Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl za 24 nov 2012 - 11:31

Carra schreef:Ik heb me afgemeld op Paiq. Ik wil niet online daten. Ik werd er ook onzeker van, en aan de andere kan geïrriteerd door de trieste exemplaren die er tussen zitten. Misschien over een tijdje weer, maar ik wil die leuke man gewoon in de kroeg tegenkomen. Of op straat, of de supermarkt, desnoods op werk.

Ik heb me dan ook voorgenomen beter 'op te letten' en meer uit te gaan (en dan niet de plaatselijke kroeg)

Leuk Jaya!! Niet onzeker zijn, lekker van genieten!

Ik vind Paiq ook niet geweldig hoor, wordt gek van al die suffe oneliners van engerds, of viespeuken. Ben nog wel aangemeld maar niet echt actief meer.

Toch wel gek dat mijn allereerste Oneliner die ik op Paiq kreeg (en ook de eerste jongen waarmee ik ging chatten) een onwijze leukerd bleek te zijn waar ik nu al 2 dates mee heb gehad! (ja die jongen die zo ver weg woont ja)

Heb eergisteren eerlijk tegen hem gezegd dat ik hem erg leuk vind en dat ik het echt naar mijn zin heb met hem maar dat ik (nog) niet smoorverliefd ben en/of kriebels in mn buik heb. Hij vatte dit supergoed op en bleek zich hetzelfde te voelen! Hij vind mij erg leuk en geniet van het contact wat we hebben, maar flinke kriebels zijn er bij hem ook nog niet.

Ik liep mezelf zo ontzettend gek te maken met twijfels (wat met de afstand, ik voel nog geen kriebels klopt dit wel?!?! Hoe voelt hij zich en wat vind hij van de manier waarop t nu gaat??) Maar nu we dit gesprek hebben gehad is mijn hoofd een stuk rustiger, en ik ga gewoon genieten van de dates die nog komen gaan met hem en verder zie k wel hoe het loopt.



Iemand tips voor date nr 3 trouwens?? Date 1 was wat drinken, en een hapje eten. Date 2 was vorige week en dat was dierentuin en daarna naar de bios. Heb nu niet veel inspiratie voor een nieuwe date.

Het is natuurlijk herfst dus veel buitenactiviteiten zijn niet ideaal. Hij heeft een lange reistijd (of ik) dus we kunnen het ook niet veel later maken dan een uurtje of tien. Zit te twijfelen om hem bij mij te laten logeren (zodat we uit kunnen gaan o.i.d.) maar ik denk niet dat ik dat ga doen, daar voel ik me nog niet echt op mn gemak bij.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake za 24 nov 2012 - 22:42

3 weken geleden voor het eerst op paiq gechat. Meteen een leuke jongen tegengekomen met een soortgelijk verleden. Een ontzettende klik en na een week intensief appen ergens wat gaan drinken.
Het was heel gemoedelijk en er vlogen zo 3 uur kletsen om zonder ongemakkelijke stiltes.
3 dagen later ben ik naar hem thuis gegaan waar de tijd omvloog en 3 dagen daarna is hij naar mijn huis gekomen waar we voor het eerst hebben gezoend.
3 dagen daarna is hij weer langsgekomen en blijven slapen.

We klikken op zoveel fronten dat het soms gewoon eng is. We doen rustig aan en we zien wel waar het toe leidt. We hebben beide een kindje van dezelfde leeftijd en dus ook nog met exen ed te maken Wink

Voor nu voelt het goed!
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 za 24 nov 2012 - 23:59

Cupcake schreef:3 weken geleden voor het eerst op paiq gechat. Meteen een leuke jongen tegengekomen met een soortgelijk verleden. Een ontzettende klik en na een week intensief appen ergens wat gaan drinken.
Het was heel gemoedelijk en er vlogen zo 3 uur kletsen om zonder ongemakkelijke stiltes.
3 dagen later ben ik naar hem thuis gegaan waar de tijd omvloog en 3 dagen daarna is hij naar mijn huis gekomen waar we voor het eerst hebben gezoend.
3 dagen daarna is hij weer langsgekomen en blijven slapen.

We klikken op zoveel fronten dat het soms gewoon eng is. We doen rustig aan en we zien wel waar het toe leidt. We hebben beide een kindje van dezelfde leeftijd en dus ook nog met exen ed te maken Wink

Voor nu voelt het goed!

Wat een 3-en! Kindje toevallig ook 3? Wat een leuk verhaal haha
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 25 nov 2012 - 3:50

Marsy28 schreef:
Cupcake schreef:3 weken geleden voor het eerst op paiq gechat. Meteen een leuke jongen tegengekomen met een soortgelijk verleden. Een ontzettende klik en na een week intensief appen ergens wat gaan drinken.
Het was heel gemoedelijk en er vlogen zo 3 uur kletsen om zonder ongemakkelijke stiltes.
3 dagen later ben ik naar hem thuis gegaan waar de tijd omvloog en 3 dagen daarna is hij naar mijn huis gekomen waar we voor het eerst hebben gezoend.
3 dagen daarna is hij weer langsgekomen en blijven slapen.

We klikken op zoveel fronten dat het soms gewoon eng is. We doen rustig aan en we zien wel waar het toe leidt. We hebben beide een kindje van dezelfde leeftijd en dus ook nog met exen ed te maken Wink

Voor nu voelt het goed!


Jaa allebei bijna 3 haha

Wat een 3-en! Kindje toevallig ook 3? Wat een leuk verhaal haha
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Marsy28 zo 25 nov 2012 - 6:47

Nou ja! Als dit wat wordt dan zijn jullie bijna verplicht iets met het nummer 3 te houden! Maar om nou pas op 3 maart 2033 te trouwen is ook beetje laat.. Laughing
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 7:37

Genieten doe ik zeker! Ik ga ook nergens vanuit verder. Komt er een nieuwe date prima, komt ie niet ook prima. Hij heeft voor we elkaar de eerste keer gingen ontmoeten verteld dat hij niet op zoek was naar een relatie omdat hij denkt dat nu niet in zijn leven in te kunnen passen, dus ik ga er maar vanuit dat het geen relatie gaat worden.

Caro ik snap dat dat frustrerend is. Heb ooit eens op Paiq een erg leuk gesprek gehad, tot onze foto's te zien waren, toen hoorde ik niks meer. Daar word je ook erg onzeker van.. Maar ik weet zeker dat die leuke vent er echt wel gaat komen. Date-topic 2 - Pagina 15 561177

Wat toevallig van het getal 3 inderdaad cupcake. Snap dat het lastig is met exen en kinderen, maar als het voor nu goed voelt zou ik er lekker mee door blijven gaan en er lekker van genieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 25 nov 2012 - 7:52

Dat vind ik ook raar hoor Jaya. Waarom gaat 'ie dan daten?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 7:58

Wij zijn door iemand aan elkaar 'gekoppeld'. Zijn met elkaar aan de praat geraakt en werden allebei wel erg nieuwsgierig dus hebben we afgesproken. Inmiddels al twee keer afgesproken en hij blijft contact zoeken, dus ik weet het niet. Allebei de keren gezoend en wat gefriemeld (misschien zou het hem daarom te doen zijn?), maar ook weer erg serieus gepraat en geïnteresseerd overgekomen. Ik denk dus niet dat het hem alleen om de lust te doen is, wat ik eerst misschien dacht. Moeilijk, maar vind het prima voor nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle zo 25 nov 2012 - 8:05

Oh, ok, ik dacht dat jullie elkaar kenden via een datingsite, weet ook niet hoe ik daarbij kom smile.
Als jullie je er allebei goed bij voelen is het prima toch, wacht gewoon af hoe het verder gaat!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 25 nov 2012 - 11:14

Marsy28 schreef:Nou ja! Als dit wat wordt dan zijn jullie bijna verplicht iets met het nummer 3 te houden! Maar om nou pas op 3 maart 2033 te trouwen is ook beetje laat.. Laughing

Haha, misschien een derde kind Wink
Date 5 is net afgelopen, daar zaten 2 dagen tussen dus we wijken van het patroon af smile
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Beachgirl zo 25 nov 2012 - 12:44

Cupcake schreef:3 weken geleden voor het eerst op paiq gechat. Meteen een leuke jongen tegengekomen met een soortgelijk verleden. Een ontzettende klik en na een week intensief appen ergens wat gaan drinken.
Het was heel gemoedelijk en er vlogen zo 3 uur kletsen om zonder ongemakkelijke stiltes.
3 dagen later ben ik naar hem thuis gegaan waar de tijd omvloog en 3 dagen daarna is hij naar mijn huis gekomen waar we voor het eerst hebben gezoend.
3 dagen daarna is hij weer langsgekomen en blijven slapen.

We klikken op zoveel fronten dat het soms gewoon eng is. We doen rustig aan en we zien wel waar het toe leidt. We hebben beide een kindje van dezelfde leeftijd en dus ook nog met exen ed te maken Wink

Voor nu voelt het goed!

Superleuk! Nog een Paiq succesverhaal. Hier gaat het ook nog steeds erg leuk, alleen stukken langzamer door de grote afstand. Maar appen doen we de hele dag door en we zijn nu druk aan het kijken wanneer we date nr3 gaan plannen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Cupcake zo 25 nov 2012 - 18:46

Een succesverhaal kun je het zeker noemen Wink
Hij is net een lot uit de loterij en ik geloof dat hij er hetzelfde over denkt.
De spanning tussen ons is zo groot dat we ons gisteren niet meer konden beheersen haha.
Ik ben iig verliefd ♡
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 0:00

Ik heb advies nodig. Tot gister was ik nog zo positief over mijn 'date', maar ineens ben ik heel onzeker. Na de eerste date hebben we eigenlijk meteen besloten om elkaar een tweede keer te zien. Ik ben gaan malen in mijn hoofd en dit hebben we de tweede date niet meteen afgesproken. Nu gaan er allemaal negatieve gedachtes door me heen dat hij me misschien wel niet meer wil zien, terwijl we dit weekend wel gewoon wat geappt hebben, dus helemaal negeert hij me niet. En als we elkaar niet meer zien vind ik dat ook prima, heb (gelukkig nog) geen gevoelens, maar houd niet van onzekerheid.
Het komt er dus een beetje op neer dat ik wil weten waar ik aan toe ben, zal ik dit op de man af vragen of haken mannen dan juist af? Ben geen ervaren dater, weet het echt even niet..

Cupcake, wat leuk dat het zo goed zit tussen jullie. Lekker zo doorgaan als het goed voelt, heb je al een vervolgdate afgesproken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Blond ma 26 nov 2012 - 1:10

Ik zou gewoon een keer appen, "Zin om vrijdagavond (of een andere willekeurige dag) nog wat te drinken in de stad?".

Je merkt vanzelf wel hoe hij reageert Date-topic 2 - Pagina 15 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 1:53

Ja aan zoiets zat ik ook te denken. Of wanneer hij voor me gaat koken, want daar hebben we het over gehad en hij schijnt érg goed te kunnen koken. Maar wil dat niet meteen nu al sturen, maar vind het moeilijk om te wachten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mermaid ma 26 nov 2012 - 2:12

waarom zou je wachten?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 6:11

Ik wil niet opdringerig overkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mermaid ma 26 nov 2012 - 7:51

Dat valt toch wel mee? Een jongen vind het ook leuk om spontaan wat van jou te horen en te merken dat je hem weer wilt zien. Ik heb het hier ook wel eens over gehad met mijn vriend in het begin, vond mezelf ook wat opdringerig soms, hij kon dat ergens juist waarderen omdat ik ook initiatief toonde en hem liet merken dat ik hem leuk vond.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 26 nov 2012 - 7:59

Als hij je leuk vindt Jaya dan ziet ie dit echt niet als opdringerig (tenzij je elk half uur iets stuurt)

Caro, ik heb 't waarschijnlijk gemist.. Maar what happened met die man die zo leuk mailde?

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 9:15

Oké, wéér is mijn onzekerheid niet nodig, wat hem betreft komt er een nieuwe 'date' Very Happy Weer iets om naar uit te kijken dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  SuperGrover ma 26 nov 2012 - 13:00

Ik heb met die jongen gepraat, hij vindt me wel leuk, maar hij is nog niet toe aan een relatie. Dat had ik ook wel verwacht, maar toch is het kut dat het nu klaar is. Ik heb gezegd dat ik niet op hem ga wachten en hij geeft me daar groot gelijk in, en zei dat jongen 2 een leuke jongen is die ik een kans moet geven laughcry Was een fijn gesprek en hij was heel lief, maar goed, ik voel me behoorlijk kut nu. Al ga ik wel jongen 2 echt een kans geven, komende week probeer ik van mijn liefdesverdriet af te komen en door te gaan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 26 nov 2012 - 19:09

Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent, maar het is heel kut. Sterkte! hug
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 26 nov 2012 - 22:47

Dat is inderdaad nooit leuk om te horen Supergrover, maar je weet nu inderdaad wel waar je aan toe bent. Is altijd nog beter dan onzekerheid, hoe vervelend ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly di 27 nov 2012 - 3:44

Goed dat je weet waar je aan toe bent Supergrover, al is het natuurlijk balen dat het niet is wat je had gehoopt. Maar het helpt enorm om te weten dat het voorbij is en dat je verder moet, hopelijk vind je binnenkort iemand die je wel gelukkig gaat maken! En als dat niet binnenkort is, tsja... Dan heb je ook nog jaren de tijd Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza di 27 nov 2012 - 5:17

He wat naar SG! Wel prettig dat je nu weet waar je aan toe bent, al blijft het dan nog steeds kut. Neem je tijd en als je er dan zin in hebt kun je met die andere jongen daten.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 15 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum