Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+42
Vino
Toet
MarySun
Melis_je
Gigi_
Burn
Japie
Peanut
KOL
May
Antibes
Mermaid
Marsy28
Cupcake
Jeanette
_Lacey_
Kowalski
Stuiterbal
Caro
Polly
nijntje4
Beachgirl
Feline
Blond
Esperanza
Lady4
Atelier Madame
Carra
Phileine
Marin
Poubelle
SuperGrover
Yare
Tabbert
Lenthe
sarah
Lavendel
Kerel
Bolleke
ijsjemeisje
Aletta
FireButterfly
46 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Poubelle wo 10 okt 2012 - 6:34

Tabbert ik vind je stoer! :cheering:
Ik hoop dat jullie elkaar snel weer zien!

Polly jouw verhaal klinkt ook goed! Superleuk dat 'ie belde!

Ik heb na de kerel die eerst voor me wilde koken en later toch maar niet geen (internet)date meer gehad. Sta nog wel ingeschreven op paiq maar heb er de laatste tijd niet heel veel meer op gekeken.
Misschien dat als ik wat meer tijd heb wat actiever ga chatten daar maar voorlopig heb ik er geen tijd voor.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 10 okt 2012 - 10:11

Goed gedaan, Tabbert! Ik hoop dat jullie elkaar snel weer kunnen zien.

Pixie, logisch dat je even andere prioriteiten hebt. Ik vind het maar een raar verhaal van dat koken maar dan toch weer niet Date-topic 2 - Pagina 6 1270000679

Zou willen dat mijn date hier was, ik kan wel een knuffel gebruiken tijdens deze enorm stressvolle dagen. (ahhhh hij is zo groot, echt fijn knuffelen!!)
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 10 okt 2012 - 22:55

O Polly, hug hug bij gebrek aan beter, een dikke knuffel van mij!

Ik hoop ook dat ik hem snel weer zie. We hebben iig contact, maar ja dat zegt soms ook niets.

Oke, ik ben vandaag even een pessimist. ARG! Mannen maken mij gestoord!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly za 13 okt 2012 - 20:54

Dankjewel Tabbert! smile

Heb je nog een update?? Al iets kunnen plannen? Nog veel contact?
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 13 okt 2012 - 22:59

Ik zie hem aan tegen het einde van de week Laughing

We hebben elke dag wel contact en dat maakt me iets zekerder dat hij mij misschien ook wel ziet zitten. Maar vind het wel lastig om me op deze manier weer kwetsbaar op te stellen.

Wanneer zie jij je date weer Polly?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly zo 14 okt 2012 - 15:05

Leuk!! Logisch dat het moeilijk is, vind ik zelf ook altijd. Maar als je samen bent moet het gewoon vertrouwd voelen, vertrouw op je gevoel. Je zult toch die sprong weer moeten wagen, onafhankelijk van wat er in het verleden gebeurd is!

Ik weet het niet, december waarschijnlijk... We proberen onze schema's te laten matchen maar tot nu toe ziet het er naar uit dat december de eerst mogelijke optie is. Hij moet binnenkort naar Europa en wilde al een paar dagen eerder komen, maar ik ben nu juist helemaal naar de andere kant van de wereld gegaan voor de komende weken. Lastig!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert zo 14 okt 2012 - 20:17

Klinkt lastig Polly, maar komt vast goed en anders... december is een hele romantische en serieuze relatie maand haha. Kan hij gelijk met kerst je ouders ontmoeten en met oud en nieuw met je het nieuwe jaar ingaan angel

En ik moet inderdaad die sprong gewoon wagen. Het is alleen moeilijk, vooral nu het contact vooral via de tel gaat.

Hoe kan je iemand nu beter leren kennen via whatsapp? LASTIG!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 15 okt 2012 - 7:41

Tabbert.. Dat kan toch best wel een beetje? Ik heb echt dubbel gelegen om het eerste whatsapp gesprek tussen date en mij! Leuk voor je in ieder geval!

Polly, zit je in Australië nu? Wel balen dat je m pas in december weer kan zien.

Tussen mij en date gaat het goed! Tijdens mijn vakantie contact gehouden en op dag van terugkomst hem meteen opgezocht.. Vanochtend even ontbijt voor m gemaakt, weer terug in zijn bed gekropen terwijl hij naar werk was en 's middags samen geluncht in een cafeetje smile (waardoor hij 1,5 uur te laat terug op werk was)
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 15 okt 2012 - 23:27

Wat leuk om te lezen Feline! Blijven jullie het voorlopig nog wel daten noemen?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 16 okt 2012 - 1:12

Ja, geloof het wel. Hebben we zondagnacht wel een gesprek over gehad.. Aangezien ik niets wist van z'n verleden. Merkte wel dat hij een beetje onzeker is, hij was een beetje aan het vissen.. Ik had het over: 'dat was ook een scharrel' en toen zei hij meteen: ook? Maar ik doelde op een andere scharrel haha.. Maar ik voel nog geen behoefte om er een naam aan te geven. Het is leuk, we vinden elkaar leuk, we doen leuke dingen en that's it.

Toevallig kreeg ik net weer een berichtje van m'n vorige date. Hij was benieuwd hoe t met me ging. Beetje over koetjes en kalfjes gepraat totdat hij vroeg hoe het in de liefde is. Gezegd dat ik aan het daten was en me wel vermaakte. Toen zei hij dat ie ook aan het flirten was en af en toe zoende maar dat ik de laatste was geweest die bij 'm had geslapen. Snap alleen niet zo goed waarom ik dat moet weten..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 3:34

Feline schreef:Ja, geloof het wel. Hebben we zondagnacht wel een gesprek over gehad.. Aangezien ik niets wist van z'n verleden. Merkte wel dat hij een beetje onzeker is, hij was een beetje aan het vissen.. Ik had het over: 'dat was ook een scharrel' en toen zei hij meteen: ook? Maar ik doelde op een andere scharrel haha.. Maar ik voel nog geen behoefte om er een naam aan te geven. Het is leuk, we vinden elkaar leuk, we doen leuke dingen en that's it.

Toevallig kreeg ik net weer een berichtje van m'n vorige date. Hij was benieuwd hoe t met me ging. Beetje over koetjes en kalfjes gepraat totdat hij vroeg hoe het in de liefde is. Gezegd dat ik aan het daten was en me wel vermaakte. Toen zei hij dat ie ook aan het flirten was en af en toe zoende maar dat ik de laatste was geweest die bij 'm had geslapen. Snap alleen niet zo goed waarom ik dat moet weten..

Wat voor verleden dan? (Of lees ik niet goed?) Leuk dat het zo leuk is!

Is dat R. die je een berichtje stuurt? Ik snap echt niks van die vent. Inderdaad, wáarom moet jij dat weten? Ik zou terugsturen: Jij niet, daaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 16 okt 2012 - 4:14

Ja, dat was inderdaad R haha.. Hij blijft een beetje vaag smile

Oh nee, niets bijzonders verder.. Had alleen geen idee hoe lang hij al vrijgezel is enzo.. Vandaar!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert di 16 okt 2012 - 5:07

KLinkt goed Feline! Vind het toch leuk dat hij al zolang blijf hangen, terwijl jij dacht dat dat niet ging gebeuren Laughing En die R. is vaag. Ik zou inderdaad ook lekker terugsturen "ik niet, daag!" Vind ik super komisch LOL

En je hebt gelijk, whatsappen is opzich niets mis mee en heb ook leuke berichtjes gehad. Wil alleen ook wat diepgang weet je en ik ben niet goed daarin als ik iemand niet zie of ik mijn berichtjes kort wil houden.

Oei. een gesprek over z'n verleden. SLIM! Weet je nu iig beter hoe hij erin staat. Moet ik ook maar eens doen een keer, want ik maak mezelf nu al gek. Geen wonder dat ik nooit date Yes
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 16 okt 2012 - 23:34

Wanneer ga je 'm zien Tabbert?

Denk dat m'n exdate gewoon even wilde peilen of ik nog 'vrij' ben.. Want hij zei later: is het trouwens die jongen op je vakantiefoto's? Dus ik zei: haha, nee.. die blonde bedoel je? Die valt niet op vrouwen Wink Zijn reactie: oja, weet niet of ie blond is hoor.. heb niet echt lopen kijken ofzo.. Very Happy

En het is inderdaad wel leuk dat ik nog steeds date. Had het gister nog met een vriendin over.. Ik snap echt niet zo goed dat mensen binnen een week een relatie kunnen hebben. Ik heb t heel fijn bij hem maar ik wil eerst nog veel meer over 'm weten voordat ik durf te zeggen dat het m'n vriend is. Toen we maandag in de tram zaten stapte er een oudere man in en ik was benieuwd wat 'date' ging doen maar die stond meteen op.. Misschien stom maar dat soort dingen hecht ik 'waarde' aan. Hoe lullig is het als je na een week besluit een relatie te hebben en die week erop erachter komt die een homohater is (of racist o.i.d.) Dan ben ik er direct weer klaar mee want dat is voor mij een dealbreaker. Of denk ik nu heel stom?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 23:38

Feline schreef:Wanneer ga je 'm zien Tabbert?

Denk dat m'n exdate gewoon even wilde peilen of ik nog 'vrij' ben.. Want hij zei later: is het trouwens die jongen op je vakantiefoto's? Dus ik zei: haha, nee.. die blonde bedoel je? Die valt niet op vrouwen Wink Zijn reactie: oja, weet niet of ie blond is hoor.. heb niet echt lopen kijken ofzo.. Very Happy

En het is inderdaad wel leuk dat ik nog steeds date. Had het gister nog met een vriendin over.. Ik snap echt niet zo goed dat mensen binnen een week een relatie kunnen hebben. Ik heb t heel fijn bij hem maar ik wil eerst nog veel meer over 'm weten voordat ik durf te zeggen dat het m'n vriend is. Toen we maandag in de tram zaten stapte er een oudere man in en ik was benieuwd wat 'date' ging doen maar die stond meteen op.. Misschien stom maar dat soort dingen hecht ik 'waarde' aan. Hoe lullig is het als je na een week besluit een relatie te hebben en die week erop erachter komt die een homohater is (of racist o.i.d.) Dan ben ik er direct weer klaar mee want dat is voor mij een dealbreaker. Of denk ik nu heel stom?

Nee hoor helemaal niet! Maar of je nou een "relatie" hebt of nog aan het daten bent, je kunt altijd weer van hem af hoor :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline di 16 okt 2012 - 23:44

Ja, haha.. dat snap ik.. Maar toch ligt de drempel dan op één of andere manier hoger. Want dan moet je het echt 'uitmaken' in plaats van zeggen: we laten het hierbij smile

Maar goed.. ik ben bijna 7 jaar vrijgezel.. De woorden 'Ik heb een vriend' zijn voor mij net zo vreemd als 'Ik kan rennen' Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert wo 17 okt 2012 - 2:18

Maar ben je wel werkelijk vrijgezel? Ik ben ook niet zo van het woordje relatie, maar kan me voorstellen dat ik liever exclusief date en dat sommige dat gelijkstellen aan een relatie.. Snap je.

Ik vind die drempel dan niet hoger, maar meer een bevestiging dat we alleen voor elkaar gaan en er niet meer dates op na houden Yes

Vraag me wel af: wanneer weet je genoeg over hem dat je hem wel 'je vriend' wil noemen? Gewoon nieuwsgierig hier :P

En die ex-date van jou, gnagna, hij fb-stalkt je gewoon hihi.

Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline wo 17 okt 2012 - 5:48

Tja, heb geen concrete lijst daarvoor ofzo.. Denk dat we dat beiden op een gegeven moment wel zo voelen (of niet) En er zal ongetwijfeld of een moment komen dat iemand het aan ons vraagt (het bekende ongemakkelijke moment). Ik vink geen lijstje af ofzo Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly wo 17 okt 2012 - 11:15

Feline, ik begrijp het helemaal, ik ben net zo. Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met je date! Het loopt lekker vanzelf en hij vindt je ook echt leuk (anders zou hij niet 1,5 uur te laat op zijn werk komen). Ik voel een successverhaal aankomen! En dat je vorige date je smst en FB-stalkt... Victory. king Die zal wel balen nu, dat gun ik hem althans.

Tabbert, hoe gaat het bij jou, nog een update? Hebben jullie elkaar ondertussen alweer gezien, of alleen gewhatsappt?

Hier niks bijzonders gaande, ik ben weer op een nieuwe locatie en hier zijn dus weer veel nieuwe mannen. Ik heb geen interesse en date sowieso niet met meer dan 1 persoon tegelijk normaal gesproken, ook al zit er dus zoals nu zo lang tussen... Gisteren probeerde ik te bellen maar dat lukte niet, grrrr. Niks bijzonders dus!!
Ben nog niet in Australie trouwens, nu nog in Hawaii.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yare do 18 okt 2012 - 1:02

Heyy! Hier ben ik weer eens een keertje. Ik heb morgen weer een date met mijn wordfeudlover, haha. Maar dat ff terzijde, het weekend van 3-4 november komt hij bij mij, ik heb net een nieuw huis en hij komt dan ff housewarming doen zeg maar. Hij blijft dan ook slapen maar aaaaaaaargghhhh ik vind het zo eng! Ik ben 7,5 jaar met dezelfde vent geweest en hij is nu sinds 3 maand in mijn leven en het voelt supergoed, maar ik vind het allemaal zo eng!! Ik zou willen dat het anders was..maar mennn hoe kan ik me iets minder druk maken zeg....tips, iemand? ;-)
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Atelier Madame do 18 okt 2012 - 1:32

Super leuk yare! Lekker rustig opbouwen toch Wink
Denk je dat het al officieel gaat worden?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Yare do 18 okt 2012 - 4:00

Atelier Madame schreef:Super leuk yare! Lekker rustig opbouwen toch Wink
Denk je dat het al officieel gaat worden?

Superleuk is het sowieso, ik ben echt dol op hem en hij op mij, maar ik vind het allemaal zo spannend, dat ik er soms misselijk van word als ik eraan denk, dat is toch puberaal, hihi!

En het wordt echt wel officieel, maar voor nu is het ff goed zo, mijn ex moet eerst financieel uit beeld zijn.
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert do 18 okt 2012 - 5:12

Super leuk voor je Yare!
en dat puberale misselijk gevoel ken ik heel goed :P

Polly, vind het heel goed van je dat je je niet laat verleiden door al die leuke jongens.. maarre je mag ze wel doorsturen hoor Wink (de vrijgezel in me zegt dit)

Hier nog geen update. We whatsappen nog, maar nog geen date gepland.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 18 okt 2012 - 10:53

Polly, wat vind ik het toch jaloersmakend dat jij zoveel van de wereld ziet. Wat doe je op het moment? (mag ook in pm eventueel). Ik hoop dat je je leuke man snel weer spreekt of ziet.. Hij heeft zo te lezen wel een indruk op je achter gelaten.

Ja, het is ook wel een succesverhaal bij mij. We bellen nu ook steeds vaker.. En ik begin hem ook steeds leuker te vinden. Juist omdat we nog heel erg onze eigen gang gaan en elkaar gemiddeld maar 1 keer per week zien. Hij heeft tijdens mijn reis ook een ticket geboekt om in z'n eentje een reis te maken volgende maand. Vind ik zo leuk! Ben blij dat we elkaar zo lekker vrij laten en elkaar de tijd gunnen om uit te vinden hoe leuk dit is smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Polly do 18 okt 2012 - 16:57

Yare, wat leuk voor je! Geniet ervan smile

Tabbert, het is echt super leuk om hier vrijgezel te zijn, er is gewoon altijd wel iets gaande! Er zijn 5x zoveel mannen als vrouwen en ze komen overal ter wereld vandaan, er zit altijd wel iets tussen om naar te kijken. Een andere wereld, iets dat ik van thuis in ieder geval niet ken.

Feline, ik vind mezelf ook echt een geluksvogel... Ik zal je zo even PM-en. En ja, hij lijkt gewoon erg leuk, en het gebeurt niet iedere week dat je iemand vindt waar het op alle vlakken mee lijkt te klikken. Vandaag hebben we een hele tijd zitten bedrijfs-msnen, veel gelachen, over serieuze dingen "gepraat" en plannen gemaakt voor december. Klinkt goed, toch? Pfffff ik kan me toch niet voorstellen dat het iets wordt hoor, maar het is wel leuk om iets te hebben om naar uit te kunnen kijken op romantisch vlak smile Jouw date klinkt echt hartstikke leuk, iemand die zijn eigen plan trekt en niet moeilijk doet maar wel laat blijken dat hij je leuk vindt... Ideaal!! Ik zou dat ook echt een plus vinden, iemand die gewoon lekker zelf op reis gaat en zichzelf kan vermaken.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum