardig maar verder werd ik er niet echt warm van. Dus toen had ik zoiets van: Nou misschien vind ik hem op de date wel veel leuker! Dat was uiteindelijk niet zo.

Maar juist omdat het nu zo leuk is denk ik: kan het nog leuker worden?? We hebben dikke lol en lopen elkaar echt uit te dagen via de app. Ben zo bang dat het in het echt totaal niet zo is, dat we allebei stil vallen en dat het misschien wel heel saai is of dat we beiden denken: Is dit het nou??

Misschien heb ik gewoon een foute instelling hoor... maar heeft iemand dit ook wel es gevoeld?

Ik ben ook echt een doos want heb via app en chat best een grote bek maar weet dat ik in real life snel stil ben omdat k nerveus ben.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine vr 2 nov 2012 - 10:44

Gewoon doen Beachegirl! Ik vond het van tevoren ook heel spannend, had sinds gisteren al de zenuwen. Je moet maar zo denken: als je het niet probeert, dan weet je ook niet hoe het had kunnen zijn. Probeer er open in te gaan, je weet van tevoren toch niet of het wel of niet iets gaat worden. Veel plezier morgen Wink
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine vr 2 nov 2012 - 10:47

Pixie schreef:
Feline schreef:Hahaha.. Nee, maak een freakin wereldreis van Amsterdam naar Den Haag, logeerpartijtje bij vriendinnetje! Ben al 3 x overgestapt en heb al 1 trein gemist!

Zondag is het Feline-dag! smile

Hoor jij niet in één of andere foute kroeg te hangen? Very Happy

Hahah daar ga ik niet meer naar binnen tot jij hier weer bent, gedeelde smart is halve smart :p!

Ahh treinen is kut, zeker als je zo vaak moet overstappen!
Veel plezier dit weekend!



Edit: En yay Phileine!
Fijn om te lezen dat het leuk was, hopelijk spreken jullie gauw een vervolgdate af smile

Ik hoop het ook! Ben zo benieuwd of hij het ook leuk vond. Ik ben echt zo onzeker, als ik op mijn gevoel afga dan denk ik dat hij het ook leuk vond. Hoe staat het bij jou met daten?
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl vr 2 nov 2012 - 11:02

Phileine schreef:Gewoon doen Beachegirl! Ik vond het van tevoren ook heel spannend, had sinds gisteren al de zenuwen. Je moet maar zo denken: als je het niet probeert, dan weet je ook niet hoe het had kunnen zijn. Probeer er open in te gaan, je weet van tevoren toch niet of het wel of niet iets gaat worden. Veel plezier morgen Wink

Dankje! Heb gewoon zoiets van: too good to be true. Het is morgen vast niet zo leuk als het contact van nu.

Maar idd wat je zegt, ik moet er echt open ingaan, dat vind ik wel moeilijk, maar k ga mn best doen!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine za 3 nov 2012 - 0:40

Oké, ik ben een beetje verbaasd: date van gisteren smste net en vond het heel gezellig, maar wil niet nog een keer afspreken. Die had ik niet aan zien komen en ik ben best een beetje verdrietig nu Neutral
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Phileine za 3 nov 2012 - 0:41

Beachgirl_24 schreef:
Phileine schreef:Gewoon doen Beachegirl! Ik vond het van tevoren ook heel spannend, had sinds gisteren al de zenuwen. Je moet maar zo denken: als je het niet probeert, dan weet je ook niet hoe het had kunnen zijn. Probeer er open in te gaan, je weet van tevoren toch niet of het wel of niet iets gaat worden. Veel plezier morgen Wink

Dankje! Heb gewoon zoiets van: too good to be true. Het is morgen vast niet zo leuk als het contact van nu.

Maar idd wat je zegt, ik moet er echt open ingaan, dat vind ik wel moeilijk, maar k ga mn best doen!

Gewoon doen (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het) en kijken of het gezellig is. Het komt vast goed, probeer het eerst maar te zien als één afspraak en misschien nog eens een tweede. Heel veel plezier vanmiddag Date-topic 2 - Pagina 9 561177
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Carra za 3 nov 2012 - 0:43

Phileine schreef:Oké, ik ben een beetje verbaasd: date van gisteren smste net en vond het heel gezellig, maar wil niet nog een keer afspreken. Die had ik niet aan zien komen en ik ben best een beetje verdrietig nu Neutral

Wat balen Phileine. Sad
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Caro za 3 nov 2012 - 0:44

Phileine schreef:Oké, ik ben een beetje verbaasd: date van gisteren smste net en vond het heel gezellig, maar wil niet nog een keer afspreken. Die had ik niet aan zien komen en ik ben best een beetje verdrietig nu Neutral

AHHHHHH dat is ook écht niet leuk om te horen! Wat een jan doedel.. Ik kan er niet meer van maken.. ik snap niet dat als je het gezellig hebt gehad en er was een klik dat je dan niet nog een keer afspreekt. Maar wie ben ik :-).

Heb je nog iets teruggestuurd?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 9 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum